STANOWISKO DS. PROMOCJI W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. PROMOCJI W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1)opracowywanie informacji promocyjnych przeznaczonych do publikacji w środkach masowego przekazu oraz współpraca z Biurem Informatyki i Gabinetem Prezydenta w zakresie promocji Miasta Chełm w Internecie,2)kreowanie polityki promocyjnej,3)koordynacja spotkań, obsługa organizacyjna wizyt i uroczystości na terenie Miasta,4)przygotowywanie tekstów oficjalnych wystąpień,5)przygotowywanie materiałów prasowych,6)współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami,7)prowadzenie dokumentacji fotograficznej,8)współpraca z pracownikiem ds. obsługi marketingowej i prasowej w zakresie public relations Miasta oraz oficjalnych profili na portalach społecznościowych,9)prowadzenie czynności wyjaśniających odnośnie skarg i wniosków w zakresie realizowanych zadań,10)opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje oraz wnioski radnych i Komisji Rady Miasta,11)należyte prowadzenie akt zgodnie z jednolitym wykazem akt oraz instrukcją kancelaryjną i archiwalną,12)wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy zleconych przez przełożonego,13)opracowywanie wniosków,14)prowadzenie i aktualizacja karty informacyjnej.
Data publikacji: 2020-08-06
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)opracowywanie informacji promocyjnych przeznaczonych do publikacji w środkach masowego przekazu oraz współpraca z Biurem Informatyki i Gabinetem Prezydenta w zakresie promocji Miasta Chełm w Internecie,2)kreowanie polityki promocyjnej,3)koordynacja spotkań, obsługa organizacyjna wizyt i uroczystości na terenie Miasta,4)przygotowywanie tekstów oficjalnych wystąpień,5)przygotowywanie materiałów prasowych,6)współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami,7)prowadzenie dokumentacji fotograficznej,8)współpraca z pracownikiem ds. obsługi marketingowej i prasowej w zakresie public relations Miasta oraz oficjalnych profili na portalach społecznościowych,9)prowadzenie czynności wyjaśniających odnośnie skarg i wniosków w zakresie realizowanych zadań,10)opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje oraz wnioski radnych i Komisji Rady Miasta,11)należyte prowadzenie akt zgodnie z jednolitym wykazem akt oraz instrukcją kancelaryjną i archiwalną,12)wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy zleconych przez przełożonego,13)opracowywanie wniosków,14)prowadzenie i aktualizacja karty informacyjnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PROMOCJI W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: administracja/marketing/zarządz./zarządz. i marketing/ekonomia
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość przepisów prawa w zakresie działalności Departamentu (w szczególności: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętności redakcyjne, zdolność sporządzania opracowań, pozyskiwania informacji, organizacji pracy własnej
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//WOA-I.2110.64.2020.pdfPREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko ds. promocji w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.64.20201.Wymagania niezbędne :1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku administracja lub marketing lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub ekonomia.2. Wymagania dodatkowe :1) doświadczenie w pracy w dziedzinie public relations lub w pracy medialnej,2) znajomość przepisów prawa w zakresie działalności Departamentu (w szczególności: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej),3) doświadczenie w zakresie działań promocyjnych w mediach społecznościowych,4) doświadczenie z przeprowadzaniem akcji promocyjnych/marketingowych,5) umiejętności redakcyjne, zdolność sporządzania opracowań, pozyskiwania informacji, organizacji pracy własnej.