STANOWISKO PRACY DS. STRATEGICZNYCH ZADAŃ Z ZAKRESU ŚWIADCZENIA USŁUG PUBLICZNYCH W REFERACIE ZDROWIA PUBLICZNEGO W WYDZIALE ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. STRATEGICZNYCH ZADAŃ Z ZAKRESU ŚWIADCZENIA USŁUG PUBLICZNYCH W REFERACIE ZDROWIA PUBLICZNEGO W WYDZIALE ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za stałą współpracę z Parkiem Wodnym 3 Fale w zakresie funkcjonowania Spółki z o. o. oraz za realizację programów społecznych.Ważniejsze zadania: 1. coroczne opracowywanie i bieżąca aktualizacja programów społecznych; 2. weryfikacja dostępności poszczególnych stref Parku Wodnego 3 Fale; 3. opracowanie pakietu usług społecznych w obszarach polityki społecznej; 4. rozliczenie programu społecznego z uwzględnieniem obszaru i przypisanych osobogodzin; 5. weryfikacja przygotowanych przez Park Wodny 3 Fale kosztów świadczenia usług w poszczególnych strefach z uwzględnieniem ich zakresu i rodzaju; 6. kontrola realizacji programów społecznych pod kątem merytorycznym; 7. przygotowywanie aktów prawnych w zakresie funkcjonowania Parku Wodnego 3 Fale.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2019-04-05

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za stałą współpracę z Parkiem Wodnym 3 Fale w zakresie funkcjonowania Spółki z o. o. oraz za realizację programów społecznych.Ważniejsze zadania: 1. coroczne opracowywanie i bieżąca aktualizacja programów społecznych; 2. weryfikacja dostępności poszczególnych stref Parku Wodnego 3 Fale; 3. opracowanie pakietu usług społecznych w obszarach polityki społecznej; 4. rozliczenie programu społecznego z uwzględnieniem obszaru i przypisanych osobogodzin; 5. weryfikacja przygotowanych przez Park Wodny 3 Fale kosztów świadczenia usług w poszczególnych strefach z uwzględnieniem ich zakresu i rodzaju; 6. kontrola realizacji programów społecznych pod kątem merytorycznym; 7. przygotowywanie aktów prawnych w zakresie funkcjonowania Parku Wodnego 3 Fale.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. STRATEGICZNYCH ZADAŃ Z ZAKRESU ŚWIADCZENIA USŁUG PUBLICZNYCH W REFERACIE ZDROWIA PUBLICZNEGO W WYDZIALE ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 5. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 6. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym; 2. znajomość zasad funkcjonowania spółek prawa handlowego; 3. odporność na stres; 4. zdolności interpersonalne: łatwość komunikacji, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, zarządzanie informacją.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kwestionariusz osobowy; 5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. strategicznych zadań z zakresu świadczenia usług publicznych w Referacie Zdrowia Publicznego w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych, w terminie do dnia 17 kwietnia 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 08.04.2019

Oferta pracy ważna do: 17.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. KANCELARYJNYCH + ST FP (M) - 1 017,4 PLN

- Zadania pomocnicze na st. ds. kancelaryjnych,- Przygotowanie projektów pism,- Prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,-Rejestracja pism przychodzących i wychodzących,- Archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Łódź (łódzkie)

POMOCNIK STOLARZA - od 1 850 PLN

prace przy obróbce drewna
Usługowy Zakład Stolarski Mazurek Paweł - 2016-09-05 - Sętki (lubelskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

sporządzanie posiłków dla ok. 50 osób
Dom Wczasowy "Victoria", Restauracja "Victoria" Ewa Zamiara - 2016-03-30 - Krynica Morska (pomorskie)

ZBROJARZ - od 3 000 PLN

wykonywanie robót budowlanych związanych z zawodem zbrojarza, robienie szalunków deskowych, wiązanie zbrojeń
NEST WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-23 - Stąporków (świętokrzyskie)

SPRZĄTACZ/KA(NR 6201) - od 1 850 PLN

Brak danychWymiar czasu pracy: pełny etat lub pół etatu
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO OBSŁUGI SPRAWOZADWCZO - INFORMATYCZNEJ - od 2 500 PLN

Wykształcenie min. średnie o profilu informatycznym; mile widziane doświadczenie, ale nie jest wymagane; realizacja polityki bezpieczeństwa informatycznego w Banku; zarządzanie obszarem IT Banku; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice
BANK SPÓŁDZIELCZY W SOŚNICOWICACH - 2016-10-13 - Sośnicowice (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

Sprzątanie klatek schodowych.
kontakt przez OHP - 2018-07-04 - Gliwice (śląskie)

SPRZEDAWCA - FLORYSTA - od 1 850 PLN

obsługa klienta, układanie kompozycji kwiatowych, sprzedaż w punkcie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA + ST POWER (26) - 997,4 PLN

- zapoznanie z przepisami BHP i PPoż- zapoznanie się z organizacją wewnętrzną UMŁzapoznanie się z z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną- pomoc w prowadzeniu bieżących spraw wybranej komórki organizacyjnej- archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w obsłudze klientów wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez klientów w wybranej komórce organizacyjnej- pomoc w czynnościach kancelaryjnych (kopertowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Łódź (łódzkie)

