STANOWISKO PRACY DS. GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI I CZYSTOŚCI MIASTA W REFERACIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI I CZYSTOŚCI MIASTA W REFERACIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi i utrzymania czystości Miasta.Ważniejsze zadania: 1. przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; 2. przygotowywanie projektów decyzji w przypadku niezłożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właściciela nieruchomości, wskazujących wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; 3. przygotowywanie projektów decyzji w przypadku, gdy po zawiadomieniu o zmianie stawki opłaty, właściciel nieruchomości nie uiszcza opłaty, w wysokości podanej w zawiadomieniu; 4. nadzór nad realizacją umów: - o świadczenie usług publicznych (umowy wykonawczej) w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, polegających na zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta Słupska; - na odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupska; 5. prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o. o. Miasta Słupska Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej; 6. prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przyjętego na jej podstawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Słupska oraz współpraca w tym zakresie ze Strażą Miejską; 7. prowadzenie kontroli przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; 8. prowadzenie kontroli stanu czystości terenów miejskich oraz niezwłoczne zgłaszanie wszelkich uwag jednostkom i podmiotom odpowiedzialnym za ich utrzymanie; 9. opracowywanie dokumentacji w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; 10. współpraca z przedsiębiorcami i organizacjami ekologicznymi w zakresie wdrażania selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta; 11. kształtowanie polityki ekologicznej w zakresie odpadowym i koordynacja działań edukacyjno promocyjnych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. wykonywanie kontroli w terenie; 5. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji; umowa na rok

Data publikacji: 2019-04-18

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi i utrzymania czystości Miasta.Ważniejsze zadania: 1. przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; 2. przygotowywanie projektów decyzji w przypadku niezłożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właściciela nieruchomości, wskazujących wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; 3. przygotowywanie projektów decyzji w przypadku, gdy po zawiadomieniu o zmianie stawki opłaty, właściciel nieruchomości nie uiszcza opłaty, w wysokości podanej w zawiadomieniu; 4. nadzór nad realizacją umów: - o świadczenie usług publicznych (umowy wykonawczej) w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, polegających na zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta Słupska; - na odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupska; 5. prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o. o. Miasta Słupska Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej; 6. prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przyjętego na jej podstawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Słupska oraz współpraca w tym zakresie ze Strażą Miejską; 7. prowadzenie kontroli przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; 8. prowadzenie kontroli stanu czystości terenów miejskich oraz niezwłoczne zgłaszanie wszelkich uwag jednostkom i podmiotom odpowiedzialnym za ich utrzymanie; 9. opracowywanie dokumentacji w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; 10. współpraca z przedsiębiorcami i organizacjami ekologicznymi w zakresie wdrażania selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta; 11. kształtowanie polityki ekologicznej w zakresie odpadowym i koordynacja działań edukacyjno promocyjnych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. wykonywanie kontroli w terenie; 5. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji; umowa na rok

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI I CZYSTOŚCI MIASTA W REFERACIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe o kierunku: ochrona środowiska lub pokrewne, ekonomia, prawo, administracja; 4. umiejętność interpretowania przepisów prawnych; 5. znajomość podstawowych przepisów: ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego; 6. stan zdrowia pozwalający na pracę w terenie; 7. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 8. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 9. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.IWymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego; 2. znajomość języków obcych mile widziana; 3. umiejętność redagowania pism tzn. lekkie pióro; 4. kreatywność; 5. umiejętność pracy w zespole; 6. odporność na stres oraz presję czasu.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kwestionariusz osobowy; 5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi i czystości miasta w Referacie Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, w terminie do dnia 30 kwietnia 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 19.04.2019

Oferta pracy ważna do: 30.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?850a550415f869d9bcafdea5c6bcbb3e

