STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW K/M Warszawa oferta pracy ZUS II Oddział w Warszawie
Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnienie także przygotowania dokumentacji do wypłaty świadczeń.
Data publikacji: 2019-07-12
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZUS II Oddział w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnienie także przygotowania dokumentacji do wypłaty świadczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW - opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnienie także przygotowania dokumentacji do wypłaty świadczeń. WYMAGANIA FORMALNE NIEZBĘDNE - wykształcenie średnie WYMAGANE DOKUMENTY: CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej) Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW - 26.07.2019 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie Wydział Kadrowo-Płacowy, pokój 408 ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa Dokumenty składane osobiście prosimy składać w kopertach na stanowisku Dziennik Podawczy, który znajduje się na parterze. DODATKOWE INFORMACJE: - poszukujemy 5 kandydatów - proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne - złożonych dokumentów nie zwracamy - oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana - dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością. MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: - Inspektorat w Legionowie (4 kandydatów) ul. Słowackiego 20 05-120 Legionowo - Inspektorat w Wołominie (1 kandydat) ul. Reja 20 05-200 Wołomin SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERENETOWEJ WWW.ZUS.PL W ZAKŁADCE PRACA W ZUS - II ODDZIAŁ W WARSZAWIE.
Nazwa pracodawcy: ZUS II Oddział w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
WYMAGANE DOKUMENTY- CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej), kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Podskarbińska
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 5
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 16.07.2019
Oferta pracy ważna do: 12.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1b043982408777fe8a68a817b20772de
Podobne oferty pracy
-zapoznanie się z przepisami BHP i PPOŻ,-tynkowanie,-murowanie,-malowanie,-prace porządkowe na terenie budowy.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Świebodzin (lubuskie)
- ocena narażania banku na ryzyka bankowe kredytowe i pochodne- dokonywanie pomiaru i monitorowanie poziomu ryzyk bankowych- ocena i analiza limitów na ryzyka
Bank Spółdzielczy w Pucku - 2019-04-05 - Puck (pomorskie)
opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-09-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-03-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1)dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu, jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej w tym zgodności ze stałą organizacją ruchu w zakresie rozwiązań rowerowych,2)współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policji oraz innymi jednostkami,3)prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,4)prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów, prowadzeniem parkingów strzeżonych dla pojazdów usuniętych oraz przejęciem pojazdów nieodebranych przez właścicieli w ustawowym terminie,5)kreowanie polityki rowerowej w mieście Chełm,6)prowadzenie spraw związanych z rozwojem i bieżącym utrzymaniem infrastruktury rowerowej na terenie miasta,7)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem miejskiego systemu wypożyczalni rowerów,8)przeprowadzanie analiz bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym rowerowego,9)współpraca z zarządcą drogi w zakresie budowy i utrzymania infrastruktury rowerowej,10)udział w odbiorach elementów infrastruktury rowerowej,11)inicjowanie i koordynowanie działań Urzędu, zarządów dróg, organizacji rowerowych na rzecz tworzenia spójnego systemu tras rowerowych w mieście oraz w powiązaniu z gminami ościennymi,12)prowadzenie spraw związanych z ewidencją zdarzeń drogowych,13)wydawanie identyfikatorów zezwalających na wjazd na teren strefy staromiejskiej,14)opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu,15)rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz przedkładanie ich Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia,16)rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu,17)przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji,18)przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,19)opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych, w tym ścieżek rowerowych.
Urząd Miasta Chełm - 2018-10-01 - Chełm (lubelskie)
- Prowadzenie ewidencji wydatków ,- Rozliczanie list świadczeniobiorców,- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych,- Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych,- Prowadzenie spraw kadrowych,Kontakt:- telefon: 58 683 90 89- E-mail: gops (at) pszczolki.plTERMIN SKŁADANIA APLIKACJI - 26.02.2016r.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PSZCZÓŁKACH - 2016-02-17 - Pszczółki (pomorskie)
Praca przy stacji montażowej regulatorów szyb samochodowych. Wykonywanie pracy w pozycji stojącej.Do codziennych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy nie tylko obsługa, lecz także konserwacja i kontrola stanu technicznego urządzeń w przypadku wykrycia usterek, operator maszyny zgłasza konieczność przeprowadzenia naprawy do Działu Utrzymania Ruchu, odpowiedzialnego za serwisowanie sprzętu.
