Praca STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE BUDŻETU - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE BUDŻETU, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 3 ofert pracy STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE BUDŻETU.
1)analiza zmian dokonywanych w planach finansowych jednostek budżetowych,2)przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków jednostkom organizacyjnym i analizowanie planów po zmianie,3)nadzór nad realizacją planów finansowych podległych jednostek organizacyjnych,4)księgowanie każdego miesiąca wykonania dochodów i wydatków budżetowych jednostek organizacyjnych miasta,5)sporządzanie sprawozdawczości budżetu Miasta Chełm z realizacji dochodów i wydatków, zaangażowania, należności i zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń w zakresie zadań własnych i zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie sprawozdawczości,6)analiza i sporządzanie zbiorczych bilansów jednostek budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7)przygotowywanie informacji dodatkowej (informacje i objaśnienia do sprawozdania finansowego),8)przygotowywanie informacji o stanie zobowiązań jednostek organizacyjnych,9)dokonywanie konsolidacji bilansów jednostek samorządu terytorialnego,10)sporządzanie zbiorczego zestawienia rachunku zysków i strat jednostek budżetowych,11)sporządzanie zbiorczego zestawienia zmian w funduszu jednostek budżetowych,12) publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie sprawozdawczości budżetowej,13)współpraca z dyrektorami i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych,14)kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,15)samokontrola na stanowisku pracy,16)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Urząd Miasta Chełm - 2020-02-14 - Chełm (lubelskie)
1) analiza zmian dokonywanych w planach finansowych jednostek budżetowych,2) przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków jednostkom organizacyjnym i analizowanie planów po zmianie,3) nadzór nad realizacją planów finansowych podległych jednostek organizacyjnych,4) księgowanie każdego miesiąca wykonania dochodów i wydatków budżetowych jednostek organizacyjnych miasta,5) sporządzanie sprawozdawczości budżetu Miasta Chełm z realizacji dochodów i wydatków, zaangażowania, należności i zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń w zakresie zadań własnych i zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie sprawozdawczości,6) analiza i sporządzanie zbiorczych bilansów jednostek budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7) przygotowywanie informacji dodatkowej (informacje i objaśnienia do sprawozdania finansowego),8) przygotowywanie informacji o stanie zobowiązań jednostek organizacyjnych,9) dokonywanie konsolidacji bilansów jednostek samorządu terytorialnego,10) sporządzanie zbiorczego zestawienia rachunku zysków i strat jednostek budżetowych,11) sporządzanie zbiorczego zestawienia zmian w funduszu jednostek budżetowych,12) publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie sprawozdawczości budżetowej,13) współpraca z dyrektorami i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych,14) kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,15) samokontrola na stanowisku pracy,16) wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Urząd Miasta Chełm - 2019-12-09 - Chełm (lubelskie)
1)analiza zmian dokonywanych w planach finansowych jednostek budżetowych,2)przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków jednostkom organizacyjnym i analizowanie planów po zmianie,3)nadzór nad realizacją planów finansowych podległych jednostek organizacyjnych,4)księgowanie każdego miesiąca wykonania dochodów i wydatków budżetowych jednostek organizacyjnych miasta,5)sporządzanie sprawozdawczości budżetu Miasta Chełm z realizacji dochodów i wydatków, zaangażowania, należności i zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń w zakresie zadań własnych i zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie sprawozdawczości,6)analiza i sporządzanie zbiorczych bilansów jednostek budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7)przygotowywanie informacji dodatkowej (informacje i objaśnienia do sprawozdania finansowego),8)przygotowywanie informacji o stanie zobowiązań jednostek organizacyjnych,9)dokonywanie konsolidacji bilansów jednostek samorządu terytorialnego,10)sporządzanie zbiorczego zestawienia rachunku zysków i strat jednostek budżetowych,11)sporządzanie zbiorczego zestawienia zmian w funduszu jednostek budżetowych,12) publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie sprawozdawczości budżetowej,13)współpraca z dyrektorami i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych,14)kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,15)samokontrola na stanowisku pracy,16)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Urząd Miasta Chełm - 2019-08-12 - Chełm (lubelskie)