STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R35/3564-844/19 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R35/3564-844/19

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń. Praca w Wydziale Rozliczeń Kont Płatników Składek w Inspektoracie ZUS we Włocławku.

Data publikacji: 2019-11-14

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Płocka 167, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń. Praca w Wydziale Rozliczeń Kont Płatników Składek w Inspektoracie ZUS we Włocławku.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R35/3564-844/19

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.11.2019

Data zakończenia pracy: 30.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Urzędnik ubezpieczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, prawo, gospodarka), minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy; znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, nastawienie na wyniki, terminowość, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych i pisemnych

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.Dokumenty należy złożyć do 27.11.2019 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 203/225, tel: 56/610-93-00, 56/610-94-00Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną, - do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 33-39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 14.11.2019

Oferta pracy ważna do: 27.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9822925e211818d11788b2679336e9a6

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 2 300 PLN

sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych
Firma Handlowo - Usługowa "DUET" Zbigniew Wójcik - 2019-01-25 - Łochów (mazowieckie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 20,95 PLN

Przewóz osób. Praca na umowę o pracę w godz. 5-13:30, 13:30-21:00 na terenie powiatu kołobrzeskiego, również w soboty i niedziele.
USŁUGI TURYSTYCZNO-PRZEWOZOWE PIOTR WOJCIECHOWSKI - 2018-07-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - od 1 850 PLN

obsługa urządzenia zmywarki, praca w obszarze kuchni, prace porządkoweobsługa kompaktora
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

STANOWISKO KANCELARYJNE - nieodpłatny

W Urzędzie Celnym w Suwałkach:obsługa sprzętu biurowego, poczty elektronicznej, korespondencji, programów komputerowych, sporządzenie pism,archiwizacja dokumentacji.
IZBA CELNA W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-14 - Suwałki (podlaskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Sprzedawca w branży mięsnej, obsługa kasy fiskalnej, komunikatywność, mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku, miejsce pracy: ul.Głogowska- Targowisko
Agencja Handlowa EXPOL-G Beata Gaworska - 2016-06-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

EKSPOZYTOR TOWARU - od 17 PLN

Ekspozycja towaru, znakowanie o raz rozładunek
kontakt przez OHP - 2018-07-05 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

LEKTOR JĘZYKA OBCEGO - od 45 PLN

prowadzenie zajęć językowych z dorosłymi.
Krystian Żak Blue Education - 2018-06-12 - Wołów (dolnośląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - do 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-04-26 - Gliwice (śląskie)

PIELĘGNIARKA - od 3 400 PLN

Pielęgniarka w Domu Pomocy SpołecznejPraca od poniedziałku do niedzieli według grafiku w godzinach 7:00-19 i 19:00-7:00
Dom Pomocy Społecznej w Mielcu - 2020-07-22 - Mielec (podkarpackie)

STANOWISKO DO SPRAW ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK WYDZIAŁ ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK - 997,4 PLN

POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ZUS. ZAPOZNANIE Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH. POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ WYDZIAŁU REALIZACJI DOCHODÓW . ZAPOZNANIE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA ZAJMUJĄCEGO SIĘ DOKONYWANIEM ZABEZPIECZEŃ NALEŻNOŚCI I WYMIERZANIEM SANKCJI, ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM W ADMINISTRACJI A TAKŻE PRZEPISAMI WYKONAWCZYMI DO TEJ USTAWY W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ ZUS, ZAPOZANIE ZE WZORAMI ROZSTRZYGNIĘĆ ORGANU EGZEKUCYJNEGO W ADMINISTRACYJNYM POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

MENADŻER - od 14 PLN

Praca na obszarze produkcji i sprzedaży. Przygotowanie kanapek i innych produktów, przyjmowanie i wydawanie zamówień, szkolenie pracowników, zarządzanie zespołem ludzi.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa o pracę na czas określony na 33 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:15-24 poniedziałek- niedziela pełny etat, równoważny system i rozkład czasu pracy
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Mikołów (śląskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW - 2 700 - 3 000 PLN

opracowywanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłkow pogrzebowych
kontakt przez PUP - 2020-05-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 1 850 PLN

Przewóz osób (miasto Wyszków i okolice)
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Ostrołęka - 2016-01-21 - Wyszków (mazowieckie)

MAGAZYNIER-SPRZEDAWCA - od 2 850 PLN

Sprawdzanie terminu ważności produktów, ekspozycja i zatowarowanie produktów, obsługa klientów na stanowisku pracy. Praca na dwie zmiany w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do niedzieli (w niedzielę do 20.00.) w nowym sklepie w Jasienicy. Umowa o pracę na okres póbny 3 m-ce.
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2019-01-04 - Jasienica (śląskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY KONSERWACJI TERENÓW ZIELENI - od 1 050 PLN

pomoc przy terenach zielonych; odśnieżanie;; praca na terenie woj. łódzkiego; umowa na 3 lata;
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Jastrzębieniec (łódzkie)

STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - do 2 600 PLN

Zapewnia obsługę i realizację zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie - 2019-12-27 - Chorzów (śląskie)

STANOWISKO DS. ARCHIWIZACJI I ZAŚWIADCZEŃ WYDZ. SKŁADNICA AKT + ST FP (M) - 1 017,4 PLN

- Zapoznaie się z topografią archiwum,- Przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów,- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Wydziału Składnicy Akt,- Uzupełnianie akt osób bezrobotnych o dokumentacje przekazaną z innych komórek organizacyjnych,- Sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu,- Kserowanie dokumentów,- Pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Łódź (łódzkie)

