STANOWISKO BEZPO艢REDNIEJ OBS艁UGI KLIENTA Legnica oferta pracy QC Sp zo.o.
Stanowisko: STANOWISKO BEZPO艢REDNIEJ OBS艁UGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2聽100 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: odbieranie i segregowanie korespondencji przychodz膮cejskanowanie i przydzielanie korespondencji do odpowiednich miejsc w systemiearchiwizowanie dokument贸wskanowania i rozdzielanie drog膮 elektroniczn膮 dokument贸w wed艂ug wymaga艅 (elektroniczny obieg dokument贸w)odbieranie telefonu i przekazywanie kontaktu do odpowiednich os贸butrzymywanie biura w og贸lnym porz膮dku i czysto艣ci przez bezpo艣rednie utrzymywanie porz膮dku i nadz贸r firmy sprz膮taj膮cejsporz膮dzanie um贸w wynajmu kr贸tkoterminowego samochod贸w wraz z wydawaniem i odbieraniem samochod贸w (obowi膮zek w razie potrzeby lub do czasu zatrudnienia osoby odpowiedzialnej za wynajem)nadz贸r nad biurem, obs艂uga tzw. wirtualnego biuranadz贸r nad przestrzeni膮 do pracyw wolnych chwilach w czasie pracy reklamowanie firmy w internecie, budowanie dobrego
Data publikacji: 2018-11-06
Lokalizacja: Legnica (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: QC Sp zo.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:呕wirki i Wigury 47/1a, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
odbieranie i segregowanie korespondencji przychodz膮cejskanowanie i przydzielanie korespondencji do odpowiednich miejsc w systemiearchiwizowanie dokument贸wskanowania i rozdzielanie drog膮 elektroniczn膮 dokument贸w wed艂ug wymaga艅 (elektroniczny obieg dokument贸w)odbieranie telefonu i przekazywanie kontaktu do odpowiednich os贸butrzymywanie biura w og贸lnym porz膮dku i czysto艣ci przez bezpo艣rednie utrzymywanie porz膮dku i nadz贸r firmy sprz膮taj膮cejsporz膮dzanie um贸w wynajmu kr贸tkoterminowego samochod贸w wraz z wydawaniem i odbieraniem samochod贸w (obowi膮zek w razie potrzeby lub do czasu zatrudnienia osoby odpowiedzialnej za wynajem)nadz贸r nad biurem, obs艂uga tzw. wirtualnego biuranadz贸r nad przestrzeni膮 do pracyw wolnych chwilach w czasie pracy reklamowanie firmy w internecie, budowanie dobrego
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽100 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: STANOWISKO BEZPO艢REDNIEJ OBS艁UGI KLIENTA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Legnica
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Legnica
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Legnica
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽100 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 12.11.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obs艂uga urz膮dze艅 wielofunkcyjnych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obs艂uga komputera i podstawowych aplikacji biurowych
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
[Inne] : Zgoda na podpisanie klauzuli o poufno艣ci danych, dyspozycyjno艣膰, umiej臋tno艣ci pracy pod presj膮 i szybkiego podejmowania decyzji, w艂asnej inicjatywy, samodzielno艣ci
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: QC Sp zo.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Legnicy
Adres pracodawcy:
呕wirki i Wigury 47/1a, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, rozmowa kwalifikacyjna
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Legnica
Gmina pracodawcy: Legnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Legnica
Ulica pracodawcy: 呕wirki i Wigury
Numer budynku pracodawcy: 47
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Legnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 06.11.2018
Oferta pracy wa偶na do: 31.12.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 06.11.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 06.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane wykszta艂cenie zawodowe, 5 letnie do艣wiadczenie, prawo jazdy kat. B. Praca na terenie Rybnika i okolic. Kontakt osobisty oraz telefoniczny z pracodawc膮.
