STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE BUDŻETU Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE BUDŻETU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1) analiza zmian dokonywanych w planach finansowych jednostek budżetowych,2) przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków jednostkom organizacyjnym i analizowanie planów po zmianie,3) nadzór nad realizacją planów finansowych podległych jednostek organizacyjnych,4) księgowanie każdego miesiąca wykonania dochodów i wydatków budżetowych jednostek organizacyjnych miasta,5) sporządzanie sprawozdawczości budżetu Miasta Chełm z realizacji dochodów i wydatków, zaangażowania, należności i zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń w zakresie zadań własnych i zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie sprawozdawczości,6) analiza i sporządzanie zbiorczych bilansów jednostek budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7) przygotowywanie informacji dodatkowej (informacje i objaśnienia do sprawozdania finansowego),8) przygotowywanie informacji o stanie zobowiązań jednostek organizacyjnych,9) dokonywanie konsolidacji bilansów jednostek samorządu terytorialnego,10) sporządzanie zbiorczego zestawienia rachunku zysków i strat jednostek budżetowych,11) sporządzanie zbiorczego zestawienia zmian w funduszu jednostek budżetowych,12) publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie sprawozdawczości budżetowej,13) współpraca z dyrektorami i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych,14) kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,15) samokontrola na stanowisku pracy,16) wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Data publikacji: 2019-12-09
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) analiza zmian dokonywanych w planach finansowych jednostek budżetowych,2) przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków jednostkom organizacyjnym i analizowanie planów po zmianie,3) nadzór nad realizacją planów finansowych podległych jednostek organizacyjnych,4) księgowanie każdego miesiąca wykonania dochodów i wydatków budżetowych jednostek organizacyjnych miasta,5) sporządzanie sprawozdawczości budżetu Miasta Chełm z realizacji dochodów i wydatków, zaangażowania, należności i zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń w zakresie zadań własnych i zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie sprawozdawczości,6) analiza i sporządzanie zbiorczych bilansów jednostek budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7) przygotowywanie informacji dodatkowej (informacje i objaśnienia do sprawozdania finansowego),8) przygotowywanie informacji o stanie zobowiązań jednostek organizacyjnych,9) dokonywanie konsolidacji bilansów jednostek samorządu terytorialnego,10) sporządzanie zbiorczego zestawienia rachunku zysków i strat jednostek budżetowych,11) sporządzanie zbiorczego zestawienia zmian w funduszu jednostek budżetowych,12) publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie sprawozdawczości budżetowej,13) współpraca z dyrektorami i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych,14) kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,15) samokontrola na stanowisku pracy,16) wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
bruttoUmowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE BUDŻETU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne lub finansowe lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi systemu komputerowego OTAGO (FK ORG), BeSTi (at)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość przepisów z zakresu budżetu i sprawozdawczości budżetowej w gminach
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
umiejętność stosowania klasyfikacji budżetowej, rachunkowości i technik księgowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub finansowe lub administracyjne lub zarządzanie i marketing.Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość przepisów z zakresu budżetu i sprawozdawczości budżetowej w gminach,6) umiejętność stosowania klasyfikacji budżetowej, rachunkowości i technik księgowych,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,48 % .PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9234
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne:1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 19 grudnia 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 09 grudnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-12-09KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 09 grudnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 09 grudnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9234
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 09.12.2019
Oferta pracy ważna do: 19.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?21ce95ca6fe92d41525f655cea617dea
Podobne oferty pracy
zgodny ze stanowiskiem
Szkoła Podstawowa w Tarnogórze-Kolonia - 2018-12-31 - Tarnogóra-Kolonia (lubelskie)
organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem instrukcji obsługi, przepisów i zasad bhp , ochrony ppoż ,ergonomii i ochrony środowiska , obsługa żurawia wieżowego , ocenianie warunków atmosferycznych i środowiska pracy żurawia, kontrolowanie sprzętu i osprzętu , dobieranie właściwych narzędzi pracy i osprzętu , kontrolowanie funkcjonowania ruchów roboczych mechanizmów i urządzeń zabezpieczających , obsługiwanie urządzeń sterowniczych kontrolowanie bezpieczeństwa wykonywanych prac przeładunkowych w tym wykonywanie manewrów zgodnych z instrukcjami sygnalisty , przekazywanie żurawia operatorowi kolejnej zmiany , lub zakończenie pracy żurawiem .
Invest Empire Polska Karol Orzoł - 2017-08-11 - Radzymin (mazowieckie)
merytoryczne przygotowywanie wizyt u klientów, pozyskiwanie klientów na wyznaczonym obszarze, przygotowywanie planów pracy, sporządzanie sprawozdań z realizacji sprzedaży usług oraz prowadzonych działań sprzedażowych, odpowiedzialność za realizację nałożonego indywidualnego planu sprzedaży, wykonywanie obowiązków zawodowych przy użyciu samochodu prywatnego
Poczta Polska S.A - 2016-03-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
FILA Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy Antoni Fila - 2017-09-26 - Sztum (pomorskie)
KOMPLEKSOWY NADZÓR NAD WŁAŚCIWĄ REALIZACJĄ PROJEKTÓW UNIJNYCH BENEFICJENTA - CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Bratian (warmińsko-mazurskie)
Prace ogólnobudowlane wykonywane na terenie Bolesławca.
