STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (WYDZIAŁ ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK) Chorzów oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (WYDZIAŁ ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Data publikacji: 2019-04-01
Lokalizacja: Chorzów (śląskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (WYDZIAŁ ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: nastawienie na wynik, terminowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność współpracy z innymi
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność radzenia sobie w sytuacjiach trudnych i pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność stosowania przepisów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomośc Kodeksu Postepowania Administracyjnego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
rzetelność połączona z umiejętnością planowania, podejmowania decyzji i organizowania pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność poprawnego przekazywania informacji ustnych i pisemnych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość ustawy Ordynacja podatkowa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnienia_13: znajomość MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: nauki społeczne, gospodarka, prawo
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1:
znajomość zasad rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, FP, FGŚP
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_2:
znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Termin do którego należy składać dokumenty: 12.04.2019Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondecji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Chorzowie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- cv - odręcznie podpisany list motywacyjny ze wskazanime komórki organizacyjnej i stanowiska pracy, o które ubiega się kandydat- oświadczenie z odręcznie podpisaną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenei zawodowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: termin składania dokumentów: 21.02.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Chorzów
Gmina pracodawcy: Chorzów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chorzów
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 45
Profil działalności pracodawcy: OBOWIĄZKOWE ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 04.04.2019
Oferta pracy ważna do: 12.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż produktów w punkckie sprzedaży detalicznej. Praca w Kalwarii Zebrzydowskiej lub Zebrzydowicach lub Stanisławiu Dolnym lub w Brodach.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" - 2016-06-21 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
SPRZĄTANIE OBIEKTU PRZEMYSŁOWEGO, CZĘŚCI MAGAZYNOWYCH, SANITARNYCH, BIUROWYCH, DBANIE O POWIERZONY SPRZĘT, PRZESTRZEGANIE ZASAD BHP
DL2 SP.Z.O.O.SP.K. - 2018-04-24 - Sady (wielkopolskie)
przygotowywanie półproduktów dla kucharzy, dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach kuchennychpraca na umowę zlecenie (nie mniej niż 60 godzin w miesiącu)oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie wymiany lub naprawy uszkodzonych elemntów maszyn i urządzeń, monitorowanie pracy zautomatyzowanych maszyn, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, wnioskowanie o zakup materiałów i części
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-06-22 - Komorniki (wielkopolskie)
Opieka psychologiczna nad dziećmi żłobkowymi, tworzenie warunków wspomagających rozwój dzieci, utrzymywanie kontaktu z rodzicami/opiekunami prawnymi w zakresie poznania i ustalania potrzeb rozwojowych dzieci, opracowywanie planów wspomagających dla grupy dzieci oraz ich realizacja, nadzór nad poziomem funkcjonowania dzieci we wszystkich sferach rozwojowych.
Żłobek Miejski nr 3 w Płocku - 2018-09-03 - Płock (mazowieckie)
w/g stanowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "CZA-TA" NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Porządkowanie terenu po rozbiurce.
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Głogówek (opolskie)
przewóz towarów
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Myślenice (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej.Przyjmowanie i układanie towarów na półkach.Utrzymanie porządku w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kosów Lacki (mazowieckie)
rozkładanie towarów na półkach magazynowych; pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki;
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Lubień Kujawski (kujawsko-pomorskie)
PRZEWÓZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO,CIĘŻKIEGO,EWIDENCJA STANU MAGAZYNOWEGO (TEREN KRAJU)
Paweł Szczerbiński AGENCJA ARTYSTYCZNA "ARENA" - 2018-01-09 - Dębica (podkarpackie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Jankówko (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji kadrowej
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Piła (łódzkie)
odbieranie i segregowanie korespondencji przychodzącejskanowanie i przydzielanie korespondencji do odpowiednich miejsc w systemiearchiwizowanie dokumentówskanowania i rozdzielanie drogą elektroniczną dokumentów według wymagań (elektroniczny obieg dokumentów)odbieranie telefonu i przekazywanie kontaktu do odpowiednich osóbutrzymywanie biura w ogólnym porządku i czystości przez bezpośrednie utrzymywanie porządku i nadzór firmy sprzątającejsporządzanie umów wynajmu krótkoterminowego samochodów wraz z wydawaniem i odbieraniem samochodów (obowiązek w razie potrzeby lub do czasu zatrudnienia osoby odpowiedzialnej za wynajem)nadzór nad biurem, obsługa tzw. wirtualnego biuranadzór nad przestrzenią do pracyw wolnych chwilach w czasie pracy reklamowanie firmy w internecie, budowanie dobrego
QC Sp zo.o. - 2018-11-06 - Legnica (dolnośląskie)
Wykształcenie: zawodowe; doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: utrzymanie czystości w salach dydaktycznych oraz sanitariatach; jedna; zmiana; praca w centrum Gliwic;
MATBEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
rozładunek i/lub załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-09-27 - Komorniki (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu w Wydziale Polityki Transportowej realizować będzie zadania z zakresu inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.Ważniejsze zadania: 1. sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 2. opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; 3. opracowywanie zadań i spraw dot. inżynierii ruchu - badania i pomiary ruchu; 4. projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; 5. udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; 6. podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; 7. współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; 8. bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; 9. nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; 10. prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu; 11. załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; 12. wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w terenie; 5. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 3200 zł brutto do negocjacji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-09-13 - Słupsk (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:1.przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza;2.przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości;3.przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia;4.przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu;5.przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;6.przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko;7.wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji;8.przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego;9.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;10.nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;11.realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska;12.nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-02 - Słupsk (pomorskie)
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski - 2017-10-18 - Leszno (wielkopolskie)
Praca polegająca na przygotowywaniu 3 posiłków dziennie dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie.Praca w godzinach 06.30-14.30 lub 11.00-19.00.
Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie - 2018-07-20 - Karolinowo (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań organizacyjnych, finansowych i logistycznych wydziału..Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw kancelaryjnych wydziału; prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów; prowadzenie ewidencji pracy wydziału; archiwizowanie dokumentacji wydziału; prowadzenie ewidencji umów i porozumień oraz ich rozliczanie; współdziałanie z KMPSP w Słupsku w zakresie realizacji ich budżetu oraz rozliczania zawartych umów; prowadzenie ewidencji i spraw w zakresie prowadzonych kontroli; prowadzenie budżetu wydziału; prowadzenie spraw inwestycyjnych; zaopatrywanie wydziału w niezbędne druki, sprzęt, wyposażenie oraz materiały piśmienne, prowadzenie właściwej gospodarki w tym zakresie; udział w rozwinięciu i zabezpieczaniu elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzanie stanów nadzwyczajnych oraz osiąganie stanów gotowości obronnej państwa; prowadzenie ewidencji zgromadzeń na terenie miasta, przyjmowanie zawiadomień w tym zakresie; sporządzanie sprawozdań z programów bezpieczeństwa realizowanych na terenie miasta; obsługa administracyjna Komisji Bezpieczeństwa i Porządku miasta Słupska; współpraca z organizacjami porządkowymi; prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej; przygotowywanie ofert i zapytań w ramach zamówień publicznych; udział w opracowywaniu analiz, statystyk, opracowań i zestawień; współdziałanie z Wydziałami Urzędu Miejskiego i samodzielnymi stanowiskami, Komisją Porządku Publicznego i Planowania Przestrzennego Rady Miejskiej w Słupsku, służbami i inspekcjami, jednostkami organizacyjnymi oraz innymi instytucjami i przedsiębiorstwami miasta a także Siłami Zbrojnymi.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie brutto od 2400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-27 - Słupsk (pomorskie)
- Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanie programów komputerowych- Administrowanie infrastrukturą i oprogramowanie- Administrowanie bazami danych, systemami i sieciami- Projektowanie, optymalizacja i wdrażanie sieci- Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa- Świadczenie usług hostingowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów firmy
TOMALA SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-29 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
wznoszenie budynków
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA BUD-KAM KAMIL GAZDA - 2017-03-30 - Mirosławiec Górny (zachodniopomorskie)
mechanika samochodowa, serwis, naprawa, przeglądy
AUTO-LUX IZABELA MICHALSKA - 2016-08-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-06-28 - Żary (lubuskie)
-Obsługa kasy fiskalnej,-Obsługa klientów,-Rozkładanie towarów,-Rozkład czasu pracy:*poniedziałek - piątek 6-21*sobota 7-20*niedziela 9-17-Kontakt 519-527-554.
DCS ŁUKASZ LIBRICHT DARIUSZ POGODA SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-05 - Subkowy (pomorskie)
malowanie, bejcowanie mebli z drewna
JAFRA CONNECT SP. Z O.O. - 2018-01-17 - Karnice (dolnośląskie)
1) Przeprowadzanie kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczęństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, policjanci i pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujące pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w komendzie lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę;2) bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;3) sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycję przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia polocjanów i pracowników oraz poprawę warunków służby i pracy.
Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce - 2018-06-14 - Wieliczka (małopolskie)
prace pomocnicze w kuchni bistro, obsługa lady sprzedażowej, zmywanie naczyń
RISUS Sp. z.o.o - 2017-01-04 - Leszno (wielkopolskie)