STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W DEPARTAMENCIE FINANSÓW W BIURZE WINDYKACJI PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W DEPARTAMENCIE FINANSÓW W BIURZE WINDYKACJI PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)księgowanie wpłat na kontach podatników,3)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowychpoprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)systematyczna kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj.: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,15)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,16)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,17)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,18)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,19)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,20)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy22)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b/ instrukcji obiegu dowodów księgowych,c/ instrukcji kancelaryjnej,23)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy Ordynacja podatkowa ,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,25)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,26)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,27)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.

Data publikacji: 2020-10-20

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)księgowanie wpłat na kontach podatników,3)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowychpoprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)systematyczna kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj.: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,15)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,16)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,17)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,18)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,19)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,20)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy22)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b/ instrukcji obiegu dowodów księgowych,c/ instrukcji kancelaryjnej,23)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy Ordynacja podatkowa ,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,25)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,26)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,27)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W DEPARTAMENCIE FINANSÓW W BIURZE WINDYKACJI PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia/prawo/admin/zarządz/zarz. i mark/finanse/rachunk/fin i rach

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość przepisów prawa podatkowego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKA PRACY stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Departamencie Finansów w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110. 79.20201.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowośćlub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość przepisów prawa podatkowego,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)księgowanie wpłat na kontach podatników,3)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowychpoprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)systematyczna kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj.: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,15)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,16)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,17)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,18)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,19)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,20)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy22)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b/ instrukcji obiegu dowodów księgowych,c/ instrukcji kancelaryjnej,23)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy Ordynacja podatkowa ,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,25)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,26)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,27)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,28 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (opcjonalnie),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Departamencie Finansów w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 27 października 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Departamencie Finansów w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 16 października 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).Chełm, dnia 16 października 2020 r.KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e- mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Departamencie Finansów w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 16 października 2020 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10268

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (opcjonalnie),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.10.2020

Data dodania oferty pracy: 20.10.2020

Oferta pracy ważna do: 27.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?75f83afe537be598ea5d081a1d1519d1

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 057,97 PLN

obsługa systemy symfonia ERP pod kątem handlowym oraz administracyjnym, konserwacja narzędzi oraz instalacji i konfiguracja kom.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)

KONSERWATOR HALI/PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 2 100 PLN

prace konserwacyjne, naprawy drobnych usterek,dbanie o tereny zielone wokół firmy,obsługa maszyny czyszczącej posadzkę,odśnieżanie w sezonie zimowym.
Alu-Druckguss Sp. z o. o. - 2017-12-04 - Nowa Sól (lubuskie)

STANOWISKO OD PODINSPEKTORA DO STARSZEGO INSPEKTORA W ODDZIALE PROMOCJI I INFORMACJI WYDZIAŁU KOORDYNACJI I PROMOCJI - od 3 250 PLN

prowadzenie Punktu Kontaktowego POWER 2014-2020 oraz WRPO 2014+, opracowywanie i realizacja Rocznych planów działań informacyjnych i promocyjnych w ramach PO WER, WRPO 2014+,informowanie o naborach pozakonkursowych i konkursach na realizację, dofinansowanie projektów, a także prowadzenie naborów wniosków,bieżące opracowywanie, redagowanie i koordynowanie zamieszczania informacji na stronie internetowej WUP oraz programu PO WER, WRPO 2014+, jak również portalu Funduszy Europejskich 2014-2020,organizacja i prowadzenie szkoleń, konferencji i spotkań informacyjnych, przygotowywanie materiałów i dokumentów związanych z realizacją PO WER, WRPO 2014+,organizacja i uczestniczenie w działaniach promocyjnych WUP i EFS, aktualizacja strony internetowej WUP,opracowywanie broszur, biuletynów, ulotek oraz innych materiałów informacyjnych oraz promocyjnych,dystrybucja materiałów promocyjnych i informacyjnych zarówno na temat EFS jak i innych, dotyczących WUP,wykonywanie zadań związanych z informowaniem beneficjentów i potencjalnych beneficjentów w zakresie funduszy unijnych, a w szczególności PO WER, WRPO 2014+,obsługa funkcjonowania systemów informatycznych, przygotowanie zbiorczych informacji z wykorzystaniem systemów informatycznych,gromadzenie i analizowanie materiałów i dokumentów dotyczących PO WER, WRPO 2014+,uczestnictwo w seminariach, konferencjach, spotkaniach dotyczących wykorzystania funduszy UE,udział w szkoleniach i warsztatach podnoszących kwalifikacje, posiadane umiejętności i wiedzę,bieżące zapoznawanie się z dostępnymi informacjami na temat Funduszy Europejskich w mediach.
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu - 2020-09-30 - Poznań (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT B/PRACOWNIK GOSPODARCZY. - od 2 050 PLN

