STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I OBSŁUGI KASY Pszczółki oferta pracy Urząd Gminy w Pszczółkach
Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I OBSŁUGI KASY
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kasowa jednostek organizacynych gminy i sporządzanie przelwów na wszystkie płatności. Ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania. Prowadzenie ewidencji i windykacji oraz pełnej dokumentacji należności m.in. z tytułu dzierżawy działek, wieczystego użytkowania działek. Sporządzanie sprawozdań z zakresu stanowiska.
Data publikacji: 2017-10-23
Lokalizacja: Pszczółki (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Gminy w Pszczółkach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kasowa jednostek organizacynych gminy i sporządzanie przelwów na wszystkie płatności. Ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania. Prowadzenie ewidencji i windykacji oraz pełnej dokumentacji należności m.in. z tytułu dzierżawy działek, wieczystego użytkowania działek. Sporządzanie sprawozdań z zakresu stanowiska.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I OBSŁUGI KASY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczółki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczółki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.10.2017
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Pszczółkach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-list motywacyny-CV-kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie-kserokopie świadectw pracy-kserokopie dyplomów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje -oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnch i korzystania z pełni praw publicznych, o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o nieposzlakowanej opinii, o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na niniejszym stanowisku
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pszczółki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pszczółki
Adres strony pracodawcy: www.pszczolki.pl
Ulica pracodawcy: Pomorska
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 24.10.2017
Oferta pracy ważna do: 26.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
W zależności od potrzeb: toczenie, wiercenie, gwintowanie itp. - możliwość przyuczenia do wykonywanej pracy
M&R Printing Equipment Poland Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Wojnicz (małopolskie)
Sprzątanie budynku szkoły
Amerykańska Szkoła Podstawowa i Gimnazjum - 2017-06-02 - Gdynia (pomorskie)
praca w charakterze nauczyciela języka polskiego
Stowarzyszenie Rozwoju Wsi Dalewo i Gogolewo - 2018-08-29 - Gogolewo (zachodniopomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o ekspozycję sklepu, obsługa klienta, fakturowanie towarów podczas sprzedaży
kontakt przez OHP - 2018-08-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
prace porządkowe i gospodacze
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych, kontrola pracy urządzeń, informowanie o usterkach, kontrola jakości produktów, dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonego.
"Sanpro Interim BPO" Sp z o.o. - 2016-06-17 - Wałbrzych (dolnośląskie)
- prace w gabinecie zabiegowym, rejestracji, współpraca z lekarzami
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Krosno (podkarpackie)
Obsługa stanowiska do gięcia profili PVC, przygotowanie profili, gięcie.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Stryków (łódzkie)
utrzymanie czystości i porządku
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Żuromin (mazowieckie)
Samoorganizacja pracy.Kontakt osobisty w godz. 09.00-18.00 lub telefoniczny 09.00-22.00.
Nowea Sp z o.o. - 2018-04-19 - Płońsk (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 21.30
Centrum Sportowe " AKTYWNA FABRYKA" Martyna Grużewska - 2018-02-16 - Słupsk (pomorskie)
Terminowa dostawa towaru na powierzonym terenie, sprawne i rzetelne załadowywanie i rozładowywanie towaru. Prawidłowe rozliczanie i obieg dokumentacji, odbiór gotówki od klientów. Dystrybucja materiałów reklamowych i promocyjnych do klientów. Praca na terenie Piły i okolic. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, kolejna na czas określony. Rozpoczęcie pracy pn. - pt/sb. ok. godz. 06.00.
IGLOTEX DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Piła (wielkopolskie)
a)obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,b)prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,c)prowadzenie ewidencji środków trwałych,d)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,e)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,f)obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych g)sporządzanie zeznań podatkowych,h)sporządzenie przelewów,i)prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,j)sporządzanie sprawozdań do GUS,k)sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,l)prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-08-18 - Kożuchów (lubuskie)
prace na sprzęcie budowlanym, prace ziemne, udział w montażu rurociągówm-ce pracy: woj. kuj.-pom.
GAZBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki: planowanie, organizowanie, realizowanie oraz rozliczanie działalności konserwacyjnej prowadzonej w nieruchomościach będących w zarządzie oddziału; prowadzenie dokumentacji związanej z konserwacją i utrzymaniem obiektów służbowych oraz lokali mieszkalnych w celu zapewnienia ich utrzymania we właściwym stanie technicznym; przygotowanie i planowanie na okres 1 roku wydatków budżetowych oddziału w zakresie pozostającym we właściwości poprzez bieżące analizowanie przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia dyscypliny finansów publicznych; prowadzenie bieżącej ewidencji i sprawozdawczości oraz pozostałej dokumentacji pozostającej w zakresie konserwacji, w tym rozliczanie konserwatorów z pobranych materiałów w celu właściwego wykorzystania materiałów konserwacyjnych oraz przeciwdziałania powstawaniu zapasów i niedoborów w magazynie sekcji. Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe. Wymagania niezbędne: - komunikatywność; - umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania personelem, działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego; - posiadanie wiedzy z zakresu prac budowlanych i gospodarki materiałowej; - posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w dziedzinie konserwacji i remontów. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe techniczne (budowlane lub pokrewne); - znajomość programów komputerowych, w tym posługiwanie się programem do kosztorysowania; - posiadanie uprawnień budowlanych, energetycznych w zakresie dozoru; - 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji; - znajomość przepisów Ustawy o Straży Granicznej oraz Zarządzenia Nr 5 KGSG, KPA, KC.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-03-23 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami będącymi w dyspozycji jednostki, zakup wyposażenia budnków, koordynacja umów z firmami zewnętrznymi, prowadzenie archiwum, zapewnienie obsługi cateringowej spotkań, zastępstwo w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa domen internetowych, wstawianie filmów na stronę, tworzenie stron internetowych.