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)opracowywanie informacji promocyjnych przeznaczonych do publikacji w środkach masowego przekazu oraz współpraca z Biurem Informatyki i Gabinetem Prezydenta w zakresie promocji Miasta Chełm w Internecie,2)kreowanie polityki promocyjnej,3)koordynacja spotkań, obsługa organizacyjna wizyt i uroczystości na terenie Miasta,4)przygotowywanie tekstów oficjalnych wystąpień,5)przygotowywanie materiałów prasowych,6)współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami,7)prowadzenie dokumentacji fotograficznej,8)współpraca z pracownikiem ds. obsługi marketingowej i prasowej w zakresie public relations Miasta oraz oficjalnych profili na portalach społecznościowych,9)prowadzenie czynności wyjaśniających odnośnie skarg i wniosków w zakresie realizowanych zadań,10)opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje oraz wnioski radnych i Komisji Rady Miasta,11)należyte prowadzenie akt zgodnie z jednolitym wykazem akt oraz instrukcją kancelaryjną i archiwalną,12)wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy zleconych przez przełożonego,13)opracowywanie wniosków,14)prowadzenie i aktualizacja karty informacyjnej.4. Warunki pracy na stanowisku :1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi : 6,54 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne :1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,9)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,10)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),12)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. promocji w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 18 sierpnia 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. promocji w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 5 sieprnia 2020 roku , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).Chełm, dnia 2020-08-05KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. promocji w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 5 sieprnia 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,9)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,10)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),12)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.08.2020
Data dodania oferty pracy: 06.08.2020
Oferta pracy ważna do: 18.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3afc425c00e27042aabe66ba51dd3cdd
Podobne oferty pracy
Praca w kuchni
Paweł Miszczak KUŹNIA SMAKÓW - 2018-07-27 - Małe Pułkowo (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie drobnych prac konserwacyjno-naprawczych wzakresie różnych prac ślusarskich, stolarskich, malarskich orazogólnobudowlanych związanych z infrastrukturą budynkówwłasnych oraz lokali najmowanych, -usuwanie awarii instalacjielektrycznych niskiego napięcia zgodnie z posiadanymiuprawnieniami, -konserwacja i naprawa wózków peronowych itransportu wewnętrznego, -wykonywanie prac w zakresie napraw irenowacji mebli i sprzętu znajdującego się w nieruchomościach,zarządzanych przez PI, -konserwacja i naprawy w zakresie instalacjiwod. kan., o.c. oraz poszczególnych jej elementów i urządzeń,-wykonywanie prac związanych z montażem i instalacją nowegosprzętu i wyposażenia. Praca w godzinach 8-16
Poczta Polska S. A. - 2017-08-31 - Opole (opolskie)
Meldowanie gości, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa (zdalna) klientów z Turcji. Przgotowywanie ofert na rynek turecki.
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Karczew (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za stałą współpracę z Parkiem Wodnym 3 Fale w zakresie funkcjonowania Spółki z o. o. oraz za realizację programów społecznych.Ważniejsze zadania: 1. coroczne opracowywanie i bieżąca aktualizacja programów społecznych; 2. weryfikacja dostępności poszczególnych stref Parku Wodnego 3 Fale; 3. opracowanie pakietu usług społecznych w obszarach polityki społecznej; 4. rozliczenie programu społecznego z uwzględnieniem obszaru i przypisanych osobogodzin; 5. weryfikacja przygotowanych przez Park Wodny 3 Fale kosztów świadczenia usług w poszczególnych strefach z uwzględnieniem ich zakresu i rodzaju; 6. kontrola realizacji programów społecznych pod kątem merytorycznym; 7. przygotowywanie aktów prawnych w zakresie funkcjonowania Parku Wodnego 3 Fale.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-04-05 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru, prowadzenie dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Drogoszowice (dolnośląskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-02-14 - Żary (lubuskie)
