STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE BUDŻETU Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE BUDŻETU

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: 1)analiza zmian dokonywanych w planach finansowych jednostek budżetowych,2)przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków jednostkom organizacyjnym i analizowanie planów po zmianie,3)nadzór nad realizacją planów finansowych podległych jednostek organizacyjnych,4)księgowanie każdego miesiąca wykonania dochodów i wydatków budżetowych jednostek organizacyjnych miasta,5)sporządzanie sprawozdawczości budżetu Miasta Chełm z realizacji dochodów i wydatków, zaangażowania, należności i zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń w zakresie zadań własnych i zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie sprawozdawczości,6)analiza i sporządzanie zbiorczych bilansów jednostek budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7)przygotowywanie informacji dodatkowej (informacje i objaśnienia do sprawozdania finansowego),8)przygotowywanie informacji o stanie zobowiązań jednostek organizacyjnych,9)dokonywanie konsolidacji bilansów jednostek samorządu terytorialnego,10)sporządzanie zbiorczego zestawienia rachunku zysków i strat jednostek budżetowych,11)sporządzanie zbiorczego zestawienia zmian w funduszu jednostek budżetowych,12) publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie sprawozdawczości budżetowej,13)współpraca z dyrektorami i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych,14)kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,15)samokontrola na stanowisku pracy,16)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

Data publikacji: 2019-08-12

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)analiza zmian dokonywanych w planach finansowych jednostek budżetowych,2)przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków jednostkom organizacyjnym i analizowanie planów po zmianie,3)nadzór nad realizacją planów finansowych podległych jednostek organizacyjnych,4)księgowanie każdego miesiąca wykonania dochodów i wydatków budżetowych jednostek organizacyjnych miasta,5)sporządzanie sprawozdawczości budżetu Miasta Chełm z realizacji dochodów i wydatków, zaangażowania, należności i zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń w zakresie zadań własnych i zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie sprawozdawczości,6)analiza i sporządzanie zbiorczych bilansów jednostek budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7)przygotowywanie informacji dodatkowej (informacje i objaśnienia do sprawozdania finansowego),8)przygotowywanie informacji o stanie zobowiązań jednostek organizacyjnych,9)dokonywanie konsolidacji bilansów jednostek samorządu terytorialnego,10)sporządzanie zbiorczego zestawienia rachunku zysków i strat jednostek budżetowych,11)sporządzanie zbiorczego zestawienia zmian w funduszu jednostek budżetowych,12) publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie sprawozdawczości budżetowej,13)współpraca z dyrektorami i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych,14)kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,15)samokontrola na stanowisku pracy,16)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE BUDŻETU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne/finansowe/administracyjne/zarządzanie i marketing

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość przepisów z zakresu budżetu i sprawozdawczości budżetowej w gminach

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
umiejętność stosowania klasyfikacji budżetowej, rachunkowości i technik księgowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub finansowe lub administracyjne lub zarządzanie i marketing.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość przepisów z zakresu budżetu i sprawozdawczości budżetowej w gminach,6) umiejętność stosowania klasyfikacji budżetowej, rachunkowości i technik księgowych,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)analiza zmian dokonywanych w planach finansowych jednostek budżetowych,2)przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków jednostkom organizacyjnym i analizowanie planów po zmianie,3)nadzór nad realizacją planów finansowych podległych jednostek organizacyjnych,4)księgowanie każdego miesiąca wykonania dochodów i wydatków budżetowych jednostek organizacyjnych miasta,5)sporządzanie sprawozdawczości budżetu Miasta Chełm z realizacji dochodów i wydatków, zaangażowania, należności i zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń w zakresie zadań własnych i zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie sprawozdawczości,6)analiza i sporządzanie zbiorczych bilansów jednostek budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7)przygotowywanie informacji dodatkowej (informacje i objaśnienia do sprawozdania finansowego),8)przygotowywanie informacji o stanie zobowiązań jednostek organizacyjnych,9)dokonywanie konsolidacji bilansów jednostek samorządu terytorialnego,10)sporządzanie zbiorczego zestawienia rachunku zysków i strat jednostek budżetowych,11)sporządzanie zbiorczego zestawienia zmian w funduszu jednostek budżetowych,12) publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie sprawozdawczości budżetowej,13)współpraca z dyrektorami i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych,14)kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,15)samokontrola na stanowisku pracy,16)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,97 % .6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 19 sierpnia 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 09 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-08-09KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 09 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 09 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9234

