STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI MIASTA CHEŁM W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI MIASTA CHEŁM W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1)sprzedaż nieruchomości z zasobów komunalnych w drodze przetargów i bezprzetargowo.2)oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste w drodze przetargów i bezprzetargowo.3)sprzedaż nieruchomości na rzecz byłych właścicieli.4)przenoszenie własności nieruchomości na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.5)organizowanie zamówień publicznych w zakresie działania referatu.6)zlecanie wycen nieruchomości gruntowych, budynków, i innych urządzeń i składników majątkowych.7)współdziałanie w opracowywaniu planów pracy, sprawozdań i informacji z zakresu działania referatu.8)współdziałanie z innymi referatami w Wydziale oraz innymi Departamentami i ich Wydziałami w Urzędzie w sprawach merytorycznych referatu, w tym promocji nieruchomości przeznaczonych do zbycia i aktywizacji ich sprzedaży.9)przygotowywanie propozycji pod kątem zabezpieczenia ofert inwestorskich wewnętrznych Miasta i zewnętrznych, dotyczących wykorzystania mienia komunalnego.10)uczestnictwo w komisjach przetargowych na sprzedaż nieruchomości.11)opracowywanie i aktualizacja planu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży z zasobów komunalnych Miasta Chełm.12)współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym.13)redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie ogłoszeń.14)samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy.15)dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej.16)wykonywanie, w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w referacie.17)ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem18)wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Data publikacji: 2020-04-16
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)sprzedaż nieruchomości z zasobów komunalnych w drodze przetargów i bezprzetargowo.2)oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste w drodze przetargów i bezprzetargowo.3)sprzedaż nieruchomości na rzecz byłych właścicieli.4)przenoszenie własności nieruchomości na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.5)organizowanie zamówień publicznych w zakresie działania referatu.6)zlecanie wycen nieruchomości gruntowych, budynków, i innych urządzeń i składników majątkowych.7)współdziałanie w opracowywaniu planów pracy, sprawozdań i informacji z zakresu działania referatu.8)współdziałanie z innymi referatami w Wydziale oraz innymi Departamentami i ich Wydziałami w Urzędzie w sprawach merytorycznych referatu, w tym promocji nieruchomości przeznaczonych do zbycia i aktywizacji ich sprzedaży.9)przygotowywanie propozycji pod kątem zabezpieczenia ofert inwestorskich wewnętrznych Miasta i zewnętrznych, dotyczących wykorzystania mienia komunalnego.10)uczestnictwo w komisjach przetargowych na sprzedaż nieruchomości.11)opracowywanie i aktualizacja planu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży z zasobów komunalnych Miasta Chełm.12)współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym.13)redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie ogłoszeń.14)samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy.15)dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej.16)wykonywanie, w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w referacie.17)ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem18)wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI MIASTA CHEŁM W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: geodezja lub administracja lub prawo
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, zdyscyplinowanie
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
biegła obsługa komputera w tym edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map i urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa czwartek, piątek 7.30-15.30; wtorek 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACYstanowisko ds. sprzedaży nieruchomości Miasta Chełm w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.34.20201. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe geodezyjne lub administracyjne lub prawnicze.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,6) biegła obsługa komputera w tym edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map i urządzeń biurowych,7) kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, zdyscyplinowanie.