PRACE RĘCZNE PRZY LINIACH PAKOWANIA ŻYWNOŚCI, PAKOWANIE PÓŁPRODUKTÓW, DOSTARCZANIE SUROWCA DO PRODUKCJI, PRODUKCJA WYROBÓW - od 14,7 PLN

przenoszenie i przewożenie surowców, materiałów, sprzętów, podzespołów, komponentów i części itp. na miejsce prowadzenia prac, wykonywanie prostych, przetwarzalnych czynności montażu podzespołów lub wyrobów gotowych, ręczne sortowanie produktów lub komponentów, przenoszenie gotowych części i produktów z linii montażowej, przygotowywanie materiałów i narzędzi niezbędnych do produkcji , mycie i czyszczenie zdemontowanych podzespołów i części, ładowanie i rozładowywanie wózków, czyszczenie maszyn, sprzętów i narzędzi wykorzystywanych w produkcji, praca na dwie zmiany w godzinach: 6.00-18.00, 18.00-16.00, wynagrodzenie godzinowe brutto, praca również na terenie Sosnowca i województwa śląskiego
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Sosnowiec (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 100 PLN

pakowanie produktu do opakowań jednostkowych, dozowanie komponentów, kontrolowanie procesów produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Węgornia (pomorskie)

STANOWISKO ROZLICZANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH W RAMACH STANOWISKA DS. SZKOLEŃ I DORADZTWA WYNIKAJĄCEGO Z REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO OPN-T - 4 500 - 5 000 PLN

Prowadzenie i rozliczanie projektów dofinansowanych z Funduszy Unii Europiejskiej Godziny pracy 7:15 lub 7:30-15:30
Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny - 2020-09-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH- OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - 3 400 - 4 000 PLN

Wykształcenie: średnie; zakres obowiązków: monitorowanie ogłoszeń postępowań przetargowych, przygotowywanie oraz weryfikacja dokumentacji przetargowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice
SINMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-14 - Przyszowice (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO K/M - od 6 000 PLN

1. Nadzór nad stanem instalacji sanitarnych w zasobach administrowanych przez Sp. Ko-Ra z.o.o 2. Udział w komisjach dotyczących ogólnie pojętej eksploatacji budynku, lokali , przeglądów awarii itp., pisaniu protokołów z tych komisji3. Kontrola zgodności realizowanych robót z dokumentacją techniczną, ustalonym w umowie lub zleceniu zakresie robót, przepisami, PN oraz zasadami wiedzy technicznej4. Przygotowywanie danych do planu gospodarczego-rocznego w w zakresie robót5. Przygotowywanie materiałów konkursowych w zakresie branży sanitarnej6. Załatwienie wszelkich spraw określonych w umowie o administrowanie w zakresie spraw sanitarnych
KO - RA Sp. z o.o. - 2020-02-14 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWCA KAT. B DO 3,5T - od 4 200 PLN

zgodny, praca na I zmianę (4-12) w Pile
STEK Sp. z o.o., Sp.k. - 2020-02-13 - Piła (wielkopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY - do 2 800 PLN

obsługa specjalistycznego programu, przewóz rzeczy i odpadów
Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Spółka z o.o. - 2020-01-29 - Mielec (podkarpackie)

HYDRAULIK - od 2 080 PLN

Montaż instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych. Wykonanie instalacji zgodnie z dokumentacja projektowa i zaleceniami nadzoru technicznego. Wykonywanie prób szczelności, regulacji i płukania instalacji, łączenie rur z różnych materiałów, montaż urządzeń sanitarnych, zbiorników ciśnieniowych. Wykonywanie izolacji.
SOLUTIONS-WORK S.C - 2017-11-22 - Łomża (podlaskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 700 PLN

Prowadzienie zajęć dydaktyczno-wychowawczych z dziećmi
Stowarzyszenie "NASZE KOBYLANY" - 2018-03-27 - Kobylany (świętokrzyskie)

STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE BUDŻETU - od 2 400 PLN

1)analiza zmian dokonywanych w planach finansowych jednostek budżetowych,2)przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków jednostkom organizacyjnym i analizowanie planów po zmianie,3)nadzór nad realizacją planów finansowych podległych jednostek organizacyjnych,4)księgowanie każdego miesiąca wykonania dochodów i wydatków budżetowych jednostek organizacyjnych miasta,5)sporządzanie sprawozdawczości budżetu Miasta Chełm z realizacji dochodów i wydatków, zaangażowania, należności i zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń w zakresie zadań własnych i zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie sprawozdawczości,6)analiza i sporządzanie zbiorczych bilansów jednostek budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7)przygotowywanie informacji dodatkowej (informacje i objaśnienia do sprawozdania finansowego),8)przygotowywanie informacji o stanie zobowiązań jednostek organizacyjnych,9)dokonywanie konsolidacji bilansów jednostek samorządu terytorialnego,10)sporządzanie zbiorczego zestawienia rachunku zysków i strat jednostek budżetowych,11)sporządzanie zbiorczego zestawienia zmian w funduszu jednostek budżetowych,12) publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie sprawozdawczości budżetowej,13)współpraca z dyrektorami i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych,14)kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,15)samokontrola na stanowisku pracy,16)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Urząd Miasta Chełm - 2019-08-12 - Chełm (lubelskie)


Wybierz powiat