STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI(NR 5276) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Stanowisko: STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI(NR 5276)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych.Umowa na czas zastępstwa.Miejsce wykonywania pracy:Wydział Realizacji Umów Międzynarodowychul. M. Konopnickiej 18 A, BydgoszczWarunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,- konieczność wykonywania pracy poza biurem,- konieczność odbywania podróży służbowych,- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowychna 2 piętrze,- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocywózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lubtransporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują sięmiejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Data publikacji: 2019-09-30

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Marii Konopnickiej 18A, 85-124 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych.Umowa na czas zastępstwa.Miejsce wykonywania pracy:Wydział Realizacji Umów Międzynarodowychul. M. Konopnickiej 18 A, BydgoszczWarunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,- konieczność wykonywania pracy poza biurem,- konieczność odbywania podróży służbowych,- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowychna 2 piętrze,- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocywózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lubtransporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują sięmiejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI(NR 5276)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średniePożądane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, ubezpieczenia społeczne, prawo)- minimum 6 miesięcy pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i praw do emerytur i rentWymagania dodatkowe:- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweTermin, do którego należy składać dokumenty:10 października 2019 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy.Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie "oferta pracy".Osobiście:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczSala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy".Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- złożonych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy:Wydział Realizacji Umów Międzynarodowychul. M. Konopnickiej 18 A, BydgoszczWymagana klauzula:Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 30.09.2019

Oferta pracy ważna do: 10.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 30.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 30.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?df9d4c8461c074e8322834d87d75bdb9

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA - od 2 250 PLN

Zapewnienie stosowania jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania.Szczegóły dotyczące oferty na stronie www.zus.pl
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2019-02-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

prace wykończeniowe (malowanie, tynkowanie, tapetowanie, kafelkowanie, montaż płyt GK), przygotowanie lokalu
MAGMARIS s.c. M. Wałach, M. Peciak - 2016-08-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMIW REFERACIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMIW WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań dotyczących gospodarki odpadami.Ważniejsze zadania: przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i weryfikacja danych zawartych w deklaracjach; prowadzenie ewidencji zawartych umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; przygotowywanie projektów decyzji w przypadku nie złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właściciela nieruchomości, wskazujących wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; przygotowywanie projektów decyzji w przypadku, gdy po zawiadomieniu o zmianie stawki opłaty, właściciel nieruchomości nie uiszcza opłaty w wysokości podanej w zawiadomieniu; przygotowanie projektów decyzji ustalających obowiązek ponoszenia opłat na rzecz gminy z tytułu zorganizowania odbierania odpadów komunalnych w przypadku właścicieli nieruchomości, którzy nie zawarli w tym zakresie umów z uprawnionymi podmiotami; przygotowywanie projektów decyzji nakładających kary pieniężne na przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości niezgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; nadzór nad realizacją umowy o świadczeniu usług publicznych (umowy wykonawczej) w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, polegających na zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta Słupska; prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o.o. Miasta Słupska Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej; prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie gospodarowania odpadami i utrzymania czystości i porządku; współpraca ze Strażą Miejską oraz innymi podmiotami w zakresie egzekwowania od właścicieli nieruchomości realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz wydanego na jej podstawie Regulaminu; prowadzenie kontroli przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; prowadzenie kontroli stanu czystości terenów miejskich oraz niezwłoczne zgłaszanie wszelkich uwag jednostkom i podmiotom odpowiedzialnym za ich utrzymanie; opracowywanie dokumentacji w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy, wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; współpraca z przedsiębiorcami i organizacjami ekologicznymi w zakresie wdrażania selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska i Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego w części dotyczącej spraw z zakresu gospodarki komunalnej.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)

KONSERWATOR - od 2 700 PLN

otwieranie budynku starostwa, wykonywanie drobnych napraw, utrzymanie czystości wokół budynku starostwa, kierowanie pojazdem służbowym
Starostwo Powiatowe w Słubicach - 2018-08-08 - Słubice (lubuskie)

