STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I DRÓG Nowogród Bobrzański oferta pracy URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
Stanowisko: STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I DRÓG
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji, przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności: zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami, zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym:1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,6) prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanie realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,3). Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,7) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
Data publikacji: 2017-04-12
Lokalizacja: Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji, przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności: zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami, zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym:1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,6) prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanie realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,3). Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,7) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I DRÓG
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budowy dróg
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a. Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie,2. Nieposzlakowana opinia,3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe5. Wykształcenie wyższeb. Wymagania dodatkowe:1. - znajomość obsługi biegłej komputera, pakietu biurowego- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku / staż pracy- umiejętności zawodowe- mile widziane wykształcenie i doświadczenie w budownictwie i prowadzeniu inwestycji - doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pracą w administracji samorządowej lub budżetowej- znajomość zagadnień prawa budowlanego, prawa administracyjnego, procesu inwestycyjnego, prawa z zakresu technicznych wymagań dla dróg, transportu zbiorowego.2. inne:- uprawnienia budowlane, mile widziane dodatkowe uprawnienia branżowe,-znajomość procedur i regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego,- znajomość zasad kosztorysowania robót,- doświadczenie w prowadzeniu kontroli i nadzoru,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, z uwzględnieniem pracy w terenie- predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność, terminowość, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji, dyspozycyjność, asertywność, nakierowanie na osiąganie zamierzonych celów
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany2. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany3. kwestionariusz osobowy własnoręcznie podpisany4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem5. kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych, w tym potwierdzających doświadczenie w pracy z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem6. oświadczenie kandydata o niekaralności7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.)8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych 9. inne oświadczenia/ zaświadczenia /kserokopie dokumentów wymagane w ogłoszeniu o naborze, 10.oświadczenie o braku przeciwskazań do zatrudnienia na stanowisku ds. budownictwa.Termin i miejsce składania oferty:Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Samodzielne stanowisko ds. budownictwa i dróg na adres:Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskimul. Słowackiego 1166-010 Nowogród Bobrzańskilub dostarczyć osobiście do Sekretariatu Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 kwietnia 2017r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: zielonogórski
Gmina pracodawcy: Nowogród Bobrzański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowogród Bobrzański
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budowy dróg
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.04.2017
Data dodania oferty pracy: 12.04.2017
Oferta pracy ważna do: 20.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zestawu 40-tonowego po Europie
FONOKAJ Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-08-31 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie usług fryzjerskich. Wysokość wynagrodzenia 13,70 zł/ godz. (brutto) + premia uznaniowa. Zatrudnienie na umowę zlecenie - następnie umowa na czas określony.
Adam Hilbrecht Belleza hurtownia fryzjersko-kosmetyczna - 2018-07-05 - Wołów (dolnośląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Administrowanie systemami operacyjnymi Windows oraz Linux, konserwacja i serwis sprzętu komputerowego i oprogramowania, przygotowywanie i obsługa sprzętu technicznego potrzebnego do obsługi spotkań i imprez, szkolenie pracowników w zakresie użytkowania i eksploatacji urządzeń komputerowych, multimedialnych i technicznych, organizowanie pracy własnej oraz podejmowanie inicjatyw zmierzających do jej usprawniania. Miejsce pracy: Miejska Biblioteka Publiczna w Jaworznie oraz Filie biblioteczne na terenie Jaworzna
Miejska Biblioteka Publiczna - 2018-04-12 - Jaworzno (śląskie)
- kompletacja towaru, obsługa drukarki przemysłowej druk kodów kreskowych, zgrzewanie folii, etykietowanie, kontrola jakości produktów- praca w godzinach od 6:00-18:00 i od 18:00-6:00
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Łódź (łódzkie)
Projektowanie (tworzenie wizualizacji wnętrz-kuchni), sprzedaż mebli kuchennych.Mile widziane doświadczenie w projektowaniu i sprzedaży kuchni, prawo jazdy kat. "B", umiejetnośc obsługi komputera. Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia z pracodawcą
MAXIMUS Sp. z o. o. - 2016-04-27 - Racibórz (śląskie)
pomoce stolarskie
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Tuchomie (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Magdalenka (mazowieckie)
Przyjmowanie, opracowanie i ekspediowanie przesyłek w palcówce pocztowej, ewidencjonowanie przesyłek w sytemie informatycznym, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2018-06-18 - Łęknica (lubuskie)
Wykonywanie prac spawalnicztch w warsztacie technicznym jednostek pływających oraz na jednostkach pływajacych. Obsługa i konserwacja urządzeń i sprzętu do spawania.
