STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R7/3651-1328/17 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R7/3651-1328/17
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
Data publikacji: 2017-09-01
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PŁOCKA 167, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R7/3651-1328/17
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, prawo, gospodarka); minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, nastawienie na wyniki, terminowość, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych, poprawne przekazywanie informacji pisemnych
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922)", kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości należy dostarczyć do 07.09.2017 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Spraw Pracowniczych, pokój 225. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane, - oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne. Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 01.09.2017
Oferta pracy ważna do: 07.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Radom (mazowieckie)
jw.
Food Express Rafał Jabłoński - 2015-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik produkcji - praca wielozadaniowa, prace fizyczne, operator urządzeń lub prace manualne
kontakt przez OHP - 2018-01-08 - Sanok (podkarpackie)
OBSŁUGA KLIENTA BIURA TŁUMACZEŃ
ALEMANNIA Centrum Tłumaczeń Aleksandra Kułak - 2018-06-06 - Dębica (podkarpackie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową)- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-03-24 - Płock (mazowieckie)
obsługa traka pionowego
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "HWWM" S.C. Wiesław I Anna Hryniewiccy - 2016-10-10 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Sprzątanie pomieszczeń piekarni.
Zakład Produkcyjno-Usługowy Henryk Matejczuk - 2015-12-07 - Mordy (mazowieckie)
pomoc w opiece nad dziećmi, pomoc przy wychodzeniu na spacery, na plac zabaw, ubieranie , opieka
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Pruchna (śląskie)
Wymagane doświadczenie oraz uprawnienia do 25 T. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
COMODO - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Radlin (śląskie)
office (at) intertax24.com
Smuda Consulting-Intertax24 S.C. - 2015-11-30 - Nakło (opolskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat. Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-04 - Słupsk (pomorskie)
praca w dziale głównego energetyka
Zakład Urządzeń Radiolokacyjnych "ZURAD" Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Wykonywanie instalacji sanitarnych i kanalizacji
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
udział w procesie tworzenia nowych produktów, opracowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Głobino (pomorskie)
- Remont maszyn;- Planowanie i wykonywanie przeglądów technicznych maszyn.
Zakład Mechanizacji i Narzędzi "FOR-MECH" Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba odpowiedzialna za realizację zadań dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi i związanych z utrzymaniem czystości Miasta Słupska.Ważniejsze zadania: przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; nadzór nad realizacją umowy na odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupska; prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; opracowanie dokumentacji w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska i Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego w części dotyczącej spraw z zakresu gospodarki komunalnej; prowadzenie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji w zakresie załatwianych spraw zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, procedurami administracyjnymi oraz przepisami szczególnymi; współpraca ze Strażą Miejską, ZIM-em i PGM-em oraz innymi podmiotami w zakresie utrzymania czystości Miasta oraz egzekwowania od właścicieli nieruchomości realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; prowadzenie kontroli i nadzór nad stanem czystości terenów miejskich oraz niezwłoczne zgłoszenie wszelkich uwag jednostkom i podmiotom odpowiedzialnych za ich utrzymanie; realizacja działań z zakresu edukacji ekologicznej; przyjmowanie harmonogramów kontroli terenów w zakresie utrzymania czystości i porządku od zarządców terenu i nadzór nad ich realizacją; przyjmowanie raportów od zarządców o podjętych działaniach; raportowanie skuteczności podejmowanych działań i przedkładanie wniosków Prezydentowi Miasta.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych; stan zdrowia pozwalający również na pracę w terenie.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-15 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie robót produkcyjnych na prasach hydraulicznych i mechanicznych, gięcie, obcinanie, tłoczenie detali, wykonywanie pomiarów kontrolnych, kontrolowanie jakości wyrobów, obsługa wiertarek różnych typów, mierzenie i sprawdzanie wymiarów wykonywanych otworów.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
PHU CER-BUD ZENON SZYNWELSKI - 2017-09-07 - Chojnice (pomorskie)
Sprzątanie pokoi, kempingów oraz ciągów komunikacyjnych części hotelowej
OŚRODEK WYPOCZYNKOWY "MERKURY" W MRZEŻYNIE - 2016-07-18 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
-Produkcja przekąsek, dań drugich, zup,-Praca jednozmianowa: 6-14,-Do wynagordzenia podstawowego premia-Na rozmowę należy umówić się telefonicznie tel. 58-531-54-52 lub 696-161-063.
BAR DWORCOWY S.C. K. CHYŁA, P. CHYŁA - 2017-11-14 - Tczew (pomorskie)
Malarz/tynkarzPraca na jedną zmianę Praca od 7 do 15.
Usługi Budowlane Andrzej Koza - 2016-06-10 - Ruda (podkarpackie)
Nauczyciel fizyki
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI - 2018-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie elementów betonowych lub żelbetonowych, służących jako konstrukcje nośne budowli lub jako elementy wypełniające budowle, czuwanie nad procesem "dojrzewania betonu, wyjmowanie z form prefabrykatów. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce, docelowo na czas nieokreślony. Praca na terenie całego kraju, możliwość pracy w nadgodzinach.
"PIL-BUILDING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Piła (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji tekstyliów oraz prania, pranie tekstyliów, sortowanie, odbiór ilościowy, kontrola czystości pomieszczeń, zgłaszanie zapotrzebowania na środki czystości, ręczniki, pościel, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Libiąż (małopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż artykułów, obsługa kasy fiskalnej, praca w godz. 9.00-19.00, wynagrodzenie 2000zł brutto + 5% od wzrostu obrotu
PHU Prymus Sp.z o.o - 2017-07-31 - Opole (opolskie)
prace porządkowe, drobne prace budowlane, pielęgnacja zieleni
CENTRUM REKREACJI I SPORTU "SZKUTNIK" LEOKADIA SZKUTNIK - 2016-04-21 - Obora (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Nowa Dąbrowa (pomorskie)
Przygotowywanie, porcjowanie, wydawanie posiłków, pobieranie z magazynu towarów potrzebnych do przygotowania posiłków, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
Zespół Szkół Budowlanych im. E. Kwiatkowskiego - 2016-09-27 - Lublin (lubelskie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2017-11-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
umiejętności elektryczne do prowadzenia - kierowania robót elektryczntch
LINDNER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-19 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)