STANOWISKO DS. ANALIZ SPÓŁEK KOMUNALNYCH I NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO W BIURZE NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO NAD SPÓŁKAMI KOMUNALNYMI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. ANALIZ SPÓŁEK KOMUNALNYCH I NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO W BIURZE NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO NAD SPÓŁKAMI KOMUNALNYMI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Nadzór nad następującymi spółkami komunalnymi: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Chełmskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. , Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. w Chełmie, Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., Chełmskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o. w zakresie:a) przygotowywanie dokumentacji na zgromadzenia wspólników oraz analiza otrzymywanej od spółek dokumentacji na zgromadzenia wspólnikow,b) dokonywanie oceny spółek, w szczególności sytuacji ekonomiczno-finansowej i społecznej na podstawie materiałów otrzymywanych od spółek oraz oceny organizacji spółek,c) analiza i ocena wniosków skierowanych przez zarządy i rady nadzorcze spółek do zgromadzenia wspólników,d) przygotowywanie stosownych informacji dla Prezydenta Miasta Chełm,e) rozpatrywanie i analiza programów naprawczych.2. Przygotowywanie dokumentów związanych z wykonywaniem przez Prezydenta Miasta Chełm uprawnień wspólnika:a) przygotowywanie projektów uchwał i protokołów zgromadzeń wspólników,b) opracowywanie projektów zasad powoływania oraz wynagradzania członków zarządu oraz członków rad nadzorczych spółek, w których miasto posiada swoje udziały,c) prowadzenie księgi protokołów zgromadzeń wspólników oraz przechowywanie kopii uchwał i protokołów rad nadzorczych wraz z ich archiwizowaniem.3. Wykonywanie czynności związanych ze zbyciem udziałów Miasta w nadzorowanych spółkach:a) uczestnictwo w komisjach dokonujących odbioru analiz lub wycen spółek,b) opracowywanie procedur i przygotowywanie procesów zbycia udziałów oraz uczestnictwo w ich realizacji,c) przygotowywanie i realizacja procesu udostępniania udziałów uprawnionym pracownikom w spółkach powstałych w trybie ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych.4. Przygotowywanie koncepcji zmian struktury własnościowej przedsiębiorstw będących własnością Miasta:a) przygotowywanie projektów uchwał rady Miasta w sprawie prywatyzacji spółek komunalnych bądź ich tworzenia,b) przygotowywanie przedsiębiorstw do prywatyzacji, przygotowywanie i nadzorowanie analiz przedprywatyzacyjnych, wycen itp.,c) przygotowywanie niezbędnych dokumentów do ogłaszania przetargów na wykonanie analiz przedsiębiorstw oraz udział w komisjach powołanych do oceny złożonych ofert na wykonywanie tych analiz, dokonywanie wyboru ofert i odbioru analizy,d) opracowywanie wniosków stawianych na Komisje Rady Miasta dotyczące proponowanego trybu prywatyzacji bezpośredniej przedsiębiorstw.5. Współpraca w sprawach związanych z pozyskiwaniem środków pomocowych z funduszy Unii Europejskiej.6. Nadzorowanie sporządzania sprawozdań z zakresu pomocy publicznej i prywatyzacji.7. Kontrola funkcjonowania miejskiej komunikacji zbiorowej stosownie do zawartych umów z uwzględnieniem stopnia zaspokajania potrzeb ludności oraz jakości świadczonych usług.8. Nadzór nad realizacją uchwały w sprawie ustalania cen urzedowych na usługi przewozowe lokalnego transportu zbiorowego.9. Planowanie zadań budżetowych, budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej.10. Gromadzenie, przetwarzanie, przechowywanie i zapewnienie ochrony danych dokumentów związanych z nadzorem właścicielskim nad spółkami.11. Dokonywanie kontroli prawidłowego prowadzenia przez spółki dokumentacji z zakresu zgodności z przepisami kodeksu spółek handlowych i innych przepisów prawa dotyczących spółek prawa handlowego, jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.12. Samokontrola na stanowisku pracy.13. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Data publikacji: 2019-08-07
