STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE BUDŻETU Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE BUDŻETU

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1) analiza zmian dokonywanych w planach finansowych jednostek budżetowych,2) przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków jednostkom organizacyjnym i analizowanie planów po zmianie,3) nadzór nad realizacją planów finansowych podległych jednostek organizacyjnych,4) księgowanie każdego miesiąca wykonania dochodów i wydatków budżetowych jednostek organizacyjnych miasta,5) sporządzanie sprawozdawczości budżetu Miasta Chełm z realizacji dochodów i wydatków, zaangażowania, należności i zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń w zakresie zadań własnych i zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie sprawozdawczości,6) analiza i sporządzanie zbiorczych bilansów jednostek budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7) przygotowywanie informacji dodatkowej (informacje i objaśnienia do sprawozdania finansowego),8) przygotowywanie informacji o stanie zobowiązań jednostek organizacyjnych,9) dokonywanie konsolidacji bilansów jednostek samorządu terytorialnego,10) sporządzanie zbiorczego zestawienia rachunku zysków i strat jednostek budżetowych,11) sporządzanie zbiorczego zestawienia zmian w funduszu jednostek budżetowych,12) publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie sprawozdawczości budżetowej,13) współpraca z dyrektorami i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych,14) kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,15) samokontrola na stanowisku pracy,16) wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

Data publikacji: 2019-12-09

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) analiza zmian dokonywanych w planach finansowych jednostek budżetowych,2) przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków jednostkom organizacyjnym i analizowanie planów po zmianie,3) nadzór nad realizacją planów finansowych podległych jednostek organizacyjnych,4) księgowanie każdego miesiąca wykonania dochodów i wydatków budżetowych jednostek organizacyjnych miasta,5) sporządzanie sprawozdawczości budżetu Miasta Chełm z realizacji dochodów i wydatków, zaangażowania, należności i zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń w zakresie zadań własnych i zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie sprawozdawczości,6) analiza i sporządzanie zbiorczych bilansów jednostek budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7) przygotowywanie informacji dodatkowej (informacje i objaśnienia do sprawozdania finansowego),8) przygotowywanie informacji o stanie zobowiązań jednostek organizacyjnych,9) dokonywanie konsolidacji bilansów jednostek samorządu terytorialnego,10) sporządzanie zbiorczego zestawienia rachunku zysków i strat jednostek budżetowych,11) sporządzanie zbiorczego zestawienia zmian w funduszu jednostek budżetowych,12) publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie sprawozdawczości budżetowej,13) współpraca z dyrektorami i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych,14) kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,15) samokontrola na stanowisku pracy,16) wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
bruttoUmowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE BUDŻETU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne lub finansowe lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi systemu komputerowego OTAGO (FK ORG), BeSTi (at)

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość przepisów z zakresu budżetu i sprawozdawczości budżetowej w gminach

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
umiejętność stosowania klasyfikacji budżetowej, rachunkowości i technik księgowych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub finansowe lub administracyjne lub zarządzanie i marketing.Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość przepisów z zakresu budżetu i sprawozdawczości budżetowej w gminach,6) umiejętność stosowania klasyfikacji budżetowej, rachunkowości i technik księgowych,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,48 % .PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9234

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne:1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 19 grudnia 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 09 grudnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-12-09KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 09 grudnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 09 grudnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9234

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 09.12.2019

Oferta pracy ważna do: 19.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?21ce95ca6fe92d41525f655cea617dea

Podobne oferty pracy

OPERATOR ŻURAWIA KAT 1 Ż - od 1 350 PLN

organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem instrukcji obsługi, przepisów i zasad bhp , ochrony ppoż ,ergonomii i ochrony środowiska , obsługa żurawia wieżowego , ocenianie warunków atmosferycznych i środowiska pracy żurawia, kontrolowanie sprzętu i osprzętu , dobieranie właściwych narzędzi pracy i osprzętu , kontrolowanie funkcjonowania ruchów roboczych mechanizmów i urządzeń zabezpieczających , obsługiwanie urządzeń sterowniczych kontrolowanie bezpieczeństwa wykonywanych prac przeładunkowych w tym wykonywanie manewrów zgodnych z instrukcjami sygnalisty , przekazywanie żurawia operatorowi kolejnej zmiany , lub zakończenie pracy żurawiem .
Invest Empire Polska Karol Orzoł - 2017-08-11 - Radzymin (mazowieckie)

STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY - od 3 200 PLN

merytoryczne przygotowywanie wizyt u klientów, pozyskiwanie klientów na wyznaczonym obszarze, przygotowywanie planów pracy, sporządzanie sprawozdań z realizacji sprzedaży usług oraz prowadzonych działań sprzedażowych, odpowiedzialność za realizację nałożonego indywidualnego planu sprzedaży, wykonywanie obowiązków zawodowych przy użyciu samochodu prywatnego
Poczta Polska S.A - 2016-03-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK BIURA PROJEKTÓW UNIJNYCH - od 4 000 PLN

KOMPLEKSOWY NADZÓR NAD WŁAŚCIWĄ REALIZACJĄ PROJEKTÓW UNIJNYCH BENEFICJENTA - CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)

TOKARZ - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Bratian (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 5 000 PLN

Prace ogólnobudowlane wykonywane na terenie Bolesławca.
Direct Technologies Sp. z o. o - 2019-03-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)

