STANOWISKO ROZLICZANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH W RAMACH STANOWISKA DS. SZKOLEŃ I DORADZTWA WYNIKAJĄCEGO Z REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO OPN-T Olsztyn oferta pracy Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny
Stanowisko: STANOWISKO ROZLICZANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH W RAMACH STANOWISKA DS. SZKOLEŃ I DORADZTWA WYNIKAJĄCEGO Z REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO OPN-T
Wynagrodzenie: 4 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie i rozliczanie projektów dofinansowanych z Funduszy Unii Europiejskiej Godziny pracy 7:15 lub 7:30-15:30
Data publikacji: 2020-09-07
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie i rozliczanie projektów dofinansowanych z Funduszy Unii Europiejskiej Godziny pracy 7:15 lub 7:30-15:30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO ROZLICZANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH W RAMACH STANOWISKA DS. SZKOLEŃ I DORADZTWA WYNIKAJĄCEGO Z REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO OPN-T
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2020
Data zakończenia pracy: 04.03.2021
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe- preferowane ekonomiczne, zarządzanie, administracja, dopuszczalne inne potwierdzone doświadczeniem zawodowym w zakresie wymienionych obowiązków. Doświadczenie w rozliczaniu co najmniej dwóch projektów dofinansowanych z funduszy UE o wartości co najmniej 2 mln łącznie. Bardzo dobra znajomość Excel. Mle widziana znajomość MS Project oraz obsługa narzędzi do spotkań on-line.
Nazwa pracodawcy: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny
danePracodawcy_nip: 7393862209
danePracodawcy_regon: 281524001
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje oraz sposób aplikowania na stronie: https://opnt.olsztyn.pl/onas/praca-w-opn-t/
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Trylińskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.09.2020
Data dodania oferty pracy: 07.09.2020
Oferta pracy ważna do: 15.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?15a063593771a8855bbf20bcc0474890
Podobne oferty pracy
Obsługa koparki na terenie Województwa Śląskiego.
RUSZTOTERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,-organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,-przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,-organizacja Punktu Kontaktowego Host Nation Support HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do -zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełm,-planowanie i organizacja szkolenia obronnego,-realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materiałów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f)kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta Chełm,-współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,-współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,-współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,-znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu.
Urząd Miasta Chełm - 2017-05-26 - Chełm (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Sejny (podlaskie)
-żowania celem podjęcia działań dla zabezpieczenia przejazdu i przejścia, obsługa urządzeń w obrębie przejazdu celem wstrzymanie ruchu drogowego, obserwacja przejeżdzającego taboru kolejowego. Prowadzenie dokumentacji techniczno-ruchowej celem ewidencjonowania pracy eksploatacyjne
PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A. - 2018-05-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Malowanie konstrukcji stalowych.
CLIMATIC Sp.z o.o z siedzibą w Regułach - 2017-09-26 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,księgowanie wpłat na kontach podatników,sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery M do R oraz litery T, Ż (z wyłączeniem podatników na literę N),prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych, poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe.
Urząd Miasta Chełm - 2017-06-29 - Chełm (lubelskie)
PRACA W TERENIE RZESZÓW / PODKARPACIE
GASTRO FOR YOU JÓZEF PIETRZYK - 2019-01-16 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klientów hurtowych i indywidualnych przede wszystkim z Wietnamu, zamawianie towarów u dostawców wietnamskich, wykładanie towarów
NIKY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
systematyczny kontakt z klientem w terenie, zbieranie zamówień towarowych i przekazywanie drogą elektroniczną do firmy celem realizacji (wysyłka firmą kurierską GLS), prezentacja nowych towarów..
kontakt przez PUP - 2020-06-02 - Szówsko (podkarpackie)
Zaopatrzenie logistyczne komendy w środki czystości oraz materiały biurowe, ewidencjonowanie korespondencji, zadania w charakterze gońca, współpraca przy utrzymaniu czystości w wybranych pomieszczeniach komendy.
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Mława (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obowiązującymi w banku, sprzedaż i obsługa klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku.
