STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE BUDŻETU Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE BUDŻETU
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: 1)analiza zmian dokonywanych w planach finansowych jednostek budżetowych,2)przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków jednostkom organizacyjnym i analizowanie planów po zmianie,3)nadzór nad realizacją planów finansowych podległych jednostek organizacyjnych,4)księgowanie każdego miesiąca wykonania dochodów i wydatków budżetowych jednostek organizacyjnych miasta,5)sporządzanie sprawozdawczości budżetu Miasta Chełm z realizacji dochodów i wydatków, zaangażowania, należności i zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń w zakresie zadań własnych i zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie sprawozdawczości,6)analiza i sporządzanie zbiorczych bilansów jednostek budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7)przygotowywanie informacji dodatkowej (informacje i objaśnienia do sprawozdania finansowego),8)przygotowywanie informacji o stanie zobowiązań jednostek organizacyjnych,9)dokonywanie konsolidacji bilansów jednostek samorządu terytorialnego,10)sporządzanie zbiorczego zestawienia rachunku zysków i strat jednostek budżetowych,11)sporządzanie zbiorczego zestawienia zmian w funduszu jednostek budżetowych,12) publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie sprawozdawczości budżetowej,13)współpraca z dyrektorami i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych,14)kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,15)samokontrola na stanowisku pracy,16)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Data publikacji: 2019-08-12
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)analiza zmian dokonywanych w planach finansowych jednostek budżetowych,2)przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków jednostkom organizacyjnym i analizowanie planów po zmianie,3)nadzór nad realizacją planów finansowych podległych jednostek organizacyjnych,4)księgowanie każdego miesiąca wykonania dochodów i wydatków budżetowych jednostek organizacyjnych miasta,5)sporządzanie sprawozdawczości budżetu Miasta Chełm z realizacji dochodów i wydatków, zaangażowania, należności i zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń w zakresie zadań własnych i zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie sprawozdawczości,6)analiza i sporządzanie zbiorczych bilansów jednostek budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7)przygotowywanie informacji dodatkowej (informacje i objaśnienia do sprawozdania finansowego),8)przygotowywanie informacji o stanie zobowiązań jednostek organizacyjnych,9)dokonywanie konsolidacji bilansów jednostek samorządu terytorialnego,10)sporządzanie zbiorczego zestawienia rachunku zysków i strat jednostek budżetowych,11)sporządzanie zbiorczego zestawienia zmian w funduszu jednostek budżetowych,12) publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie sprawozdawczości budżetowej,13)współpraca z dyrektorami i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych,14)kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,15)samokontrola na stanowisku pracy,16)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE BUDŻETU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne/finansowe/administracyjne/zarządzanie i marketing
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość przepisów z zakresu budżetu i sprawozdawczości budżetowej w gminach
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
umiejętność stosowania klasyfikacji budżetowej, rachunkowości i technik księgowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub finansowe lub administracyjne lub zarządzanie i marketing.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość przepisów z zakresu budżetu i sprawozdawczości budżetowej w gminach,6) umiejętność stosowania klasyfikacji budżetowej, rachunkowości i technik księgowych,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)analiza zmian dokonywanych w planach finansowych jednostek budżetowych,2)przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków jednostkom organizacyjnym i analizowanie planów po zmianie,3)nadzór nad realizacją planów finansowych podległych jednostek organizacyjnych,4)księgowanie każdego miesiąca wykonania dochodów i wydatków budżetowych jednostek organizacyjnych miasta,5)sporządzanie sprawozdawczości budżetu Miasta Chełm z realizacji dochodów i wydatków, zaangażowania, należności i zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń w zakresie zadań własnych i zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie sprawozdawczości,6)analiza i sporządzanie zbiorczych bilansów jednostek budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7)przygotowywanie informacji dodatkowej (informacje i objaśnienia do sprawozdania finansowego),8)przygotowywanie informacji o stanie zobowiązań jednostek organizacyjnych,9)dokonywanie konsolidacji bilansów jednostek samorządu terytorialnego,10)sporządzanie zbiorczego zestawienia rachunku zysków i strat jednostek budżetowych,11)sporządzanie zbiorczego zestawienia zmian w funduszu jednostek budżetowych,12) publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie sprawozdawczości budżetowej,13)współpraca z dyrektorami i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych,14)kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,15)samokontrola na stanowisku pracy,16)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,97 % .6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 19 sierpnia 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 09 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-08-09KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 09 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 09 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9234
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.08.2019
Data dodania oferty pracy: 12.08.2019
Oferta pracy ważna do: 19.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7e162219c74bd1b1eb888d1128d5a81c
Podobne oferty pracy
operator automatu lakierniczego
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Szczytno (pomorskie)
- Montowanie płyt kartonowo-gipsowych, szpachlowanie, drobne prace ogólnobudowlane.- Miejsce wykonywania zlecenia: Praca na terenie Katowic, okolic Katowic oraz woj. śląskiego w zależności od zleceń.
