STANOWISKO ROZLICZANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH W RAMACH STANOWISKA DS. SZKOLEŃ I DORADZTWA WYNIKAJĄCEGO Z REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO OPN-T Olsztyn oferta pracy Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO ROZLICZANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH W RAMACH STANOWISKA DS. SZKOLEŃ I DORADZTWA WYNIKAJĄCEGO Z REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO OPN-T

Wynagrodzenie: 4 500 - 5 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie i rozliczanie projektów dofinansowanych z Funduszy Unii Europiejskiej Godziny pracy 7:15 lub 7:30-15:30

Data publikacji: 2020-09-07

Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie i rozliczanie projektów dofinansowanych z Funduszy Unii Europiejskiej Godziny pracy 7:15 lub 7:30-15:30

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 5 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO ROZLICZANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH W RAMACH STANOWISKA DS. SZKOLEŃ I DORADZTWA WYNIKAJĄCEGO Z REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO OPN-T

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2020

Data zakończenia pracy: 04.03.2021

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe- preferowane ekonomiczne, zarządzanie, administracja, dopuszczalne inne potwierdzone doświadczeniem zawodowym w zakresie wymienionych obowiązków. Doświadczenie w rozliczaniu co najmniej dwóch projektów dofinansowanych z funduszy UE o wartości co najmniej 2 mln łącznie. Bardzo dobra znajomość Excel. Mle widziana znajomość MS Project oraz obsługa narzędzi do spotkań on-line.

Nazwa pracodawcy: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny

danePracodawcy_nip: 7393862209

danePracodawcy_regon: 281524001

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje oraz sposób aplikowania na stronie: https://opnt.olsztyn.pl/onas/praca-w-opn-t/

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

danePracodawcy_kodPowiatu: 2862

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465

Ulica pracodawcy: Trylińskiego

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.09.2020

Data dodania oferty pracy: 07.09.2020

Oferta pracy ważna do: 15.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?15a063593771a8855bbf20bcc0474890

Podobne oferty pracy

OPERATOR KOPARKI - od 20 PLN

Obsługa koparki na terenie Województwa Śląskiego.
RUSZTOTERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

STANOWISKO DS. OBRONNYCH ORAZ ORGANIZACJI KANCELARII NIEJAWNEJ W WYMIARZE 1/2 ETATUW WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - do 1 000 PLN

-realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,-organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,-przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,-organizacja Punktu Kontaktowego Host Nation Support HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do -zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełm,-planowanie i organizacja szkolenia obronnego,-realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materiałów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f)kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta Chełm,-współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,-współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,-współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,-znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu.
Urząd Miasta Chełm - 2017-05-26 - Chełm (lubelskie)

DRÓŻNIK PRZEJAZDOWY - od 2 100 PLN

-żowania celem podjęcia działań dla zabezpieczenia przejazdu i przejścia, obsługa urządzeń w obrębie przejazdu celem wstrzymanie ruchu drogowego, obserwacja przejeżdzającego taboru kolejowego. Prowadzenie dokumentacji techniczno-ruchowej celem ewidencjonowania pracy eksploatacyjne
PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A. - 2018-05-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM - do 2 000 PLN

prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,księgowanie wpłat na kontach podatników,sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery M do R oraz litery T, Ż (z wyłączeniem podatników na literę N),prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych, poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe.
Urząd Miasta Chełm - 2017-06-29 - Chełm (lubelskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 500 PLN

PRACA W TERENIE RZESZÓW / PODKARPACIE
GASTRO FOR YOU JÓZEF PIETRZYK - 2019-01-16 - Rzeszów (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 2 800 PLN

obsługa klientów hurtowych i indywidualnych przede wszystkim z Wietnamu, zamawianie towarów u dostawców wietnamskich, wykładanie towarów
NIKY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 600 PLN

systematyczny kontakt z klientem w terenie, zbieranie zamówień towarowych i przekazywanie drogą elektroniczną do firmy celem realizacji (wysyłka firmą kurierską GLS), prezentacja nowych towarów..
kontakt przez PUP - 2020-06-02 - Szówsko (podkarpackie)

STANOWISKO DS ORGANIZACYJNYCH - 1 033,7 PLN

Zaopatrzenie logistyczne komendy w środki czystości oraz materiały biurowe, ewidencjonowanie korespondencji, zadania w charakterze gońca, współpraca przy utrzymaniu czystości w wybranych pomieszczeniach komendy.
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Mława (mazowieckie)

DORADCA KLIENTA - od 2 250 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obowiązującymi w banku, sprzedaż i obsługa klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku.
Natalia Stangret - 2019-02-20 - Lubań (dolnośląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS KADR , KASJER - 2 000 - 2 100 PLN

Prowadzenie spraw pracowniczych dokumentacji osobowej pracowników
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu - 2017-06-16 - Reszel (warmińsko-mazurskie)

STAŻ - POMOC BIUROWA - 997,4 PLN

nauka księgowanie komputerowego, prowadzenie akt osobowych pracowników, drukowanie list obecności, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie listy płac, pomoc w obsłudze klienta, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Chorzów (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 925 PLN

