STANOWISKO DS. DROGOWNICTWA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ URZĘDU MIASTA TORUNIA Toruń oferta pracy URZĄD MIASTA TORUNIA

program do nagrywania

Stanowisko: STANOWISKO DS. DROGOWNICTWA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ URZĘDU MIASTA TORUNIA

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: W ramach zarządzania ruchem na drogach publicznych, położonych w granicach administracyjnych miasta Torunia, z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych: 1) składanie do budżetu Gminy planów remontów kapitalnych oraz planów inwestycyjnych w zakresie sieci drogowej i kanalizacji deszczowej;2) sprawowanie nadzoru merytorycznego nad działalnością Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu, w tym bieżąca kontrola realizacji planu inwestycji i remontów; 3) koordynacja i przygotowywanie informacji z realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia;4) prowadzenie ewidencji (rejestru) realizowanych zadań inwestycyjnych i remontów kapitalnych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu;5) przygotowywanie zmian dotyczących stanu prawnego i poprawy funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w Toruniu oraz opłat i zasad w zakresie zajęcia pasa drogowego na terenie Zespołu Staromiejskiego;6) monitorowanie zmian prawa powszechnie obowiązującego oraz prawa wewnętrznego związanego z zakresem czynności i niezwłoczne przedkładanie kierownikowi referatu bądź Dyrektorowi, propozycji i działań niezbędnych do podjęcia; 7) nadzorowanie strefy płatnego parkowania; 8) udział w komisjach odbioru końcowego, zwoływanych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu; 9) przygotowywanie informacji z realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia.

Data publikacji: 2018-09-25

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
W ramach zarządzania ruchem na drogach publicznych, położonych w granicach administracyjnych miasta Torunia, z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych: 1) składanie do budżetu Gminy planów remontów kapitalnych oraz planów inwestycyjnych w zakresie sieci drogowej i kanalizacji deszczowej;2) sprawowanie nadzoru merytorycznego nad działalnością Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu, w tym bieżąca kontrola realizacji planu inwestycji i remontów; 3) koordynacja i przygotowywanie informacji z realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia;4) prowadzenie ewidencji (rejestru) realizowanych zadań inwestycyjnych i remontów kapitalnych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu;5) przygotowywanie zmian dotyczących stanu prawnego i poprawy funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w Toruniu oraz opłat i zasad w zakresie zajęcia pasa drogowego na terenie Zespołu Staromiejskiego;6) monitorowanie zmian prawa powszechnie obowiązującego oraz prawa wewnętrznego związanego z zakresem czynności i niezwłoczne przedkładanie kierownikowi referatu bądź Dyrektorowi, propozycji i działań niezbędnych do podjęcia; 7) nadzorowanie strefy płatnego parkowania; 8) udział w komisjach odbioru końcowego, zwoływanych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu; 9) przygotowywanie informacji z realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. DROGOWNICTWA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ URZĘDU MIASTA TORUNIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 22.10.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: transport, budownictwo, inzynieria środowiska

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe na kierunkach, budownictwo, inżynieria środowiska, transport, zarządzanie transportemco najmniej 2 letni staż pracy, niezbędna: znajomość przepisów w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość zagadnień inwestycyjnych i eksploatacyjnych dotyczących budowy i utrzymania dróg, znajomość obsługi komputera, w szczególności w zakresie aplikacji biurowych pakietu MS Office (Word, Excel), poczty elektronicznej i Internetu, prawo jazdy kat. B;dodatkowe: znajomość prawa budowlanego i ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz przepisów wykonawczych, usytuowanych w granicach administracyjnych miasta na prawach powiatu oraz udzielania zamówień publicznych, znajomość zasad gospodarki komunalnej oraz funkcjonowania samorządu terytorialnego, znajomość ustawy o drogach publicznych.

Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA TORUNIA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Adres pracodawcy:
Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dla udokumentowania spełnienia wymogów na stanowisko uczestnicy naboru przedkładają: 1) motywację przystąpienia do naboru;2) życiorys zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia, kwalifikacji, stażu pracy i osiągnięć zawodowych, opatrzony klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu;3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie;4) dokumenty potwierdzające niezbędny, wymagany staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia o zakończonym bądź kontynuowanym zatrudnieniu, zakresy czynności, zaświadczenia pracodawcy, rekomendacje, itp.);5) wskazane przedłożenie opinii i/lub referencji z poprzednich miejsc pracy;6) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260);7) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;8) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.II. Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.Oczekiwane od kandydatów umiejętności zostaną praktycznie sprawdzone podczas postępowania.Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 poz. 931) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.C. Ustalono następujący tryb przeprowadzenia naboru:Termin składania ofert: do dnia 10.10.2018 r. w godzinach pracy urzędu. Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: BKP.210.41.2018, publiczny nabór ofertna stanowisko w WGK stanowisko I lub stanowisko II w jednym z punktów informacyjnych: przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 (tel. 56 611 87 77), ul. Dziewulskiego 38 (tel. 56 611 87 90), ul. Grudziądzkiej 126 B (tel. 56 611 85 80), ul. Poznańskiej 52 (tel. 56 611 86 53) czynne od pn. do pt. w godz. 09.00 17.00 lub ul. Broniewskiego 90 (tel. 56 611 87 56) oraz ul. Żółkiewskiego 15 ( tel. 56 611 83 86) czynne od wt. do sob. w godz. 9.00 17.00.Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Wały Gen. Sikorskiego

Numer budynku pracodawcy: 8

Profil działalności pracodawcy: prawidłowe dane: grwil 04.03.11

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu

Data dodania oferty pracy: 25.09.2018

Oferta pracy ważna do: 10.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

DORADCA KLIENTA - od 12 PLN

telefoniczne utrzymanie i pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Kraków (małopolskie)

KASJER / SPRZEDAWCA W BRICOMARCHE - od 2 100 PLN

-Obsługa klientów detalicznych,-Obsługa kasy fiskalnej,-Godziny pracy 8-20 (co 2 dzień)-Kontakt telefoniczny 58-777-00-80.-Kontakt e-mail: tczew (at) bricomarche.pl
BUZA SP. Z O.O. - 2018-05-14 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

praca, mile widziana osoba z orzeczeniem
CENTRUM HANDLOWE "POLAM" J.KARCZEWSKI, W.GOCLAN - SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-07 - Pogwizdów Nowy (podkarpackie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM - do 2 000 PLN

prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,księgowanie wpłat na kontach podatników,sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery M do R oraz litery T, Ż (z wyłączeniem podatników na literę N),prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych, poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe.
Urząd Miasta Chełm - 2017-06-29 - Chełm (lubelskie)

ŚLUSARZ - od 2 100 PLN

wykonywanie ogrodzeń,balustrad,spawanie konstrukcji stalowych,montaż konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wrzosowa (śląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków, obsługa i konserwacja sprzętu wykorzystywanego w pracy, pielęgnowanie zieleni na terenie nieruchomości
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Koczukówka (lubelskie)

KUCHARZ - od 2 200 PLN

Przygotowanie oferowanych potraw, obsługa klienta.Praca na dwie zmiany w godzinach: 8-16, 12-20.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Nowy Sącz (małopolskie)

KIEROWCA KAT. C+ E - do 6 000 PLN

Kierowca kat. C+ E
"AGA - TRANS 2" Grzegorz Targosz - 2015-11-09 - Tarnawa Dolna (małopolskie)

STOLARZ STOLARKI BUDOWLANEJ - od 14 PLN

Malowanie okien i drzwi, drobne naprawy stolarskie (remont okien i drzwi). Praca na jedna zmianę. Wynagrodzenie 10 zł/h netto.
TOMASZ POPŁAWSKI - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Obsługa klienta na stanowisku kasowym ,mięsno -wędliniarskim, przyjmowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Szczucin (małopolskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 2 500 PLN

Praca na elewacji; miejsce pracy: Słupsk i okolice; godziny pracy: 7.00- 15.00; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
DAG-BUD Jerzy Kisiel - 2017-09-05 - Przewłoka (pomorskie)

SANITARIUSZ SZPITALNY - 997,4 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kłodzko (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - do 2 300 PLN

- przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. - przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych. Praca na dwie zmiany (popołudniowa i nocna); Oferta dostepna w sali E, H, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 31-07-2018 r.
Poczta Polska S.A. - 2018-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 13 PLN

-prowadzenia samochodu dostawczegoCu, sala f
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)

