STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,księgowanie wpłat na kontach podatników,sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery M do R oraz litery T, Ż (z wyłączeniem podatników na literę N),prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych, poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe.
Data publikacji: 2017-06-29
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,księgowanie wpłat na kontach podatników,sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery M do R oraz litery T, Ż (z wyłączeniem podatników na literę N),prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych, poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Wydziale Finansowym w terminie do dnia 10 lipca 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 rokuo pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia,wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub administracja lub finanse i rachunkowość lub finanse lub rachunkowość lub studia podyplomowe na ww. kierunkach, co najmniej 6 miesięcy stażu pracy w podatkach lub księgowości lub administracji.znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,znajomość ustawy ordynacja podatkowa,znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych,umiejętność interpretacji przepisów prawa,bardzo dobra znajomość obsługi komputera,umiejętność dobrej organizacji pracy.Życiorys (CV),list motywacyjny,kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),kwestionariusz osobowy,inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),referencje (kserokopia),oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,dokumenty potwierdzające staż pracy związany z podatkami lub z księgowością,oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,kserokopia dowodu osobistego,kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 29.06.2017
Oferta pracy ważna do: 10.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Spawanie konstrukcji.Miejsce pracy: Łódź Teofilów.
REMKA USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANO - SPAWALNICZE Katarzyna Pilewska - 2017-09-15 - Łódź (łódzkie)
Liczenie asortymentu sklepowego
kontakt przez OHP - 2016-08-30 - Przemyśl (podkarpackie)
krawiectwo ciężkie
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Świętochłowice (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Produkcja wyrobów cukierniczych.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
STACJA PALIW "NOWY DWÓR" JERZY MIGUT; PIEKARNIA-CUKIERNIA JERZY MIGUT - 2016-10-20 - Świlcza (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Osoby zatrudnione na powyższych stanowiskach odpowiedzialne będą za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie 2400-2500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-14 - Słupsk (pomorskie)
sprzątanie zali zabaw,organizowanie urodzin
kontakt przez OHP - 2017-11-14 - Zielona Góra (lubuskie)
Spawanie, wiercenie, cięcie, przygotowywanie pod spawanie, czyszczenie. Praca w Jadownikach oraz w Brzesku.
GBS SOLUTIONS Grzegorz Szydłowski - 2017-07-10 - Jadowniki (małopolskie)
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA KLIENTA, WYKŁADANIE TOWARU
Firma Handlowo-Usługowa "Szerląg i s-ka" Szerląg Jadwiga i Sylwester - 2018-03-05 - Świątniki Górne (małopolskie)
prace montazowe i kontrolne, naprawa i konserwacja maszyn i urzadzeńmechanicznych funkcjonujących w cyklu produkcyjnym zwykorzystaniem podstawowych narzędzi ślusarskich,oprzyrządowania uniwersalnego oraz specjalistycznego. Przygotowanie częśi maszyn i urządzeń do montażu. Montowanie, instalowanie, uruchamianie i przemieszczanie maszyni urządzeń.Przeprowadzanie przeglądów technicznych,napraw bieżących. Ocena stanu technicznego maszyn i urządzeń z wykoszystaniem urządzeń diagnostycznych. Wykomnywanie i naprawa części maszyn i urządzeń oraz wykonywanie prac regeneracyjnych zużytych części.Kontrola maszyn i urządzeń po naprawie , regulowanie i ustawianie wegług okreslonych parmetrów eksploatacyjnych. Sprawdzanie jakości wykonanego mantażu maszyn i urządzeń
ROBEN Polska Sp. z o.o. i Wspólnicy sp. k. - 2017-07-14 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek. Przestrzeganie wewnętrznych terminów kontrolnych. Zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego. Sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
