STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R7/3651-1328/17 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R7/3651-1328/17

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.

Data publikacji: 2017-09-01

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PŁOCKA 167, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R7/3651-1328/17

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.09.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, prawo, gospodarka); minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, nastawienie na wyniki, terminowość, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych, poprawne przekazywanie informacji pisemnych

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922)", kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości należy dostarczyć do 07.09.2017 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Spraw Pracowniczych, pokój 225. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane, - oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne. Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 33-39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 01.09.2017

Oferta pracy ważna do: 07.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

544S NAUCZYCIEL INSTRUKTOR - od 1 850 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Radom (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 100 PLN

Pracownik produkcji - praca wielozadaniowa, prace fizyczne, operator urządzeń lub prace manualne
kontakt przez OHP - 2018-01-08 - Sanok (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 700 PLN

OBSŁUGA KLIENTA BIURA TŁUMACZEŃ
ALEMANNIA Centrum Tłumaczeń Aleksandra Kułak - 2018-06-06 - Dębica (podkarpackie)

STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową)- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-03-24 - Płock (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 1 750 PLN

Sprzątanie pomieszczeń piekarni.
Zakład Produkcyjno-Usługowy Henryk Matejczuk - 2015-12-07 - Mordy (mazowieckie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - 997,4 PLN

pomoc w opiece nad dziećmi, pomoc przy wychodzeniu na spacery, na plac zabaw, ubieranie , opieka
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Pruchna (śląskie)

OPERATOR DŹWIGU - 12 - 25 PLN

Wymagane doświadczenie oraz uprawnienia do 25 T. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
COMODO - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Radlin (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 560 PLN

office (at) intertax24.com
Smuda Consulting-Intertax24 S.C. - 2015-11-30 - Nakło (opolskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA ORAZ SYSTEMU INFORMACJI OŚWIATOWEJ W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI - od 2 700 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat. Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-04 - Słupsk (pomorskie)

ELEKTRYK - ELEKTROMONTER - od 2 500 PLN

praca w dziale głównego energetyka
Zakład Urządzeń Radiolokacyjnych "ZURAD" Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

MONTER INSTALACJI I SANITARNYCH - od 1 850 PLN

Wykonywanie instalacji sanitarnych i kanalizacji
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)

TECHNIK TECHNOLOGII ŻYWNOŚCI - PRZETWÓRSTWO OWOCOWO-WARZYWNE - ASYSTENT TECHNOLOGA - od 1 850 PLN

udział w procesie tworzenia nowych produktów, opracowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Głobino (pomorskie)

POMOCNIK MECHANIKA - od 2 100 PLN

- Remont maszyn;- Planowanie i wykonywanie przeglądów technicznych maszyn.
Zakład Mechanizacji i Narzędzi "FOR-MECH" Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO PRACYDS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I CZYSTOŚCI MIASTAW REFERACIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMIWYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba odpowiedzialna za realizację zadań dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi i związanych z utrzymaniem czystości Miasta Słupska.Ważniejsze zadania: przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; nadzór nad realizacją umowy na odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupska; prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; opracowanie dokumentacji w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska i Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego w części dotyczącej spraw z zakresu gospodarki komunalnej; prowadzenie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji w zakresie załatwianych spraw zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, procedurami administracyjnymi oraz przepisami szczególnymi; współpraca ze Strażą Miejską, ZIM-em i PGM-em oraz innymi podmiotami w zakresie utrzymania czystości Miasta oraz egzekwowania od właścicieli nieruchomości realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; prowadzenie kontroli i nadzór nad stanem czystości terenów miejskich oraz niezwłoczne zgłoszenie wszelkich uwag jednostkom i podmiotom odpowiedzialnych za ich utrzymanie; realizacja działań z zakresu edukacji ekologicznej; przyjmowanie harmonogramów kontroli terenów w zakresie utrzymania czystości i porządku od zarządców terenu i nadzór nad ich realizacją; przyjmowanie raportów od zarządców o podjętych działaniach; raportowanie skuteczności podejmowanych działań i przedkładanie wniosków Prezydentowi Miasta.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych; stan zdrowia pozwalający również na pracę w terenie.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-15 - Słupsk (pomorskie)

