STANOWISKO DS. DROGOWNICTWA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ URZĘDU MIASTA TORUNIA Toruń oferta pracy URZĄD MIASTA TORUNIA
Stanowisko: STANOWISKO DS. DROGOWNICTWA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ URZĘDU MIASTA TORUNIA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: W ramach zarządzania ruchem na drogach publicznych, położonych w granicach administracyjnych miasta Torunia, z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych: 1) składanie do budżetu Gminy planów remontów kapitalnych oraz planów inwestycyjnych w zakresie sieci drogowej i kanalizacji deszczowej;2) sprawowanie nadzoru merytorycznego nad działalnością Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu, w tym bieżąca kontrola realizacji planu inwestycji i remontów; 3) koordynacja i przygotowywanie informacji z realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia;4) prowadzenie ewidencji (rejestru) realizowanych zadań inwestycyjnych i remontów kapitalnych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu;5) przygotowywanie zmian dotyczących stanu prawnego i poprawy funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w Toruniu oraz opłat i zasad w zakresie zajęcia pasa drogowego na terenie Zespołu Staromiejskiego;6) monitorowanie zmian prawa powszechnie obowiązującego oraz prawa wewnętrznego związanego z zakresem czynności i niezwłoczne przedkładanie kierownikowi referatu bądź Dyrektorowi, propozycji i działań niezbędnych do podjęcia; 7) nadzorowanie strefy płatnego parkowania; 8) udział w komisjach odbioru końcowego, zwoływanych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu; 9) przygotowywanie informacji z realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia.
Data publikacji: 2018-09-25
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
W ramach zarządzania ruchem na drogach publicznych, położonych w granicach administracyjnych miasta Torunia, z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych: 1) składanie do budżetu Gminy planów remontów kapitalnych oraz planów inwestycyjnych w zakresie sieci drogowej i kanalizacji deszczowej;2) sprawowanie nadzoru merytorycznego nad działalnością Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu, w tym bieżąca kontrola realizacji planu inwestycji i remontów; 3) koordynacja i przygotowywanie informacji z realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia;4) prowadzenie ewidencji (rejestru) realizowanych zadań inwestycyjnych i remontów kapitalnych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu;5) przygotowywanie zmian dotyczących stanu prawnego i poprawy funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w Toruniu oraz opłat i zasad w zakresie zajęcia pasa drogowego na terenie Zespołu Staromiejskiego;6) monitorowanie zmian prawa powszechnie obowiązującego oraz prawa wewnętrznego związanego z zakresem czynności i niezwłoczne przedkładanie kierownikowi referatu bądź Dyrektorowi, propozycji i działań niezbędnych do podjęcia; 7) nadzorowanie strefy płatnego parkowania; 8) udział w komisjach odbioru końcowego, zwoływanych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu; 9) przygotowywanie informacji z realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. DROGOWNICTWA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ URZĘDU MIASTA TORUNIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: transport, budownictwo, inzynieria środowiska
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe na kierunkach, budownictwo, inżynieria środowiska, transport, zarządzanie transportemco najmniej 2 letni staż pracy, niezbędna: znajomość przepisów w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość zagadnień inwestycyjnych i eksploatacyjnych dotyczących budowy i utrzymania dróg, znajomość obsługi komputera, w szczególności w zakresie aplikacji biurowych pakietu MS Office (Word, Excel), poczty elektronicznej i Internetu, prawo jazdy kat. B;dodatkowe: znajomość prawa budowlanego i ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz przepisów wykonawczych, usytuowanych w granicach administracyjnych miasta na prawach powiatu oraz udzielania zamówień publicznych, znajomość zasad gospodarki komunalnej oraz funkcjonowania samorządu terytorialnego, znajomość ustawy o drogach publicznych.