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY DS. ARCHIWUM W REFERACIE KANCELARII I ARCHIWUM URZĘDUW WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI I ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i archiwizowanie dokumentów.Ważniejsze zadania: sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt sprawy; prowadzenie szkoleń wewnętrznych pracowników Urzędu w zakresie archiwizacji dokumentów; prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i procesu archiwizowania dokumentów w oparciu i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi urzędu; przyjmowanie akt archiwalnych z komórek organizacyjnych urzędu na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych celem archiwizacji; prowadzenie ewidencji gromadzonych akt zgodnie z obowiązującymi przepisami; udostępnianie akt do celów służbowych osobom upoważnionym; przygotowywanie i przekazywanie akt do Archiwum Państwowego lub na makulaturę zgodnie z obowiązującymi przepisami;Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/652.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-03-28 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa klientów w sklepie spożywczo - przemysłowym, sprzedaż towaru, obsługa kasy fiskalnej
Przedsiębiorstwo Produkcujno-Handlowo-Usługowe "Centrum" sp. z o.o. - 2017-08-29 - Rytro (małopolskie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI I PROMOCJI GMINY - do 2 200 PLN

Merytoryczne i techniczne przygotowywanie projektów, wniosków o dofinansowanie ze źródeł zewnetrznych, przygotowywanie wniosków o płatność, koordynacja i realizacja zadań współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, archiwizacja dokumentacji z realizacji programów finansowych ze środków UE, przygotowywanie postępowań przetargowych.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2015-12-21 - Pszczółki (pomorskie)

591S KRAWIEC - SZWACZKA - od 1 850 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Radom (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KONSERWCJI I NAPRAW - od 2 750 PLN

złota rączka, rzemieślnik ,obsługa samochodu
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Kraków (małopolskie)

POMOCNIK PRODUKCJI TARTACZNEJ - do 2 000 PLN

codzienna kontrola podajnika tarcicy, odbiór , sztaplowanie tarcicy i kantówek,odbiór opału, taśmowanie paczek na końcu, docinania przekładek do sztaplowania
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Zabrze (śląskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - do 2 500 PLN

transport materiałów, sprzątanie
FIRMA BUDOWLANA "SPECBUD" MARCIN HEDER - 2018-01-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

MAGAZYNIER - od 2 500 PLN

Rozkładanie towaru na magazynie, pakowanie przesyłek.
PIMA-AGRO S.C. PIOTR ŁABĘDZKI,MARIUSZ PAPRZYCKI - 2019-05-17 - Dobieszczyzna (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL/ASYSTENT DO ODDZIAŁU ZEROWEGO - od 100 PLN

Praca z dzieckiem niepełnosprawnym.
Szkoła Podstawowa w Małkach - 2017-03-14 - Małki (kujawsko-pomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Nowy Targ (małopolskie)

MAGAZYNIER K/M - od 3 125 PLN

Załadunek i rozładunek transportów, przyjmowanie towarów na magazyn, kompletacja i przygotowanie do wysyłki zamówień, kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanych i wydawanych towarów.
LEVEL WORK SP. Z O.O - 2019-05-08 - Warszawa (mazowieckie)

MALARZ BUDOWLANY - do 2 000 PLN

MALOWANIE ŚCIAN
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Gdynia (pomorskie)

TECHNIK MECHANIK (NR 3099) - od 2 200 PLN

naprawa maszyn drogowych i środków transportowych
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Inodrog Sp.z o.o. - 2018-09-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. REKRUTACJI - 997,4 PLN

Staż w Gogolinie; stypendium: 997,40 zł brutto miesięcznie
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Gogolin (opolskie)

SPRZĄTACZKA(NR 4631) - od 2 000 PLN

- dbanie o czystość i porządek na terenie szkoły Ośrodka - praca w godz. 13.00-21.00 od poniedziałku do czwartku oraz 11.00-19.00 w piątekOferujemy:- umowę o pracę na czas zastępstwa - poczatkowo okres próbny- pełen etat- świadczenia socjalne z ZFŚS- wynagodzenia zasadnicze plus dodatek za staż pracy, nagrody jubileuszowe- "13"
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 2 DLA DZIECI I MŁODZIEZY SŁABO SŁYSZĄCEJ I NIESŁYSZĄCEJ - 2017-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS KADR - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kraków (małopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

pomoc przy przygotowywaniu projektów energetycznych
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Radomsko (łódzkie)