TŁOCZARZ - od 2 100 PLN

Wykonywanie robót produkcyjnych na prasach hydraulicznych i mechanicznych, gięcie, obcinanie, tłoczenie detali, wykonywanie pomiarów kontrolnych, kontrolowanie jakości wyrobów, obsługa wiertarek różnych typów, mierzenie i sprawdzanie wymiarów wykonywanych otworów.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
PHU CER-BUD ZENON SZYNWELSKI - 2017-09-07 - Chojnice (pomorskie)

POKOJOWA - od 2 000 PLN

Sprzątanie pokoi, kempingów oraz ciągów komunikacyjnych części hotelowej
OŚRODEK WYPOCZYNKOWY "MERKURY" W MRZEŻYNIE - 2016-07-18 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)

KUCHARZ - od 14 PLN

-Produkcja przekąsek, dań drugich, zup,-Praca jednozmianowa: 6-14,-Do wynagordzenia podstawowego premia-Na rozmowę należy umówić się telefonicznie tel. 58-531-54-52 lub 696-161-063.
BAR DWORCOWY S.C. K. CHYŁA, P. CHYŁA - 2017-11-14 - Tczew (pomorskie)

MALARZ/TYNKARZ - do 2 000 PLN

Malarz/tynkarzPraca na jedną zmianę Praca od 7 do 15.
Usługi Budowlane Andrzej Koza - 2016-06-10 - Ruda (podkarpackie)

NAUCZYCIEL FIZYKI - 1 700 - 3 600 PLN

Nauczyciel fizyki
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI - 2018-08-29 - Poznań (wielkopolskie)

BETONIARZ-ZBROJARZ - od 2 800 PLN

Wykonywanie elementów betonowych lub żelbetonowych, służących jako konstrukcje nośne budowli lub jako elementy wypełniające budowle, czuwanie nad procesem "dojrzewania betonu, wyjmowanie z form prefabrykatów. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce, docelowo na czas nieokreślony. Praca na terenie całego kraju, możliwość pracy w nadgodzinach.
"PIL-BUILDING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Piła (wielkopolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI HOTELOWEJ - STAŻ - 997,4 PLN

prowadzenie ewidencji tekstyliów oraz prania, pranie tekstyliów, sortowanie, odbiór ilościowy, kontrola czystości pomieszczeń, zgłaszanie zapotrzebowania na środki czystości, ręczniki, pościel, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Libiąż (małopolskie)

SPRZEDAWCA / DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, sprzedaż artykułów, obsługa kasy fiskalnej, praca w godz. 9.00-19.00, wynagrodzenie 2000zł brutto + 5% od wzrostu obrotu
PHU Prymus Sp.z o.o - 2017-07-31 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

prace porządkowe, drobne prace budowlane, pielęgnacja zieleni
CENTRUM REKREACJI I SPORTU "SZKUTNIK" LEOKADIA SZKUTNIK - 2016-04-21 - Obora (dolnośląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Nowa Dąbrowa (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

Przygotowywanie, porcjowanie, wydawanie posiłków, pobieranie z magazynu towarów potrzebnych do przygotowania posiłków, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
Zespół Szkół Budowlanych im. E. Kwiatkowskiego - 2016-09-27 - Lublin (lubelskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA W BIURZE PROMOCJI MIASTA W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2 000 - 3 400 PLN

szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2017-11-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KIEOWNIK ROBÓT ELEKTRYCZNYCH - 4 000 - 6 000 PLN

umiejętności elektryczne do prowadzenia - kierowania robót elektryczntch
LINDNER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-19 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)


Wybierz powiat