STANOWISKO DS. WYWŁASZCZEŃ I ZWROTÓW NIERUCHOMOŚCIW WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGOW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. WYWŁASZCZEŃ I ZWROTÓW NIERUCHOMOŚCIW WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGOW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Wynagrodzenie: do 2 000 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,ustalanie i wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,ustalanie i wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu, ograniczeniu prawa własności,rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sadowego,kompletowanie i analiza dostępnej dokumentacji archiwalnej dla potrzeb Komisji Regulacyjnych w sprawach regulacji majątkowych kościołów i związków wyznaniowych,ustanawianie na wniosek podmiotów zainteresowanych służebności przesyłu na gruntach stanowiących własność Miasta Chełm,współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych,

Data publikacji: 2017-06-29

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,ustalanie i wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,ustalanie i wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu, ograniczeniu prawa własności,rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sadowego,kompletowanie i analiza dostępnej dokumentacji archiwalnej dla potrzeb Komisji Regulacyjnych w sprawach regulacji majątkowych kościołów i związków wyznaniowych,ustanawianie na wniosek podmiotów zainteresowanych służebności przesyłu na gruntach stanowiących własność Miasta Chełm,współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WYWŁASZCZEŃ I ZWROTÓW NIERUCHOMOŚCIW WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGOW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,9)dokumenty potwierdzające staż pracy w administracji,10)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,11)kserokopia dowodu osobistego,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wywłaszczeń i zwrotów nieruchomości w Wydziale Geodezji, Kartografii i Mienia Komunalnego w terminie do dnia 10 lipca 2017 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. , poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902).

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,2) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,3) znajomość kodeksu cywilnego,4) znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,5) znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami,6) znajomość obsługi komputera,7) umiejętność dobrej organizacji pracy.obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia,wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub administracja lub geodezja,co najmniej 3-letni staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej .Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,2) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,3) znajomość kodeksu cywilnego,4) znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,5) znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami,6) znajomość obsługi komputera,7) umiejętność dobrej organizacji pracy.Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 29.06.2017

Oferta pracy ważna do: 10.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

WARTOWNIK - od 2 000 PLN

Pełnienie służby, ochrona mienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-01-11 - Nisko (podkarpackie)

OPERATOR CNC (CENTRUM OBRÓBKI SKRAWANIEM) - 2 500 - 4 200 PLN

-Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Kontakt telefoniczny: 55 271-21-06 lub 602-703-875.
TADEUSZ BĄK - ZAKŁAD PRODUKCJI I USŁUG TECHNICZNYCH METO - 2016-04-20 - Lisewo Malborskie (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Wykonywanie wszelkich czynności związanych z przygotowywyaniem posiłków przy zachowaniu nienagannej czystości.Sporządzanie posiłków.Utrzymanie we wzorowej czystości porządku pomieszczeń kuchennych i zaplecza kuchennego.Dbałe i wg bowiązujących wskazań i wymogów zmywanie naczyń kuchennych i stołowych.Obróbka artykułów spożywczych, obsługa maszyn i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniu kuchni.Wykonywanie innych prac zleconych przez osobę odpowiedzialną za całość pracy w kuchni i jadalni (kierownik kuchni i jadalni) - dotyczące pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Moszczany (podkarpackie)

BRUKARZ - od 2 500 PLN

układanie kostki brukowej, praca Lubin i okolica
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2018-03-28 - Lubin (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY ROWEROWEJ I DRÓG W REFERACIE DROGOWYM W WYDZIALE KOMUNALNYM - 2 500 - 2 800 PLN

Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 31 sierpnia 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-07-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER- ZAOPATRZENIOWIEC - od 2 000 PLN

wydawanie matariałów z magazynu, przyjmowanie wyrobów gotowych do magazynu, dostarczanie towaru do sklepu
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Łuków (lubelskie)

REFERENT DS. ADMINISTARCYJNO-KSIĘGOWYCH - 2 500 - 3 000 PLN

wyksz. wyższe lub średnie ekonomiczne,mile widziane doświadczenie w obszarze finansów i księgowości,znajomość ustawy o rachunkowości,znajomość obsługi komputera: Excel, Word, program finansowo-księgowy, znajomość języja angielskiego;zakres obowiązków: kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kompletowanie i ewidencjonowanie dokumentów, rejestrowanie i weryfikacja faktur zakupowych, wykonywanie bieżących spraw administracyjno-księgowych
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Odolanów (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK - od 2 300 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWYWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMPRACA OD PONIEDZIAŁKU DO SOBOTY 7-19 LUB 19-7MIEJSCE PRACY DWORCOWA I WELECKA
POCZTA POLSKA SA - 2018-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. DORADZTWA EDUKACYJNO- ZAWODOWEGO - od 3 090 PLN