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA TORUNIA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dla udokumentowania spełnienia wymogów na stanowisko uczestnicy naboru przedkładają: 1) motywację przystąpienia do naboru;2) życiorys zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia, kwalifikacji, stażu pracy i osiągnięć zawodowych, opatrzony klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu;3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie;4) dokumenty potwierdzające niezbędny, wymagany staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia o zakończonym bądź kontynuowanym zatrudnieniu, zakresy czynności, zaświadczenia pracodawcy, rekomendacje, itp.);5) wskazane przedłożenie opinii i/lub referencji z poprzednich miejsc pracy;6) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260);7) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;8) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.II. Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.Oczekiwane od kandydatów umiejętności zostaną praktycznie sprawdzone podczas postępowania.Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 poz. 931) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.C. Ustalono następujący tryb przeprowadzenia naboru:Termin składania ofert: do dnia 10.10.2018 r. w godzinach pracy urzędu. Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: BKP.210.41.2018, publiczny nabór ofertna stanowisko w WGK stanowisko I lub stanowisko II w jednym z punktów informacyjnych: przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 (tel. 56 611 87 77), ul. Dziewulskiego 38 (tel. 56 611 87 90), ul. Grudziądzkiej 126 B (tel. 56 611 85 80), ul. Poznańskiej 52 (tel. 56 611 86 53) czynne od pn. do pt. w godz. 09.00 17.00 lub ul. Broniewskiego 90 (tel. 56 611 87 56) oraz ul. Żółkiewskiego 15 ( tel. 56 611 83 86) czynne od wt. do sob. w godz. 9.00 17.00.Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Wały Gen. Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: prawidłowe dane: grwil 04.03.11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Data dodania oferty pracy: 25.09.2018
Oferta pracy ważna do: 10.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z umową
EURO-EKO SP. Z O. O. - 2017-06-20 - Kozodrza (podkarpackie)
telefoniczne utrzymanie i pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Kraków (małopolskie)
-Obsługa klientów detalicznych,-Obsługa kasy fiskalnej,-Godziny pracy 8-20 (co 2 dzień)-Kontakt telefoniczny 58-777-00-80.-Kontakt e-mail: tczew (at) bricomarche.pl
BUZA SP. Z O.O. - 2018-05-14 - Tczew (pomorskie)
praca, mile widziana osoba z orzeczeniem
CENTRUM HANDLOWE "POLAM" J.KARCZEWSKI, W.GOCLAN - SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-07 - Pogwizdów Nowy (podkarpackie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,księgowanie wpłat na kontach podatników,sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery M do R oraz litery T, Ż (z wyłączeniem podatników na literę N),prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych, poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe.
Urząd Miasta Chełm - 2017-06-29 - Chełm (lubelskie)
wykonywanie ogrodzeń,balustrad,spawanie konstrukcji stalowych,montaż konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wrzosowa (śląskie)
utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków, obsługa i konserwacja sprzętu wykorzystywanego w pracy, pielęgnowanie zieleni na terenie nieruchomości
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Koczukówka (lubelskie)
Przygotowanie oferowanych potraw, obsługa klienta.Praca na dwie zmiany w godzinach: 8-16, 12-20.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
Kierowca kat. C+ E
"AGA - TRANS 2" Grzegorz Targosz - 2015-11-09 - Tarnawa Dolna (małopolskie)
Malowanie okien i drzwi, drobne naprawy stolarskie (remont okien i drzwi). Praca na jedna zmianę. Wynagrodzenie 10 zł/h netto.
TOMASZ POPŁAWSKI - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta na stanowisku kasowym ,mięsno -wędliniarskim, przyjmowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Szczucin (małopolskie)
Praca na elewacji; miejsce pracy: Słupsk i okolice; godziny pracy: 7.00- 15.00; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
DAG-BUD Jerzy Kisiel - 2017-09-05 - Przewłoka (pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kłodzko (dolnośląskie)
- przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. - przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych. Praca na dwie zmiany (popołudniowa i nocna); Oferta dostepna w sali E, H, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 31-07-2018 r.
