STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R35/3564-844/19 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R35/3564-844/19
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń. Praca w Wydziale Rozliczeń Kont Płatników Składek w Inspektoracie ZUS we Włocławku.
Data publikacji: 2019-11-14
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płocka 167, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń. Praca w Wydziale Rozliczeń Kont Płatników Składek w Inspektoracie ZUS we Włocławku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R35/3564-844/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.11.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Urzędnik ubezpieczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, prawo, gospodarka), minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy; znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, nastawienie na wyniki, terminowość, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych i pisemnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.Dokumenty należy złożyć do 27.11.2019 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 203/225, tel: 56/610-93-00, 56/610-94-00Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną, - do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 14.11.2019
Oferta pracy ważna do: 27.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9822925e211818d11788b2679336e9a6
Podobne oferty pracy
sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych
Firma Handlowo - Usługowa "DUET" Zbigniew Wójcik - 2019-01-25 - Łochów (mazowieckie)
Przewóz osób. Praca na umowę o pracę w godz. 5-13:30, 13:30-21:00 na terenie powiatu kołobrzeskiego, również w soboty i niedziele.
USŁUGI TURYSTYCZNO-PRZEWOZOWE PIOTR WOJCIECHOWSKI - 2018-07-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa urządzenia zmywarki, praca w obszarze kuchni, prace porządkoweobsługa kompaktora
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
W Urzędzie Celnym w Suwałkach:obsługa sprzętu biurowego, poczty elektronicznej, korespondencji, programów komputerowych, sporządzenie pism,archiwizacja dokumentacji.
IZBA CELNA W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-14 - Suwałki (podlaskie)
Sprzedawca w branży mięsnej, obsługa kasy fiskalnej, komunikatywność, mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku, miejsce pracy: ul.Głogowska- Targowisko
Agencja Handlowa EXPOL-G Beata Gaworska - 2016-06-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pakowanie półproduktów rybnych i warzywnych do opakowań jednostkowych
VERSATILIS PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W ZAMBROWIE - 2020-10-22 - Bieczyno (zachodniopomorskie)
Ekspozycja towaru, znakowanie o raz rozładunek
kontakt przez OHP - 2018-07-05 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
prowadzenie zajęć językowych z dorosłymi.
Krystian Żak Blue Education - 2018-06-12 - Wołów (dolnośląskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-04-26 - Gliwice (śląskie)
Pielęgniarka w Domu Pomocy SpołecznejPraca od poniedziałku do niedzieli według grafiku w godzinach 7:00-19 i 19:00-7:00
Dom Pomocy Społecznej w Mielcu - 2020-07-22 - Mielec (podkarpackie)
POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ZUS. ZAPOZNANIE Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH. POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ WYDZIAŁU REALIZACJI DOCHODÓW . ZAPOZNANIE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA ZAJMUJĄCEGO SIĘ DOKONYWANIEM ZABEZPIECZEŃ NALEŻNOŚCI I WYMIERZANIEM SANKCJI, ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM W ADMINISTRACJI A TAKŻE PRZEPISAMI WYKONAWCZYMI DO TEJ USTAWY W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ ZUS, ZAPOZANIE ZE WZORAMI ROZSTRZYGNIĘĆ ORGANU EGZEKUCYJNEGO W ADMINISTRACYJNYM POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Praca na obszarze produkcji i sprzedaży. Przygotowanie kanapek i innych produktów, przyjmowanie i wydawanie zamówień, szkolenie pracowników, zarządzanie zespołem ludzi.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa o pracę na czas określony na 33 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:15-24 poniedziałek- niedziela pełny etat, równoważny system i rozkład czasu pracy
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Mikołów (śląskie)
opracowywanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłkow pogrzebowych
kontakt przez PUP - 2020-05-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Przewóz osób (miasto Wyszków i okolice)
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Ostrołęka - 2016-01-21 - Wyszków (mazowieckie)
Sprawdzanie terminu ważności produktów, ekspozycja i zatowarowanie produktów, obsługa klientów na stanowisku pracy. Praca na dwie zmiany w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do niedzieli (w niedzielę do 20.00.) w nowym sklepie w Jasienicy. Umowa o pracę na okres póbny 3 m-ce.
