STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO (NR 1403) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO (NR 1403)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Data publikacji: 2019-03-12

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
M.Konopnickiej 18a, 85-124 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO (NR 1403)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie wyższe Pożądane:- wykształcenie wyższe (administracja, prawo)- studia podyplomowe (postępowanie cywilne, postępowanie administracyjne, prawo pracy, ubezpieczenia społeczne)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi w Zakładzie lub 1 rok pracy związanej obsługą prawną Wymagania dodatkowe- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego i cywilnego- umiejętność obsługi pakietu MS Office,- orientacja w stosowaniu i interpretowaniu przepisów prawnych- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji ( wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe Wymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty25 marca 2019 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie oferta pracyOsobiście:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczSala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracy Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy: Oddział ZUS w Bydgoszczyul. Konopnickiej 18a, 85-124 Bydgoszcz

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data dodania oferty pracy: 12.03.2019

Oferta pracy ważna do: 25.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

FIZJOTERAPEUTA/MASAŻYSTA - do 13 PLN

obsługa pacjenta w zakresie odpowiednich zabiegów, prowadzenie dokumentacji
UROVITA sp. z o.o. - 2017-11-20 - Chorzów (śląskie)

MONTER BALUSTRAD-KONSTRUKCJI - od 2 000 PLN

Montaż balustrad.
PPHU Metex Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Płock (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI -PRACA W INSPEKTORACIE W INOWROCŁAWIU - NA CZAS ZASTĘPSTWA (NR 3262) - od 2 100 PLN

opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kap[itału poczatkowego i innych swiadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-09-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

MURARZ - od 16,55 PLN

- murarz
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Miejsce Piastowe (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Obsługa klienta oraz kasy fiskalnej.Przyjmowanie dostaw towaru.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY-STAŻ WRPO 109 - 997,4 PLN

Robotnik gospodarczy-staż wrpo 109
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Września (wielkopolskie)

MŁODSZY OPIEKUN - 997,4 PLN

młodszy opiekun
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PODSTAWOWEJ OBSŁUGI TECHNICZNEJ - od 2 400 PLN

sprzątanie terenu wewnątrz 4 budynków i wokół, koszenie trawy i żywopłotów, odśnieżanie chodników w okresie zimowym, doglądanie stanu technicznego nieruchomości i raportowanie zauważonych nieprawidłowości, umiejętność naprawy drobnych usterek ślusarskich, instalacji wod-kan i instalacji elektrycznej, reagowanie w nagłych sytuacjach
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Przyjaźń" w Krzeszowicach - 2017-06-14 - Zabierzów (małopolskie)

STANOWISKO DS. NABYWANIA, ZAMIANY I APORTÓW NIERUCHOMOŚCIW WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGO - od 2 100 PLN

.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)nabywanie nieruchomości do zasobów gruntów komunalnych w ramach środków określonych w budżecie,2)zamiana gruntów komunalnych na grunty Skarbu Państwa, innych osób samorządowych, osób fizycznych i prawnych,3)zbywanie nieruchomości komunalnych na rzecz osób prawnych w postaci niepieniężnej (aportu),4)uwłaszczanie komunalnych osób prawnych,5)prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prawa pierwokupu nieruchomości,6)przejmowanie nieruchomości zabudowanych i nie zabudowanych od przedsiębiorstw, innych osób prawnych oraz od osób fizycznych w drodze darowizny w formie aktu notarialnego,7)uczestnictwo w komisjach przetargowych dot. sprzedaży nieruchomości,8)organizowanie zamówień publicznych w zakresie kompetencji referatu,9)zlecanie wycen nieruchomości gruntowych, budynków, lokali i innych urządzeń i składników majątkowych,10)sporządzanie analiz, sprawozdań i projektów budżetu w zakresie obrotu nieruchomościami,11)współudział w opracowywaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,12)monitorowanie obrotu nieruchomościami oraz analiza wykorzystania majątku komunalnego i Skarbu Państwa będącego w zasobach,13)wykonywanie, w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w referacie,14)współdziałanie z innymi referatami w Wydziale oraz innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych,15)samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy,16)dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,17)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Urząd Miasta Chełm - 2018-08-09 - Chełm (lubelskie)

DOCIERACZ-POLEROWACZ - od 2 000 PLN

prac polega na polerowaniu za pomocą narządzi polerskich wcześniej wylany wyrób kompozytowy
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Przeworsk (podkarpackie)

MONTER SIECI - od 1 850 PLN

prace przy budowie sieci światłowodowej (rozciaganie rur, folii, sprzątanie po wykopie, wiercenie)
Łukasz Lajszner Lubonet - 2016-07-05 - Kościan (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - od 2 000 PLN