HYDRAULIK - od 2 100 PLN

naprawa i konserwacja sieci wod.- kan.i gaz.
REGIONALNE CENTRUM ZDROWIA sp. z.o.o. - 2016-08-26 - Lubin (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

weryfikacja opracowanych dokumentacji technicznych pod kątem przygotowania zleceń inwestycyjnych, wycena prac zwiazanych z realizacją opracowanych dokumentacji technicznych, przygotowanie materiałów do zleceń inwestycyjnych oraz wprowadzanie danych do systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kutno (łódzkie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - od 2 300 PLN

- przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki- prowadzenie dokumentacji- wprowadzanie danych do systemów informatycznych.
Poczta Polska S.A - 2018-04-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 3. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 4. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 5. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 6. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 7. prowadzenie działań edukacyjnych oraz rozpatrywanie skarg i wniosków z zakresu prowadzonych spraw; 8. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 9. znajomość programów strategicznych z zakresu prowadzonych spraw zarówno na szczeblu lokalnym jak i krajowym oraz nadzorowanie realizacji założeń tych dokumentów; 10. przygotowywanie i przekazywanie właściwym organom i podmiotom sprawozdań oraz innych dokumentów określonych przepisami prawa z zakresu prowadzonych spraw; 11. prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 12. podejmowanie działań i promowanie rozwiązań na rzecz ochrony środowiska zapobiegających niekorzystnym zmianom klimatycznym. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-08-10 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT BIUROWY - PO STAŻU - od 2 100 PLN

prowadzenie biura LGD, organizacja i obsługa imprez oraz wydarzeń, zadania związane z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju dla obszaru powiatu nakielskiego
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

ELEKTROMONTER - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Drezdenko (lubuskie)

RATOWNIK BASENOWY - od 1 850 PLN

Utrzymywanie porządku i dbanie o bezpieczeństwo gości na basenie. Praca na umowę zlecenie w godz. 9-21 w równoważnym systemie czasu pracy w Kołobrzegu.
DORIS SPA Bogdan Igliński Dorota Iglińska - Sp. j. - 2016-08-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - nieodpłatny

1. obsługa centrali telefonicznej Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży realizującym działalność w zakresie rynku pracy;2. obsługa urządzeń biurowych;3. pomoc w prowadzeniu ewidencji korespondencji wpływającej i wysyłanej;4. rozdzielanie i doręczanie korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych,5. archiwizacja i segregacja dokumentacji;6. inne prace zlecone przez Dyrektora jednostki.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-09-09 - Wałbrzych (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Żelechlinek (łódzkie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - od 1 150 PLN

PRZYJMOWANIE, OPRACOWYWANIE I EKSPEDIOWANIE PRZESYŁEK W PLACÓWCE POCZTOWEJ, EWIDENCJONOWANIE PRZESYŁEK REJESTROWANYCH I PRZEKAZÓW POCZTOWYCH, ROZLICZANIE LISTONOSZY Z POBRANYCH I DORĘCZONYCH PRZESYŁEK, ROZLICZANIE PLACÓWEK POCZTOWYCH Z PRZYJĘTYCH PRZESYŁEK, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANYCH USŁUG; WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, , RZETELNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONICZNY LUB PRZESŁAĆ CV NA MAILA: rekrutacja.szczecin (at) szczecin.poczta-polska.pl TYTUŁEM: PRACOWNIK DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH UP SZCZECIN 8 LUB CV + LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ.
POCZTA POLSKA SA - 2017-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INŻYNIER BUDOWLANY - od 2 300 PLN

Przygotowanie obmiarów do wyceny ofert.Nanoszenie zmian w projektach.Obsługa dokumentacji technicznej i projektowej.Przegląd, kontrolna i ocena dokumentacji technicznej.Monitorowanie terminowości dostaw urządzeń i materiałów oraz ich kontrola pod względem zgodności dostaw z harmonogramem i zweryfikowaną dokumentacją techniczną.Nadzór nad usunięciem niezgodności w dokumentacji technicznej.Sprawdzanie prawidłowości certyfikatów i świadectw wystawionych przez producentów oraz ich zgodności z wymogami prawa.Sprawdzanie protokołów z odbioru rusztowań, dźwigów, kontenerów itp.Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej / powykonawczej.Sprawdzanie kompletności dokumentacji odbiorowej z wymogami dokumentacji projektowej, umowy na budowę i przepisów prawa.Prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej. Praca w godz. 6.00-14.00 w siedzibie firmy, możliwe także wyjazdy: krajowe lub zgraniczne.
PRZEDSĘBIORSTWO PRYWATNE ARCHIMIDŻBUD ODDZIAL W POLSCE - 2018-08-31 - Bielsko-Biała (śląskie)

STANOWISKO DS. BHP - od 5 200 PLN

.
EMP 707 Sp. z o.o - 2018-04-11 - Dęblin (lubelskie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. FINANSOWYCH - 1364 - od 2 200 PLN

