STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Data publikacji: 2019-02-14
Lokalizacja: Żary (lubuskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lotników 1A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 7:00-15:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych. Wymagania dodatkowe: znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office, komunikatywność, rzetelność, umiejętność współpracy z innymi, orientacja na klienta, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - ZŁOŻENIE CV i dokumentów aplikacyjnych u pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Kupiecka
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: ZUS
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.02.2019
Data dodania oferty pracy: 14.02.2019
Oferta pracy ważna do: 21.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zasilanie maszyn produkcyjnych w surowiec, odbieranie odpadu produkcyjnego, odbieranie produktów zapakowanych w kartony
"HARPER HYGIENICS SPÓŁKA AKCYJNA" - 2018-11-27 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
wykonywanie czynności montera instalacji elektrycznych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie danych ze źródeł informacji, sporządzanie raportów i baz danych kleintów, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami, obsługa poczty firmowej w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ADMINISTROWANIE WEWNĘTRZNĄ SIECIĄ KOMPUTEROWĄ, IDENTYFIKACJA I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW I INCYDENTÓW ZGŁASZANYCH PRZEZ PRACOWNIKÓW,ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICEARCHIWIZACJA DANYCH, PRZEINSTALOWYWANIE SYSTEMÓW BIUROWYCH ITP
SZWED IDEA - 2018-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
analiza rysunków i planów robot tynkarskich,przygotowywanie podłoży pod wykonanie tynku,przygotowywanie zapraw tynkarskich,kładzenie tynków maszynowo, tworzenie tynków ozdobnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Piaseczno (mazowieckie)
załadunek, rozładunek i doręczanie przesyłek doręczanych /odbieranych przez siebie
DPD POLSKA sp. z o.o. - 2018-04-27 - Kowale (pomorskie)
-
SHERLOCK HOLMES Ewa Sajewicz - 2016-06-21 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klienta, aktywna sprzedaż, obsługa bistro, prace porządkowe.
Agrotank 2 M. Marcinkiewicz Spółka Komandytowa - 2017-10-05 - Gaj (mazowieckie)
przygotowanie przesyłek do dalszego opracowania, obsługa skanera przenośnego, stemplowanie przesyłek listowych, obsługa maszyny listowej do opracowania przesyłek. Praca w godzinach popołudniowych, nocnych i w weekendy.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-10-11 - Zabrze (śląskie)
Obsługa klienta przy kasie, dbanie o porządek w sklepie, rozładunek towaru.
ALDI Spółka zo.o. - 2016-11-10 - Żary (lubuskie)
wykonywanie drobnych prac konserwacyjno-naprawczych w zakresie różnych prac ślusarskich, stolarskich, malarskich oraz ogólnobudowlanych związanych z infrastrukturą budynków własnych oraz lokali najmowanych, usuwanie awarii instalacji elektrycznych niskiego napięcia zgodnie z posiadanymi uprawnieniami, konserwacja i naprawa wózków peronowych i transportu wewnętrznego, wykonywanie prac w zakresie napraw i renowacji mebli i sprzętu znajdującego się w nieruchomościach, zarządzanych przez PI, konserwacja inaprawy w zakresie instalacji wod. kan., o.c. orazposzczególnych jej elementów i urządzeń, wykonywanie prac związanych z montażem i instalacją nowego sprzętu iwyposażenia. Praca w godzinach od 7-15.
Poczta Polska S. A. - 2017-10-04 - Opole (opolskie)
stanowisko ds. ekspedycyjno-rozdzielczych
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
wgdł. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Wasilków (podlaskie)
nadzór nad zamawianym towarem, obsługa kasy fiskalnej, sumienna obsługa klientów, kwitowanie towarów, dostaw towarów, dbałosć o ład i porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prace produkcyjne, montażowe, przygotowywanie produktów do wysyłki; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe/średnie, zdolność szybkiego nabywania umiejętnosci, umiejętność obsługi wózków widłowych, prawo jazdy kat. B, zdolności manualne, umiejętność posługiwania się elektronarzędziami, uprawnienia spawacza-mile widziane
AS ELEKTROTECHNIK ARTUR STRUG - 2017-02-14 - Boronów (śląskie)
jw.
THE TWINS Sp. z o.o - 2018-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielny stolarz meblowy - produkcja mebli kuchennych
IWOMEBLE IWONA SPRINGER - 2016-02-01 - Szamotuły (wielkopolskie)
przeprowadzanie postępowań odszkodowawczych,pełna obsługa klienta , podpisywanie umów z osobami poszkodowanymi nienormowany czas pracyGIEŁDA PRACYspotkanie z przedstawicielem firmy DRB CENTRUM ODSZKODOWAŃ odbędzie sięw Powiatowym Urzędzie Pracyw Nakle nad Notecią Filia w Szubinie ul. Sportowa 7, 89-200Szubin25.11.2015 r. o godz. 10.00w sali nr 10Kontakt: pośrednik pracy52 391 13 16,52 391 13 17,52 391 13 18,52 391 13 19,
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Legnica (dolnośląskie)
prace betoniarsko - zbrojeniowe
kontakt przez OHP - 2017-02-02 - Głubczyce (opolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-05-08 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; umiejętność profesjonalnej obsługi klienta oraz komputera, w tym pakietu MS Office; wysoka orientacja na klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów; komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych; udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskie S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; 0,875 etatu; miejsce pracy: Sośnicowice
Poczta Polska Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej - 2016-10-03 - Sośnicowice (śląskie)
aktywne pozyskiwanie klienta, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowychterminowe raportowanie wyników
KOBA Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Białystok (podlaskie)
Obsługa gości, kasy fiskalnej, terminala, przygotowywanie kanapek
MAKANI - 2016-07-29 - Łódź (łódzkie)
przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjhętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-03-29 - Komorniki (wielkopolskie)
konserwacja i naprawa urządzeń melioracyjnych; teren działaności GSW, gm.Szubin; umiejetność obsługi kosy spalinowej i ręcznej; posiadanie roweru lub motoroweru
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp z o.o. w Warszawie w upadłości układowej - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie terenów zielonych i wewnątrz budynków.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Łódź (łódzkie)
Dbałość o porządek i czystość na posesji szkoły, dozór i dbałość o bezpieczeństwo osób znajdujących się w budynku, drobne naprawy sprzętu i urządzeń oraz pomocy szkolnych.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Legnica (dolnośląskie)
- obsługa biura- sporządzanie raportów zestawień- przygotowywanie i weryfikacja umów- przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji - wystawianie faktur Vat- telefoniczna obsługa klienta- prowadzenie szkoleń i spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Bojszowy (śląskie)