Direct Technologies Sp. z o. o - 2019-03-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- NADZÓR I OBSŁUGA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW, KONSERWACJA URZĄZDEŃ OCZYSZCZALNI
REYDROB SP. Z O.O. PRZEDSIĘBIORSTWO DROBIARSKIE - 2017-04-19 - Lipce Reymontowskie (łódzkie)
obsługa sprzedażowa przyszłych i obecnych klientów hurtowni, całościowy nadzór nad procesem zakupowym i sprzedaży towarów, wysyłanie zapytań ofertowych, nawiązywanie kontaktów z fa-brykami, eksporterami, importerami, kontrola jakości towarów, składanie zamówień, utrzymywa-nie dobrych relacji z dostawcami, obsługa reklamacji i zwrotów, kontakt i współpraca z osobami tureckojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej
Poczta Polska S.A. - 2017-05-09 - Leszno (wielkopolskie)
Utrzymanie porządku w pomieszczeniach przedszkolnych, wydawanie posiłków, pomoc w czynnościach samoobsługowych dzieciom.
Przedszkole nr.149 - 2019-07-03 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac budowlanych jako operator sprzętu. Praca na terenie woj. pomorskiego.
AQUANORD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Somonino (pomorskie)
Skręcanie, składanie, montowanie elementów do kotłów co
STALMARK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2017-06-22 - Oświęcim (małopolskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Nagórzany (podkarpackie)
wykonanie i naprawa różnego rodzaju wyrobów i urządzeń ze stali i metali kolorowych ,ręcznie lub za pomocą urządzeń mechanicznych na prasach kuźniczych. Obsługa i konserwacja pras kuźniczych . Kształtowanie wykonanych odkuwek i ocena ich jakości
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa skrawarek drewna, przygotowanie materiału do obróbki, segregowanie obrabianego materiału
DIAMETT FLOORING NATHALIE WYSKIEL - 2018-05-09 - Tarkowo Dolne (kujawsko-pomorskie)
Diagnoza oraz naprawa sprzętu elektronicznego.
Sklep Komputerowy PIXEL Grzegorz Motak - 2016-01-13 - Czchów (małopolskie)
projektowanie, ustawianie i obsługa maszyn sterowanych numerycznie
BŁYSKAL JANUSZ "GRANITY BŁYSKAL" - 2018-08-06 - Parcele Łomskie (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Sanok (podkarpackie)
prace przy zwierzętach na fermie bydła
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Lubinicko (lubuskie)
Frezer
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Lewin Brzeski (opolskie)
1)dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej Gminy zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont,2)uzgadnianie zaksięgowanych wpływów dziennie, miesięcznie i narastająco od początku roku,3)bieżące prowadzenie księgowania operacji księgowych w urządzeniach księgowych na poszczególnych kontach zgodnie z wskazaną dekretacją (w dniu otrzymania wyciągu z banku, raportu kasowego i innych dowodów źródłowych),4)uzgadnianie wprowadzonych zapisów w księgach rachunkowych i prowadzonej ewidencji syntetycznej dochodów podatkowych z ewidencją analityczną prowadzoną na poszczególnych kontach podatkowych,5)sporządzanie sprawozdań jednostkowych z dochodów i wydatków Urzędu Gminy,6)prowadzenie podatku VAT; umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony; godz. pracy wt-pt 7.30-15.30, pon. 8.30-16.30
Urząd Gminy Potęgowo - 2018-05-08 - Potęgowo (pomorskie)
Zgodnie z programem stażowym
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Nowogard (zachodniopomorskie)
wspieranie sprzedaży, kontakty z zagranicznymi kontrahentami, prace ogólnobiurowe
CENTRUM POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-25 - Ogorzelczyn (wielkopolskie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZKRESIE USŁUG POCZTOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU PP S.A;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDENIE, ZNAJOMOŚĆ STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA, WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA, SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ, PRACA SZCZECI-PRAWOBRZEŻE; ŁUBINOWA, IWASZKIEWICZA, E. GIERCZAKMOŻLIWOŚĆ PODJĘCIA PRACY W NIEPEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY; 0,5 ETATU, 0,875 ETATU, 0.90 ETATU, 0,75 ETATU GIEŁDA PRACY 27.04.16R. S. 278 GODZ. 10.00
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgodny z zakresem czynności ratownika medycznego w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym z Izbą Przyjęć Ogólną
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2016-05-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace zdrojeniowe i żelbetowe
Karol Sokulski "Sokół" - 2016-04-29 - Trawy (mazowieckie)
PRACE PRZY USUWANIU SZKÓD ZWIĄZANYCH Z KLĘSKĄ NA TERENIE GMINY ŻARNÓW.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Żarnów (łódzkie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Brzeg (opolskie)
fryzjerstwo, cały zakres, farbowanie, strzyżenie męskie, damskie, trwała, itd.praca na umowę na czas określony (1/2 etatu), praca 4 godziny na dobęoferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)