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.08.2019

Data dodania oferty pracy: 12.08.2019

Oferta pracy ważna do: 19.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7e162219c74bd1b1eb888d1128d5a81c

Podobne oferty pracy

OPERATOR AUTOMATU LAKIERNICZEGO - 2 000 - 3 000 PLN

operator automatu lakierniczego
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Szczytno (pomorskie)

MONTAŻ PŁYT KARTONOWO-GIPSOWYCH - od 17 PLN

- Montowanie płyt kartonowo-gipsowych, szpachlowanie, drobne prace ogólnobudowlane.- Miejsce wykonywania zlecenia: Praca na terenie Katowic, okolic Katowic oraz woj. śląskiego w zależności od zleceń.
VARVARA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-16 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO DS OPRACOWYWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - 1 017,4 PLN

- istruktaż szkoleniowy z zakresu BHP i P.POŻ- omówienie zakresu zadań zawodowych- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną - omówienie programu stażu- nauka obsługi: kserokopiarki, faxu, skanera, drukarki- sporządzanie pism w generatorze pism- rejestracja spraw- obsługa aplikacji - kierowanie interesantów do właściwych komórek organizacyjnych- odbieranie telefonów- organizacja obiegu dokumentów, zasady ewidencjonowania- zakładanie i prowadzenie poszczególnych rejestrów - nauka postępowania z pismami niejawnymi - ochrona danych osobowych
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

OPIEKUN - od 2 250 PLN

Prowadzenie prac opiekuńczo-wychowawczych, sprawowanie opieki nad przestrzeganiem przez mieszkańców schroniska, zwracanie uwagi na trzeźwość, wulgarne zachowanie, kontrola sal mieszkalnych, pomoc mieszkańcom w załatwianiu spraw formalno-orawnych, w razie potrzeby pomoc w wydawaniu posiłków, organizowanie prac porządkowych oraz innych prac w ośrodku.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Jarosław (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedaz
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)

ROBOTNIK DROGOWY - BRUKARZ - 997,4 PLN

prace drogowe, prace brukarskie, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Sosnowiec (śląskie)

CIEŚLA SZALUNKOWY-ZBROJARZ - od 3 000 PLN

Wykonywanie prac ciesielskich i zbrojarskich
AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ "OSCAR" - 2016-02-12 - Bytom (śląskie)

STANOWISKO DS. GOSPODAROWANIA ODPADAMI - od 2 500 PLN

prowadzenie spraw związanych z systemem gospodarowania odpadami
Związek Celowy Gmin MG-6 - 2019-02-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

CIEŚLA SZALUNKOWY - 2 500 - 5 500 PLN

Szalowanie na deskowaniach PERI, praca w godz. 7-15
Firma Budowlana Budex JR - 2017-09-01 - Opole (opolskie)

CZYNNOŚCI MONTAŻOWE - od 14,7 PLN

montaż wiązek kablowych według instrukcji, zakuwanie oraz lutowanie wiązki, układanie na stole monterskim, wstępna kontrola jakości wykonanej pracy
HR Work Force Sp. z o. o. - 2019-03-14 - Świętochłowice (śląskie)

STANOWISKO PRZYGOTOWANIA I DYSTRYBUCJI POTRAW POKL/M - od 1 850 PLN

Przygotowywanie potraw, ich dystrybucja dla dwóch lokali.Dowóz do klienta, catering.Planowanie i realizacja oferty gastronomicznej.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Łódź (łódzkie)

