STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Leszno oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Data publikacji: 2018-04-09
Lokalizacja: Leszno (wielkopolskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleje Zygmunta Krasińskiego 36, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leszno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Leszno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leszno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych, wymaganie dodatkowe: znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy z innymi, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Adres pracodawcy:
Wysocka 1b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922).Miejsce składania dokumentów: ZUS Odział w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Wysocka 1B, 63-400 Ostrów Wielopolski; Wydział Spraw Pracowniczych, pokój 004-005.Termin, do którego należy składać dokumenty: 19.04.2018r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Ostrowie Wlkp.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Wysocka
Numer budynku pracodawcy: 1b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 09.04.2018
Oferta pracy ważna do: 19.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z wychowawcami klas w celu rozpoznawania indywidualnych potrzeb uczniów oraz analizowania przyczyn niepowodzeń szkolnych i trudności wychowawczych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Czaplinku - 2017-01-23 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Kierowca na linii regularnej zwykłej Gorzyce - Stalowa Wola - Gorzyce. Obsluga kasy fiskalnej. Codzienna obsługa pojazdu, dbałość o powierzony pojazd. Dyspozycyjność, kultura osobista, schludny wygląd.
Kaczmarska Jolanta Przewóz Osób Firma Transportowa "Jotka" - 2017-10-30 - Gorzyce (podkarpackie)
Praca w gastronomii w ośrodku. MOŻLIWOŚĆ ZAKWATEROWANIA. PRACA NAD MORZEM
Jastrzębska Spółka Ubezpieczeniowa Sp.zo.o. - 2016-03-24 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
sprzedaż, dbanie o ekspozycję - sprzedaż wyposażenia łazieniek (aparatura, terakota)
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie detali z materiału powierzonego na podstawie otrzymanej dokumentacji technicznej. Wiedza techniczna i umiejętność czytania rysunku technicznego. Obsługa maszyny konwencjonalnej z odczytem cyfrowym. Umiejętność posługiwania się podstawowaymi narzędziami pomiarowymi. Dokładność i sumienność w wywiązywaniu się z powierzonych obowiązków. Godz. pracy 6:00-14:00.Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą poprzez e-mail: biuro (at) mhtmechanika.pl
MHT MECHANIKA PRECYZYJNA - 2017-11-10 - Rybnik (śląskie)
transport międzynarodowy
Transport Ciężarowy Spedycja Kazimierz Nowakowski - 2018-03-19 - Milicz (dolnośląskie)
minimum zawodowe, sprawność ruchowa, lekki lub umiarkowany stopien orzeczenia, zarejestrowana min. na dzien 25.05.2016
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Naprawa samochodów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Józef Gajek - 2017-08-02 - Nowa Wieś Ełcka (warmińsko-mazurskie)
Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych.Praca w godz.7.00-15.00
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku - 2017-05-25 - Słupsk (pomorskie)
Liczenie towaru
kontakt przez OHP - 2018-08-07 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi lub chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zapewnienie opracowywania spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2017-01-10 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc kuchenna
Słodka Rozette Van Rijn - 2016-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa sklepu. Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
"DELIKATESY KORONA" SEBASTIAN BIENIASZ W ŁAŃCUCIE - 2017-02-22 - Łańcut (podkarpackie)
Demontaż, montaż, obróbka okien drzwi, fasad.
Gdańskie Centrum Okienne - 2016-09-26 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prace związane głównie z wystawianiem dokumentów księgowych dotyczących Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.Ważniejsze zadania: wystawianie faktur VAT (korekt, not korygujących, itp.) i fiskalizacja w zakresie pracy Wydziału; prowadzenie rejestrów sprzedaży; roczna synchronizacja i weryfikacja danych przesyłanych z programu ewidencji gruntów i budynków do systemu księgowo rozliczeniowego dotyczących opłat za użytkowanie wieczyste; przygotowywanie dokumentów księgowych (OT, PT, LT, itp.) i ich rejestracja; weryfikacja ewidencji księgowej środków trwałych w zakresie pracy Wydziału; weryfikacja aktów notarialnych, w tym wprowadzanie zmian dotyczących prawa użytkowania wieczystego w systemie elektronicznym.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze ok. 2400 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za czynności związane z prowadzeniem spraw dotyczących planowania przestrzennego.Ważniejsze zadania: wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska; opracowanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; praca, koordynacja i tworzenie Gminnego Programu Rewitalizacji, Stref Rewitalizacji, Miejscowego Planu rewitalizacji w świetle ustawy; opracowanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; sporządzenie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych; wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych; wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi; formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa i administracją rządową; ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska; sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta; prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupsku; prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę; przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500-2800 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)
Praca z żołnierzami i pracownikami wojska, organizacja, prowadzenie działań i zajęć psychoprofilaktycznych, udzielanie pomocy psychologicznej
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-12-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obróbka powierzchni plaskiej
MEBLOMAR Mariusz Duch Murczyn - 2017-07-13 - Murczyn (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-09-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych;tworzenie projektów pism;przygotowywanie korespondencji do wysłania;przygotowanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji;sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysyłaniu deklaracji PIT;wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy;współpraca z innymi wydziałami;udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym;zapoznanie się z przepisami prawa;sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku;sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń;sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
obsługa mini-koparki
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Chorzów (śląskie)
aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów chińskich, telefoniczne udzielanie klientom informacji o produktach, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klienta. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe. Praca - Urząd Pocztowy Sulęcin. Tel.: 95 721 03 52 Katarzyna Zieleńska. Adres e-mail: katarzyna.zielenska (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A - 2018-05-07 - Sulęcin (lubuskie)
Obsługa sklepu internetowego, dbanie o wygląd i aktualizacja sklepu internetowego.Wykonywanie zdjęć produktówKontrola stanu magazynowegoNawiązywanie zagranicznych kontaktów handlowych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Stanisławów (mazowieckie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie - 2016-05-12 - Przemyśl (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: pracownik zatrudniony na ww. stanowisku będzie odpowiedzialny za prawidłową realizację robót branży budowlanej i drogowej dla zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji, oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Ważniejsze zadania: przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia do przetargów na zadania inwestycyjne; analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży budowlanej i drogowej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań koordynowanie robót na budowie; kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów, kosztów inwestycji; rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; organizowanie przeglądów gwarancyjnych.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2700 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-02 - Słupsk (pomorskie)
- produkcja elementów ciętych i giętych ze stali pod zamówienie klienta- obsługa maszyn do produkcji zbrojeń- obsługa i dbałość o ciągłość procesów produkcyjnych- wykonywanie zadań zgodnie z dokumentacją i wytycznymi przełożonego- utrzymanie porządku na stanowisku pracy i na hali produkcyjnej
"DROZAPOL-PROFIL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie towarów do magazynu, wydawanie towarów na podstawie dokumentów
''MANTIS'' Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Biała Podlaska (lubelskie)