Poczta Polska S.A. - 2018-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
-prowadzenia samochodu dostawczegoCu, sala f
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
- zapoznanie ze strukturą organizacyjną urzędu skarbowego i zakresem realizowanych zadań,- segregacja i archiwizowanie dokumentacji,- obsługa korespondencji wychodzącej,- obsługa urządzeń biurowych,- wsparcie pracowników w realizacji zadań należących do zakresu działania komórki.
IZBA SKARBOWA W ŁODZI - 2015-09-25 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prace magazynowe oraz pomocnicze w zakresie obsługi maszyn i całego procesu wytwarzania produktów firmy.
Polukr sp. z o.o. - 2017-11-27 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań administracyjnych oraz związanych z konserwacją systemów.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy; 2. prowadzenie całokształtu spraw związanych z zabezpieczeniem i rozliczeniem dostaw energii cieplnej i elektrycznej; 3. prowadzenie całokształtu spraw związanych z zabezpieczeniem sprawności i bieżącej konserwacji systemów: instalacji c.o. i c.w.u., p.poż., alarmowych i monitoringu, urządzeń dźwigowych i platformy schodowej, klimatyzacji, wentylacji, sieci telefonicznej, sprzętu gaśniczego, iluminacji, zegarów wahadłowych w Ratuszu i zegara wieży Ratusza; 4. składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu czynności.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. 5. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 1200 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-08-09 - Słupsk (pomorskie)
Do zadań pracownika będzie należeć :profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,udzielanie informacji o świadczonych usługach,kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy,sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
POCZTA POLSKA S.A. - 2015-12-02 - Jarocin (podkarpackie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-04-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania: koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane; gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.IV.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-03 - Słupsk (pomorskie)
wykładanie towarów
"AUCHAN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-26 - Piaseczno (mazowieckie)
OPIS STANOWISKA:• PRACE MONTERSKIE GŁÓWNIE NA BUDOWACH NA TERENIE PODKARPACIE PRZY INSTALACJACH: KANALIZACYJNYCH, WODNYCH,WENTYLACYJNYCH, KLIMATYZACYJNYCH, CHŁODNICZYCH, GAZOWYCH, SPRĘŻONEGO POWIETRZA, TECHNOLOGICZNYCH• MONTAŻ SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPŁOWNICZYCH• ZAPEWNIENIE PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA W/W INSTALACJI
NTS TECHNIKA GRZEWCZA I SANITARNA GRZEGORZ PIOTROWSKI - 2017-05-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie prac malarskich w budynkach mieszkaniowych, w tym: prace zewnętrzne i wewnętrzne, malowanie okien i drzwi, przygotowywanie powierzchni.Miejsce pracy Wrocław, ul. Kielecka, później wg zleceń100 h pracy w miesiącu, dyspozycyjność 7-13Sala D
Aksses Group Sp. z o.o - 2017-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie, realizowanie projektów wg. wytycznych + rysunek techniczny, elementów maszyn drogowych
STRASSMAYR POLSKA Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Oferta pracy dla osób do 30rż, Inicjowanie działań związanych z kształtowaniem wizerunku Gminy Karczew, opracowywanie koncepcji materiałów promocyjnych i ich zakup, zakup kalendarzy oraz pucharów i medali, prowadzenie spraw związanych z dystrybucją i upowszechnianiem materiałów promocyjnych i informacjach o gminie.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Karczew (mazowieckie)
obsługa korespondencji, zakładanie teczek aktowych, pomoc przy archiwizacji
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Sulęcin (lubuskie)
Zapoznanie sie z charakterystyką zawodu kosmetyczki.Przygotowywanie stanowiska pracy oraz klientki do zabiegu.wykonywanie zabiegów pod nadzorem opiekuna.Sprzatanie stanowiska pracy po wykonanym zabiegu.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)