1)Wykonywanie zadań wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i pokrewnych ustaw.2)monitorowanie zadań z zakresu porządku, czystości i zieleni przy współpracy ze Strażą Miejską oraz inicjowanie działań mających na celu zapewnienie porządku i estetycznego wyglądu Miasta.3)Przygotowanie, realizacja, rozliczenie finansowe i rzeczowe oraz bezpośredni nadzór nad realizacją zadań związanych z:- utrzymaniem zieleni na terenie Miasta Chełm w tym w pasach drogowych;- utrzymaniem czystości i porządku na terenie Miasta Chełm w tym w pasach drogowych;- utrzymaniem sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych.4)Ewidencjonowanie terenów wskazanych przez Wydział merytoryczny, w celu bieżącego utrzymania czystości.5)Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń do gromadzenia, usuwania oraz unieszkodliwiania odpadów komunalnych.6)ustalanie sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi mieszkaniowy zasób miasta Chełm,7)Likwidacja nielegalnych wysypisk przy współpracy ze Strażą Miejską.8)Badania i analizy w zakresie jakości świadczonych usług komunalnych.9)Wyjaśnienia, interpelacje, opinie, akty prawne dotyczące zagadnień z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminach, bieżących remontów obiektów i urządzeń komunalnych oraz eksploatacji terenów zieleni miejskiej.10)Współdziałanie z Wydziałem merytorycznym w zakresie wspólnych zadań tj. gospodarki odpadami, ochroną przyrody itp.11)Współpraca z właściwymi organami w zakresie poprawy sytuacji porządkowo-sanitarne (Powiatowa Inspekcja Sanitarna, Nadzór budowlany itp.)12) Ochrona terenów zieleni, zadrzewień, parków.13)Opracowywanie programów rozwoju i utrzymania małej architektury miejskiej (ogródki jordanowskie, palce zabaw, parki itp.).14)Ochrona pomników i tablic pamiątkowych usytuowanych na terenie Miasta Chełm.15)Współpraca przy organizowaniu okolicznościowych imprez sportowo-artystycznych na terenie Miasta Chełm w zakresie utrzymania czystości i porządku.16)Współpraca z Departamentem Promocji i Kultury przy organizowaniu i oprawie technicznej corocznych świąt państwowych i kościelnych.17) Zlecanie podmiotom zewnętrznym świadczenia usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości, zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury.18) Nadzorowanie i monitorowanie realizacji przekazanych zadań oraz ich finansowe rozliczanie.19) Dokonywanie kontroli w zakresie utrzymania czystości, terenów zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.20)samokontrola na stanowisku pracy,21)wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Urząd Miasta Chełm - 2020-03-10 - Chełm (lubelskie)
- Wprowadzanie danych do systemu komputerowego.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
KANCELARIA KSIĘGOWO-PODATKOWA PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-01 - Katowice (śląskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.Wymagane dokumenty:- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenieSzczegóły oferty: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-rozliczen-/738935
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku - 2019-05-15 - Tczew (pomorskie)
Zapewnia obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/bip/default.asp?id=219&idz=674209
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2016-11-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
teren miasta Lipiany, usługi opiekuńcze, doświadczenie w pracy z osobami starszymi i schorowanymi,
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Lipiany (zachodniopomorskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-09-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kierowca-magazynier
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Ręczne rysowanie i szkicowanie elementów przyrody, zwierząt na drzewie.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Wyszków Śląski (opolskie)
pakowanie mięsa
,,Meat-Pros,, Spółka z o.o. - 2016-07-15 - Chróścina (dolnośląskie)
sprzedaż art. papierniczych i zabawek
PICCOLO FIRMA HANDLOWA ZOFIA STĘPNIAK - 2018-11-05 - Bytom (śląskie)
wykonywanie drobnych prac kancelaryjnych (odbieranie poczty e-mailowej, przygotowywanie dokumentów na komputerze zgodnie ze wskazówkami dyrektora GCKSiR), pomoc instruktorowi
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
Prace montażowe wod. - kan., prace z wykorzystaniem technologii bezwykopowych.Miejsce pracy: Łódź.
FAMEL S.C. A. PIEKARSKA, M. KIERNAL - 2017-08-02 - Łódź (łódzkie)
SPRZĄTANIE HALI SPOŻYWCZEJ ZA POMOCĄ MYJKI WYMAGANIA;KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH;GODZINY PRACY: 06.00 - 14.00, 14.00 - 22.00, 22.00 - 06.00;
RADEX SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pomoc przy obróbce wstępnej, mycie, sprzątanie. Praca w systemie rownoważnym w godz. 7-19 w Kołobrzegu, również w weekendy
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
praca w stajni prz koniach
Marek Kaźmierczak Ośrodek Nauki Jazdy Konnej - 2018-09-24 - Wilczkowice (małopolskie)
Rwanie, sortowanie i ważenie pieczarek.