SPRZEDAWCA STOISKA MIĘSNEGO - od 2 600 PLN

- obsługa klientów lady miesnej- weryfikacja terminów - dbanie o ekspozycje towaru- obsługa urządzeń np. krajalnicy
Stokrotka Spz.o.o. - 2017-10-27 - Karpacz (dolnośląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DO SPRAW MIGRACJI AKTÓW STANU CYWILNEGO ORAZ OBSŁUGI INTERESANTÓW W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO W TCZEWIE - od 1 850 PLN

Szczegóły oferty:http://www.bip.tczew.pl/files/sites/3051/wiadomosci/307392/files/ogloszenie_o_naborze__2_.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-02-18 - Tczew (pomorskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - 20 - 25 PLN

naprawa pojazdów samochodowych
AUTO SERWIS ANDRZEJ PAŁKA - 2019-05-07 - Chróstnik (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL - WYCHOWAWCA BURSY - od 1 200 PLN

Zajęcia opiekuńczo - wychowawcze z młodzieżą
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI W BIURZE INWESTYCJI MIEJSKICH - od 2 100 PLN

1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji, 3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych, 4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi, 7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, 8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-06 - Chełm (lubelskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 400 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Warszawa (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 370 PLN

praca fizyczna
Urząd Gminy Kotlin - 2019-07-23 - Kotlin (wielkopolskie)

PR/ STRAŻNIK - ON - od 1 750 PLN

Dozorownie obiektu.
Zakład Usługowy "WiW-BUD" Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Walim (dolnośląskie)

KUCHARZ - 1 850 - 3 000 PLN

praca w kuchni
Tymorek Conlsulting&Trading Tymorek Damian - 2016-06-28 - Teresin (mazowieckie)

STANOWISKO DS. UZGODNIEŃ INFRASTRUKTURY - 3 000 - 3 500 PLN

Realizacja zadań wynikających z Ustawy o drogach publicznych i Prawa budowlanego, prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących: uzgodnień z zakresu lokalizacji wjazdów, zjazdów z dróg gminnych na działki budowlane, projektowanych sieci w pasie drogowym drogi gminnej w oparciu o przepisy Ustawy o drogach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu postępowania cywilnego oraz Prawa budowlanego, prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych, prowadzenie rejestrów, statystyk i sprawozdań dotyczących wydawanych uzgodnień i opinii, prowadzenie korespondencji z instytucjami i urzędami w zakresie dróg gminnych z Instytucjami samorządowymi i poza samorządowymi, uzgodnienie i opiniowanie projektów budowlanych, planów zagospodarowania przestrzennego i decyzji o warunków zabudowy w zakresie dróg gminnych, obsługa interesantów referatu inwestycji i remontów, nadawanie kategorii drogi publicznej w oparciu o przepisy prawa, a także: przygotowanie, prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych infrastrukturalnych we współpracy z wydziałami, referatami i jednostkami organizacyjnym Gminy, udział w opracowaniu założeń programowo-funkcjonalnych i technicznych inwestycji gminnych infrastrukturalnych wraz określeniem szacunkowych kosztów zadań, przygotowywanie umów z wykonawcami gminnych zadań inwestycyjnych oraz egzekwowanie prawidłowości i rzetelności realizacji umów wraz z rozliczeniem prowadzonych inwestycji, współpraca w zakresie zamówień publicznych na zadania inwestycyjne oraz współpraca w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych do realizacji zadań inwestycyjnych, sprawowanie nadzoru nad wykonaniem zadań inwestycyjnych pod względem zgodności z przepisami Prawa budowlanego, finansowym oraz merytorycznym.
Urząd Gminy w Kolbudach - 2016-04-04 - Kolbudy (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY/SPRZEDAWCA - od 3 000 PLN

PROWADZENIE BIURA I EWIDENCJI, SRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZN PRODUKTÓW SZKÓŁKARSKICH, OBSŁUGA KLIENTA.
Szkółka Drzew i Krzewów Adam Kaliszewski - 2018-07-16 - Radwanice (dolnośląskie)