PROSPER GORY艃SKI MARIUSZ - 2016-09-09 - Rybnik (艣l膮skie)
sprz膮tanie pomieszcze艅 biurowych, magazynowych
RAVEN J.M. KRUK SP.J. - 2018-01-05 - Zielona G贸ra (lubuskie)
do uzgodnienia
RESTAL GCS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-04-12 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Og贸lna charakterystyka: Stanowisko ds. ksi臋gowo艣ci dochod贸w z tytu艂u najmu, dzier偶awy i op艂at za wieczyste u偶ytkowanie nieruchomo艣ci Miasta S艂upska, op艂at za usuwanie drzew i krzew贸w oraz rozlicze艅 podatku VAT zajmuje si臋 mi臋dzy innymi prowadzeniem ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z ksi臋gowaniem wp艂at, uzgadnianiem ewidencji ksi臋gowej kont analitycznych z syntetycznymi oraz prowadzeniem rozlicze艅 podatku VAT. Wa偶niejsze zadania: 1.prowadzenie ewidencji ksi臋gowej przypis贸w nale偶no艣ci z tytu艂u wieczystego u偶ytkowania grunt贸w, dzier偶awy i najmu oraz op艂at za usuni臋cie drzew i krzew贸w;2.ksi臋gowanie wp艂at dochod贸w wymienionych w pkt. 1 na podstawie wyci膮g贸w bankowych i raport贸w kasowych;3.miesi臋czne uzgadnianie ewidencji ksi臋gowej kont analitycznych z syntetycznymi;4.miesi臋czne przygotowywanie informacji do cel贸w sprawozdawczo艣ci bud偶etowej z dochod贸w, nale偶no艣ci, zaleg艂o艣ci i nadp艂at z tytu艂贸w wymienionych w pkt.1;5.uzgadnianie zestawienia obrot贸w i sald poprzez analiz臋 sald kont syntetycznych;6.wyliczanie proporcji, o kt贸rej mowa w art. 86 ust. 2a i 2b ustawy o VAT wg sposobu jej okre艣lenia przez Ministra Finans贸w w Rozporz膮dzeniu Ministra Finans贸w w sprawie sposobu okre艣lania zakresu wykorzystywania nabywanych towar贸w i us艂ug do cel贸w dzia艂alno艣ci gospodarczej w przypadku niekt贸rych podatnik贸w w celu wyliczenia podatku naliczonego do odliczenia;7.wyliczanie proporcji, o kt贸rej mowa w art. 90 ustawy o VAT w celu wyliczenia podatku naliczonego do odliczenia;8.miesi臋czne sporz膮dzanie i przekazywanie cz膮stkowej deklaracji VAT- 7. Warunki pracy na stanowisku: 1.uci膮偶liwo艣膰 w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja cia艂a;3.budynek urz臋du wyposa偶ony jest w wind臋 oraz pomieszczenie higieniczno- sanitarne przystosowane dla os贸b niepe艂nosprawnych. Umowa o prac臋 na czas okre艣lony z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony. wysoko艣膰 wynagrodzenia od 2400 z艂 brutto- w zale偶no艣ci od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2017-03-23 - S艂upsk (pomorskie)
Wed艂ug stanowiska
US艁UGI TRANSPORTOWE SIEDLECKI KRZYSZTOF - 2018-04-25 - Giera艂cice (opolskie)
sprzeda偶 cz臋艣ci samochodowych,
Auto-Serwis Ma艂achowski S艂awno ul. Che艂mo艅skiego 33 - 2017-11-20 - S艂awno (zachodniopomorskie)
kompleksowe wykonywanie (na podstawie dokumentacji projektowej,obowi膮zuj膮cych przepis贸w i zasad wiedzy technicznej)instalacji elektrycznych,odgromowych,i teletechnicznychw budynkach mieszkalnych,biurowychi u偶yteczno艣ci publicznej,umowa o prace na czas okreslony na dwie zmiany,miejsce wykonywania pracy -budowa, ul.Graniczna 2e,Wroc艂aw,wysoko艣c wynagrodzenia miesi臋cznie(brutto); 2500z艂,kontakt kandydat贸w z pracodawc膮 telefoniczny,oferta pracy dostepna w sali B
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
-uk艂adanie kostki brukowej,kamiennej
P.H.U. "TILBUD" Piotr Kowalczyk - 2017-10-16 - Grodk贸w (opolskie)
Reklamowanie i promowanie towar贸w, utrzymywanie kontakt贸w z kontrahentami m.in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i og艂osze艅, cz臋ste wyjazdy s艂u偶bowe
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Przypki (mazowieckie)
- Realizacja plan贸w sprzeda偶y, sprzeda偶 produkt贸w reklamowych, prowadzenie negocjacji handlowych, kontakt z redakcj膮 portalu w celu przygotowania ofert reklamowych.- Wynagrodzenie: 2000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze. Do艣wiadczenie w sprzeda偶y powierzchni reklamowej. Bieg艂a obs艂uga komputera - Umiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w MsOffice. Umiej臋tno艣膰 nawi膮zywania kontakt贸w i budowania pozytywnych relacji z klientami. Obs艂uga klienta korporacyjnego i przedsi臋biorstw. Prawo jazdy kat. B. Dobra komunikacja werbalna. Kontakt KONIECZNIE wst臋pnie telefoniczny (32-608-92-00) celem ustalenia spotkania z pracodawc膮 lub e-mail: anna.perska (at) tvs.pl
TVS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-07-17 - Katowice (艣l膮skie)
Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesy艂ek. Przestrzeganie wewn臋trznych termin贸w kontrolnych. Zapewnienie bezpiecze艅stwa 艂adunku pocztowego. Sporz膮dzanie dokumentacji w zakresie realizowanych us艂ug.
"Poczta Polska Sp贸艂ka Akcyjna" - 2018-03-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obs艂uga maszyny blistruj膮cej 偶ar贸wki KOCH oraz obs艂uga foliarki, praca w ha艂asie i znacznym zapyleniu; obs艂uga linii z automatycznym robotem FESTO;praca w Pabianicach-zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋 tymczasow膮
AP-PARTNER Sp. z o.o. - 2016-12-29 - Pabianice (艂贸dzkie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:Og贸lna charakterystyka: prowadzenie ca艂okszta艂tu prac zwi膮zanych z kadrow膮 obs艂ug膮 pracownik贸w; wsp贸艂tworzenie i wdra偶anie system贸w zarz膮dzania kadrami.Wa偶niejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracownik贸w; przygotowywanie dokumentacji niezb臋dnej do ubiegania si臋 przez pracownik贸w o 艣wiadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zg艂osze艅 w obowi膮zuj膮cych systemach w przypadku przesuni臋膰 pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracownik贸w; wsp贸艂praca ze Specjalist膮 ds. BHP w zakresie obs艂ugi kadrowej pracownik贸w; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydzia艂ach Urz臋du Miejskiego w S艂upsku; udzielanie niezb臋dnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokument贸w kadrowych na potrzeby innych wydzia艂贸w Urz臋du Miejskiego.W zakresie zarz膮dzania i rozwoju: wsp贸艂tworzenie, nadz贸r oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarz膮dzanie r贸偶norodno艣ci膮 przejawiaj膮c膮 si臋 podejmowaniem dzia艂a艅 na rzecz implementowania polityki r贸wnego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej w艣r贸d wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdzia艂ania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczeg贸lno艣ci ze wzgl臋du na p艂e膰, wiek, niepe艂nosprawno艣膰, ras臋, religi臋 narodowo艣膰, przekonania polityczne, przynale偶no艣膰 zwi膮zkow膮, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacj臋 seksualn膮); wsp贸艂praca z kierownictwem w zakresie planowania i wdra偶ania program贸w realizuj膮cych wymogi kadrowe oraz kr贸tko i d艂ugoterminowych potrzeb Urz臋du w tym zakresie; wsp贸艂tworzenie i prowadzenie program贸w bezpiecze艅stwa, pozytywnych dzia艂a艅 i innych program贸w kszta艂tuj膮cych relacje mi臋dzyludzkie w zgodzie z przyj臋tymi warto艣ciami okre艣lonymi w strategii rozwojowej; wsp贸艂tworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacj膮 program贸w wynagradzania i 艣wiadcze艅 dodatkowych; wsp贸艂praca z Powiatowym Urz臋dem Pracy w S艂upsku oraz innymi instytucjami zewn臋trznymi w zakresie organizowania sta偶y, rob贸t publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie plan贸w etat贸w oraz wska藕nik贸w i parametr贸w do planu funduszu p艂ac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy wsp贸艂pracy Referatu Wydatk贸w Wydzia艂u Ksi臋gowo艣ci; prowadzenie bada艅 i analiz ich wynik贸w w celu prowadzenia por贸wna艅 wynagrodze艅 i 艣wiadcze艅 dodatkowych; monitorowanie koszt贸w program贸w zarz膮dzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozda艅 z sytuacji kadrowej w Urz臋dzie na potrzeby w艂asne oraz instytucji zewn臋trznych; analiza zewn臋trznego rynku pracy w zakresie trend贸w wynagrodze艅 i benefit贸w oraz rekomendowanie rozwi膮za艅 wewn臋trznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; d艂ugotrwa艂e unieruchomienie przy pracy siedz膮cej; wymuszona pozycja cia艂a; praca w budynku, w kt贸rym znajduje si臋 winda oraz 艂azienka dostosowana do potrzeb os贸b z niepe艂nosprawno艣ci膮.Nab贸r dotyczy zatrudnienia: na czas okre艣lony z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony.Wynagrodzenie od 2400 z艂 brutto - w zale偶no艣ci od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2018-05-08 - S艂upsk (pomorskie)
Organizacja szkole艅, wypisywanie faktur VAT, prace biurowe.Rozk艂ad czasu pracy 8.00 - 16.00, od poniedzia艂ku do pi膮tku.
Staniek Marzena O艣rodek Doradztwa Metodycznego METRIS - 2018-09-06 - Rog贸w (艣l膮skie)
wykszta艂cenie bez znaczenia, min. 3-letnie do艣wiadczenie, znajomo艣膰 podstawowych zasad hodowli zwierz膮t futerkowych. Czynno艣ci zwi膮zane z hodowl膮 zwierz膮t futerkowych w tym karmienie zwierz膮t, przesadzanie zwierz膮t i kontrolowanie zwierz膮t.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - D臋bowiec (wielkopolskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Krapkowice (opolskie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie obs艂ugi kont p艂atnik贸w w zakresie rozlicze艅.
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych Oddzia艂 w Bydgoszczy - 2018-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie obs艂ugi klient贸w w sprawach 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych oraz zaleconych zak艂adowi do wyp艂aty oraz kapita艂u pocz膮tkowego.
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych Gdynia - 2017-02-14 - Gdynia (pomorskie)
Doz贸r na obiekcie, kontrola.
INTERSECURIT SJ - 2016-09-05 - Wa艂brzych (dolno艣l膮skie)
zgodny ze stanowiskiem
SZKO艁A PODSTAWOWA W MROCZNIE - 2017-11-27 - Mroczno (warmi艅sko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
KADAR Sp贸艂ka z o.o. - 2016-08-25 - Gda艅sk (pomorskie)
rejetrowanie dokument贸w zakupu w programie informatycznym, sprawdzanie dokument贸w ksi臋gowych pod wzgl臋dem formalnym, prowadzenie rejestr贸w faktur, decyzji administracyjnych, bilet贸w i znaczk贸w
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Ocieplanie i docieplanie budynk贸w
UKB SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-07-05 - Zielona G贸ra (lubuskie)
Obs艂uga go艣ci w restauracji. Obs艂uga imprez okoliczno艣ciowych.
HOTEL OTOMIN Katarzyna Stangrecka Stanis艂aw Pochro艅-Frankowski S.C. - 2016-03-01 - Gda艅sk (pomorskie)
Spawacz metod膮 MIG/TIG.
G&S STALBRAM KRZYSZTOF SELWA - 2017-08-11 - K艂ap贸wka (podkarpackie)
1) prowadzenie postepowa艅 administracyjnych zwi膮zanych z realizacj膮 inwestycji zmierzaj膮cych w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udzia艂 w procesie przygotowania plan贸w inwestycyjnych i remont贸w, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projekt贸w i decyzji zwi膮zanych z procesem budowlano remontowym,b) bie偶膮cej kontroli wykonywanych rob贸t i inwestycji,d) udzia艂 w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych zada艅 inwestycyjnych oraz przekazywania ich do u偶ytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy wsp贸艂pracy z referatem planowania i finans贸w,3) sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci GUS w zakresie inwestycji gminnych, wsp贸艂praca z innymi jednostkami i kom贸rkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie 艣rodk贸w na realizacj臋 zada艅 z funduszy celowych, kredyt贸w, dotacji itp. oraz wsp贸艂praca z Referatem ds. Planowania i Finans贸w przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie rob贸t realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zada艅 do bud偶etu gminy w celu zapewnienia ci膮g艂o艣ci realizacji inwestycji,4) wsp贸艂praca przy przygotowaniu wniosk贸w i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabud偶etowych 艣rodk贸w finansowych, w tym pochodz膮cych z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizacj臋 gminnych inwestycji, przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwole艅 na budow臋,wsp贸艂praca z kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du w zakresie stosowania przepis贸w ustawy o zam贸wieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udzia艂 w pracach komisji5) prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z zarz膮dzaniem drogami gminnymi, a w szczeg贸lno艣ci: zgodno艣ci projektowania przebiegu dr贸g, budowy, modernizacji i ochrony dr贸g, z obowi膮zuj膮cymi przepisami, zarz膮dzania drogami, koordynacji i obs艂ugi wsp贸艂pracy z zarz膮dcami dr贸g publicznych w tym:1) nadz贸r nad utrzymaniem i remontem dr贸g gminnych i lokalnych,6) prowadzenie ewidencji dr贸g gminnych (publicznych i wewn臋trznych) okre艣lania szczeg贸lnego korzystania z dr贸g, w tym wykorzystywania pas贸w drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia op艂at z tego tytu艂u, ustalenie opat za parkowanie realizacja zada艅 zwi膮zanych z organizacj膮 transportu zbiorowego,3). Prowadzenie zada艅 zwi膮zanych z zimowym utrzymaniem dr贸g gminnych, nadz贸r i kontrola nad 艣wiadcz膮cymi w tym zakresie us艂ugami oraz wsp贸艂praca z innymi zarz膮dcami dr贸g (powiatowych, wojew贸dzkich, krajowych) w tym zakresie,7) wsp贸艂praca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony 艢rodowiska, Wojew贸dzkim Inspektorem Ochrony 艢rodowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowi膮zk贸w realizowanych na stanowisku pracy, sporz膮dzanie raport贸w, analiz, statystyk, sprawozda艅 dotycz膮cych zakresu dzia艂ania stanowiska,Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla budynk贸w gminnych u偶yteczno艣ci publicznej: 艣wietlice wiejskie, remizy, budynek Urz臋du Miejskiego i innych.Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla dr贸g gminnych.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2017-04-12 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)
prace pomocnicze na kuchni, rozwo偶enie posi艂k贸w
"Z艁OTY SMOK" KUCHNIA ORIENTALNA MARIA PUCHA艁A - 2018-06-11 - Sucha Beskidzka (ma艂opolskie)
- karmienie koni, utrzymanie porz膮dku na obiekcie, czyszczenie boks贸w, wypuszczanie i sprowadzanie koni
Klub Je藕dziecki Jackiewicz贸w - 2018-10-01 - Po艂chowo (pomorskie)
Pracownik ds. administracyjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Racot (wielkopolskie)
www.slupsk.sr.gov.pl
S膮d Rejonowy w S艂upsku - 2018-10-12 - S艂upsk (pomorskie)