"Poczta Polska Spółka Akcyjna" - 2018-03-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie zatworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; analizuje skomplikowane systemy finansowe, oraz potwierdza zgodność ich wymaganiami biznesowymi; utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania; definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami; efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe; identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwia ich zrozumienie dla testerów oprogramowania; dostarcza odpowiednio sformułowaną informacje dla programistów; wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników;
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Kraków (małopolskie)
PRZYJMOWANIE, OPRACOWYWANIE I EKSPEDIOWANIE ŁADUNKU POCZTOWEGO POD WZGLĘDEM ILOŚCIOWYM I JAKOŚCIOWYM, PRZESTRZEGANIE WEWNĘTRZNYCH TERMINÓW KONTROLNYCH, ZAPENIENIE BEZPIECZEŃSTWA ŁADUNKU POCZTOWEGO, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANYCH USŁUG;
POCZTA POLSKA SA - 2017-11-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-
Firma remontowo - budowlana DAN-BUD Daniel Landowski - 2017-02-17 - Karsin (pomorskie)
Sporządzanie raportów sprzedaży dziennych, miesięcznych. Sprzedaż zabawek i dostarczanie klientowi informacji o produkcie
Firma Handlowa "DUET" Elżbieta Jabłońska - 2018-06-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
kontrola wjazdów i wyjazdów samochodów ciężarowych i osobowych, obchody po hali, kontrola osób
Agencja Ochrony Osób i Mienia GUARD SERVICE Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Gądki (wielkopolskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-07-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
spawanie gazowe
PROMIENNIKI GAZOWE Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Błaszków (świętokrzyskie)
Pracownik produkcyjny-operator maszyny produkcyjnej
PPHU RADE M. Kujundzić - 2016-02-01 - Szczytnica (dolnośląskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru, kasowanie sprzedanych towarów, utrzymywanie porządku na stoisku, sklepie i obejściu. Obsługa w zakresie realizacji bonów, doładowań, moich rachunków, wypiek pieczywa i pieczenie kurczaków
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Ruda Śląska (śląskie)
Sprzedaż czapek dziecięcych.Wynagrodzenie - 2500 zł + prowizja od sprzedaży
ZPHU MARIKA sc M. Borska, J. Borski, S. Jędrzejak, M. Borski - 2018-08-01 - Rzgów (łódzkie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2018-05-15 - Kalisz (wielkopolskie)
Transport wewnętrzny kontenerów z materiałem pocztowym, sprawdzanie zgodności ładunków z dokumentami zdawczymi, sporządzanie dokumentów zdawczych zgodnie z obowiązującym planem wymiany, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjne
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2016-06-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kompletowanie i przygotowywanie towarów do wysyłki oraz załadunków i rozładunków, rozkładanie towarów na półki magazynowe, zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem, obsługa skanera magazynowego oraz taśmy przenośnikowe, utrzymanie czystości na magazynie
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Łoziska (mazowieckie)
załadunek, wyładunek materiałów budowlanych,ziemi, praca w wykopach.
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Mostowych Patrycja Gosthorska - 2016-03-02 - Strzelin (dolnośląskie)
obsługa klienta , uzupełnianie towaru w salonie i na magazynie;
CCC SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-07 - Łagów (dolnośląskie)
sprzedaż samochodów - wynagrodzenie 100 zł za każdy sprzedany samochód
F.H.U.MAREX Marek Galikowska - 2016-06-17 - Rokocin (pomorskie)
Kontrola pracy podległych pracowników. Sporządzanie harmonogramów na podstawie otrzymanych list. Uczestnictwo w spotkaniach w biurach kontrachentów. Organizacja pracy podległych pracowników. Zakup środków czystości. Prowadzenie stanów magazynowych. Sporządzanie raportów dla przełożonego. Reprezentacja firmy.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wymagane uprawnienia operatora koparko - ładowarki min. kl. III, dodatkowo uprawnienia oparatora koparki, prawo jazdy kat. C/ CE oraz uprawnienia na HDS.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Lądowego MAZOWIECKIE MOSTY Sp. z o.o. - 2016-05-04 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym oraz ustalaniem nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Wilków (lubelskie)