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)sprzedaż nieruchomości z zasobów komunalnych w drodze przetargów i bezprzetargowo.2)oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste w drodze przetargów i bezprzetargowo.3)sprzedaż nieruchomości na rzecz byłych właścicieli.4)przenoszenie własności nieruchomości na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.5)organizowanie zamówień publicznych w zakresie działania referatu.6)zlecanie wycen nieruchomości gruntowych, budynków, i innych urządzeń i składników majątkowych.7)współdziałanie w opracowywaniu planów pracy, sprawozdań i informacji z zakresu działania referatu.8)współdziałanie z innymi referatami w Wydziale oraz innymi Departamentami i ich Wydziałami w Urzędzie w sprawach merytorycznych referatu, w tym promocji nieruchomości przeznaczonych do zbycia i aktywizacji ich sprzedaży.9)przygotowywanie propozycji pod kątem zabezpieczenia ofert inwestorskich wewnętrznych Miasta i zewnętrznych, dotyczących wykorzystania mienia komunalnego.10)uczestnictwo w komisjach przetargowych na sprzedaż nieruchomości.11)opracowywanie i aktualizacja planu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży z zasobów komunalnych Miasta Chełm.12)współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym.13)redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie ogłoszeń.14)samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy.15)dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej.16)wykonywanie, w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w referacie.17)ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem18)wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,55 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. sprzedaży nieruchomości Miasta Chełm w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 27 kwietnia 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprzedaży nieruchomości Miasta Chełm w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 16 kwietnia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-04-16KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprzedaży nieruchomości Miasta Chełm w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 16 kwietnia 2020 r. , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.11.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgodaPEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9816
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 16.04.2020
Oferta pracy ważna do: 27.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fe2210beadcddf7ca1b16641c1564cb3
Podobne oferty pracy
1)dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu, jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej w tym zgodności ze stałą organizacją ruchu w zakresie rozwiązań rowerowych,2)współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policji oraz innymi jednostkami,3)prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,4)prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów, prowadzeniem parkingów strzeżonych dla pojazdów usuniętych oraz przejęciem pojazdów nieodebranych przez właścicieli w ustawowym terminie,5)kreowanie polityki rowerowej w mieście Chełm,6)prowadzenie spraw związanych z rozwojem i bieżącym utrzymaniem infrastruktury rowerowej na terenie miasta,7)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem miejskiego systemu wypożyczalni rowerów,8)przeprowadzanie analiz bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym rowerowego,9)współpraca z zarządcą drogi w zakresie budowy i utrzymania infrastruktury rowerowej,10)udział w odbiorach elementów infrastruktury rowerowej,11)inicjowanie i koordynowanie działań Urzędu, zarządów dróg, organizacji rowerowych na rzecz tworzenia spójnego systemu tras rowerowych w mieście oraz w powiązaniu z gminami ościennymi,12)prowadzenie spraw związanych z ewidencją zdarzeń drogowych,13)wydawanie identyfikatorów zezwalających na wjazd na teren strefy staromiejskiej,14)opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu,15)rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz przedkładanie ich Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia,16)rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu,17)przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji,18)przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,19)opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych, w tym ścieżek rowerowych.
Urząd Miasta Chełm - 2018-10-01 - Chełm (lubelskie)
Rozliczenia z tytułu opłat za lokale mieszkalne i użytkoweWYNAGRODZENIE DO USTALENIA INDYWIDUALNEGO Z PRACODAWCĄ I zmiana: pn. 07.00-16.00/ wt.-czw. 07.00-15.00/ pt. 07.00-14.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2019-01-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zabiegi pielęgnacyjne włosów, tworzenie fryzur.
USŁUGI KOSMETYCZNO FRYZJERSKIE Andrzej Muczyński - 2017-12-14 - Grajewo (podlaskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)
transport wewnętrzny materiałó do produkcji, prace ślusarskie
"MEPROZET STARE KUROWO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-10 - Stare Kurowo (lubuskie)
Obsługa klienta
KLEOPATRA SOLARIUM, GABINET KOSMETYCZNY Ewa Dżugan-Jaracz - 2017-11-29 - Lesko (podkarpackie)
Obsługa maszyn pasmanteryjnych
GUMIŚ s.c. EXPORT-IMPORT - 2019-03-21 - Koluszki (łódzkie)
Ochrona osób i mienia.
Usługowa Spółdzielnia Inwalidów - 2020-06-04 - Wieliczka (małopolskie)
praca w godzinach od 7.00 do 15.00, konserwacja i remonty dachów
ZAKŁAD BLACHARSKO DEKARSKI BLACHARSTWO SAMOCHODOWE RYSZARD GRUSZECKI - 2017-11-09 - Stargard (zachodniopomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Białystok (podlaskie)
Do obowiązków Pracownika ds. księgowości budżetowej należy:1)sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,2)prowadzenie ewidencji sprzedaży: usług geodezyjnych, innych należności należnych dla Urzędu Miasta (opłaty za wycinkę drzew, zwrot kosztów procesu, zwrot czynszu zapłaconego do CHSM, kar umownych),3)bieżące wyjaśnianie nadpłat,4) dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami (naliczanie odsetek, wezwania do zapłaty) oraz podejmowanie działań w celu egzekucji należności,5) terminowa i prawidłowa weryfikacja sald na kontach 221, 221-2, 226,6) sprawdzanie wyciągów bankowych rachunku bankowego gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym, rozdysponowywanie wpłat na poszczególne tytuły oraz przekazywanie właściwym pracownikom,7) dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych,8) potwierdzenie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,9) przygotowywanie informacji o udzielonych ulgach do podania do publicznej wiadomości,10) prowadzenie postępowań o udzielenie ulg na podstawie obowiązujących przepisów,11) sprawdzanie zaległości w należnościach z tytułu dochodów windykowanych przez biuro,12) sporządzanie sprawozdania z zamówień publicznych,13) zastępowanie w obowiązkach pracowników biura księgowości budżetowej,14) dokonywanie odpisów aktualizujących należności,15) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych w szczególności do sprawozdań Rb-27S, Rb-N do sprawozdań z udzielonej pomocy publicznej, o zaległości przedsiębiorców,16) terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,17) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno -technicznych w ramach powierzonych obowiązków,18) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,19) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,20) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,21) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,22) prawidłowe archiwizowanie dokumentów,23) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,24) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:a)regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm,b)instrukcji obiegu dowodów księgowych,c)regulaminu pracy,d)instrukcji kancelaryjnej.
Urząd Miasta Chełm - 2020-09-14 - Chełm (lubelskie)
PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE STACJI KOLEJKI METROPOLITARNEJ (8 STACJI)
kontakt przez OHP - 2016-01-19 - Gdańsk (pomorskie)
ochrona zakładu produkcyjnego
GROUP V CO. AGENCJA ROBERT GĄTNICKI - 2016-10-31 - Lublin (lubelskie)
PRACE FIZYCZNE NA SKUPIE ZŁOMU
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Leszno (mazowieckie)
Zgodnie z zawodem.
SM EUROPE LTD Sp. z o. o. - 2016-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
Pomaganie wychowawcy w realizacji zadań opiekuńczo - wychowawczych; pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków oraz czynnościach higienicznych (oferta stażu przeznaczona dla osób po 30 rż.)
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
krojenie i prasowanie wyrobów czapniczych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Suwałki (podlaskie)
Zakres obowiązków:- wykładanie towaru i dbanie o porządek na dziale,- dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towaru, - dbanie o umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych,- profesjonalna obsługa klienta,Oczekujemy:- zaangażowania w pracę,- komunikatywności i łatwości nawiązywania kontaktów,- umiejętności pracy w zespole,- mile widziane doświadczenie w branży spożywczej,- posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznej,Oferujemy:- umowę o pracę,- szeroki pakiet szkoleń na stanowisku pracy,- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu,- bogaty pakiet socjalny (m. in. bony towarowe na święta, karnetów sportowych, paczki dla dzieci),- prywatną opiekę medyczną.