ŚLUSARZ - od 1 850 PLN

Ślusarz
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Krzywe (warmińsko-mazurskie)

SZWACZKA - od 2 250 PLN

szycie konfekcji damskiej
POLGAN PPHU - 2019-04-01 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 250 PLN

szczczegóły dotyczące oferty pod adresem strony: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-obslugi-korespondencji-/748393
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2019-10-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH - 2 775 - 3 486 PLN

wykształcenie średnie lub wyższe budowlane1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 2775-3486 brutto
Wiązary Burkietowicz SP.J. - 2018-04-09 - Odolanów (wielkopolskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 5 000 PLN

Prowadzenie pełnej księgowości, zarządzanie zespołem, sporządzanie deklaracji VAT, PIT, CIT, sporządzanie raportów analiz, kontrola kosztów płatności, nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych, reprezentowanie firmy przed organami państwowymi, wykorzystanie wiedzy z zakresu prawa podatkowego
LINSTAL Spółka z o.o. - 2016-01-22 - Jasień (lubuskie)

ZBIERACZ/KA PIECZAREK, PRACOWNIK W ROLNICTWIE - od 1 850 PLN

praca w gospodarstwie rolnym
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Kłoda (wielkopolskie)

OSOBA DO WYKONYWANIA CZYNNOŚCI SPRZĄTAJĄCYCH K/M - od 14,7 PLN

wykonywanie czynności sprzątających, np. zamiatanie podłóg, opróżnianie pojemników na śmieci
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Warszawa (mazowieckie)

OPERATOR MASZYN DO PRODUKCJI WYROBÓW DREWNIANYCH - do 1 850 PLN

Cięcie tarcicy wzdłużne i poprzeczne, układanie elementów drewnianych.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Monasterz (podkarpackie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 350 PLN

obsługa klienta, wykładanie towaru, obsługa kasy, praca na stoisku mięsnym
Dino Polska s.a. - 2019-04-09 - Skarszewy (kujawsko-pomorskie)

SERWISANT - 2 000 - 2 500 PLN

Przeprowadzanie procesu analiz, napraw wyrobów zgodnie z obowiązującymi instrukcjami, dokumentami technicznymi
BURY Sp. z o.o. - 2017-06-12 - Mielec (podkarpackie)

SPAWACZ - od 11,5 EUR

•spawanie metodami E, MAG, WIG,•spawanie rur i/lub blach ,•obróbka wstępna i wykończeniowa prac spawalniczych,•kontrola jakości spawów zgodnie z procedurami,•odpowiedni dobór urządzeń spawalniczych.
PROFITEC GmbH - 2017-01-24 - Niemcy (Niemcy)

KOSMETYCZKA R28/3074-1074/16 - od 1 850 PLN

stylizacja paznokci, manicure i pedicure
M.I.D. IWONA BRZECZKOWSKA-DURMOWICZ - 2016-08-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Białystok (podlaskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 000 PLN

Praca w sklepie ogólnospożywczym na stoisku mięso, wędliny, obsługa klienta.Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 6.00-22.00
Firma Handlowa "Ansed" - 2016-12-07 - Brzeziny-Kolonia (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 500 PLN

Praca na magazynie ze stalą - przenoszenie, dźwiganie. Oferta dostępna w sali D.Kontakt z pracodawcą: tel. 668 801 434.
ANER STAL Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-08-27 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI I ZAOPATRZENIA - od 3 000 PLN

składanie zamówień do dostawców, monitorowanie dostaw, kontrola nad przebiegiem i realizacją zleceń, prowadzenie rozdziału dokumentacji warsztatowej, technicznej i konstrukcyjnej
ZMUW ENGINEERING Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Sosnowiec (śląskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 2 100 PLN

Montaż konstrukcji stalowych, cięcie gazowe i sczepianie oraz czytanie rysunku technicznego.
MSL Sp. z o.o. - 2016-12-23 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO PRACY KIEROWNIKA REFERATU W REFERACIE INFORMATYCZNYM WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 3 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-27 - Słupsk (pomorskie)