Transport i odbiór prania oraz towaru. Czynności porządkowo gospodarcze w lokalu.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPRZĄTACZKA - 1 033,7 PLN

prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 4666) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ / EXECUTIVE ASSISTANT - od 4 200 PLN

Koordynowanie konferencji, spotkań i wydarzeń, planowanie i zarządzanie złożonymi planami podróży i trasami, projektowanie efektywnych dni roboczych dla konsultantów McKinsey, rozwiązywanie oczekiwanych i nieoczekiwanych problemów związanych z powyższym
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Poznań (wielkopolskie)

MECHANIK/POMOCNIK MECHANIKA - od 2 000 PLN

naprawa pojazdów
PHU Marek Klich - 2017-08-22 - Wilkowice (wielkopolskie)

WERYFIKATOR ODPADÓW - od 2 300 PLN

Kontrola i weryfikacja odpadów dostarczanych do zakładu. Praca jednozmianowa do 12 godzin.
"EKO DOLINA" sp.z.o.o - 2017-12-07 - Łężyce (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski - 2018-04-09 - Leszno (wielkopolskie)

TYNKARZ - do 1 300 PLN

wykształcenie zzasadnicze zawodowe, staż pracy min. 1 rok, umiejętność tynkowania maszynowego, tynkowanie ścian oraz sufitów,
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Ząbki (mazowieckie)

PRACOWNIK POLOWY - do 13 PLN

Wykonywanie prac polowych, zbiór owoców i warzyw.
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ MAJDAŃSKI - 2017-01-19 - Nowe Sioło (podkarpackie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

sprzedaż opału, obsługa komputera, przyjmowanie zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Truskolasy (śląskie)

AUDYTOR WEWNĘTRZNY W PROKURATURZE OKRĘGOWEJ W TORUNIU - od 2 600 PLN

Osoba zatrudniona na stanowisku audytora wewnętrznego wykonuje zadania określone w ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 869 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 4 września 2015 roku w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 506) polegające w szczególności na:systematycznej ocenie adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej w Prokuraturze Okręgowej w Toruniu,- wykonywaniu czynności doradczych, w tym składaniu wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania wymienionej jednostki prokuratury.
PROKURATURA OKRĘGOWA W TORUNIU - 2020-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK DO OCIEPLEŃ (MURARZ-MALARZ) - od 2 000 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Usługi Remontowo Budowlane Jacek Lewicz - 2017-04-07 - Czermin (wielkopolskie)

MONTER KADŁUBÓW OKRĘTOWYCH - 6 000 - 8 000 PLN

Montaż konstrukcji stalowych
"Global System" Paweł Rams - 2019-04-17 - Gdańsk (pomorskie)

USTAWIACZ MASZYN DO PRZETWÓRSTWA TWORZYW SZTUCZNYCH - od 2 500 PLN

-Uruchamianie i obsługa nowoczesnych wtryskarek,-Nadzorowanie parametrów jakości produkcji, -Kontakt: e-mail : metrox (at) metrox-plast.pl; -Kontakt tel.: 58 532-78-79.
METROX - PLAST SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Opracowywanie spraw emerytalno rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-05-26 - Biłgoraj (lubelskie)