OPERATOR OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW - od 17,95 PLN

- NADZÓR I OBSŁUGA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW, KONSERWACJA URZĄZDEŃ OCZYSZCZALNI
REYDROB SP. Z O.O. PRZEDSIĘBIORSTWO DROBIARSKIE - 2017-04-19 - Lipce Reymontowskie (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPU I SPRZEDAŻY - od 2 650 PLN

obsługa sprzedażowa przyszłych i obecnych klientów hurtowni, całościowy nadzór nad procesem zakupowym i sprzedaży towarów, wysyłanie zapytań ofertowych, nawiązywanie kontaktów z fa-brykami, eksporterami, importerami, kontrola jakości towarów, składanie zamówień, utrzymywa-nie dobrych relacji z dostawcami, obsługa reklamacji i zwrotów, kontakt i współpraca z osobami tureckojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - od 1 025 PLN

przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej
Poczta Polska S.A. - 2017-05-09 - Leszno (wielkopolskie)

WOŹNA K/M - od 2 100 PLN

Utrzymanie porządku w pomieszczeniach przedszkolnych, wydawanie posiłków, pomoc w czynnościach samoobsługowych dzieciom.
Przedszkole nr.149 - 2019-07-03 - Warszawa (mazowieckie)

OPERATOR MASZYN BUDOWLANYCH - od 2 500 PLN

Wykonywanie prac budowlanych jako operator sprzętu. Praca na terenie woj. pomorskiego.
AQUANORD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Somonino (pomorskie)

ŚLUSARZ - od 15 PLN

Skręcanie, składanie, montowanie elementów do kotłów co
STALMARK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2017-06-22 - Oświęcim (małopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Nagórzany (podkarpackie)

POMOCNIK KOWALA - od 14,7 PLN

wykonanie i naprawa różnego rodzaju wyrobów i urządzeń ze stali i metali kolorowych ,ręcznie lub za pomocą urządzeń mechanicznych na prasach kuźniczych. Obsługa i konserwacja pras kuźniczych . Kształtowanie wykonanych odkuwek i ocena ich jakości
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

OPERATOR SKRAWAREK DREWNA (NR 2989) - od 13,7 PLN

obsługa skrawarek drewna, przygotowanie materiału do obróbki, segregowanie obrabianego materiału
DIAMETT FLOORING NATHALIE WYSKIEL - 2018-05-09 - Tarkowo Dolne (kujawsko-pomorskie)

SERWISANT SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO - 2 500 - 3 500 PLN

Diagnoza oraz naprawa sprzętu elektronicznego.
Sklep Komputerowy PIXEL Grzegorz Motak - 2016-01-13 - Czchów (małopolskie)

PROJEKTANT (OBSŁUGA MASZYN STEROWANYCH NUMERYCZNIE) - od 3 000 PLN

projektowanie, ustawianie i obsługa maszyn sterowanych numerycznie
BŁYSKAL JANUSZ "GRANITY BŁYSKAL" - 2018-08-06 - Parcele Łomskie (mazowieckie)

INSTALATOR WODNO - KANALIZACYJNY - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Sanok (podkarpackie)

DOJARZ - od 2 500 PLN

prace przy zwierzętach na fermie bydła
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Lubinicko (lubuskie)

FREZER - od 1 850 PLN

Frezer
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Lewin Brzeski (opolskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I ŚRODKÓW TRWAŁYCH - od 2 100 PLN

1)dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej Gminy zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont,2)uzgadnianie zaksięgowanych wpływów dziennie, miesięcznie i narastająco od początku roku,3)bieżące prowadzenie księgowania operacji księgowych w urządzeniach księgowych na poszczególnych kontach zgodnie z wskazaną dekretacją (w dniu otrzymania wyciągu z banku, raportu kasowego i innych dowodów źródłowych),4)uzgadnianie wprowadzonych zapisów w księgach rachunkowych i prowadzonej ewidencji syntetycznej dochodów podatkowych z ewidencją analityczną prowadzoną na poszczególnych kontach podatkowych,5)sporządzanie sprawozdań jednostkowych z dochodów i wydatków Urzędu Gminy,6)prowadzenie podatku VAT; umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony; godz. pracy wt-pt 7.30-15.30, pon. 8.30-16.30
Urząd Gminy Potęgowo - 2018-05-08 - Potęgowo (pomorskie)

OPIEKUN - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażowym
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Nowogard (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. PROMOCJI I ROZWOJU - od 3 000 PLN

wspieranie sprzedaży, kontakty z zagranicznymi kontrahentami, prace ogólnobiurowe
CENTRUM POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-25 - Ogorzelczyn (wielkopolskie)

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 050 PLN

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZKRESIE USŁUG POCZTOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU PP S.A;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDENIE, ZNAJOMOŚĆ STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA, WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA, SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ, PRACA SZCZECI-PRAWOBRZEŻE; ŁUBINOWA, IWASZKIEWICZA, E. GIERCZAKMOŻLIWOŚĆ PODJĘCIA PRACY W NIEPEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY; 0,5 ETATU, 0,875 ETATU, 0.90 ETATU, 0,75 ETATU GIEŁDA PRACY 27.04.16R. S. 278 GODZ. 10.00
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)

RATOWNIK MEDYCZNY - od 2 000 PLN

Zgodny z zakresem czynności ratownika medycznego w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym z Izbą Przyjęć Ogólną
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2016-05-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

prace zdrojeniowe i żelbetowe
Karol Sokulski "Sokół" - 2016-04-29 - Trawy (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

PRACE PRZY USUWANIU SZKÓD ZWIĄZANYCH Z KLĘSKĄ NA TERENIE GMINY ŻARNÓW.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Żarnów (łódzkie)

KUCHARZ - 1 017,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Brzeg (opolskie)

STANOWISKO FRYZJERSKIE - do 1 050 PLN

fryzjerstwo, cały zakres, farbowanie, strzyżenie męskie, damskie, trwała, itd.praca na umowę na czas określony (1/2 etatu), praca 4 godziny na dobęoferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)