OPERATOR PRODUKCJI - 2 650 - 3 050 PLN

-Praca przy produkcji okien,-Bezpłatny dojazd z Tczewa, Malborka, Skarszew, Starogardu Gdańskiego i miejscowości na trasach przejazdu,-Miejsce pracy Wędkowy,-Kontakt 511-428-385.
FENIX POLAND S.A. - 2019-06-12 - Wędkowy (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Złotów (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - 1 033,7 PLN

przygotowanie miejsca pracy; układanie towaru; metkowanie towaru; nauka na kasie fiskalnej; obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Gorlice (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

praca w sklepie spożywczym
"Chorten JM" S.C. Krzysztof Pakuła, Jolanta Ciepła - 2017-01-23 - Białystok (podlaskie)

STANOWISKO DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - 2 700 - 3 200 PLN

Wystawianie faktur sprzedaży. Analiza i uzgadnianie rozrachunków z odbiorcami. Windykacja należności. Inne czynności związane z pracą działu finansowo-ksiegowego. Umowa na czas określony, jedna zmiana 7:00-15:00.Szczegóły oferty na stronie:http://bip.mcs.wroc.pl/index.php?app=nabor&nid=62&y=2017&status=1
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA OFPR/17/2454 - od 2 000 PLN

Utrzymywanie porządku wewnątrz pomieszczeń biurowych. Miejsce wykonywania pracy Limanowa. Praca od godz. 14:30
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-05 - Limanowa (małopolskie)

INSPEKTOR W REFERACIE ROZWOJU TURYSTYKI W DEPARTAMENCIE TURYSTYKI I PROMOCJI / OFERTA WAŻNA DO DNIA 27.01.2016 R. - 2 500 - 4 000 PLN

Opracowanie planu realizacji RPS PP, opracowanie zakresu i zlecanie badań turystycznych, opracowanie zakresu kampanii promocyjnej, praca w zespole i w systemie macierzowym, samodzielne powadzenie spraw, praca nad dokumentami strategicznymi.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2016-01-15 - Gdańsk (pomorskie)

DORADCA KLIENTA- PROJEKTANT - do 2 400 PLN

Bezpośrednia sprzedaż i obsługa klienta, przygotowywanie wizualizacji zleconych przez klientów projektów, dwie zmiany 6.30-14.30, 12.45-21.05, praca także w soboty i niedziele, I umowa okres próbny, pracodawca zapewnia szkolenie z zakresu projektowania
LEROY MERLIN POLSKA SP. Z O.O. - 2017-07-06 - Łagów (dolnośląskie)

OPERATOR MASZYN INTROLIGATORSKICH - od 1 850 PLN

prace proste przy produkcji książki,zatrudnienie: umowa o pracę na okres próbny-1 miesiąc,następnie umowa na czas określony-3 miesiące
OZGraf - Olsztyńskie Zakłady Graficzne S.A. - 2016-11-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

FRYZJER - 2 100 - 2 300 PLN

Wykonywanie usług fryzjerskich, tj. strzyżenie, modelowanie, koloryzacja włosów, oraz utrzymanie czystości na stanowisku pracy. Praca jednozmianowa, 8 godzin dziennie między 8:00 a 17:00 (do ustalenia). Osoby zainteresowane ofertą proszone są o zgłoszenie się dnia 10.12.2018r do PUP w Busku-Zdroju do pokoju 20 o godzinie 10:00 na spotkanie z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCHW REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY BIURO MOF W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z przygotowaniem, koordynowaniem i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych przypisanych Wydziałowi, a także tworzeniem dokumentów strategicznych będących w kompetencjach Wydziału.Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych, rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta, dokumentów strategicznych w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/703.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-12-10 - Słupsk (pomorskie)

OPERATOR TOKAREK CNC - od 1 850 PLN

obsługa tokarki, frezarki, wiertarko-frezarki
"PRO-HURT" Tomasz Wiśniewski - 2016-07-05 - Chorzów (śląskie)

ROBOTNIK ROLNY - od 2 000 PLN

obsługa bydła (karminienie, dojenei bydła)
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Zamysłowo (wielkopolskie)


Wybierz powiat