STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM

Wynagrodzenie: do 2 000 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,księgowanie wpłat na kontach podatników,sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery M do R oraz litery T, Ż (z wyłączeniem podatników na literę N),prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych, poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe.

Data publikacji: 2017-06-29

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,księgowanie wpłat na kontach podatników,sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery M do R oraz litery T, Ż (z wyłączeniem podatników na literę N),prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych, poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Wydziale Finansowym w terminie do dnia 10 lipca 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 rokuo pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ).

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia,wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub administracja lub finanse i rachunkowość lub finanse lub rachunkowość lub studia podyplomowe na ww. kierunkach, co najmniej 6 miesięcy stażu pracy w podatkach lub księgowości lub administracji.znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,znajomość ustawy ordynacja podatkowa,znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych,umiejętność interpretacji przepisów prawa,bardzo dobra znajomość obsługi komputera,umiejętność dobrej organizacji pracy.Życiorys (CV),list motywacyjny,kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),kwestionariusz osobowy,inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),referencje (kserokopia),oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,dokumenty potwierdzające staż pracy związany z podatkami lub z księgowością,oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,kserokopia dowodu osobistego,kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 29.06.2017

Oferta pracy ważna do: 10.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPAWACZ - od 2 000 PLN

Spawanie konstrukcji.Miejsce pracy: Łódź Teofilów.
REMKA USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANO - SPAWALNICZE Katarzyna Pilewska - 2017-09-15 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK INWENTARYZACJI - 12 - 13 PLN

Liczenie asortymentu sklepowego
kontakt przez OHP - 2016-08-30 - Przemyśl (podkarpackie)

SZWACZKA - od 14 PLN

krawiectwo ciężkie
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Świętochłowice (śląskie)

CUKIERNIK - od 1 850 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia. Produkcja wyrobów cukierniczych.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHW SAMODZIELNYM REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 400 - 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Osoby zatrudnione na powyższych stanowiskach odpowiedzialne będą za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie 2400-2500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-14 - Słupsk (pomorskie)

SPRZĄTANIE KONSTRUKCJI MAŁPIEGO GAJU W SALI ZABAW / ANIMATOR ZABAW - od 14 PLN

sprzątanie zali zabaw,organizowanie urodzin
kontakt przez OHP - 2017-11-14 - Zielona Góra (lubuskie)

SPAWACZ TIG - od 14 PLN

Spawanie, wiercenie, cięcie, przygotowywanie pod spawanie, czyszczenie. Praca w Jadownikach oraz w Brzesku.
GBS SOLUTIONS Grzegorz Szydłowski - 2017-07-10 - Jadowniki (małopolskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA KLIENTA, WYKŁADANIE TOWARU
Firma Handlowo-Usługowa "Szerląg i s-ka" Szerląg Jadwiga i Sylwester - 2018-03-05 - Świątniki Górne (małopolskie)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH - od 3 800 PLN

prace montazowe i kontrolne, naprawa i konserwacja maszyn i urzadzeńmechanicznych funkcjonujących w cyklu produkcyjnym zwykorzystaniem podstawowych narzędzi ślusarskich,oprzyrządowania uniwersalnego oraz specjalistycznego. Przygotowanie częśi maszyn i urządzeń do montażu. Montowanie, instalowanie, uruchamianie i przemieszczanie maszyni urządzeń.Przeprowadzanie przeglądów technicznych,napraw bieżących. Ocena stanu technicznego maszyn i urządzeń z wykoszystaniem urządzeń diagnostycznych. Wykomnywanie i naprawa części maszyn i urządzeń oraz wykonywanie prac regeneracyjnych zużytych części.Kontrola maszyn i urządzeń po naprawie , regulowanie i ustawianie wegług okreslonych parmetrów eksploatacyjnych. Sprawdzanie jakości wykonanego mantażu maszyn i urządzeń
ROBEN Polska Sp. z o.o. i Wspólnicy sp. k. - 2017-07-14 - Środa Śląska (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK - od 2 025 PLN

Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek. Przestrzeganie wewnętrznych terminów kontrolnych. Zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego. Sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
"Poczta Polska Spółka Akcyjna" - 2018-03-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STARSZY INŻYNIER TESTÓW OPROGRAMOWANIA - od 7 000 PLN

Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie zatworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; analizuje skomplikowane systemy finansowe, oraz potwierdza zgodność ich wymaganiami biznesowymi; utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania; definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami; efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe; identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwia ich zrozumienie dla testerów oprogramowania; dostarcza odpowiednio sformułowaną informacje dla programistów; wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników;
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. WYDRUKU I KONFEKCJONOWANIA - od 2 500 PLN

PRZYJMOWANIE, OPRACOWYWANIE I EKSPEDIOWANIE ŁADUNKU POCZTOWEGO POD WZGLĘDEM ILOŚCIOWYM I JAKOŚCIOWYM, PRZESTRZEGANIE WEWNĘTRZNYCH TERMINÓW KONTROLNYCH, ZAPENIENIE BEZPIECZEŃSTWA ŁADUNKU POCZTOWEGO, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANYCH USŁUG;
POCZTA POLSKA SA - 2017-11-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KONSULTANT DS SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

Sporządzanie raportów sprzedaży dziennych, miesięcznych. Sprzedaż zabawek i dostarczanie klientowi informacji o produkcie
Firma Handlowa "DUET" Elżbieta Jabłońska - 2018-06-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 200 PLN

kontrola wjazdów i wyjazdów samochodów ciężarowych i osobowych, obchody po hali, kontrola osób
Agencja Ochrony Osób i Mienia GUARD SERVICE Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Gądki (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R16/2820-972/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-07-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPAWACZ GAZOWY - od 4 000 PLN

spawanie gazowe
PROMIENNIKI GAZOWE Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Błaszków (świętokrzyskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY-OPERATOR MASZYNY PRODUKCYJNEJ - od 2 700 PLN

Pracownik produkcyjny-operator maszyny produkcyjnej
PPHU RADE M. Kujundzić - 2016-02-01 - Szczytnica (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA KASJER - od 1 900 PLN

obsługa klienta, wykładanie towaru, kasowanie sprzedanych towarów, utrzymywanie porządku na stoisku, sklepie i obejściu. Obsługa w zakresie realizacji bonów, doładowań, moich rachunków, wypiek pieczywa i pieczenie kurczaków
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Ruda Śląska (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

Sprzedaż czapek dziecięcych.Wynagrodzenie - 2500 zł + prowizja od sprzedaży
ZPHU MARIKA sc M. Borska, J. Borski, S. Jędrzejak, M. Borski - 2018-08-01 - Rzgów (łódzkie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2018-05-15 - Kalisz (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 2 050 PLN

Transport wewnętrzny kontenerów z materiałem pocztowym, sprawdzanie zgodności ładunków z dokumentami zdawczymi, sporządzanie dokumentów zdawczych zgodnie z obowiązującym planem wymiany, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjne
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2016-06-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - od 3 000 PLN

kompletowanie i przygotowywanie towarów do wysyłki oraz załadunków i rozładunków, rozkładanie towarów na półki magazynowe, zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem, obsługa skanera magazynowego oraz taśmy przenośnikowe, utrzymanie czystości na magazynie
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Łoziska (mazowieckie)

OPERATOR ŁADOWARKI - od 1 850 PLN

załadunek, wyładunek materiałów budowlanych,ziemi, praca w wykopach.
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Mostowych Patrycja Gosthorska - 2016-03-02 - Strzelin (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - do 950 PLN

obsługa klienta , uzupełnianie towaru w salonie i na magazynie;
CCC SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-07 - Łagów (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 100 PLN

sprzedaż samochodów - wynagrodzenie 100 zł za każdy sprzedany samochód
F.H.U.MAREX Marek Galikowska - 2016-06-17 - Rokocin (pomorskie)

KIEROWNIK DS. KONTRAKTÓW - od 2 500 PLN

Kontrola pracy podległych pracowników. Sporządzanie harmonogramów na podstawie otrzymanych list. Uczestnictwo w spotkaniach w biurach kontrachentów. Organizacja pracy podległych pracowników. Zakup środków czystości. Prowadzenie stanów magazynowych. Sporządzanie raportów dla przełożonego. Reprezentacja firmy.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

OPERATOR KOPARKO – ŁADOWARKI - od 2 400 PLN

Wymagane uprawnienia operatora koparko - ładowarki min. kl. III, dodatkowo uprawnienia oparatora koparki, prawo jazdy kat. C/ CE oraz uprawnienia na HDS.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Lądowego MAZOWIECKIE MOSTY Sp. z o.o. - 2016-05-04 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

STANOWISKO DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO/STAŻ - 997,4 PLN

Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym oraz ustalaniem nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Wilków (lubelskie)