Natalia Stangret - 2019-02-20 - Lubań (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych dokumentacji osobowej pracowników
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu - 2017-06-16 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
nauka księgowanie komputerowego, prowadzenie akt osobowych pracowników, drukowanie list obecności, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie listy płac, pomoc w obsłudze klienta, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Chorzów (śląskie)
Pomoc w przyrządzaniu posiłków
Skład Opałowy Obrót Metalami Żelaznymi Biernacik Irena - 2016-10-19 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Sprzątanie po wykonywanych pracach, pomoc przy malowaniu.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
1. Zapoznanie się z aktualnymi przepisami Ustawy o Narodowym Zasobie Archiwalnym i Archiwach;2. Przyjmowanie i prowadzenie ewidencji materiałów przekazywanych do archiwum zakładowego.3. Sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych osobno dla każdej kategorii akt;4. Nadawanie bieżących numerów wykazom kategorii A i B;5. Układanie i segregacja materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego;6. Sporządzanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego;7. Przygotowywanie materiałów nie archiwalnych do brakowania;8. Dokonywanie kwalifikacji wydzielonych akt z kategorii "B".
kontakt przez PUP - 2020-05-21 - Głogów (dolnośląskie)
jw.
Muratori BIS Sp. z o.o. - 2017-06-30 - Warszawa (mazowieckie)
Wyposażenie wyrobów z tworzyw sztucznych w instrukcję do dalszego montażu. Sprawdzanie dopasowania części, kompletowanie wyrobów, usunięcie nadlewów, konserwowanie i naprawa urządzeń i narzędzi wykorzystywanych do codziennych obowiązków.
B-READY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie drobnych napraw urządzeń i sprzętu, dbanie o czystość i porządek w budynku ośrodka i na terenie wokół, ochrona obiektu przed osobami postronnymi. Konieczne prawo jazdy kat. B (sporadyczne wyjazdy z wychowankami), praca w nocy 7 dni w tygodniu, między godziną 20:00 a 8:00-wg grafiku (3-4 dyżury w tygodniu)
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr 2 - 2019-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Toczenie elementów metalowych. Wynagrodzenie w zależności od umiejętności i doświadczenia od 3280 zł do 3763 zł brutto.
Kamir Sp. z o. o. - 2018-09-25 - Słupsk (pomorskie)
Zapewnia płynność finansową Zakładu w oddziale
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-08-10 - Biłgoraj (lubelskie)
Wykonywanie prac spawalniczych przy budowie łodzi aluminiowych i stalowych.
GNIADY&GNIADY S.C. - 2016-05-17 - Włynkówko (pomorskie)
Praca w charakterze kucharza.
FANABERIE Jarosław Mularski - 2016-09-06 - Racibórz (śląskie)
administrowanie wykorzystaniem pomieszczeń (cele dydaktyczne, naukowe)obsługa techniczno informatyczna obiektu, przygotowanie sal , nagłośnienia, tłumaczeń symultanicznych,obsługi projektora, rzutnika multimedialnego,klimatyzacji,zabezpieczenie techniczne i sprzętowe organizowanych imprez i wydarzeń, przygotowanie harmonogramu zajęć, konferencji i innych wydarzeń, przygotowanie rozliczeń z tytułu działalności obiektu, wynajmu powierzchni, nadzór nad infrastrukturą techniczną obiektu, dbałość o estetykę obiektu
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Radom (mazowieckie)
Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/recruitments/content/9520
Urząd Miejski w Gostyniu - 2017-08-01 - Gostyń (wielkopolskie)
serwis i naprawa bram automatycznych i drzwi automatycznych
Elektro - Styl Piotr Skalski - 2020-08-05 - Chorzów (śląskie)
Ogólna charakterystyka: pracownik zatrudniony na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za prawidłową realizację robót branży budowlanej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Dopuszcza się wykonywanie obowiązków w trybie zadaniowego czasu pracy.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży budowlanej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; 2. nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; 3. organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań; 4. koordynowanie robót na budowie; 5. kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów, kosztów inwestycji; 6. rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; 7. organizowanie przeglądów gwarancyjnych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. okresowa praca na wysokości przy nadzorze; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda.Atrakcyjne warunki zatrudnienia. Możliwość zatrudnienia w systemie zadaniowego czasu pracy. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. wynagrodzenie od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-10-07 - Słupsk (pomorskie)
montowanie elementów z drewna
PAWEŁ BULIŃSKI P.P.H.U TRANSPORT I OBRÓBKA DREWNA PAWEŁ BULIŃSKI - 2019-12-18 - Czatkowice (dolnośląskie)
murowanie, docieplenia budynków, malowanie fasad
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Breń (małopolskie)