STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R30/0101-30/19 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R30/0101-30/19

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.

Data publikacji: 2019-01-08

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PŁOCKA 167, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R30/0101-30/19

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.01.2019

Data zakończenia pracy: 31.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, prawo, gospodarka); minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, nastawienie na wyniki, terminowość, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustny i pisemnych

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV, - list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości. Dokumenty należy złożyć do 17.01.2019 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 203, 225. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 33-39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 08.01.2019

Oferta pracy ważna do: 17.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK W OBIEGU BIEŻĄCYM - 997,4 PLN

Przyjmowanie i wydawanie teczek płatników składek.
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZARZĄDZANIA ENERGIĄ - od 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Odpowiedzialność za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowanie działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzorowanie realizacji polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk; koordynowanie i monitorowanie realizacji planu gospodarki niskoemisyjnej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. w budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro-energetycznych i pro-ekologicznych zachowań wśród nie-energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii w tym między innymi merytoryczny nadzór i konsultacje programów o tematyce energetycznej. terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości; bieżąca kontrola wykonania będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych; prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 2800 zł brutto - w zależności od posiadanych kompetencji i kwalifikacji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-21 - Słupsk (pomorskie)

LEKTOR JĘZYKA OBCEGO - 997,4 PLN

Obserwacja zajęć z języka angielskiego dla dzieci. Tworzenie planu zajęć, konspektów miesięcznych. Praktyczne zastosowanie aktywizujących form pracy na zajęciach. Prowadzenie zajęć z języka angielskiego.Staże ze środków Funduszu Pracy.Wymagane wykształcenie wyższe pedagogiczne lub w trackie studiów oraz dobra znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Strzelin (dolnośląskie)

ŚLUSARZ (NR 0630) - od 12 PLN

obróbka metali, szlifowanie, lutowanie, konserwacja, spawanie
ARX Jan Igras - 2016-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK MASZYN - od 15 PLN

Doświadczenie w realizacji remontów, modernizacji maszyn/ urządzeń mechanicznych Znajomość technik montażu i demontażu elementów urządzeń/ maszyn mechanicznych oraz umiejętność wykonywania prac z tego zakresu Umiejętność czytania rysunków, dokumentacji technicznej będzie atutem Umiejętność sprawnego posługiwania się sprzętem/narzędziami wykorzystywanymi przy pracach mechanicznych typu: szlifierka, wiertarka itp.Umowa na 3 miesiące okres próbny; godziny pracy: 7.00- 18.00- równoważny system czasu pracy.
MORPOL S.A. - 2018-03-29 - Duninowo (pomorskie)

KASJER SPRZEDAWCA - do 2 100 PLN

Dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży
Dino Polska S.A. - 2018-01-03 - Piekary Śląskie (śląskie)

STANOWISKO PRACYDS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMIW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKAWYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależnośći od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-09 - Słupsk (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie klientów bieznesowych, branża szkolno - papiernicza.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

AUTOMATYK - od 2 100 PLN

Wykonywanie prac na Pracowni Pomiarów Fizyko-Chemicznej oraz na Warsztacie Napraw Zaworów i Siłowników.Montaż, uruchomienie i serwis urządzeń AKPiA na instalacjach technologicznych w HMG.Realizacja zadań inwestycyjnych w Oddziałach KGHM Polska Miedź S.A. Bieżące prowadzenie dokumentacji technicznej związanej z eksploatacją oraz serwisowaniem powierzonych urządzeń.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Żukowice (dolnośląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA BUDYNKI KOMUNALNE WRAZ Z OTOCZENIEM - od 2 100 PLN

kompleksowe sprzątanie budynków komunalnych wraz z otoczeniem. Praca od 6-14
Opolskie Centrum Usługowe OMEGA Sp. J. A. Krasnopolski i Spółka - 2018-10-19 - Opole (opolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 100 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, wysyłanie ofert handlowych, przyjmowanie zamówień i ich realizacja
PRO NATURA Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Borzyszewo (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

dystrybucja ulotek celem pozyskania nowych klientów
F.U.H. "AFRO" ROBERT GÓRKA - 2015-12-10 - Brzeszcze (małopolskie)