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa gości, dbanie o czystość w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Kraków (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:całodobowa opieka, pielęgnacja i pomoc osobom w wieku poprodukcyjnym, niepełnosprawnym i przewlwkle chorymWYMAGANIA: Pielęgniarka-wykształcenie średnie -dyplom pielęgniarski, uprawnienia do wykonywania zawodu pielęgniarki-czynne prawo do wykonywania zawodu,min. pół roku doświadczenias zawodowego, empatia, wysoka kultura osobista, umiejętność podjemowania szybkiej decyzji w stanach zagrożenia życia i zdrowia, aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznychOpiekun medyczny: wykształcenie średnie - dyplom opiekuna medycznego, min. pół roku doświadczenia zawodowego, empatia, wysoka kultura osobista, umiejętnosć podjemowania szybkiej decyzji w stanach zagrożenia życia i zdrowia, aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych
Dom Pomocy Społecznej dla osób w podeszłym wieku w Herbach - 2016-09-29 - Herby (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Ustka (pomorskie)
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i prowadzenie wniosków dotyczących świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresuświadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,przygotowywanie decyzji przyznających i zmieniających prawo do świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,sporządzanie sprawozdań z realizacji ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawy o świadczeniach rodzinnych,prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,tworzenie bieżącej aktualizacji wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz prowadzenie i uaktualnianie rejestru dłużników alimentacyjnych,prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,współpraca z urzędem wierzyciela i dłużnika, z komornikiem sądowym w przedmiocie skuteczności egzekucji,prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,sporządzanie list wypłat funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,rozpoznawanie potrzeb i przedstawianie Kierownikowi GOPSzapotrzebowania na środki finansowe służące realizacji świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika GOPS.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Komańczy - 2015-12-04 - Komańcza (podkarpackie)
Praca na stanowisku kierowcy ( śmieciarki, samochodu dostawczego)
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Kolbuszowa (podkarpackie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Witkowo (wielkopolskie)
Zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz zleconych Zakładowi do wypłaty oraz kapitału początkowego.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-06-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie; mile widziane doświadczenie; obsługa komputera; obsługa klienta; przygotowywanie ofert; zawieranie umów kredytowych; akywne pozyskiwanie klientów; jedna zmiana; miejsce odobywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Gliwice (śląskie)
1) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniającychwnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu orazwypadków drogowych2) rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz przedkładanie ich Prezydentowi Miasta dozatwierdzenia,3) rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu,4) przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji,5) przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,6) opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,7) dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znakówdrogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ichzgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu jako jednego z mechanizmu kontrolizarządczej,8) współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organamizarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policji oraz innymi jednostkami,9) prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,10) prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów, prowadzeniem parkingówstrzeżonych dla pojazdów usuniętych oraz przejęciem pojazdów nieodebranych przezwłaścicieli w ustawowym terminie.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Chełm (lubelskie)
sortowanie odzieży
" PACYFIK - FORMAT " PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE Aleksandra Paczek - 2018-03-21 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SZKOLNYCH- KLASY LEKCYJNE, KORYTARZE, TOALETYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMEJĘTNOŚCI SPRZĄTANIA
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
PRZYJMOWANIE, OPRACOWYWANIE I EKSPEDIOWANIE PRZESYŁEK W PLACÓWCE POCZTOWEJ, EWIDENCJONOWANIE PRZESYŁEK REJESTROWANYCH I PRZEKAZÓW POCZTOWYCH, ROZLICZANIE LISTONOSZY Z POBRANYCH I DORĘCZONYCH PRZESYŁEK, ROZLICZANIE PLACÓWEK POCZTOWYCH Z PRZYJĘTYCH PRZESYŁEK, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANYCH USŁUG; WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, , RZETELNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONICZNY LUB PRZESŁAĆ CV NA MAILA: rekrutacja.szczecin (at) szczecin.poczta-polska.pl TYTUŁEM: PRACOWNIK DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH UP SZCZECIN 8 LUB CV + LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ.
POCZTA POLSKA SA - 2017-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2018-02-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-
Firma Handlowo-Usługowa NEO Tomasz Kurek - 2017-03-09 - Maksymilianów (świętokrzyskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowania działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzór nad realizacją polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w "Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk"; koordynacja i monitorowanie realizacji planów gospodarki niskoemisyjnej i energetycznej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. W budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych żródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie dla inwestycji miejskich; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro energetycznych i pro ekologicznych zachowań wśród nie energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 4000 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)
Prace porządkowe wokół obiektu w lecie i zimie, prace w wewnątrz obiektu, konserwacja czystość itp.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Laliki (śląskie)
dowóz pizzy
Restauracja Pizzera Olimpijska - 2015-11-26 - Bytom (śląskie)
obsługa maszyn CNC, ustawianie parametrów maszyn, programowanie i korekcja programów w maszynach CNC, obsługa aparatury pomiarowej
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Tarnów (małopolskie)
Przewóz osób
Przewóz Osób, Grzegorz Rysiewicz - 2016-07-28 - Ptaszkowa (małopolskie)