SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU Bystrzyca Kłodzka oferta pracy TOMALA SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy
Data publikacji: 2018-10-29
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Pracodawca: TOMALA SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kłodzka 10, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bystrzyca Kłodzka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bystrzyca Kłodzka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Mile widziana znajomość części samochodowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: TOMALA SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Kłodzka 10, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Bystrzyca Kłodzka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bystrzyca Kłodzka
Ulica pracodawcy: Kłodzka
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 29.10.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie list płac, przygotowanie akt osobowych, zgłaszanie do ZUS i wyrejestrowanie pracowników, bieżąca obsługa klienta - przygotowanie umowy o pracę itp.
OPTYMER CZĘSTOCHOWA Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Częstochowa (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wynagrodzenie do uzgodnienia
PHU PAL DREW Piotr Żabiński - 2015-12-10 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta ukraińskojęzycznego, bezpośredni kontakt z klientem angielsko i ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Łódź (łódzkie)
Odpowiedzialność za politykę bezpieczeństwa w firmie, zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHPNadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP w zakładzie produkcyjnymProponowanie i wdrażanie działań mających na celu eliminowanie zagrożeń na stanowiskach pracyTworzenie i aktualizacja instrukcji i procedur BHPDokonywanie oceny ryzyka zawodowegoPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych BHPNadzór nad całością zagadnień w obszarze BHP, prowadzenie dokumentacji, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
1. Naliczanie w prawidłowej wysokości wynagrodzenia należnego pracownikom Centrum i terminowe sporządzanie list płac,2. Prowadzenie kartotek zarobkowych pracowników oraz kartotek zasiłków chorobowych,3. Prowadzenie dokumentacji związanej z naliczaniem zasiłków rodzinnych i chorobowych pracowników Centrum,4. Gromadzenie danych związanych z ubezpieczeniem pracowników w systemie PŁATNIK,5. Obliczanie nagród jubileuszowych i innych wypłat należnych pracownikom zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Regulaminem Wynagradzania Centrum,6. Wystawianie pracownikom zaświadczeń o wysokości zarobków obecnych oraz innych zgodnie z wymaganymi przepisamiKontakt kandydatów z pracodawcą: Dział Polityki kadrowo-Płacowej DCCHP
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu - 2018-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów firmy w zakresie zakupów towarów i sprzedaży. Wynagrodzenie 2500 zł Netto.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Plastpom - 2018-07-04 - Świdwin (zachodniopomorskie)
wyksz. wyższe, przynajmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczne umiejętności optymalizacji i pozycjonowania stron www poparte sukcesami i doświadczeniem,znajomość rynku wyszukiwarek internetowych: Google,znajomość standardów aplikacji webowych: (X)HTML, XML, JavaScript, CSS,znajomość Google Analytics i innych narzędzi do analizy linków,pasja, zaangażowanie i entuzjazm,zainteresowanie marketingiem internetowym,mile widziana znajomość języków,wysoka kultura osobista;- audyty witryny pod kątem SEO, - optymalizacja witryn pod kątem SEO,- Link building,- Analityka internetowa,- Raportowanie wyników do przełożonego.
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
BIURO OBSŁUGI KLIENTA- Sprzedaż produktów szeroko pojętej branży metalowo - przemysłowej.- Realizacja planów sprzedażowych i akcji promocyjnych.- Obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa klientów (ofertowanie, rejestrowanie zamówień oraz zleceń reklamowych).- Wsparcie w działaniach i sprzedaży przedstawicieli handlowych.
TEXPOL DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-12-21 - Chałupki Dębniańskie (podkarpackie)
Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych. Prowadzenie mediacji, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich oraz ich rodzin. Współpraca z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu. Wykonywanie obowiązków wynikających z odrębnych decyzji prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-05-05 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie: min. średnie; staż pracy: min. 1 rok; doświadczenie w obsłudze Klienta i/ lub sprzedaży, czynne prawo jazdy, łatwość nawiązywania i budowania relacji biznesowych, zorientowanie na cel, bardzo dobra organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności komunikacji; zakres obowiązków: sprzedaż i obsługa Klienta, pozyskiwanie i docieranie do nowych Klientów, przeprowadzanie spotkań w oparciu o precyzyjne standardy: analiza potrzeb, projektowanie rozwiązań, prezentacja usług, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży; pracodawca oferuje: prace w stabilnej instytucji finansowej w Oddziale w Gliwicach, profesjonalne szkolenie wdrażające do pracy, wsparcie trenera w pierwszym okresie pracy, refinansowanie zakupu laptopa (benefit na własność), pakiet socjalny: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, itp.; możliwość rozwoju wewnątrz organizacji; miejsce pracy: Gliwice;
NATIONALE-NEDERLANDEN TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-23 - Gliwice (śląskie)
Więcej informacji w BIP na stronie szkoły.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2017-08-03 - Słupsk (pomorskie)
Wystawianie faktur sprzedaży, weryfikacja faktur zakupowych pod względem formalno rachunkowym, wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej, rozliczanie inwentaryzacji miesięcznych i rocznych, bieżąca kontrola należności, współpraca z biurem rachunkowym. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2015-12-11 - Opole (opolskie)
prace biurowe i administarcyjne na samodzielnym miejscu pracy, praca w zespole
SWS Kancelaria Prawna Strykowski Wachowiak Sp. Komadytowa - 2017-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
INVESTMENT SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚĆ STATUTOWĄ JEDNOSTKI, REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE, PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH, UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTÓW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO RELIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH, KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WOJEWÓDZKIEJ KOMENDY ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMIA LUB LOGISTYKA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE;WYNAGRODZENIE: 2700ZŁ+DODATEK STAŻOWY;C.V+L.M Z KSEROKOPIAMI DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH KWALIFIKACJE (DYPLOM UKOŃCZENIA UCZELNI, KURSÓW) ORAZ STAŻ (ŚWIADECTWA PRACY) WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI NALEŻY PRZESŁAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ LUB DOSTARCZYĆ OSOBIŚCIE DO ZWK OHP PRZY UL.DWORCOWEJ 19 W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z TUTYŁEM:"NABÓR-SPECJALISTA DS LOGISTYKI"-POK.313;TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: DO 21.08.2017;
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2017-08-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- bieżąca obsługa biurowa,- wystawianie faktur,- organizacja transportu
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Żywiec (śląskie)
Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych. Prowadzenie mediacji, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich oraz ich rodzin. Współpraca z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu. Wykonywanie obowiązków wynikających z odrębnych decyzji prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie. Szczegółowe informacje o naborze w konkursie : http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.htmlOznaczenie konkursu: Kd. 111-9/17
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-09-15 - Lublin (lubelskie)
zaangażowanie w prodedurę zamawiania materiałów budowlanych, znajomość materiałów budowlanych, pozyskiwanie informacji na temat cen materiałów na poczet zamówienia, określenie właściwości materiałów budowlanych i prawidłowego ich zastosowania
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Połomia (śląskie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klientów w salonie
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-25 - Oświęcim (małopolskie)
sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Bądkowo Jeziorne (mazowieckie)
jw.
Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sali, imprez okoloicznościowych, przygotowywanie napoi ciepłych i zimnych
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Sosnowiec (łódzkie)
Telefoniczne umawianie spotkań handlowych z potencjalnymi klientamiTelefoniczne przeprowadzanie rozmów z klientami (badania marketingowe)Miejsce pracy: Wrocław, ul. GrabiszyńskaKontakt kandydatów z pracodwacą: t.kostka (at) prestige.wroclaw.plPraca 6 godzin dziennie (3/4 etatu), w dni powszednie, od 8:00 lub 9:00 rano - według preferencji kandydata. Przez pierwsze trzy miesiące okres próbny. Po okresie próbnym możliwe wyższe wynagrodzenie oraz umowa o pracę.Sala C
Prestige Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie z zakresem zadań.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, promowanie firmy, strategie rozwoju firmy
Forest Maciej Fickowski - 2018-08-22 - Pszczyna (śląskie)
- obsługa Klientów Indywidualnych w zakresie ubezpieczeń na życie- rozpoznawanie potrzeb Klientów, profesjonalne doradztwo w wyborze ubezpieczeń na życie- pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Usługi Finansowe Wojciech Kaczmarzyk - 2017-05-26 - Gdynia (pomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie pfert handlowych, negocjowanie warunków pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Narol (podkarpackie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzedzie, 2. Sczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości, 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy Wydziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)