Kiełb Jan PHU Wielobranżowe - 2018-03-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Mechanika pojazdów osobowych, dostawczych, praca na samodzielnym stanowisku.Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 8-16, 10-18; umowa na czas nieokreślony, wynagrodzenie od 1750 zł brutto do negocjacji.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w zawodzie
ZPOiSR R&M MEDICA KRAKÓW - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
Liczenie towarów za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2017-11-08 - Rzeszów (podkarpackie)
szycie odzieży damskiej
AKMA Norbert Cichy - 2017-05-19 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Odpowiedzialność za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowanie działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzorowanie realizacji polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk; koordynowanie i monitorowanie realizacji planu gospodarki niskoemisyjnej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. w budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro-energetycznych i pro-ekologicznych zachowań wśród nie-energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii w tym między innymi merytoryczny nadzór i konsultacje programów o tematyce energetycznej. terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości; bieżąca kontrola wykonania będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych; prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.Wynagrodzenie od 2800 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-29 - Słupsk (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal wykładowych, korytarzy, toalet, mycie podłóg , odkurzanie, mycie okien. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 3 miesiące.
FIRMA "SKRZAT" ELŻBIETA DYRLA - 2017-03-29 - Piła (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów wietnamskich przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom wietnamskim informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: przygotowywanie i sprzedaż produktów McDonald's. Uzupełnianie zapasów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń. Prace porządkowe, utrzymywanie w czystości pomieszczeń i sprzętów na sali restauracyjnej i w części sanitarnej. Prace porządkowe w restauracji i na terenie zewnętrznym wokół restauracji.- Wynagrodzenie: 12,00 zł/brutto/godzinę (miesięcznie nie mniej niż 2000zł brutto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy (istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy [75% lub 50%]).- Praca w godzinach: 6:00-24:00 po 8 godzin + soboty, niedziele, święta według grafika. Wymagania: wykształcenie bez znaczenia. Doświadczenie nie jest wymagane. Kontakt wstępnie telefoniczny (605-444-747) w godzinach: 8:00-20:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
FIRMA "JUREX" IRENE JUREK - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)
Opis stanowiska:Nadzór i rozbudowa funkcjonalności systemu Comarch XL
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-08-25 - Wałcz (zachodniopomorskie)
odpowiada za systematyczne rozliczanie kont płatników składek w celu ustalenia stanu konta, a następnie podjęcie stosownych działań zmierzających do odzyskania należności bądź likwidacji nadpłat. W odniesieniu do należności przedawnionych, odpowiada za opracowanie wniosku o odpisanie zadłużenia - odpowiada za rozpatrywanie przydzielonych spraw oraz za przygotowanie odpowiedzi na wystąpienia płatników składek, uprawnionych podmiotów oraz komórek wewnętrznych odnośnie danych zaewidencjonowanych na koncie płatnika składek oraz stanu rozliczenia konta - odpowiada za prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych z błędami lub brakiem dokumentów rozliczeniowych, w tym za dokonywanie wymiaru składek z urzędu na podstawie art.48 ustawy z 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych- odpowiada za wystawianie płatnikom składek wezwań do zapłaty oraz upomnień, jak również za przygotowanie decyzji określającej wysokość zadłużenia na koncie
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2016-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie akt osobowych, przyjmowanie i rejestrowanie umów cywilnoprawnych, wystawianie faktur VAT, sporządzanie cząstkowych deklaracji VAT,przyjmowanie korespondencji i wysyłanie, zakup materiałów na potrzeby biura więcej informacji na stronie BIP Urzędu Gminy Słupsk; godz. pracy 7.30-15.30, umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W GMINIE SŁUPSK - 2017-01-05 - Słupsk (pomorskie)
ochrona obiektów
Kalexim Sp. z o.o. - 2018-08-02 - Świętochłowice (śląskie)
Kalibrowanie i konfekcjonowanie jelit.
"SZADEK" Dariusz Szada Borzyszkowski - 2015-12-04 - Pawłowo (pomorskie)