KWANGJIN POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-24 - Tychy (śląskie)
sprzatanie gruntowne pokoi po wyjazdach gości, sprzatanie bieżące pokoi podczas pobytu gości, sprzątanie wspólnych części i pomieszczeń pobytowych, sal konferencyjnych, dbałość o otrzymanie odpowiedniego stanu higieniczno-sanitarnego, dbałośc o właściwa jakość, standardy, estetykę w realizacji zadań
Poczta Polska - 2015-12-04 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
•zarządzenie portfelem wierzytelności trudnych Banku,•weryfikacja dokumentacji kredytowej, w szczególności prawnych zabezpieczeń,•ocena sytuacji płatniczej dłużników i ustalanie strategii postępowania z dłużnikami, •negocjacje z dłużnikami, przygotowanie propozycji restrukturyzacyjnych,•prowadzenie polubownej windykacji – monity telefoniczne i listowne, kontakty bezpośrednie z dłużnikami,•podejmowanie czynności sądowo-egzekucyjnych,•kontakty z sądami, współpraca z komornikami, syndykami,•monitorowanie przebiegu spraw i kontrola spłat należności,•raportowanie o efektach podejmowanych działań wobec dłużników.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2019-06-21 - Poddębice (łódzkie)
Wykształcenie średnie ekonomiczne, mile widziane dośiwdczenie zawodowe, obsługa programu księgowego, biegła obsługa komputera
FIRMA "ZAST-PPD" ARTUR JAROSZ - 2017-11-06 - Racibórz (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Dobrzyniewo Fabryczne (podlaskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
PAL-TECH Usługi remontowo-budowlane Andrzej Paluch - 2017-10-27 - Tarnów Opolski (opolskie)
szkolenie kursantów na prawo jazdy kat. B, praca w Gorzowie i Strzelcach Krajeńskich
Wyzsza szkoła Jazdy "DB" Damian Badura - 2017-02-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa klienta. Oferta dostępna w sali G, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą: p. Małgorzata Korzec, tel.: 71 36 90 225.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2017-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
Dowóz pieczywa
PIEKARNIA CIASTKARNIA HANDEL DETALICZNY EUGENIUSZ GŁODOWSKI - 2017-04-27 - Lębork (pomorskie)
obsługa klienta w barze, dbałość o stanowisko pracy
MAX S.C. ZHU - 2017-10-10 - Jaworzno (śląskie)
montaż okien, rolet, prapetów i drzwi; godziny pracy 8.00-16.00
OSTAL GROUP Sp. z o.o. - 2019-08-07 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz procedur konkurencyjnych poniżej 30 tyś. euro
MAGURSKI PARK NARODOWY - 2018-08-03 - Krempna (podkarpackie)
przygotowywanie projektów pism;wykonywanie zadań pomocniczych;pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy załadunku, transporcie odpadów komunalnych.
Remondis Otwock sp z o o - 2018-05-08 - Otwock (mazowieckie)
Nauka tańca towarzyskiego w stylach tanecznych ( LA, ST )
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
WG programu stażu ( 6/3)
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Montaż instalacji sanitarnych, hydraulicznych.
"SOLMAR" Piotr Dawidowski - 2018-03-23 - Zamość (lubelskie)
Obsługa kasowa jednostek organizacynych gminy i sporządzanie przelwów na wszystkie płatności. Ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania. Prowadzenie ewidencji i windykacji oraz pełnej dokumentacji należności m.in. z tytułu dzierżawy działek, wieczystego użytkowania działek. Sporządzanie sprawozdań z zakresu stanowiska.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2017-10-23 - Pszczółki (pomorskie)
Sprzedaż kwiatów, układanie bukietów
P.H.U. Grzegorz Gałęzowski - 2019-03-15 - Oleśnica (dolnośląskie)
wykonywanie prostych prac na terenie budowy, załadunek i rozładunek materiałów i sprzętu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Piaseczno (mazowieckie)