Prowadzenie rejestrów sprzedaży zakupów dla podatku od towarów i usług vat; terminowe wstawiane faktur vat; prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych dla podatku od towarów i usług oraz terminowe jej składanie w urzędzie skarbowym; prowadzenie rejestru faktur wpływających do ZPO; prowadzenie ewidencji środków trwałych ZPO; prowadzenie zagadnien związanych z ewidencją komputerową i funkcjonowaniem systemu finansowo-księgowego. Praca 7-15
Zespół Placówek Oświatowych - 2017-01-13 - Opole (opolskie)

UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA POWIERZCHNI BIUROWEJ - od 13,7 PLN

- Utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń- Wynagrodzenie: 13,70 zł brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 17:00-21:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana umiejętność organizacji pracy własnej, sumienność, dokładność. Mile widziana Książeczka sanepidu. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 693-320-399) w godzinach: 11:00-16:00.
SODEXO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 3 000 PLN

prace pomocnicze na budowach, praca na terenie Sosnowca i okolicznych miast
Zakład Produkcyjno-Usługowy "PREBET" S.C. Sławomir Baranowski, Waldemar Piętka - 2018-10-18 - Sosnowiec (śląskie)

HANDLOWIEC - 3 200 - 4 000 PLN

Prowadzenie sprzedaży w oddziale, negocjowanie warunków handlowych z klientami, przyjmowanie i wydawanie towarów.
MAKRO FHU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-22 - Wieliczka (małopolskie)

SPAWACZ - od 2 250 PLN

Spawanie elementów metalowych
IMM IRENA AWDIJCZUK - 2019-01-08 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

KONTROLER JAKOŚCI -OFPR/18/1475 - 3 024 - 4 200 PLN

Kontrola jakości w toku produkcji NDT wykonywania robót spawalniczych.Dokumentowanie przeprowadzonych kontroli i badań.Ocena wyrobu gotowego, kontrola i kompletacja dokumentów jakościowych.Opracowywanie dokumentacji jakościowej dla klienta, nadzorowanie reklamacji.Przygotowywanie dokumentacji powykonawczej do odbiorów Klienta oraz UDT. Uczestniczenie w odbiorach częściowych robót pod dany projekt.
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-27 - Rychtal (wielkopolskie)

POMOCNIK MALARZA PROSZKOWEGO - od 13,7 PLN

praca na malarni proszkowej
P.P.H.U FAST SERVICE Sochoń Tadeusz w Wasilkowie - 2018-08-14 - Wasilków (podlaskie)

POMOC PRZEDSZKOLNA - od 2 000 PLN

prace porządkowe, opieka nad dziećmi itp.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wapno (wielkopolskie)

FORMIERZ TWORZYW SZTUCZNYCH - od 2 100 PLN

czyszczenie form woskowanie
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Wodziany (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

1. Obsługa gości.2. Serwowanie napojów gorących.3. Obsługa kasy fiskalnej.4. Zmywanie naczyń, sprzątanie stanowisko pracy - kawiarni.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łęczyca (łódzkie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa kasy fiskalnej i terminala, monitorowanie stanu zapasów i towaru, metkowanie produktów, przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji, obsługa i pomoc w wyborze towaru klientowi sklepu, dbanie o czystość miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Terespol (lubelskie)

MECHANIK, KONSERWATOR - od 2 800 PLN

naprawa maszyn i urządzeń budowlanych
KAJA s.c. Karolina i Julian Brewka - 2018-10-18 - Złotów (wielkopolskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - od 3 000 PLN

NAPRAWA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH W BAZIE FIRMY ORAZ WYJAZDOWA
USŁUGI TRANSPORTOWE "REGAL" ALICJA REGUŁA - 2016-02-26 - Braciejowa (podkarpackie)

TECHNIK UTRZYMANIA RUCHU - od 3 000 PLN

Remonty maszyn i urządzeń.
RADPOL S.A. Zakład w Ciechowie - 2018-03-06 - Ciechów (dolnośląskie)

ANALITYK SYSTEMOWY / BIZNESOWY IT - od 4 210 PLN

Wydobywanie i analiza wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych dla obecnych oraz nowych projektów (aplikacje/systemy informatyczne, urządzenia telemetryczne)Proponowanie i weryfikacja rozwiązań systemowychKomunikacja z biznesem, IT i dostawcami w zakresie analizy wymagań i rozwiązań systemowychWspółpraca z kierownikami projektów oraz wspieranie projektów w zakresie merytorycznymStała współpraca z pozostałymi działami firmyUdział w identyfikacji ryzykZapewnienie wsparcia przy weryfikacji systemu; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15 oraz e-mail
APATOR TELEMETRIA Sp. z o. o. - 2016-06-24 - Słupsk (pomorskie)

MURARZ - od 2 500 PLN

wykonywanie prac murarskich
INSTALBUD Zakład Robót Instalacyjno-Budowlanych Łuków Antoni Makaruk - 2017-03-01 - Łuków (lubelskie)


Wybierz powiat