KUCHARZ - od 1 900 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (pomorskie)

MAGAZYNIER / OPERATOR OKLEINIARKI - od 2 000 PLN

Praca na magazynie, praca przy oklejaniu formatek meblowych.
Meble.pl SA Oddział Kielce - 2017-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-04-16 - Żary (lubuskie)

ŻAŁOBNIK - od 1 850 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Kobylanka (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR KOSY SPALINOWEJ - do 1 850 PLN

Wykaszanie traw w kompleksach leśnych.
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNA SOBCZAK ADAM - 2016-05-06 - Stare Miasto (wielkopolskie)

KASJER BANKOWY - 997,4 PLN

przyjmowanie wpłat na rachunki bankowe, wypłaty, sporządzanie raportów kasowych, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - od 12 PLN

obsługa gości przy kasie, przygotowanie posiłków, prace porządkowe na terenie restauracji
BURGER KING POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-04 - Węgrzce (małopolskie)

STANOWISKO DS.WIDYKACJI ST FP (M) - 997,4 PLN

przygotowywanie projektów pism;wykonywanie zadań pomocniczych;pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. DROGOWNICTWA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ URZĘDU MIASTA TORUNIA - od 3 000 PLN

W ramach zarządzania ruchem na drogach publicznych, położonych w granicach administracyjnych miasta Torunia, z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych: 1) składanie do budżetu Gminy planów remontów kapitalnych oraz planów inwestycyjnych w zakresie sieci drogowej i kanalizacji deszczowej;2) sprawowanie nadzoru merytorycznego nad działalnością Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu, w tym bieżąca kontrola realizacji planu inwestycji i remontów; 3) koordynacja i przygotowywanie informacji z realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia;4) prowadzenie ewidencji (rejestru) realizowanych zadań inwestycyjnych i remontów kapitalnych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu;5) przygotowywanie zmian dotyczących stanu prawnego i poprawy funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w Toruniu oraz opłat i zasad w zakresie zajęcia pasa drogowego na terenie Zespołu Staromiejskiego;6) monitorowanie zmian prawa powszechnie obowiązującego oraz prawa wewnętrznego związanego z zakresem czynności i niezwłoczne przedkładanie kierownikowi referatu bądź Dyrektorowi, propozycji i działań niezbędnych do podjęcia; 7) nadzorowanie strefy płatnego parkowania; 8) udział w komisjach odbioru końcowego, zwoływanych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu; 9) przygotowywanie informacji z realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia.
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-09-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. WIERZYCIELSKICH ORAZ STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - 997,4 PLN

pzrygotowanie korespondencji do wysyłki - rejestracja w systemie informatycznym Biblioteka Akt.Przygotowanie dokumentacji w zakresie wpisu/ wykreślenia informacji dotyczących zabezpieczeń wierzytelności .Obsługa sekretariatu urzędu, prowadzenie rejestrów w sekretariacie.Nauka obsługi aplikacji biurowych - redagowanie pism urzędowych. Obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 3 000 PLN

• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.Kontakt z pracodawcą: REKRUTACJA (at) SUDER.EU
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)

LISTONOSZ Z WŁASNYM SAMOCHODEM LUB ROWEREM - od 2 500 PLN

-Doręczanie korespondencji, przekazów pieniężnych-Budowanie pozytywnych relacji z Klientem placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą klientaWYMAGANA ZGODA: na używanie własnego samochodu
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-12-07 - Piaseczno (mazowieckie)

DORADCA FINANSOWY - od 1 850 PLN

obsługa klientów pod kątem produktów bankowych i poza pankowych, kredyty, pożyczki, leasingi
PHU Gabi Krzysztof Żemło - 2016-02-19 - Legnica (dolnośląskie)

LOGOPEDA - od 1 400 PLN

Przeprowadzanie diagnozy logopedycznej dzieci, prowadzenie terapii logopedycznej indywidualnej i grupowej dzieci, prowadzenie dokumentacji. Umowa o pracę na czas określony do czerwca 2018 roku na czas trwania projektu "Uwierz w siebie" współfinansowanego przez UE.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu - 2017-07-19 - Zabrze (śląskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY - 997,4 PLN

ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Orneta (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat