STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI ROWEROWEJ ORAZ ZARZĄDZANIA RUCHEM (OFICER ROWEROWY) W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI ROWEROWEJ ORAZ ZARZĄDZANIA RUCHEM (OFICER ROWEROWY) W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: 1)dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu, jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej w tym zgodności ze stałą organizacją ruchu w zakresie rozwiązań rowerowych,2)współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policji oraz innymi jednostkami,3)prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,4)prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów, prowadzeniem parkingów strzeżonych dla pojazdów usuniętych oraz przejęciem pojazdów nieodebranych przez właścicieli w ustawowym terminie,5)kreowanie polityki rowerowej w mieście Chełm,6)prowadzenie spraw związanych z rozwojem i bieżącym utrzymaniem infrastruktury rowerowej na terenie miasta,7)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem miejskiego systemu wypożyczalni rowerów,8)przeprowadzanie analiz bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym rowerowego,9)współpraca z zarządcą drogi w zakresie budowy i utrzymania infrastruktury rowerowej,10)udział w odbiorach elementów infrastruktury rowerowej,11)inicjowanie i koordynowanie działań Urzędu, zarządów dróg, organizacji rowerowych na rzecz tworzenia spójnego systemu tras rowerowych w mieście oraz w powiązaniu z gminami ościennymi,12)prowadzenie spraw związanych z ewidencją zdarzeń drogowych,13)wydawanie identyfikatorów zezwalających na wjazd na teren strefy staromiejskiej,14)opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu,15)rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz przedkładanie ich Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia,16)rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu,17)przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji,18)przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,19)opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych, w tym ścieżek rowerowych.

Data publikacji: 2018-10-01

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 63 i 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu, jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej w tym zgodności ze stałą organizacją ruchu w zakresie rozwiązań rowerowych,2)współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policji oraz innymi jednostkami,3)prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,4)prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów, prowadzeniem parkingów strzeżonych dla pojazdów usuniętych oraz przejęciem pojazdów nieodebranych przez właścicieli w ustawowym terminie,5)kreowanie polityki rowerowej w mieście Chełm,6)prowadzenie spraw związanych z rozwojem i bieżącym utrzymaniem infrastruktury rowerowej na terenie miasta,7)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem miejskiego systemu wypożyczalni rowerów,8)przeprowadzanie analiz bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym rowerowego,9)współpraca z zarządcą drogi w zakresie budowy i utrzymania infrastruktury rowerowej,10)udział w odbiorach elementów infrastruktury rowerowej,11)inicjowanie i koordynowanie działań Urzędu, zarządów dróg, organizacji rowerowych na rzecz tworzenia spójnego systemu tras rowerowych w mieście oraz w powiązaniu z gminami ościennymi,12)prowadzenie spraw związanych z ewidencją zdarzeń drogowych,13)wydawanie identyfikatorów zezwalających na wjazd na teren strefy staromiejskiej,14)opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu,15)rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz przedkładanie ich Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia,16)rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu,17)przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji,18)przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,19)opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych, w tym ścieżek rowerowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto - do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI ROWEROWEJ ORAZ ZARZĄDZANIA RUCHEM (OFICER ROWEROWY) W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera, kserokopiarki, faxu

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów z zakresu: kodeksu postępowania administracyjnego

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów z zakresu: ustawa o drogach publicznych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów z zakresu: ustawa o opłacie skarbowej

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów z zakresu: prawo o ruchu drogowym

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów z zakresu: administracji samorządowej

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość zagadnień z zakresu inżynierii ruchu