Schiever Polska Sp. z o. o. Centrum Handlowe Auchan - 2019-02-28 - Racibórz (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie zamówień, administrowanie oraz całościowa obsługa biura
ARMASZ - ARKADIUSZ LECIEJEWSKI - 2016-01-05 - Pakosław (wielkopolskie)
praca wymagająca dużego wysiłku fizycznego (prace fizyczne, porządkowe, na terenie i poza obiektem)
SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2018-02-27 - Poznań (wielkopolskie)
- prace murarskie,-tyczenie fundamentów,- przygotowanie zapraw murarskich,- analizowanie rysunków technicznych,- zaawansowana znajomość języka ukraińskiego,- prawo jazdy kat. B
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Orzechowo (wielkopolskie)
pomoc przy spawaniu konstrukacji metalowych z możliwością przyuczenia do zawodu spawacza
DAM-ROB sp. z o.o. sp.k. - 2020-07-10 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Zapewnia obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-05-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca z dziećmi w wieku przedszkolnym, realizacja obowiązującej podstawy programowej, zajęć dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczychgodziny wg ustalonego grafiku pracy, Pensum Karta Nauczyciela
Publiczne Przedszkole Nr 3 "NIEZAPOMINAJKA" - 2019-02-11 - Świebodzice (dolnośląskie)
Prace ślusarskie na warsztacie oraz montaż balustrad na budowach
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Lublin (lubelskie)
1)współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej oraz komórkami Urzędu Miasta Chełm, przy realizacji powierzonych zadań,2)wykonywanie zadań wynikających z aktów prawnych i uchwał Rady Miasta,3)przestrzeganie regulamin pracy, ustalonego porządku i czasu pracy,4)rzetelne, efektywne i terminowe wykonywanie zadań i poleceń,5)dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych,6)rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji wg. Właściwości,7)przyjmowanie interesantów, udzielanie im informacji o prowadzonym postępowaniu oraz innych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami, a także rozstrzyganie w ich indywidualnych sprawach,8)określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta, w tym lokalnych zasad zagospodarowania przestrzennego, z uwzględnieniem zasad określonych w koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju, ustaleń strategii rozwoju i zagospodarowania przestrzennego województwa oraz strategii rozwoju gminy, w tym nadzoru w zakresie zachowania walorów estetycznych i użytkowych miasta,9)dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych,10)opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu,11)dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów w opracowywaniu planów,12)wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium,13)sporządzanie projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz projektu zmiany Studium,14)prowadzenie spraw związanych ze uchwaleniem zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta,15)analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta i występowanie ze stosownymi wnioskami do Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków do Rady,16)sporządzanie projektów planów miejscowych i ich zmian, w tym specjalistycznych opracowań branżowych w szczególności:a) przygotowywanie opracowań ekofizjograficznych i prognoz oddziaływania na środowisko,b) przygotowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego,17) prowadzenie spraw związanych ze uchwaleniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmianami, 18) prowadzenie aktualizowanego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, gromadzenie i przechowywanie materiałów z nimi związanych, w tym również uchylonych i nieobowiązujących,19) prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzenia bądź zmiany planu,20) udostępnianie zainteresowanym stronom i udzielanie niezbędnych informacji wynikających z ustaleń obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta oraz studium,21) przygotowywanie uzgodnień i opinii związanych z zagospodarowaniem przestrzennym oraz polityką przestrzenną gminy,22) Powoływanie i prowadzenie obsługi administracyjnej Miejskiej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej,23) współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym: a) opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiego, b) uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu,24) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych uzgadniania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,25) współpraca ze stowarzyszeniami i izbami zawodowymi architektów i urbanistów w celu podnoszenia poziomu opracowań planistycznych, architektonicznych i nowych rozwiązań w budownictwie,26) przygotowywanie na sesję Rady informacji o zgłoszonych żądaniach i wydanych decyzjach wynikających z art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Urząd Miasta Chełm - 2019-08-20 - Chełm (lubelskie)
pomoc przy prowadzeniu sekretariatu Urzędu gminy, obsługa komputera, ewidencja poczty, obsługa centrali telefonicznej, pomoc przy załatwianiu spraw w referacie organizacyjnym
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Osie (kujawsko-pomorskie)
jw.
Poczta Polska S.A - 2018-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
Stanowisko ds. informacji ogólnej (Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji w Inspektoracie ZUS w Łomży):-Udzielanie informacji dotyczącej: zakresu spraw realizowanych w ZUS i terminów ich realizacji, zastosowania obowiązujących w ZUS formularzy i druków oraz sposobu ich wypełniania, miejsc przechowywania dokumentacji zlikwidowanych zakładów pracy, jednostek ZUS właściwych do realizacji umów międzynarodowych.-Obsługa korespondencji dostarczanej przez klientów zgłaszających się do inspektoratu.- Wydawanie klientom druków, formularzy oraz materiałów informacyjnych, w tym dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.-Wydawanie zaświadczenia przygotowanego przez komórki merytoryczne.- Kierowanie klientów na stanowiska właściwe dla rozpatrzenia ich spraw, na podstawie oceny sprawy organizuje kontakty z pracownikami spoza sali obsługi klienta.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku - 2020-06-25 - Łomża (podlaskie)