-dokumentacja płacowa pracowników, listy płac i nagród oraz zasiłków i odpraw,-kartoteki płac wszystkich pracowników szkoły, , prowadzenie ewidencji wypłat, sporządzanie wymaganych rozliczeń i sprawozdań dotyczących spraw finansowych szkoły i pracowników,-regulowanie wynagradzania pracowników w oparciu o tabele płac i decyzje dyrektora szkoły,-deklaracje dotyczące składek na ubezpieczenia społeczne i indywidualne, zaliczek na podatek dochodowy,-podatki pracowników oraz roczne deklaracje
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. H.Sienkiewicza Świdnica - 2016-09-05 - Świdnica (dolnośląskie)

DYŻURNY RUCHU- KASJER R28/3984-1737/18 - od 2 220 PLN

sprzedaż biletów, kierowanie ruchem autokarów
KUJAWSKO POMORSKI TRANSPORT SAMOCHODOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

MONTER KONSTRUKCJI - od 1 850 PLN

Prawidłowe wykonanie montazu, prawidłowa eksploatacja narzędzi. Zachowanie zasad technologicznych
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I PŁAC - od 2 300 PLN

1)księgowanie wydatków Urzędu Gminy wraz z zaangażowaniem,2)księgowanie oraz uzgadnianie rozliczenia dotacji udzielonej z budżetu gminy na podstawie sprawozdań złożonych przez pracowników merytorycznych, nadzór nad prawidłowością przekazywania dotacji,3)prowadzenie ewidencji analitycznej w zakresie wydatków z udziałem środków zewnętrznych,4)sporządzanie sprawozdań w zakresie wydatków Urzędu Gminy, 5)sporządzanie list płac i wypłat, 6)naliczanie składek ZUS i naliczanie świadczeń ZUS od wynagrodzeń, 7)prowadzenie kartotek wynagrodzeń osobowych i zasiłków, 8)wykonywanie wszystkich czynności związanych z systemem płatnik (zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń, sporządzanie raportów miesięcznych dotyczących rozliczeń z ZUS oraz przekazywanie ich w wyznaczonym terminie),9)naliczanie i rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji w tym zakresie.Warunki pracyMiejsce pracy: praca w budynku Urzędu Gminy Damnica.Budynek nie posiada windy. Praca na pełen etat, 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2300 zł do 4200 zł (w zależności od doświadczenia zawodowego i kwalifikacji)Szczegóły na stronie http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=201301
Urząd Gminy w Damnicy - 2017-12-13 - Damnica (pomorskie)

STANOWISKO DS. ARCHITEKTURY, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Prowadzenie spraw dotyczących opracowań oraz aktualizacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta, przygotowanie odpowiednich uchwał w tych sprawach oraz publikowanie treści uchwalonych planów. 2. Nadzór nad realizacją ustaleń studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 3. Współudział w przygotowywaniu decyzji o warunkach zabudowy zagospodarowania terenu oraz prowadzenie rejestru wydanych decyzji. 4. Współdziałanie z instytucjami administracji rządowej i samorządowej w sprawach z zakresu planowania przestrzennego i budownictwa. 5. Naliczanie opłaty planistycznej. 6. Współdziałanie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Gdańsku w zakresie ochrony obiektów zabytkowych. 7. Opiniowanie wstępnych projektów podziału terenu, co do ich zgodności z ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 8. Kontrola zgodności projektów budowlanych oraz ich realizacji z wydanymi decyzjami o warunkach zabudowy. 9. Współdziałanie z Inspektorami Nadzoru Budowlanego w zakresie zwalczania samowoli budowlanej. 10. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego oraz wypisów i wyrysów z tych planów. 11. Uzgodnienia lokalizacji projektów urządzeń, tablic i reklam we współpracy ze stanowiskiem GKN i GKK. 12. Troska o właściwą estetykę i kolorystykę miasta. 13. Prowadzenie spraw dotyczących remontów budynków komunalnych. 14. Prowadzenie książek obiektów budowlanych stanowiących własność komunalną. 15. Bieżące współdziałanie ze stanowiskami pracy ds. geodezji i nieruchomości gminnych oraz gospodarki komunalnej i inwestycji. 16. Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. ochrony środowiska podczas jego nieobecności w pracy (GKS). 17. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wytoczenia i prowadzenia spraw sądowych i administracyjnych. 18. Po zakończeniu postępowania sądowego lub administracyjnego i otrzymaniu prawomocnego orzeczenia lub po skierowaniu wniosku do egzekucji przekazywanie dokumentacji na stanowisko BKE w celu wyegzekwowania należności pieniężnych w postępowaniu egzekucyjnym, a w przypadku zobowiązań niepieniężnych prowadzenie postępowania egzekucyjnego przy pomocy radcy prawnego. 19. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przepisanych obowiązków. 20. Prowadzenie postępowań przetargowych w ramach zajmowanego stanowiska. 21. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji środowiskowych. 22. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza lub Sekretarza.
Urząd Miasta Krynica Morska - 2018-12-17 - Krynica Morska (pomorskie)