INSPEKTOR DZIAŁU PŁAC Tychy oferta pracy Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DZIAŁU PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie zaświadczeń o zarobkach i o zatrudnieniu, sporządzanie i wysyłanie informacji o dochodach (PIT), sporządzanie dokumentów oraz korekt do ZUS, współpraca z poszczególnymi działami w firmie
Data publikacji: 2017-02-14
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie zaświadczeń o zarobkach i o zatrudnieniu, sporządzanie i wysyłanie informacji o dochodach (PIT), sporządzanie dokumentów oraz korekt do ZUS, współpraca z poszczególnymi działami w firmie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ inne świadczenia wynikające z regulaminu wynagradzania
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DZIAŁU PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, min 2-letnie doświadczenie w obszarze płacowym, praktyczna znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel), znajomość przepisów prawnych regulujących zasady i formy wynagrodzeń, znajomość przepisów podatkowych(sporządzanie dokumentów PIT), znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności ustalania priorytetów, skrupulatność i dokładność, mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA, PŁATNIK
Nazwa pracodawcy: Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv- życiorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Profil działalności pracodawcy: Agencja turystyczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 14.02.2017
Oferta pracy ważna do: 13.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrolowanie podmiotów prowadzących obrót detaliczny produktami leczniczymi, nadzór nad jakością produktów leczniczych i wyrobów medycznych, sporządzanie protokołów i sprawozdań z kontroli, prowadzenie dokumentacji kontrolowanych aptek, przygotowanie projektów decyzji zawierających zalecenia pokontrolne, opiniowanie przydatności lokalu przeznaczonego na aptekę, kontrolowanie prowadzenia reklamy działalności aptek skierowanej do publicznej wiadomości, przygotowywanie pism i odpowiedzi na pisma
Wojewódzki Inspektorat Farmacutyczny - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac;sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US; zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS; prowadzeniem akt pracowników; sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników; przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; bieżąca aktualizacja danych pracowników w systemie kadrowo-płacowym; bieżąca obsługa spraw pracowniczych
PGKiM Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
produkcja okien PCV
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Zambrów (podlaskie)
- prowadzenie spraw z zakresu nadzoru nad higieną żywności pochodzenia zwierzęcego - nadzór nad rolniczym handlem detalicznym,- prowadzenie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań / postępowania administracyjne, egzekucyjne/,- sporządzanie obowiazujacych sprawozdań i raportów w ramach działalnosci zespołu ds bezpieczeństwa żywności,- pobieranie próbek do badań oraz prowadzenie monitoringu badań kontrolnych,- wykonywanie innych czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej wynikających z przepisów prawa weterynaryjnego i prawa UE
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chełmie - 2018-09-11 - Chełm (lubelskie)
uzbrojenie żelbetonowych konstrukcji budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie zawodowe budowlane; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; zakres obowiązków: przygotowywanie powierzchni budynków do malowania, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz, pokrywanie ścian farbami i tynkami lub innymi materiałami wykończeniowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"Wolimpex" P.B.P.U.H - 2018-02-07 - Gliwice (śląskie)
Opracowanie i sprawdzanie kosztorysów, nadzór techniczny, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, prowadzenie dokumentacji zleconych robót.
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Żarach - 2017-01-12 - Żary (lubuskie)
Roboty wykończeniowe, roboty na wysokościach-malarskie, roboty brukarskie. Wymagania: zdolność do pracy na wysokościach.
