INSPEKTOR W REFERACIE ROZWOJU TURYSTYKI W DEPARTAMENCIE TURYSTYKI I PROMOCJI / OFERTA WAŻNA DO DNIA 27.01.2016 R. Gdańsk oferta pracy Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE ROZWOJU TURYSTYKI W DEPARTAMENCIE TURYSTYKI I PROMOCJI / OFERTA WAŻNA DO DNIA 27.01.2016 R.
Wynagrodzenie: 2 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Opracowanie planu realizacji RPS PP, opracowanie zakresu i zlecanie badań turystycznych, opracowanie zakresu kampanii promocyjnej, praca w zespole i w systemie macierzowym, samodzielne powadzenie spraw, praca nad dokumentami strategicznymi.
Data publikacji: 2016-01-15
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowanie planu realizacji RPS PP, opracowanie zakresu i zlecanie badań turystycznych, opracowanie zakresu kampanii promocyjnej, praca w zespole i w systemie macierzowym, samodzielne powadzenie spraw, praca nad dokumentami strategicznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE ROZWOJU TURYSTYKI W DEPARTAMENCIE TURYSTYKI I PROMOCJI / OFERTA WAŻNA DO DNIA 27.01.2016 R.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe z obszaru nauk społecznych, 3-letni staż pracy w administracji publicznej, znajomość Strategii Rozwoju Województwa Pomorskiego 2020 oraz Regionalnego Programu Strategicznego Pomorska Podróż, komunikatywna znajomość języka angielskiego, bardzo dobra znajomość obsługi komputera MS Office, znajomość zagadnień prawnych dotyczących samorządu województwa, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, ) szkolenia/studia podyplomowe z zakresu marketingu, PR, zarządzania projektami europejskimi, znajomość działań marketingowych, promocyjnych, komunikatywna znajomość innego języka europejskiego, komunikatywność, kreatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy, dokładność. Miejsce pracy: Gdańsk - Śródmieście. Kontakt telefoniczny: 58 32 68 879 lub osobisty: ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk. Pełna oferta dostępna na stronie www.urzad.pomorskie.eu, oferta ważna do dnia 27.01.2016r.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a) list motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1502) tj. imię(imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, b) kserokopia świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy, c) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie, d) kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,e) kserokopia prawa jazdy, f) oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, g) w przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w punkcie 6 - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie dobrowolnie podanych danych osobowych zawartych w aplikacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.),Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1202), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Osoby zainteresowane (mile widziane osoby niepełnosprawne) prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Organizacji 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27, z dopiskiem: Oferta Pracy nr 2/16 w terminie do dnia 27 stycznia 2016 r. do godz. 15:45. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Okopowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.01.2016
Data dodania oferty pracy: 14.01.2016
Oferta pracy ważna do: 27.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów w sklepie firmowym (branża mięsno-wędliniarska), obsługa kasy fiskalnej.Miejsce pracy: Zabrze Centrum. Praca na 2 zmiany w godzinach: poniedziałek-piątek 5.00-13.00, 9.00-17.00, sobota 5.00-15.00.
JANO A. Serwatka Spółka Jawna - 2017-08-21 - Zabrze (śląskie)
Kontrola nad prowadzonymi robotami budowlanymi, wykonywanie i weryfikacja kosztorysów na wykonywane roboty, udział w pracach działu technicznego
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA TOWARZYSTWO LOKATOR im. Franciszka Helińskiego - 2017-01-17 - Łódź (łódzkie)
Nauczyciel zajęć komputerowych na poziomie szkoły podstawowej. 8/18 etatuC
Szkoła Podstawowa Nr 108 im. Juliana Tuwima - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Do uzgodnienia
SANOCKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-04-26 - Sanok (podkarpackie)
wg stanowiska. Prace remontowe, docieplenia, malowanie, izolacje piwnic. Codzienny powrót do domu. Zapewniony transport.
Dariusz Biernat ZAKŁAD KOMINIARSKI ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "DOMEX" - 2017-10-23 - Limanowa (małopolskie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze".Wykształcenie wyższe, kier. ekonomia, finanse, rachunkowość; min. 3 lata stażu pracy; zakres obowiązków: księgowanie dowodów księgowych uzgadnianie kont rozrachunkowych, dekretowanie funduszu wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji księgowej planu finansowego wydatków budżetowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2017-04-14 - Pyskowice (śląskie)
Zapewnienie sprawnego i efektywnego funkcjonowania Wydziału Technicznego i Logistyki oraz ciągła poprawa i optymalizacje procesów;Planowanie pracy oraz doskonalenie organizacji, metod i form pracy nadzorowanego wydziału;Konsultowanie, nadzorowanie i koordynowanie działań operacyjnych wszystkich podległych pracowników, w tym przydzielanie pracownikom bieżących zadań, monitorowanie terminów i jakości wykonania;Bieżące współpracowanie z kierownictwem i innymi komórkami organizacyjnymi firmy;Gospodarowanie środkami zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym dla wydziału;Przygotowywanie projektów aktów prawnych;Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej;Organizowanie właściwego obiegu dokumentów w wydziale oraz sprawowanie nadzoru nad archiwizacją dokumentacji wydziałowej;
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Łódź (łódzkie)
jw.