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2019-01-04 - Jasienica (śląskie)
pomoc przy terenach zielonych; odśnieżanie;; praca na terenie woj. łódzkiego; umowa na 3 lata;
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Jastrzębieniec (łódzkie)
Zapewnia obsługę i realizację zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie - 2019-12-27 - Chorzów (śląskie)
- Zapoznaie się z topografią archiwum,- Przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów,- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Wydziału Składnicy Akt,- Uzupełnianie akt osób bezrobotnych o dokumentacje przekazaną z innych komórek organizacyjnych,- Sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu,- Kserowanie dokumentów,- Pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Łódź (łódzkie)
przenoszenie i przewożenie surowców, materiałów, sprzętów, podzespołów, komponentów i części itp. na miejsce prowadzenia prac, wykonywanie prostych, przetwarzalnych czynności montażu podzespołów lub wyrobów gotowych, ręczne sortowanie produktów lub komponentów, przenoszenie gotowych części i produktów z linii montażowej, przygotowywanie materiałów i narzędzi niezbędnych do produkcji , mycie i czyszczenie zdemontowanych podzespołów i części, ładowanie i rozładowywanie wózków, czyszczenie maszyn, sprzętów i narzędzi wykorzystywanych w produkcji, praca na dwie zmiany w godzinach: 6.00-18.00, 18.00-16.00, wynagrodzenie godzinowe brutto, praca również na terenie Sosnowca i województwa śląskiego
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Sosnowiec (śląskie)
pakowanie produktu do opakowań jednostkowych, dozowanie komponentów, kontrolowanie procesów produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Węgornia (pomorskie)
Prowadzenie i rozliczanie projektów dofinansowanych z Funduszy Unii Europiejskiej Godziny pracy 7:15 lub 7:30-15:30
Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny - 2020-09-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: średnie; zakres obowiązków: monitorowanie ogłoszeń postępowań przetargowych, przygotowywanie oraz weryfikacja dokumentacji przetargowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice
SINMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-14 - Przyszowice (śląskie)
1. Nadzór nad stanem instalacji sanitarnych w zasobach administrowanych przez Sp. Ko-Ra z.o.o 2. Udział w komisjach dotyczących ogólnie pojętej eksploatacji budynku, lokali , przeglądów awarii itp., pisaniu protokołów z tych komisji3. Kontrola zgodności realizowanych robót z dokumentacją techniczną, ustalonym w umowie lub zleceniu zakresie robót, przepisami, PN oraz zasadami wiedzy technicznej4. Przygotowywanie danych do planu gospodarczego-rocznego w w zakresie robót5. Przygotowywanie materiałów konkursowych w zakresie branży sanitarnej6. Załatwienie wszelkich spraw określonych w umowie o administrowanie w zakresie spraw sanitarnych
KO - RA Sp. z o.o. - 2020-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny, praca na I zmianę (4-12) w Pile
STEK Sp. z o.o., Sp.k. - 2020-02-13 - Piła (wielkopolskie)
Zgodny z umową
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Wałbrzych (dolnośląskie)
obsługa specjalistycznego programu, przewóz rzeczy i odpadów
Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Spółka z o.o. - 2020-01-29 - Mielec (podkarpackie)
Montaż instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych. Wykonanie instalacji zgodnie z dokumentacja projektowa i zaleceniami nadzoru technicznego. Wykonywanie prób szczelności, regulacji i płukania instalacji, łączenie rur z różnych materiałów, montaż urządzeń sanitarnych, zbiorników ciśnieniowych. Wykonywanie izolacji.
SOLUTIONS-WORK S.C - 2017-11-22 - Łomża (podlaskie)
Prowadzienie zajęć dydaktyczno-wychowawczych z dziećmi
Stowarzyszenie "NASZE KOBYLANY" - 2018-03-27 - Kobylany (świętokrzyskie)
jw.
Szkoła Podstawowa Nr 23 - 2017-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
1)analiza zmian dokonywanych w planach finansowych jednostek budżetowych,2)przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków jednostkom organizacyjnym i analizowanie planów po zmianie,3)nadzór nad realizacją planów finansowych podległych jednostek organizacyjnych,4)księgowanie każdego miesiąca wykonania dochodów i wydatków budżetowych jednostek organizacyjnych miasta,5)sporządzanie sprawozdawczości budżetu Miasta Chełm z realizacji dochodów i wydatków, zaangażowania, należności i zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń w zakresie zadań własnych i zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie sprawozdawczości,6)analiza i sporządzanie zbiorczych bilansów jednostek budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7)przygotowywanie informacji dodatkowej (informacje i objaśnienia do sprawozdania finansowego),8)przygotowywanie informacji o stanie zobowiązań jednostek organizacyjnych,9)dokonywanie konsolidacji bilansów jednostek samorządu terytorialnego,10)sporządzanie zbiorczego zestawienia rachunku zysków i strat jednostek budżetowych,11)sporządzanie zbiorczego zestawienia zmian w funduszu jednostek budżetowych,12) publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie sprawozdawczości budżetowej,13)współpraca z dyrektorami i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych,14)kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,15)samokontrola na stanowisku pracy,16)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Urząd Miasta Chełm - 2019-08-12 - Chełm (lubelskie)