GÓRNIK P/Z - od 3 912 PLN

praca pod ziemią przy obsłudze przenośnika taśmowego, w przodku
ANTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-14 - Ruda Śląska (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

przyjmowanie i wydawanie towaru, rozkładanie towaru na regałach, dbanie o porządek na magazynie
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Biała Podlaska (lubelskie)

STANOWISKO DS KONSERWACJI I REMONTÓW - 3 400 - 4 200 PLN

kontrola stanu technicznego zasobów mieszkaniowych, prowadzenie dokumentacji z tym związanej, zlecenia wykonania remontów i konserwacji i sprawowanie nadzoru nad ich wykonaniem, prowadzenie ewidencji zasobów mieszkaniowych.
Mysłowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-02-14 - Mysłowice (śląskie)

KONSERWATOR ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW ZIELENI - 1 017,4 PLN

- koszenie trawy na terenie zasobów Spółdzielni- przycinanie żywopłotów na terenie zasobów Spółdzielni- zagospodarowanie terenów zielonych, nasadzanie drzew i krzewów oraz ich pielęgnacja- konserwacja sprzętu, dbanie o sprawność kosiarek, kos innych narzędzi- utrzymanie czystości na terenie osiedli, porządkowanie terenów zielonych- utrzymanie czystości w altanach śmietnikowych- zgłaszanie usterek przełożonemu
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Kluczbork (opolskie)

INFORMATYK - od 2 300 PLN

obsługa programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Hajnówka (podlaskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI W BIURZE PODRÓŻY - od 2 700 PLN

Prezentacja i sprzedaż produktów Biura Podróży. Aktywne pozyskiwanie do współpracy nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. realizacja założonych planów i celów handlowych.Przygotowywanie nowych ofert handlowych. Negocjacje z klientami i umiejętność rozwiązywania problemów. Organizowanie i prowadzenie prac administracyjnych biura.
INTERTRANS PKS S.A. - 2020-02-27 - Głogów (dolnośląskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI K/M (J. ANGIELSKI) - od 4 950 PLN

monitorowanie kont klientów; identyfikacja zaległych sald należnych do pobrania; kontaktowanie się (przez e-mail, rozmowy telefoniczne) z klientami z otwartymi należnościami wymagającymi zapłaty; pomoc w rozwiązywaniu potencjalnych problemów; dokumentowanie czynności zbierania w zaprojektowanym narzędziu; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.Praca w godz. 8-16 lub 9-17
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. POLITYKI SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH I ROZLICZEŃ FINANSOWYCHW REFERACIE SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH WYDZIAŁU POLITYKI MIESZKANIOWEJ - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja działań dotyczących spraw ekonomiczno rozliczeniowych sprzedaży lokali mieszkalnych.Ważniejsze zadania:1.kształtowanie polityki sprzedaży lokali stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta;2.wystawianie faktur VAT w oparciu o prowadzenie bazy danych i fiskalizacja;3.prowadzenie bazy danych dot. zbywania lokali mieszkalnych;4.wystawianie korekt i duplikatów faktur oraz not księgowych;5.wystawianie dowodów OT i PT i ich rejestracja;6.bieżące wdrażanie do stosowania przepisów dot. VAT w pracy wydziału.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-08 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 500 PLN

Dystrybucja towaru po wyznaczonym terenie;
PT DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-09-25 - Lublin (lubelskie)

OPERATOR MINIKOPARKI-PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 860 PLN

OBSŁUGA MINIKOPARKI, PRACA ZESPOŁOWA
WARSZAWSKIE PODNOŚNIKI KOSZOWE SP. Z O.O. SP. K. - 2018-08-16 - Raszyn (mazowieckie)