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Nadzór nad następującymi spółkami komunalnymi: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Chełmskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. , Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. w Chełmie, Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., Chełmskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o. w zakresie:a) przygotowywanie dokumentacji na zgromadzenia wspólników oraz analiza otrzymywanej od spółek dokumentacji na zgromadzenia wspólnikow,b) dokonywanie oceny spółek, w szczególności sytuacji ekonomiczno-finansowej i społecznej na podstawie materiałów otrzymywanych od spółek oraz oceny organizacji spółek,c) analiza i ocena wniosków skierowanych przez zarządy i rady nadzorcze spółek do zgromadzenia wspólników,d) przygotowywanie stosownych informacji dla Prezydenta Miasta Chełm,e) rozpatrywanie i analiza programów naprawczych.2. Przygotowywanie dokumentów związanych z wykonywaniem przez Prezydenta Miasta Chełm uprawnień wspólnika:a) przygotowywanie projektów uchwał i protokołów zgromadzeń wspólników,b) opracowywanie projektów zasad powoływania oraz wynagradzania członków zarządu oraz członków rad nadzorczych spółek, w których miasto posiada swoje udziały,c) prowadzenie księgi protokołów zgromadzeń wspólników oraz przechowywanie kopii uchwał i protokołów rad nadzorczych wraz z ich archiwizowaniem.3. Wykonywanie czynności związanych ze zbyciem udziałów Miasta w nadzorowanych spółkach:a) uczestnictwo w komisjach dokonujących odbioru analiz lub wycen spółek,b) opracowywanie procedur i przygotowywanie procesów zbycia udziałów oraz uczestnictwo w ich realizacji,c) przygotowywanie i realizacja procesu udostępniania udziałów uprawnionym pracownikom w spółkach powstałych w trybie ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych.4. Przygotowywanie koncepcji zmian struktury własnościowej przedsiębiorstw będących własnością Miasta:a) przygotowywanie projektów uchwał rady Miasta w sprawie prywatyzacji spółek komunalnych bądź ich tworzenia,b) przygotowywanie przedsiębiorstw do prywatyzacji, przygotowywanie i nadzorowanie analiz przedprywatyzacyjnych, wycen itp.,c) przygotowywanie niezbędnych dokumentów do ogłaszania przetargów na wykonanie analiz przedsiębiorstw oraz udział w komisjach powołanych do oceny złożonych ofert na wykonywanie tych analiz, dokonywanie wyboru ofert i odbioru analizy,d) opracowywanie wniosków stawianych na Komisje Rady Miasta dotyczące proponowanego trybu prywatyzacji bezpośredniej przedsiębiorstw.5. Współpraca w sprawach związanych z pozyskiwaniem środków pomocowych z funduszy Unii Europejskiej.6. Nadzorowanie sporządzania sprawozdań z zakresu pomocy publicznej i prywatyzacji.7. Kontrola funkcjonowania miejskiej komunikacji zbiorowej stosownie do zawartych umów z uwzględnieniem stopnia zaspokajania potrzeb ludności oraz jakości świadczonych usług.8. Nadzór nad realizacją uchwały w sprawie ustalania cen urzedowych na usługi przewozowe lokalnego transportu zbiorowego.9. Planowanie zadań budżetowych, budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej.10. Gromadzenie, przetwarzanie, przechowywanie i zapewnienie ochrony danych dokumentów związanych z nadzorem właścicielskim nad spółkami.11. Dokonywanie kontroli prawidłowego prowadzenia przez spółki dokumentacji z zakresu zgodności z przepisami kodeksu spółek handlowych i innych przepisów prawa dotyczących spółek prawa handlowego, jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.12. Samokontrola na stanowisku pracy.13. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ANALIZ SPÓŁEK KOMUNALNYCH I NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO W BIURZE NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO NAD SPÓŁKAMI KOMUNALNYMI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo lub administracja lub ekonomia lub zarządzanie
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość kodeksu spółek handlowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość przepisów dotyczących prywatyzacji i komercjalizacji przedsiębiorstw
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, zdyscyplinowanie
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10:
Znajomość ustawy o gospodarcze komunalnej i innych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw użyteczności publicznej wykonujących zadania własne gmin z zakresu gospodarki komunalnej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe ma kierunku prawo lub administracja lub ekonomia lub zarządzanie.2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość kodeksu spółek handlowych, 2) znajomość ustawy o gospodarce komunalnej i innych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw użyteczności publicznej wykonujących zadania własne gmin z zakresu gospodarki komunalnej, 3) znajomość przepisów dotyczących prywatyzacji i komercjalizacji przedsiębiorstw, 4) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, 5) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, 6) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, 7) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, 8) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, 9) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, 10) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office, 11) systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, zdyscyplinowanie.