Pomoc w przyrządzaniu posiłków
Skład Opałowy Obrót Metalami Żelaznymi Biernacik Irena - 2016-10-19 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - do 1 050 PLN

Sprzątanie po wykonywanych pracach, pomoc przy malowaniu.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO POMOCNICZE - SEKRETARKA - 1 033,7 PLN

1. Zapoznanie się z aktualnymi przepisami Ustawy o Narodowym Zasobie Archiwalnym i Archiwach;2. Przyjmowanie i prowadzenie ewidencji materiałów przekazywanych do archiwum zakładowego.3. Sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych osobno dla każdej kategorii akt;4. Nadawanie bieżących numerów wykazom kategorii A i B;5. Układanie i segregacja materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego;6. Sporządzanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego;7. Przygotowywanie materiałów nie archiwalnych do brakowania;8. Dokonywanie kwalifikacji wydzielonych akt z kategorii "B".
kontakt przez PUP - 2020-05-21 - Głogów (dolnośląskie)

STOLARZ MEBLOWY - od 9 000 PLN

jw.
Muratori BIS Sp. z o.o. - 2017-06-30 - Warszawa (mazowieckie)

MONTER WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH (NR 7436) - od 13,7 PLN

Wyposażenie wyrobów z tworzyw sztucznych w instrukcję do dalszego montażu. Sprawdzanie dopasowania części, kompletowanie wyrobów, usunięcie nadlewów, konserwowanie i naprawa urządzeń i narzędzi wykorzystywanych do codziennych obowiązków.
B-READY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

DOZORCA (1/2 ETATU) - od 1 015 PLN

Wykonywanie drobnych napraw urządzeń i sprzętu, dbanie o czystość i porządek w budynku ośrodka i na terenie wokół, ochrona obiektu przed osobami postronnymi. Konieczne prawo jazdy kat. B (sporadyczne wyjazdy z wychowankami), praca w nocy 7 dni w tygodniu, między godziną 20:00 a 8:00-wg grafiku (3-4 dyżury w tygodniu)
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr 2 - 2019-07-05 - Warszawa (mazowieckie)

TOKARZ - 3 280 - 3 763 PLN

Toczenie elementów metalowych. Wynagrodzenie w zależności od umiejętności i doświadczenia od 3280 zł do 3763 zł brutto.
Kamir Sp. z o. o. - 2018-09-25 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. FINANSÓW ZAKŁADU - od 2 100 PLN

Zapewnia płynność finansową Zakładu w oddziale
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-08-10 - Biłgoraj (lubelskie)

SPAWACZ ALUMINIUM + STAL - od 3 000 PLN

Wykonywanie prac spawalniczych przy budowie łodzi aluminiowych i stalowych.
GNIADY&GNIADY S.C. - 2016-05-17 - Włynkówko (pomorskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Praca w charakterze kucharza.
FANABERIE Jarosław Mularski - 2016-09-06 - Racibórz (śląskie)

STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNYCH - 2 550 - 3 960 PLN

administrowanie wykorzystaniem pomieszczeń (cele dydaktyczne, naukowe)obsługa techniczno informatyczna obiektu, przygotowanie sal , nagłośnienia, tłumaczeń symultanicznych,obsługi projektora, rzutnika multimedialnego,klimatyzacji,zabezpieczenie techniczne i sprzętowe organizowanych imprez i wydarzeń, przygotowanie harmonogramu zajęć, konferencji i innych wydarzeń, przygotowanie rozliczeń z tytułu działalności obiektu, wynajmu powierzchni, nadzór nad infrastrukturą techniczną obiektu, dbałość o estetykę obiektu
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Kraków (małopolskie)

KOSMETYCZKA - od 1 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Radom (mazowieckie)

STANOWISKO DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO - od 3 000 PLN

Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/recruitments/content/9520
Urząd Miejski w Gostyniu - 2017-08-01 - Gostyń (wielkopolskie)

SERWISANT-ELEKTRYK - od 3 000 PLN

serwis i naprawa bram automatycznych i drzwi automatycznych
Elektro - Styl Piotr Skalski - 2020-08-05 - Chorzów (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH I DROGOWYCH W REFERACIE PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI - od 3 400 PLN

Ogólna charakterystyka: pracownik zatrudniony na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za prawidłową realizację robót branży budowlanej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Dopuszcza się wykonywanie obowiązków w trybie zadaniowego czasu pracy.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży budowlanej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; 2. nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; 3. organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań; 4. koordynowanie robót na budowie; 5. kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów, kosztów inwestycji; 6. rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; 7. organizowanie przeglądów gwarancyjnych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. okresowa praca na wysokości przy nadzorze; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda.Atrakcyjne warunki zatrudnienia. Możliwość zatrudnienia w systemie zadaniowego czasu pracy. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. wynagrodzenie od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-10-07 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY (D) - od 2 250 PLN

murowanie, docieplenia budynków, malowanie fasad
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Breń (małopolskie)