kontakt przez PUP - 2020-04-24 - Kolonia Mordy (mazowieckie)
Przedstawiciel produktów Lorandi Silos. Fachowe doradztwo techniczne, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi na podległym terenie, prezentacja oferty technicznej i handlowej, przygotowanie ofert, negocjacje, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów
INDUSTRIAL FRIGO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Myślenice (małopolskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Świdnica (lubuskie)
ps
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Gidle (łódzkie)
sprzedaż, wykładanie i zamawianie towaru
"Słoneczna Zielarnia" Sklep Zielarsko - Medyczny Przemysław Lechowicz - 2019-12-17 - Oświęcim (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń szpitalnych
Quavo Sp. z o.o. - 2018-12-21 - Zakopane (małopolskie)
Udzielanie profesjonalnych porad klientom w oparciu o najnowsze kierunki w makijażu,wykonywanie makijażu, doradztwo kosmetyczne, budowanie lojalności stałych klientów, wyjazdy firmowe (w tym zagraniczne - uczestniczstwo w targach branżowych i konkursach). Wizażysta jeździ do klienta i wykonuje usługę.[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : 19.12.2016-31.12.2017
A.V.Group Sp.z o.o. - 2016-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Prowadzenie miejskiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla obszaru miasta Chełm w tym w zakresie:1) części opisowej Ewidencji Gruntów i Budynków,2) rejestru cen i wartości nieruchomości,3) gleboznawczej klasyfikacji gruntów.2. Orzekanie w drodze decyzji o zmianach w operacie ewidencji gruntów i budynków z urzędu i na wniosek osób fizycznych i prawnych.3.Utrzymanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności a także aktualizację i modernizację informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków w drodze zamówień publicznych oraz czynności materialno technicznych na podstawie:1) przepisów prawa,2) wpisów w księgach wieczystych,3) prawomocnych orzeczeń sądu, a w przypadkach dotyczących europejskiego poświadczenia spadkowego orzeczeń sądu,4) ostatecznych decyzji administracyjnych,5) aktów notarialnych,6) aktów poświadczenia dziedziczenia oraz europejskich poświadczeń spadkowych,7) zgłoszeń budowy budynku, zawiadomień o zakończeniu budowy budynku oraz zgłoszeń rozbiór-ki budynku,8) wpisów w innych rejestrach publicznych,9) wniosku zainteresowanego podmiotu ewidencyjnego i wskazanej w tym wniosku dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.4. Zawiadamianie o dokonanych zmianach w danych ewidencyjnych:1) organów podatkowych w wypadku zmian danych mających znaczenie dla wymiaru podat-ków: od nieruchomości, rolnego i leśnego2) wydziału ksiąg wieczystych w wypadku zmian danych objętych działem I ksiąg wieczystych,3) jednostki statystyki publicznej w wypadku zmian w cechach adresowych nieruchomości oraz dopisywania i wykreślania budynków,4) właściwych podmiotów ewidencyjnych oraz osób, jednostek organizacyjnych i organów.5. Udostępnianie wypisów z rejestrów, kartotek i wykazów, wyrysów z mapy ewidencyjnej, kopii dokumentów uzasadniających wpisy do bazy danych operatu ewidencyjnego oraz innych informa-cji zawartych w operacie ewidencyjnym na żądanie:1) właścicieli oraz osób i jednostek organizacyjnych władających gruntami, budynkami lub lokalami, których dotyczy udostępniany zbiór danych lub wypis,2) organów administracji publicznej albo podmiotów niebędących organami administracji publicznej, realizujących, na skutek powierzenia lub zlecenia przez organ administracji publicznej, zadania publiczne związane z gruntami, budynkami lub lokalami, których dotyczy udostępniany zbiór danych lub wypis,3) operatorów sieci w rozumieniu ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych innych podmiotów, które mają interes prawny w tym zakresie.6. Naliczanie opłat za:1) sporządzanie i wydawanie wypisów oraz wyrysów i innych dokumentów z operatu ewidencji gruntów i budynków,2) wysłanie materiałów zasobu pod wskazany adres,3) udostępnianie rzeczoznawcom majątkowym do wglądu zbiorów aktów notarialnych oraz orzeczeń sądowych i decyzji administracyjnych będących podstawą wpisów w ewidencji gruntów i budynków.7. Archiwizacja wycofanych danych ewidencyjnych.8. Ochrona danych ewidencyjnych przed ich utratą, zniszczeniem, niepożądaną modyfikacją, nieuprawnionym do nich dostępem i ujawnieniem.9. Okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych w zakresie:1) zgodności tych danych z treścią dokumentów źródłowych stanowiących podstawę wpisu do ewidencji,2) zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,10. Sporządzanie i przekazywanie marszałkowi województwa zestawień zbiorczych danych obję-tych ewidencją, zwane dalej na podstawie wykazów gruntów, wykazów budynków i wykazów lokali na dzień 1 stycznia każdego roku.11. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków.12. Przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości.13. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakt posiadania gospodarstwa rolnego przez osoby fizyczne i prawne.14. Aktualizacja klasyfikacji gleboznawczej gruntów.15. Realizacja zamówień publicznych z zakresu działania Wydziału.16. Ochrona danych EGIB przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieu-prawnionym do nich dostępem.17. Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Urząd Miasta Chełm - 2020-01-30 - Chełm (lubelskie)