Stworzenie oraz koordynacja sieci doradztwa edukacyjno zawodowego dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Dobry zawód - lepsza przyszłość: współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata 2014-2020
Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej w Bytowie - 2016-10-28 - Bytów (pomorskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI ST (FP) M - 997,4 PLN

przygotowywanie projektów pism;wykonywanie zadań pomocniczych;pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Niezbędne:- wykształcenie średnie ,Pożądane: - wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi,Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych- umiejętność współpracy z innymi- gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji- komunikatywność- rzetelność- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność radzenia sobie ze stresem- umiejętność podejmowania decyzji - umiejętność zarządzania przepływem informacji- orientacja na klienta
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2018-05-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

PRAKTYKANT W BIURZE ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYM - nieodpłatny

- zapoznanie się z zadaniami, organizacją i działalnością administracji rządowej, w tym administracji architektoniczno-budowlaneji nadzoru budowlanego;- pomoc w prowadzeniu dokumentacji związanej z: obsługą transportową i telefonicznąUrzędu; likwidacją zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego; pomoc przy przygotowaniu do inwentaryzacjiskładników majątku Urzędu; udział w sprawach związanych z dokonywaniem zakupów towarów i usług na potrzeby Urzędu.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO URZEDNICZE DS. ADMINISTRACJI - od 2 200 PLN

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:1. przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych,2. koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego,3. opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorców postępowania w sprawach zamówień publicznych oraz zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.4. prowadzenie, uzupełnianie i archiwizacja dokumentacji przetargowej,5. sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych, 6. obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-08-18 - Krzyżowice (dolnośląskie)

CZYŚCICIEL DYWANÓW/POJAZDÓW - od 2 000 PLN

czyszczenie dywanów, mebli tapicerowanych, kosmetyka samochodowa
PROMAR MARCIN POBOŻNIAK - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)

ŚLUSARZ - od 1 850 PLN

Zgodny
PPH TECHNOSTAL Marek Rogala - 2016-05-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - od 14 PLN

przyjmowanie i wydawanie towaru, przygotowywanie paczek do wysyłek kurierskich, utrzymywanie porządku na przestrzeni magazynowej i jego obrębie
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Plewiska (wielkopolskie)

POMOC KSIĘGOWEJ - 997,4 PLN

Nauka/pomoc w:-dekretowaniu dokumentacji księgowej-zapoznaniu się w programem księgowym ,,SYMFONIA"-wprowadzaniu dokumentów księgowych do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO DS PŁAC - od 2 000 PLN

a)obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,b)prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,c)prowadzenie ewidencji środków trwałych,d)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,e)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,f)obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych g)sporządzanie zeznań podatkowych,h)sporządzenie przelewów,i)prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,j)sporządzanie sprawozdań do GUS,k)sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,l)prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-08-18 - Kożuchów (lubuskie)

DEKARZ - od 2 000 PLN

praca na stanowisku dekarz
"STOLBRAT" Sp. z o.o. - 2017-06-12 - Ubocze (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. FUNDUSZY UNIJNYCH (O) - do 2 600 PLN

Specjalista ds. funduszy unijnych
MAŁOPOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH Sp. z o.o. - 2016-08-24 - Tarnów (małopolskie)

MONTER IZOLACJI PRZEMYSŁOWEJ - od 2 000 PLN

Montaż izolacji przemysłowych, praca z wełną mineralną, z twardą izolacją, metodą wtrysku, praca z blachą-wymiar, prefabrykacja, obcinki. Praca w grupie obcokrajowców-Ukraińcy.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Płock (mazowieckie)

RECEPCJONISTA NOCNY - od 525 PLN

Dyżur w recepcji głównie w porze nocnej zgodnie z harmonogramem, prowadzenie rezerwacji hotelowej w komputerowej bazie danych, fakturowanie, generowanie dokumentów przedsprzedażowych. - Praca głównie w godz. 20.00 - 8.00
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi - 2018-03-13 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. INFORMATYKI - od 2 400 PLN

1.Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego użytkowanego w Banku. 2.Konfiguracja i bieżące administrowanie systemami PrintNet i DrukBankNet. 3.Współpraca z dostawcą informatycznego systemu księgowego i utrzymywanie stałego kontaktu z jego serwisem;4.Definiowanie i nadawanie uprawnień w systemach informatycznych, zgodnie z otrzymanymi wnioskami;5.Instalacja, konfiguracja oraz utrzymywanie w sprawności (usuwanie awarii, błędów, modernizacja, konserwacja, itp.) oprogramowania i sprzętu komputerowego oraz teleinformatycznego w Centrali Banku oraz w jego pozostałych Jednostkach Organizacyjnych i inne
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2017-03-14 - Poddębice (łódzkie)

DORADCA KLIENTA - od 1 850 PLN

Obsługa klienta-pośrednictwo ubezpieczeniowe
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Syców (dolnośląskie)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ - do 3 400 PLN

obsługa, konserwacja i naprawa maszyn do obróbki drewna
ANDREWEX sp. z o.o - 2016-11-22 - Cierpice (kujawsko-pomorskie)

OGRODNIK - od 2 000 PLN

-
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Bielsk Podlaski (podlaskie)