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: średnie techniczne,6) prawo jazdy kat. B,7) co najmniej 3 lata stażu pracy związanego z organizacją ruchu drogowego.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym,5) znajomość ustawy o drogach publicznych,6) znajomość ustawy o opłacie skarbowej,7) znajomość zagadnień z zakresu inżynierii ruchu,8) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,9) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,10) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. komunikacji rowerowej oraz zarządzania ruchem (oficera rowerowego) w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 08 października 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. komunikacji rowerowej oraz zarządzania ruchem (oficera rowerowego) w Wydziale Infrastruktury Komunalnej ogłoszonej dnia 28 września 2018 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260).KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. komunikacji rowerowej oraz zarządzania ruchem (oficer rowerowy) w Wydziale Infrastruktury Komunalnej ogłoszonej dnia 28 września 2018 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. komunikacji rowerowej oraz zarządzania ruchem (oficer rowerowy) w Wydziale Infrastruktury Komunalnej ogłoszonej dnia 28 września 2018 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA DOSTĘPNA NA STRONIE INTERNETOWEJ Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=8327

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 3 lata stażu pracy związanego z organizacją ruchu drogowego,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.10.2018

Data dodania oferty pracy: 01.10.2018

Oferta pracy ważna do: 01.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA - od 1 235 PLN

sprzątanie obiektów na określonym terenie wraz z terenem zewnętrznym
VISION GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Zielona Góra (lubuskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - 997,4 PLN

utrzymanie porządku na mijescu pracy, diagnozowanie usterek, serwis i bieżąca konserwacja, montaż podzespołów w pojazdach, obsługa urządzeń warsztatowych, wymiana opon, olejów i filtrów
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Szczepanki (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 925 PLN

sprzątanie piekarni
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Ruda Śląska (śląskie)

KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO - 5 000 - 7 000 PLN

Nadzór nad urządzeniami, instalacjami i sieciami elektroenergetycznymi Nadzór nad pracą amoniakalnej instalacji chłodniczejWykonywanie planowanych prac, bezpośrednie utrzymanie ruchuNaprawa usterek samodzielnie lub w zespole w kwestiach mechanicznych, elektrycznych i chłodniczychNadzór nad wszystkimi aspektami technicznymi zakładu Wyznaczanie zadań dla pracowników działuProwadzenie sprawozdawczości związanej ze strefą techniczna funkcjonowania zakładuNadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń zakładu zgodnie z obowiązującymi przepisamiŚcisła współpraca z innymi działami w celu koordynacji pracZachowanie norm i standardów BHP
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2018-07-02 - Karaś (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO PRACY DS. DRÓG MIEJSKI INŻYNIER RUCHU W WYDZIALE POLITYKI TRANSPORTOWEJ - od 3 200 PLN

Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu w Wydziale Polityki Transportowej realizować będzie zadania z zakresu inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.Ważniejsze zadania: 1. sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 2. opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; 3. opracowywanie zadań i spraw dot. inżynierii ruchu - badania i pomiary ruchu; 4. projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; 5. udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; 6. podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; 7. współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; 8. bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; 9. nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; 10. prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu; 11. załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; 12. wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w terenie; 5. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 3200 zł brutto do negocjacji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-08-14 - Słupsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

- praca na magazynie
FHU "EFEKT" KRZYSZTOF FURMAN - 2016-05-24 - Myszków (śląskie)

CIEŚLA - od 1 850 PLN

Praca na budowach.
kontakt przez PUP - 2015-03-27 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)

MECHANIK - od 3 500 PLN

Dokonywanie napraw maszyn i urządzeń technicznych; Zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń i instalacji; Analiza przyczyn i skutków awarii; Współpraca z działem elektrycznym, Diagnozowanie funkcjonowania układów mechanicznych i urządzeń przemysłowych
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Września (wielkopolskie)

WULKANIZATOR - od 2 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wymiana i naprawa opon; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe mechanik.
Firma MARK-POL Marek Matyl Piasek - 2017-10-30 - Piasek (śląskie)

SPRZEDAWCA - DEKORATOR (Z) - od 1 850 PLN

bezpośredni kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 350 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad partnerami biznesowymi firmy, udział w działaniach marketingowych, realizacja założonych planów. Branża informatyczna.
Retail Technology Consulting Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Zabrze (śląskie)