THE PARROTS WORLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć w środy i czwartki od godziny 15:00 do 19:00 w czterech grupach; grupy do 8 osób; mile widzane doświadczenie w pracy nauczyciela z dziećmi i młodzieżą
SZKOŁA JĘZYKOWA HELLO AGNIESZKA KRAJEWSKA - 2017-11-24 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
demontaż uszkodzonych części, wymiana ich na nowe, ponowny montaż i regulacja zamontowanych częściOferta pracy w ramach doposażenia stanowiska pracy - przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.Oferta pracy w ramach doposażenia stanowiska pracy - przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Stalówka (kujawsko-pomorskie)
1.Załatwianie wszelkich spraw związanych ze skargami i wnioskami wpływającymi do MOPR, 2.Opracowywanie projektów:a)regulaminów związanych z funkcjonowaniem MOPR,b)uchwał związanych z zakresem działalności MOPR,c)zarządzeń wydawanych przez Dyrektora MOPR,d)upoważnień dla Dyrektora oraz pracowników,e)programów, strategii przy udziale pracowników merytorycznych.3.Prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń, upoważnień i przygotowywanie propozycji ich aktualizacji.4.Prowadzenie rejestru dokumentów organizacyjnych MOPR.5.Obsługa radcy prawnego MOPR i prowadzenie ewidencji spraw toczących się przed sądami.6.Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.7.Organizowanie kontroli wewnętrznej, prowadzenie książki kontroli, gromadzenie protokołów i odpowiedzi na zalecenia pokontrolne, prowadzenie realizacji zaleceń pokontrolnych.8.Współpraca z pracownikami MOPR w udzielaniu odpowiedzi na odwołania kierowane do Samorządowego Kolegium Odwoławczego i skarg do Sądu Administracyjnego.9.Udzielanie pracownikom MOPR pomocy przy opracowywaniu wzorów decyzji, postanowień.10.Opracowywanie projektów dokumentów dotyczących realizacji ustawy o zamówieniach publicznych.11.Przygotowywanie dla mediów informacji dotyczących MOPR w zakresie ustalonym przez Dyrektora MOPR.12.Pisanie programów mających na celu pozyskiwanie środków oraz nadzorowanie realizacji projektów MOPR.13.Współdziałanie z pracownikami merytorycznymi w zakresie opracowywania programów, na które pozyskiwane są środki zewnętrzne.14.Administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej MOPR.15.Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej MOPR.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2016-05-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mońki (podlaskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, odbiór towaru od dostawcy, układanie towaru na półkach
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Wohyń (lubelskie)
Wykonywanie prac brukarskich: brukowanie, naprawa i rozbieranie nawierzchni ulic, placów, dróg, chodników, skarp i przejazdów.
Bury Łukasz BUDEX - 2016-06-02 - Rydułtowy (śląskie)
wymiana filrów, akumulatorów i olejów
B&G S.C. Grzegorz Pędracki, Bartłomiej Pędracki - 2017-09-19 - Bytom (śląskie)
kontrola przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego, a w szczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników i konsumentów; prowadzenie postępowań administracyjnych; sporządzanie informacji i sprawozdań
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2016-02-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Badania laboratoryjne, doskonalenie procesów produkcyjnych
"PAMAR" KORNELIA CHŁAPEK - 2015-12-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie zaświadczeń o zarobkach i o zatrudnieniu, sporządzanie i wysyłanie informacji o dochodach (PIT), sporządzanie dokumentów oraz korekt do ZUS, współpraca z poszczególnymi działami w firmie
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2017-02-14 - Tychy (śląskie)
prace związane z tynkowanie budynków
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Łoziska (mazowieckie)
skanowanie teczek osób bezrobotnych i poszukujących pracy do cyfrowego archiwum elektronicznego, zapoznanie z przepisami wewnętrznymi obowiązującymi w urzędzie
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
1) zlecanie, nadzór i rozliczanie prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości na drogach gminnych, ścieżkach rowerowych, wiatach i przystankach znajdujących się na terenie miasta,2) zlecanie, nadzór i rozliczanie prac związanych z zimowym utrzymaniem chodników, ścieżek rowerowych, wiat i przystanków znajdujących się na terenie miasta,3) przygotowywanie danych niezbędnych do przeprowadzenia przetargów i prowadzeniepostępowań o udzielenie zamówień publicznych nie objętych ustawą prawo zamówień publicznych w ramach realizacji swoich zadań,4) przygotowywanie danych do projektu budżetu w ramach realizacji swoich zadań.
Urząd Miasta - 2017-12-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
transport towaru na terenie kraju
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MITEX Michał Wojewoda - 2016-07-09 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
sprzedaż towarów i obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Żerdź (lubelskie)
opracowywanie ogłoszenia o zamówieniu publicznym,opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przeprowadzanie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego wraz z wyborem wykonawcy,przygotowywanie umowy o udzielenie zamówienia publiczne, sporządzanie planu zamówień publicznych w Urzędzie, prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych, sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji zamówień publicznych. Więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce NABÓR
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2016-08-08 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Nadzór nad niezgodnościami w procesie, weryfikacja materiałów odrzuconych w procesie, raportowanie w systemie bazy danych, audytowanie obszaru produkcyjnego wg standardów 5S, współpraca z działami wspierającym.
Assel Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI DROGOWYMI.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Polkowice (dolnośląskie)
przygotowywanie zleceń, przetwarzanie przyjętych zleceń na karty pracy.
"LIGĘZA" Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Rogoźnik (śląskie)
Prowadzenie okresowej kontroli budynków, sprawowanie nadzoru inwestorskiego w nieruchomościach, przeprowadzanie wizji technicznych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, sprawdzanie kosztorysów , prowadzenie książki obiektów.Kontakt z pracodawcą: 71 772-63-15 lub biuro (at) atena-hjw.pl
Atena&HJW Spółka z o.o. - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja działań związanych z prezentacją Gdańska i biura GOT podczas imprez promocyjnych i konferencji, udział w organizacji konferencji/ eventów, współtworzenie strategii promocyjnej GOT, współpraca z członkami GOT.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2018-02-27 - Warszawa (mazowieckie)