Zakład Ogólnobudowlany "DEKOMUR" Stanisław Wołoszyn - 2016-07-07 - Wejherowo (pomorskie)
czytanie rysunku technicznego,podstawowa obsługa komputera,przygotowanie stanowiska pracy,przygotowanie do transportu przesyłki,sortowanie materiałów do produkcji narzędzi,sprawdzanie poprawności wykonanego narzędzia zgodnie z projektem, szkolenie w zakresie BHP
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Głogówko Królewskie (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowania działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzór nad realizacją polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w "Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk"; koordynacja i monitorowanie realizacji planów gospodarki niskoemisyjnej i energetycznej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. W budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie dla inwestycji miejskich; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro energetycznych i pro ekologicznych zachowań wśród nie energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 4000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji + dodatki.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-05-09 - Słupsk (pomorskie)
pracownik sprzątający
MAXUS Cleaning Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Komorniki (wielkopolskie)
nadzorowanie robót konstrukcyjno-budowlanych na budowie obiektu w Świdniku
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Świdnik (lubelskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych o tematyce ekologicznej z dziećmi i młodzieżą szkolną na terenie Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, koordynowanie i organizacja wycieczek na teren w/w zakładu, przygotowywanie i prowadzenie kampanii informacyjnych na temat selektywnej zbiórki odpadów
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. - 2016-03-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa kelnerska gości hotelu i restauracji
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Żagań (lubuskie)
Dostarczanie korespondencji zwykłej, poleconej, przekazów pieniężnych.
POCZTA POLSKA S.A - 2018-08-17 - Jaworzno (śląskie)
Prace przy obsłudze urządzeń masujących. Przygotowywanie solanek wg. określonych receptur.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2018-01-12 - Karczew (mazowieckie)
Sprzedaż art. spożywczo - przemysłowych, obsługa klienta, wykładanie towaru, kontrolowanie terminu ważności produktów, obsługa kasy fiskalnej i terminala, utrzymywanie czystości w sklepie.
FIRMA HANDLOWA DZIONK MAŁGORZATA - 2016-09-30 - Grzybno (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Słupsk (pomorskie)
Wymagane wykształcenie min. zawodowe, gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym. Dodatkowym atutem będzie posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego E grupy 2, umiejętność spawania elektrycznego/gazowego. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Charakterystyka pracy: osoba odpowiedzialna bedzie za realizację zadań w zakresie obsługi, remontu oraz modernizacji maszyn i urządzeń kotłowych, możliwość wykonywania prac sapawalniczych. Firma prosi o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail: megawat (at) pemegawat.pl w temacie wiadomości wpisując "Oferta pracy - Megawat".
PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYCZNE MEGAWAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-19 - Knurów (śląskie)
Nadzór i kontrola nad eksploatacją instalacji elektrycznych w budynkach wielorodzinnych. Organizowanie prac remontowych w zakresie instalacji elektrycznych oraz realizacja przeglądów okresowych.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Lublin (lubelskie)
Praca w godz. 6-14
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów pensjonatu i restauracji
kontakt przez OHP - 2016-08-31 - Cisna (podkarpackie)
Prace ogólnobudowlane
EKOLOBUD S.A. - 2016-10-20 - Darłowo (zachodniopomorskie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowanie decyzji administracyjnych) oraz ubezpieczenia zdrowotnego, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników oraz ubezpieczenie zdrowotne, obsługa wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz ubezpieczenie zdrowotne, księgowanie składek, ustalanie nadpłat, opracowywanie wniosków o ulgi/ umorzenia, sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych, obsługa interesanta, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-10 - Poznań (wielkopolskie)
- ocena ogłoszonych konkursów w ramach projektów unijnych pod kątem ich przydatności dla Rodzinnych Ogrodów Działkowych,- promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych,- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,- analiza możliwości finansowania projektów, weryfikacja terminów i rodzajów naborów wniosków,- obsługa projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów,- prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Małopolski - 2016-12-02 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projektów unijnych realizowanych przez Powiat, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do działu finansowo księgowego i dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod względem formalno rachunkowym;3) dekretacja i księgowanie przyjętych dowodów finansowych;4) współpraca z Głównym księgowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2017-09-12 - Wołów (dolnośląskie)
- obsługa logistyczna kontrahentów firmy, w zakresie transportu drogowego samochodami ciężarowymi
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Międzychód (wielkopolskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami towarów i usług z Wietnamu, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa techniczna zagadnień dotyczących systemów wodociągowych i kanalizacji sanitarnej
Saur Neptun Gdańsk S.A. - 2016-03-09 - Gdańsk (pomorskie)