STANOWISKO DS KONSERWACJI I REMONTÓW Mysłowice oferta pracy Mysłowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: STANOWISKO DS KONSERWACJI I REMONTÓW
Wynagrodzenie: 3 400 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: kontrola stanu technicznego zasobów mieszkaniowych, prowadzenie dokumentacji z tym związanej, zlecenia wykonania remontów i konserwacji i sprawowanie nadzoru nad ich wykonaniem, prowadzenie ewidencji zasobów mieszkaniowych.
Data publikacji: 2018-02-14
Lokalizacja: Mysłowice (śląskie)
Pracodawca: Mysłowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola stanu technicznego zasobów mieszkaniowych, prowadzenie dokumentacji z tym związanej, zlecenia wykonania remontów i konserwacji i sprawowanie nadzoru nad ich wykonaniem, prowadzenie ewidencji zasobów mieszkaniowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 400 - 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS KONSERWACJI I REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mysłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Mysłowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mysłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 400 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
Nazwa pracodawcy: Mysłowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Adres pracodawcy:
Wielka Skotnica 6, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Mysłowice
Gmina pracodawcy: Mysłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mysłowice
Ulica pracodawcy: Wielka Skotnica
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń
Data dodania oferty pracy: 15.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji, dostawa towaru do sklepu
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Kraków (małopolskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; 2. koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i Ustawy Prawo budowlane; 3. gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; 4. sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; 5. opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; 6. wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; 7. pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; 8. udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; 9. sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; 10. gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; 11. koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; 12. gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-02 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa maszyn pralniczych, prasowanie, odplamianie. Nie wymagamy doświadczenia, ponieważ zapewniamy szczegółowe szkolenie podczas okresu próbnego, który trwa 2 miesiące. Uczymy wszystkich obowiązków od podstaw. Nowego pracownika szkoli Kierowniczka Placówki.
EBS S.A. - 2016-11-22 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Oferta dla osób pow. 50 roku zgodnie z art. 60d ustawy.Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: podstawowa obsługa maszyn pralniczych, dobra współpraca z zespołem; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Gliwice (śląskie)
PRZYJMOWANIE, OPRACOWYWANIE I EKSPEDIOWANIE PRZESYŁEK W PLACÓWCE POCZTOWEJ, EWIDENCJONOWANIE PRZESYŁEK REJESTROWANYCH I PRZEKAZÓW POCZTOWYCH, ROZLICZANIE LISTONOSZY Z POBRANYCH I DORĘCZONYCH PRZESYŁEK, ROZLICZANIE PLACÓWEK POCZTOWYCH Z PRZYJĘTYCH PRZESYŁEK, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANYCH USŁUG; WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, , RZETELNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONICZNY LUB PRZESŁAĆ CV NA MAILA: rekrutacja.szczecin (at) szczecin.poczta-polska.pl TYTUŁEM: PRACOWNIK DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH UP SZCZECIN 8 LUB CV + LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ.
POCZTA POLSKA SA - 2017-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych u klienta, naprawa mebli
MSM KAROLINA WRÓBLEWSKA - 2016-11-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad stanami opakowań ( zamawianie i rozliczanie rozchodu), nadzór nad przygotowaniem projektów opakowań, opracowywanie tekstów etykiet, monitorowanie zmian w aktach prawnych dotyczących opakowań
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2016-12-13 - Cmolas (podkarpackie)
Obsługa klienta. Obsługa kasy fiskalnej.
OLA-3 SC - 2017-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Odpowiedzialność za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowanie działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzorowanie realizacji polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk; koordynowanie i monitorowanie realizacji planu gospodarki niskoemisyjnej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. w budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro-energetycznych i pro-ekologicznych zachowań wśród nie-energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii w tym między innymi merytoryczny nadzór i konsultacje programów o tematyce energetycznej. terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości; bieżąca kontrola wykonania będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych; prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.Wynagrodzenie od 2800 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-29 - Słupsk (pomorskie)
staż dla osób do 30 r.ż. obsługa klientów i kasy fiskalnej- sprzedaż pamiątek i pierników
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Weryfikacja sprawodzań z zakresu gospodarki odpadami, prace administarcyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż art. ogólnospożywczych. Praca na umowę o pracę na okres próbny lub umowę cywilnoprawną. Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 06.00-22.00.
P.H.U. A&M PLUS Natalia Wysocka - 2016-07-26 - Zabrze (śląskie)
sprzątanie pokoi hotelowych, pomieszczeń ogólnodostępnych, ciągów komunikacyjnych w hotelu, pomoc w kuchni - mycie naczyń, sprzątanie, obróbka wstępna produktów
"JAWA J.JANOWSKI K.JANOWSKA SPÓŁKA JAWNA" - 2017-03-29 - Świdnica (dolnośląskie)
sprzedaż produktów i usług firmy, budowanie trwałych i długofalowych relacji sprzedażowych z klientami, bieżąca administracja biurem
KONKRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Mława (mazowieckie)
kontrola jakości,prowadzenie zapisów HACCP
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Krzepice (śląskie)
do uzgodnienia
SOLID MCG SP Z O. O. - 2017-11-28 - Rzeszów (podkarpackie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Jaskulin (dolnośląskie)
Praca przy robotach budowlanych - drogowych:- ustawianie krawężników- układanie kostki brukowej- roboty ziemne- podbudowy
TELEELEKTRONIKA - Bogusław Pszczoła - 2018-03-07 - Cieplewo (pomorskie)
układanie kostki brukowej
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
-
Szkoła Podstawowa w Parchowie - 2018-07-30 - Parchów (dolnośląskie)
wykonywaie instalacji elektrycznych
MATEUSZ SZYMANOWSKI MAT-MAR - 2018-03-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kompleksowa obsługa gości hotelowych na recepcji
JOLANTA BANDUROWSKA HOTEL COURT WELLNESS & SPA - 2018-08-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
sprzedaż kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów,obsługa klienta
Zalewski Krzysztof K&K Przedsiębiorstwo Wielobranżowe - 2017-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 31 sierpnia 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-07-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
projektowanie i wprowadzanie do produkcji nowych modeli wózków dziecięcych. Modernizowanie istniejących już modeli wózków dziecięcych
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Piechowice (dolnośląskie)
Obsługa przycinarki MAKTEK H -300 HA - cięcie prętów, rur, profili ze stali itp
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca na terenie woj. śląskiego oraz Polski. Praca na wysokości powyżej 3m
DEMETRIX Sp. z o.o. Sp K. - 2018-03-13 - Piekary Śląskie (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klientów w sklepie. Obsługa kasy fiskalnej. Utrzymanie czystości sali sprzedaży, dokładanie towaru.
PFG Marek Krasuń - 2016-10-14 - Gdańsk (pomorskie)