OPIEKUN - od 15 PLN

Doświadczenie w pracy z osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi; prawo jazdy oraz własny samochód; świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osobom z terenu Gminy Toszek: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opieka higieniczna, pielęgnacja zalecona przez lekarza/pielęgniarkę, zapewnienie kontaktów z otoczeniem; umowa zlecenie
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2016-11-03 - Toszek (śląskie)

SPAWACZ - 2 000 - 2 300 PLN

Spawanie konstrukcji stalowych metodą MAG.
FABRYKA MASZYN LUBACZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-23 - Lubaczów (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

praca w prywatnym przedszkolu Lenkowo we Wrząsowicach
VICTORIA CENTER PIOTR KOLBER - 2017-08-04 - Wrząsowice (małopolskie)

SZLIFIERZ KAMIENIA - od 1 850 PLN

Samodzielne wykonywanie formowania i obróbki kamienia na polerkach ręcznych i mechanicznych.
GRANIT Kamieniarstwo-Betoniarstwo Maria Bryzek - 2016-03-17 - Mordy (mazowieckie)

OPERATOR SPRZĘTU TERMINALOWEGO - 14 - 20 PLN

Załadunek i rozładunek kontenerów
Grupacon Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 3 500 PLN

Brak danych
POLBUD S.C. G.PIĄTEK, P. SZACHTA - 2017-01-12 - Zblewo (pomorskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)

STANOWISKO PRACY DS. REJESTRACJI POJAZDÓWW CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW - 2 400 - 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za rejestrację pojazdów w systemie POJAZD.Ważniejsze zadania: rejestracja pojazdów; wydawanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, nalepki kontrolnej, nowych znaków legalizacyjnych; przyjmowanie od właściciela zawiadomienia o zbyciu pojazdu; wyrejestrowanie pojazdu na wniosek właściciela; wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym lub karcie pojazdu; zwrot dowodu rejestracyjnego właścicielowi pojazdu po ustaleniu przyczyny zatrzymania.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Średnie wynagrodzenie 2400-2500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-13 - Słupsk (pomorskie)

DOSTAWCA-SERWISANT - od 2 000 PLN

dostarczanie wody do klienta, serwis urządzeń dozujących wodę.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Ruda Śląska (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-04-18 - Biłgoraj (lubelskie)

STOLARZ BUDOWLANY - od 18 PLN

Prefabrykacja i montaż elementów konstrukcji, szkieletowych, obsługa maszyn stolarskich i elektronarzędzi, wykonywanie izolacji ścian działowych.
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych "LARK Leisure Homes" Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Darłowo (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 13,7 PLN

praca w restauracji, pomoc w przygotowaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Krapkowice (opolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - WYDZIAŁ ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH - 1 017,4 PLN

ZAPOZNANIE SIĘ ZE SCHEMATEM ORGANIZACYJNYM ODDZIAŁU ZUS W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O EMERYTURACH I RENTACH Z FUS, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z SYSTEMAMI KOMPUTEROWYMI EKSPLOATOWANYMI W ZUS, ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPOSOBEM WYKONYWANIE POWIERZONYCH ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM STAŻU, SUMIENNYM I STARANNYM STOSOWANIEM SIĘ DO POLECEŃ PRACODAWCY I UPOWAŻNIONYCH PRZEZ NIEGO OSÓB, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ WYDZIAŁ ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH W ZAKRESIE: PRZYZNAWANIA PRAWA DO ŚWIADCZEŃ, ZMIAN W WYSOKOŚCI ŚWIADCZEŃ, OBSŁUGI POSTĘPOWAŃ NA WNIOSEK STRONY LUB Z URZĘDU, PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI DO BIEŻĄCEJ WYSYŁKI, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH, WPROWADZANIE, PRZEGLĄDANIE DANYCH W SYSTEMIE KSI W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ PRZYDZIELONYCH DO REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)