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Nadzór nad następującymi spółkami komunalnymi: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Chełmskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. , Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. w Chełmie, Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., Chełmskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o. w zakresie:a) przygotowywanie dokumentacji na zgromadzenia wspólników oraz analiza otrzymywanej od spółek dokumentacji na zgromadzenia wspólnikow,b) dokonywanie oceny spółek, w szczególności sytuacji ekonomiczno-finansowej i społecznej na podstawie materiałów otrzymywanych od spółek oraz oceny organizacji spółek,c) analiza i ocena wniosków skierowanych przez zarządy i rady nadzorcze spółek do zgromadzenia wspólników,d) przygotowywanie stosownych informacji dla Prezydenta Miasta Chełm,e) rozpatrywanie i analiza programów naprawczych.2. Przygotowywanie dokumentów związanych z wykonywaniem przez Prezydenta Miasta Chełm uprawnień wspólnika:a) przygotowywanie projektów uchwał i protokołów zgromadzeń wspólników,b) opracowywanie projektów zasad powoływania oraz wynagradzania członków zarządu oraz członków rad nadzorczych spółek, w których miasto posiada swoje udziały,c) prowadzenie księgi protokołów zgromadzeń wspólników oraz przechowywanie kopii uchwał i protokołów rad nadzorczych wraz z ich archiwizowaniem.3. Wykonywanie czynności związanych ze zbyciem udziałów Miasta w nadzorowanych spółkach:a) uczestnictwo w komisjach dokonujących odbioru analiz lub wycen spółek,b) opracowywanie procedur i przygotowywanie procesów zbycia udziałów oraz uczestnictwo w ich realizacji,c) przygotowywanie i realizacja procesu udostępniania udziałów uprawnionym pracownikom w spółkach powstałych w trybie ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych.4. Przygotowywanie koncepcji zmian struktury własnościowej przedsiębiorstw będących własnością Miasta:a) przygotowywanie projektów uchwał rady Miasta w sprawie prywatyzacji spółek komunalnych bądź ich tworzenia,b) przygotowywanie przedsiębiorstw do prywatyzacji, przygotowywanie i nadzorowanie analiz przedprywatyzacyjnych, wycen itp.,c) przygotowywanie niezbędnych dokumentów do ogłaszania przetargów na wykonanie analiz przedsiębiorstw oraz udział w komisjach powołanych do oceny złożonych ofert na wykonywanie tych analiz, dokonywanie wyboru ofert i odbioru analizy,d) opracowywanie wniosków stawianych na Komisje Rady Miasta dotyczące proponowanego trybu prywatyzacji bezpośredniej przedsiębiorstw.5. Współpraca w sprawach związanych z pozyskiwaniem środków pomocowych z funduszy Unii Europejskiej.6. Nadzorowanie sporządzania sprawozdań z zakresu pomocy publicznej i prywatyzacji.7. Kontrola funkcjonowania miejskiej komunikacji zbiorowej stosownie do zawartych umów z uwzględnieniem stopnia zaspokajania potrzeb ludności oraz jakości świadczonych usług.8. Nadzór nad realizacją uchwały w sprawie ustalania cen urzedowych na usługi przewozowe lokalnego transportu zbiorowego.9. Planowanie zadań budżetowych, budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej.10. Gromadzenie, przetwarzanie, przechowywanie i zapewnienie ochrony danych dokumentów związanych z nadzorem właścicielskim nad spółkami.11. Dokonywanie kontroli prawidłowego prowadzenia przez spółki dokumentacji z zakresu zgodności z przepisami kodeksu spółek handlowych i innych przepisów prawa dotyczących spółek prawa handlowego, jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.12. Samokontrola na stanowisku pracy.13. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych. 4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,97%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. analiz spółek komunalnych i nadzoru właścicielskiego w Biurze Nadzoru Właścicielskiego nad Spółkami Komunalnymi w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 16 sierpnia 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. analiz spółek komunalnych i nadzoru właścicielskiego w Biurze Nadzoru Właścicielskiego nad Spółkami Komunalnymi w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 05 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-08-05KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. analiz spółek komunalnych i nadzoru właścicielskiego w Biurze Nadzoru Właścicielskiego nad Spółkami Komunalnymi w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 05 sierpnia 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. analiz spółek komunalnych i nadzoru właścicielskiego w Biurze Nadzoru Właścicielskiego nad Spółkami Komunalnymi w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 05 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9220
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 07.08.2019
Oferta pracy ważna do: 16.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?846cba6c330636de71d17e74db0889fe
Podobne oferty pracy
pracownik fizyczny, praca na magazynie- układanie bloczków na palety. Praca na dwie zmiany w godzinach 7:00-15:00 i 15:00-23:00
SOTER Sp z o.o. - 2018-08-08 - Rudna Mała (podkarpackie)
Nauczanie chemii w szkole podstawowej , wymiar etatu 4/18
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Górnych Grądach - 2019-07-01 - Górne Grądy (wielkopolskie)
Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki. Sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych. Prowadzenie stosownej dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-07-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe, bez znaczenia doświadczenie, obsługa komputera, komunikatywnoośćZakres obowiązków: obsługa klientaPraca w Sulmierzycach
"JAROSŁAW" Jarosław Wachowiak - 2018-01-26 - Sulmierzyce (wielkopolskie)
obsługa, konserwacja urządzeń i obiektów sieci wodno-kanalizacyjnej; godz. pracy 7-15; wynagrodzenie 2100 zł brutto do uzgodnienia; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Jezierzyce (pomorskie)
pRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW KUCHNI UKRAIŃSKIEJ
PPHU "MIKA" Andrzej Udziela - 2017-03-09 - Kowalów (lubuskie)
proste prace fizyczne, pomoc przy produkcji, pakowanie gotowych produktów, prace porządkowe
Progres HR International Sp. z o.o - 2019-09-17 - Bolechowo-Osiedle (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi i utrzymania czystości Miasta.Ważniejsze zadania: 1. przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; 2. przygotowywanie projektów decyzji w przypadku niezłożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właściciela nieruchomości, wskazujących wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; 3. przygotowywanie projektów decyzji w przypadku, gdy po zawiadomieniu o zmianie stawki opłaty, właściciel nieruchomości nie uiszcza opłaty, w wysokości podanej w zawiadomieniu; 4. nadzór nad realizacją umów: - o świadczenie usług publicznych (umowy wykonawczej) w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, polegających na zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta Słupska; - na odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupska; 5. prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o. o. Miasta Słupska Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej; 6. prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przyjętego na jej podstawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Słupska oraz współpraca w tym zakresie ze Strażą Miejską; 7. prowadzenie kontroli przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; 8. prowadzenie kontroli stanu czystości terenów miejskich oraz niezwłoczne zgłaszanie wszelkich uwag jednostkom i podmiotom odpowiedzialnym za ich utrzymanie; 9. opracowywanie dokumentacji w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; 10. współpraca z przedsiębiorcami i organizacjami ekologicznymi w zakresie wdrażania selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta; 11. kształtowanie polityki ekologicznej w zakresie odpadowym i koordynacja działań edukacyjno promocyjnych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. wykonywanie kontroli w terenie; 5. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji; umowa na rok
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-04-18 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,ustalanie i wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,ustalanie i wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu, ograniczeniu prawa własności,rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sadowego,kompletowanie i analiza dostępnej dokumentacji archiwalnej dla potrzeb Komisji Regulacyjnych w sprawach regulacji majątkowych kościołów i związków wyznaniowych,ustanawianie na wniosek podmiotów zainteresowanych służebności przesyłu na gruntach stanowiących własność Miasta Chełm,współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych,
Urząd Miasta Chełm - 2017-06-29 - Chełm (lubelskie)
Praca na stanowisku mechanika przy naprawie zabudów pojazdów -kontenerów, naprawy okresowe pojazdów. Praca w godz. 7.00-21.00. Pracodawca zapewnia samochód służbowy.
Mirosław Cabaj - 2019-03-18 - Skórzec (mazowieckie)
Obsługa klientów, przygotowanie stanowiska, wykładanie towaru, dbanie o czystość
JEW WEJ sp.z o.o - 2019-07-25 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu jak również na terenie Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: kierowanie, koordynowanie i sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw inżynierii ruchu, badania i pomiary ruchu; planowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; terminowe przygotowywanie dokumentacji technicznej w zakresie prowadzonych zagadnień; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; przygotowywanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, przygotowywanie zezwoleń na przejazdy po drogach publicznych pojazdów z ładunkiem lub bez ładunku o masie, naciskach na osie lub wymiarach przekraczających wielkości określone w odrębnych przepisach; bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-09 - Słupsk (pomorskie)
wg stanowiska pracy
Piekarnictwo-Cukiernictwo Bożena i Jan Potaczek - 2017-08-03 - Niedźwiedź (małopolskie)
dowóz zaopatrzenia do klienta
WolDrew Agnieszka Wołoszyn - 2019-04-30 - Szwedy (podkarpackie)
Stanowisko ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie zajęć lekcyjnych30 godz./ tyg.
PRYWATNE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE "PRZYSZŁOŚĆ" W BYDGOSZCZY - 2016-06-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Koordynowanie pracy serwisu,-Obsługa Klientów Zakładu,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: jmarszalek (at) autocomplextczew.pl
AUTO COMPLEX DZIUBIŃSKI STANISŁAW - 2016-04-05 - Zajączkowo (pomorskie)
opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-07-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Operator maszyn i urządzeń stolarskich
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Kunów (świętokrzyskie)
Prowadzenie rejestrów sprzedaży zakupów dla podatku od towarów i usług vat; terminowe wstawiane faktur vat; prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych dla podatku od towarów i usług oraz terminowe jej składanie w urzędzie skarbowym; prowadzenie rejestru faktur wpływających do ZPO; prowadzenie ewidencji środków trwałych ZPO; prowadzenie zagadnien związanych z ewidencją komputerową i funkcjonowaniem systemu finansowo-księgowego. Praca 7-15
Zespół Placówek Oświatowych - 2017-01-13 - Opole (opolskie)
Telefoniczna obsługa klienta, infolinia wychodząca bądź przychodząca, diagnoza i pomoc w rozwiązywaniu problemów klienta, sprzedaż produktów i usług
GALLUP ARTERIA MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-15 - Ruda Śląska (śląskie)
Spawanie łukiem elektrycznym.
"ATA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się monitorowaniem i koordynowaniem procesu rewitalizacji, promocją działań rewitalizacyjnych podejmowanych przez Miasto Słupsk oraz wdrażaniem i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowaniem realizacji celów w nim określonych.Ważniejsze zadania: współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta; promocja działań rewitalizacyjnych, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE bezpośrednio lub pośrednio związanych z procesem rewitalizacji miasta; współtworzenie i realizacja programów wspomagających program rewitalizacji miasta, w tym rozpowszechnianie informacji i koordynowanie projektów związanych z rewitalizacją miasta; współtworzenie wniosków o dofinansowanie z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych; monitorowanie, aktualizacja i wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2800 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-18 - Słupsk (pomorskie)
-Prace dociepleniowe-Kontakt telefoniczny 693-315-022
MIŚ-BUD ZAKŁAD BUDOWLANO-REMONTOWY KRZYSZTOF KRYKOWSKI - 2016-08-22 - Tczew (pomorskie)
Szycie obuwia na maszynie przemysłowej, przygotowanie cholewek do szycia, ścisła współpraca z projektantem i konstruktorem. Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na czas określony - 3 miesiące, praca na jedną zmianę od 6.00-14.00.
"SANITA FOOTWEAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-27 - Piła (wielkopolskie)
- kontakt (obsługa klienta)- przygotowywanie posiłków (potraw) z menu lokali- dbanie o czystość miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
-Załadunek i rozładunek samochodów z przesyłkami, podział przesyłek na rejony, praca ze skanerem,-Miejsce pracy: Pruszcz Gdański,
POCZTA POLSKA S.A. - 2019-10-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Utrzymywanie czystości w budynku biurowym i terenów zewnętrznych (mycie podłóg, odkurzanie, prace porządkowe). Umowa na 1/2 etatu.
ABC-Service Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Nysa (opolskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Wykonywanie praz fizycznych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Łosice (mazowieckie)