VARVARA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-16 - Katowice (śląskie)
- istruktaż szkoleniowy z zakresu BHP i P.POŻ- omówienie zakresu zadań zawodowych- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną - omówienie programu stażu- nauka obsługi: kserokopiarki, faxu, skanera, drukarki- sporządzanie pism w generatorze pism- rejestracja spraw- obsługa aplikacji - kierowanie interesantów do właściwych komórek organizacyjnych- odbieranie telefonów- organizacja obiegu dokumentów, zasady ewidencjonowania- zakładanie i prowadzenie poszczególnych rejestrów - nauka postępowania z pismami niejawnymi - ochrona danych osobowych
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie prac opiekuńczo-wychowawczych, sprawowanie opieki nad przestrzeganiem przez mieszkańców schroniska, zwracanie uwagi na trzeźwość, wulgarne zachowanie, kontrola sal mieszkalnych, pomoc mieszkańcom w załatwianiu spraw formalno-orawnych, w razie potrzeby pomoc w wydawaniu posiłków, organizowanie prac porządkowych oraz innych prac w ośrodku.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Jarosław (podkarpackie)
sprzedaz
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
prace drogowe, prace brukarskie, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Sosnowiec (śląskie)
Wykonywanie prac ciesielskich i zbrojarskich
AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ "OSCAR" - 2016-02-12 - Bytom (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z systemem gospodarowania odpadami
Związek Celowy Gmin MG-6 - 2019-02-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Szalowanie na deskowaniach PERI, praca w godz. 7-15
Firma Budowlana Budex JR - 2017-09-01 - Opole (opolskie)
montaż wiązek kablowych według instrukcji, zakuwanie oraz lutowanie wiązki, układanie na stole monterskim, wstępna kontrola jakości wykonanej pracy
HR Work Force Sp. z o. o. - 2019-03-14 - Świętochłowice (śląskie)
Przygotowywanie potraw, ich dystrybucja dla dwóch lokali.Dowóz do klienta, catering.Planowanie i realizacja oferty gastronomicznej.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Łódź (łódzkie)
Ślusarz
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Krzywe (warmińsko-mazurskie)
szycie konfekcji damskiej
POLGAN PPHU - 2019-04-01 - Łódź (łódzkie)
szczczegóły dotyczące oferty pod adresem strony: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-obslugi-korespondencji-/748393
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2019-10-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie średnie lub wyższe budowlane1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 2775-3486 brutto
Wiązary Burkietowicz SP.J. - 2018-04-09 - Odolanów (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, zarządzanie zespołem, sporządzanie deklaracji VAT, PIT, CIT, sporządzanie raportów analiz, kontrola kosztów płatności, nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych, reprezentowanie firmy przed organami państwowymi, wykorzystanie wiedzy z zakresu prawa podatkowego
LINSTAL Spółka z o.o. - 2016-01-22 - Jasień (lubuskie)
wg stanowiska
KRUSZ-SYSTEM Sp. z o.o. Grobia - 2017-07-20 - Grobia (wielkopolskie)
praca w gospodarstwie rolnym
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Kłoda (wielkopolskie)
wykonywanie czynności sprzątających, np. zamiatanie podłóg, opróżnianie pojemników na śmieci
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Cięcie tarcicy wzdłużne i poprzeczne, układanie elementów drewnianych.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Monasterz (podkarpackie)
obsługa klienta, wykładanie towaru, obsługa kasy, praca na stoisku mięsnym
Dino Polska s.a. - 2019-04-09 - Skarszewy (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie procesu analiz, napraw wyrobów zgodnie z obowiązującymi instrukcjami, dokumentami technicznymi
BURY Sp. z o.o. - 2017-06-12 - Mielec (podkarpackie)
•spawanie metodami E, MAG, WIG,•spawanie rur i/lub blach ,•obróbka wstępna i wykończeniowa prac spawalniczych,•kontrola jakości spawów zgodnie z procedurami,•odpowiedni dobór urządzeń spawalniczych.
PROFITEC GmbH - 2017-01-24 - Niemcy (Niemcy)
stylizacja paznokci, manicure i pedicure
M.I.D. IWONA BRZECZKOWSKA-DURMOWICZ - 2016-08-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Białystok (podlaskie)
Praca w sklepie ogólnospożywczym na stoisku mięso, wędliny, obsługa klienta.Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 6.00-22.00
Firma Handlowa "Ansed" - 2016-12-07 - Brzeziny-Kolonia (śląskie)
Praca na magazynie ze stalą - przenoszenie, dźwiganie. Oferta dostępna w sali D.Kontakt z pracodawcą: tel. 668 801 434.
ANER STAL Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-08-27 - Wrocław (dolnośląskie)
składanie zamówień do dostawców, monitorowanie dostaw, kontrola nad przebiegiem i realizacją zleceń, prowadzenie rozdziału dokumentacji warsztatowej, technicznej i konstrukcyjnej
ZMUW ENGINEERING Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Sosnowiec (śląskie)
Montaż konstrukcji stalowych, cięcie gazowe i sczepianie oraz czytanie rysunku technicznego.
MSL Sp. z o.o. - 2016-12-23 - Gdynia (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-27 - Słupsk (pomorskie)