PRAKTYKANT W SAMODZIELNYM REFERACIE SPRAW WIERZYCIELSKICH - nieodpłatny

- zapoznanie ze strukturą organizacyjną urzędu skarbowego i zakresem realizowanych zadań,- segregacja i archiwizowanie dokumentacji,- obsługa korespondencji wychodzącej,- obsługa urządzeń biurowych,- wsparcie pracowników w realizacji zadań należących do zakresu działania komórki.
IZBA SKARBOWA W ŁODZI - 2015-09-25 - Zduńska Wola (łódzkie)

PRACOWNIK FIZYCZNY/PRACOWNIK PRODUKCJI - do 2 100 PLN

Prace magazynowe oraz pomocnicze w zakresie obsługi maszyn i całego procesu wytwarzania produktów firmy.
Polukr sp. z o.o. - 2017-11-27 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM - od 1 200 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań administracyjnych oraz związanych z konserwacją systemów.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy; 2. prowadzenie całokształtu spraw związanych z zabezpieczeniem i rozliczeniem dostaw energii cieplnej i elektrycznej; 3. prowadzenie całokształtu spraw związanych z zabezpieczeniem sprawności i bieżącej konserwacji systemów: instalacji c.o. i c.w.u., p.poż., alarmowych i monitoringu, urządzeń dźwigowych i platformy schodowej, klimatyzacji, wentylacji, sieci telefonicznej, sprzętu gaśniczego, iluminacji, zegarów wahadłowych w Ratuszu i zegara wieży Ratusza; 4. składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu czynności.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. 5. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 1200 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-08-09 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 750 PLN

Do zadań pracownika będzie należeć :profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,udzielanie informacji o świadczonych usługach,kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy,sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
POCZTA POLSKA S.A. - 2015-12-02 - Jarocin (podkarpackie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R21/1556-465/17 - od 2 000 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-04-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIAW REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania: koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane; gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.IV.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-03 - Słupsk (pomorskie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH - od 3 500 PLN

OPIS STANOWISKA:• PRACE MONTERSKIE GŁÓWNIE NA BUDOWACH NA TERENIE PODKARPACIE PRZY INSTALACJACH: KANALIZACYJNYCH, WODNYCH,WENTYLACYJNYCH, KLIMATYZACYJNYCH, CHŁODNICZYCH, GAZOWYCH, SPRĘŻONEGO POWIETRZA, TECHNOLOGICZNYCH• MONTAŻ SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPŁOWNICZYCH• ZAPEWNIENIE PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA W/W INSTALACJI
NTS TECHNIKA GRZEWCZA I SANITARNA GRZEGORZ PIOTROWSKI - 2017-05-08 - Rzeszów (podkarpackie)

MALARZ BUDOWLANY - do 1 500 PLN

Wykonywanie prac malarskich w budynkach mieszkaniowych, w tym: prace zewnętrzne i wewnętrzne, malowanie okien i drzwi, przygotowywanie powierzchni.Miejsce pracy Wrocław, ul. Kielecka, później wg zleceń100 h pracy w miesiącu, dyspozycyjność 7-13Sala D
Aksses Group Sp. z o.o - 2017-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. PROJEKTOWANIA I WYKONYWANIA PROJEKTÓW WG WYTYCZNYCVH - od 2 800 PLN

wykonywanie, realizowanie projektów wg. wytycznych + rysunek techniczny, elementów maszyn drogowych
STRASSMAYR POLSKA Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Wysogotowo (wielkopolskie)

STANOWISKO DS.PROMOCJI GMINY (18 DOF DO 30) - od 2 450 PLN

Oferta pracy dla osób do 30rż, Inicjowanie działań związanych z kształtowaniem wizerunku Gminy Karczew, opracowywanie koncepcji materiałów promocyjnych i ich zakup, zakup kalendarzy oraz pucharów i medali, prowadzenie spraw związanych z dystrybucją i upowszechnianiem materiałów promocyjnych i informacjach o gminie.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Karczew (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KANCELARYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

obsługa korespondencji, zakładanie teczek aktowych, pomoc przy archiwizacji
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Sulęcin (lubuskie)

KOSMETYCZKA-POMOC W GABINECIE KOSMETYCZNYM - 997,4 PLN

Zapoznanie sie z charakterystyką zawodu kosmetyczki.Przygotowywanie stanowiska pracy oraz klientki do zabiegu.wykonywanie zabiegów pod nadzorem opiekuna.Sprzatanie stanowiska pracy po wykonanym zabiegu.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)


Wybierz powiat