STANOWISKO PRACY OD REFERENTA DO SPECJALISTY DS. OSOBOWYCH I PŁAC - od 2 688 PLN

• zakładanie i prowadzenie akt osobowych,• sporządzanie umów o pracę, angaży, aneksów, przeszeregowań, awansów, nagród jubileuszowych itp.• sporządzanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa.• kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych,• rozliczanie delegacji,• ustalanie uprawnień pracowniczych dotyczących wymiaru urlopu, dodatku za wysługę lat, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych oraz przygotowywanie w tym zakresie stosownych dokumentów.• prowadzenie ewidencji zwolnień od pracy przewidzianych przepisami prawa,• prowadzenie ewidencji pracowników,• więcej na www.slowinskipn.pl - BIP-ogłoszenia-oferty pracy;okres zatrudnienia 3 m-ce z możliwością przedłużenia; godz. pracy 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2019-05-14 - Smołdzino (pomorskie)

SPRZEDAWCA/MAGAZYNIER - do 2 500 PLN

Sprzedaż art. ogrodniczych
CZESŁAWA HANDYDRAJ CENTRUM OGRODNICZE "FLORINA" - 2016-04-04 - Radomsko (łódzkie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

pomoc kuchenna
PBS Przemysław Bartkowiak - 2016-03-04 - Jaroszów (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. NABYWANIA LOKALI MIESZKALNYCHW REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJW WYDZIALE POLITYKI MIESZKANIOWEJ - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. realizacją zadań związanych z nabywaniem lokali mieszkalnych na rzecz Miasta Słupska.Ważniejsze zadania: analiza zasadności i celowości nabywania do zasobu komunalnego nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych obejmująca między innymi: stan prawny nieruchomości, stan ksiąg wieczystych, weryfikację dokumentów z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, uzyskiwanie opinii urbanistycznych i innych jednostek administracyjnych, plany inwestycyjne Miasta; czynności dotyczące przygotowania nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych do obrotu zarówno w trybie zamiany, kupna, zniesienia współwłasności i innych trybach, obejmujące między innymi: zlecenia i współpracę z podmiotami zewnętrznymi np. w zakresie podziałów nieruchomości, wyceny lokali mieszkalnych, inne opracowania i ekspertyzy; nawiązywanie kontaktów, prowadzenie rozmów z osobami fizycznymi i prawnymi będącymi potencjalnymi stronami obrotu aż do finalizacji obrotu nieruchomości lokalowych; przygotowanie dokumentacji niezbędnej w procedurze obrotu nieruchomościami lokalowymi/ mieszkaniowymi w sferze dotyczącej nabywania i zamiany tych nieruchomości, obejmującej między innymi: wykaz nieruchomości przeznaczonych do obrotu cywilnoprawnego, projekty uchwał Rady Miejskiej w Słupsku, projekty zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska, protokoły rokowań; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia aktów notarialnych, współpraca i koordynacja działań z kancelariami notarialnymi; bieżąca obsługa interesantów, w tym: udzielanie informacji o trybie, zasadach, przepisach prawa i procedurach związanych z obrotem cywilnoprawnym nieruchomości lokalowych/ mieszkalnych.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-31 - Słupsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL INFORMATYKI - od 800 PLN

Nauczanie informatyki.
Centrum Kształcenia APIS - 2016-02-12 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 2 100 PLN

wg zawodu
PPHU Paweł Gabryś - 2018-10-10 - Ruda Strawczyńska (świętokrzyskie)

STOLARZ MEBLOWY - od 1 850 PLN

w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Radomsko (łódzkie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - 2 000 - 2 500 PLN

Mechanik samochodów ciężarowych
"MULTIMEX" FHU TRANSPORT- SPEDYCJA J. ŻEGLEŃ, P. MATUŁA - 2016-09-01 - Jordanów (małopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 210 PLN

przyjmowanie dostaw od klientów zagranicznych, weryfikacja dokumentów od kierowców, sprawdzanie zgodności przyjmowanego towaru z dokumentami
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Ostrołęka (mazowieckie)