STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA W BIURZE PROMOCJI MIASTA W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM Ostrów Wielkopolski oferta pracy Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA W BIURZE PROMOCJI MIASTA W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 400 PLN
Zakres obowiązków: szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Data publikacji: 2017-11-27
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA W BIURZE PROMOCJI MIASTA W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej; www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku . Nabór trwa do dnia 04.12.2017 do godz. 16:00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Powstańców Wielkopolskich
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 27.11.2017
Oferta pracy ważna do: 04.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Montaż opraw oświetleniowych.
EMIBIG S.C Szymon Ledwoń, Emilia Kawa - 2016-08-08 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klientów siłowni
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Olkusz (małopolskie)
montaż płyt GK
ROMAN GABOR FIRMA USŁUGOWA SUCHE TYNKI - 2018-02-01 - Świętochłowice (śląskie)
telefoniczna obsługa klienta, budowa długotrwałych relacji z klientem, doradztwo produktowe, obsługa wewnętrznego systemu zamówień
IMPREKO SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Prace remontowo-budowlane, układanie glazury, terakoty, tynkowanie, gipsowanie
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
naprawa układów zawieszenia,układów hamulcowych,wymiana części,wymiana rozrządów,naprawa układów napędowych,kierowniczych,wymina uszczelek,płynów
"SEBA" EKSPORT IMPORT Sebastian Kubiak - 2017-03-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Montaż mebli w sklepie oraz u klienta (meble biurowe, kuchenne).
Bogusław Bieliński Hurtowa i Detaliczna Sprzedaż Mebli - 2017-05-18 - Ujrzanów (mazowieckie)
Składanie leków wg. faktur.
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Aptek "MULTI PHARME" S.A. - 2016-03-31 - Łomża (podlaskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania merytoryczne polegające na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. pełnienie obowiązków administratora systemów informatycznych; 2. wsparcie użytkowników i obsługa Help Desk; 3. administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu; 4. zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku; 5. zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku; 6. pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania; 7. analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku; 8. nadzorowanie wykonywania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi; 9. współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; 10. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku; 11. dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne; 12. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; 13. prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji; 14. zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji; 15. nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 3200 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-02 - Słupsk (pomorskie)
mile widziane wykształcenie zasadniczedobra organizacja pracy, działanie pod presją czasudźwiganie powyżej 20 kgrozładunek i/lub załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego2 zmianyumowa na czas określony (zastępstwo)wynagrodzenie: 2250 zł brutto
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie detali.
Polimex - Mostostal ZUT Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Siedlce (mazowieckie)
merytoryczne przygotowywanie wizyt u klientów, pozyskiwanie klientów na wyznaczonym obszarze, przygotowywanie planów pracy, sporządzanie sprawozdań z realizacji sprzedaży usług oraz prowadzonych działań sprzedażowych, odpowiedzialność za realizację nałożonego indywidualnego planu sprzedaży, wykonywanie obowiązków zawodowych przy użyciu samochodu prywatnego
Poczta Polska S.A - 2016-03-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależnośći od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-09 - Słupsk (pomorskie)
-prowadzenie pracowniczych akt osobowych,-prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych,-przygotowanie raportów o nieobecnościach,-obsługa pracowników pod kątem kadrowo-płacowym,-obsługa programu TETA/COMARCH -moduł personel, PŁATNIK,-sporządzanie list płac, umów cywilno- prawnych, rozliczenia ZUS,GUS,PFRON itd.,-odpowiedzialność za sporządzanie i weryfikowanie ewidencji czasu pracy,-wykonywanie bieżących czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu,-zarządanie działem i podległymi pracownikami
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Bielawa (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów, prowadzenie rozliczeń z ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji czasu pracy, pomoc przy prowadzeniu sprawozdawczości GUS, monitorowanie płatności
Zakład Znakowania Instalacji Przemysłowych ELMETAL - 2016-02-24 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-01-10 - Żary (lubuskie)
obsługa maszyn produkcyjnych
Katarzyna Ostrowska Zakład Wyrobów Metalowych "DRU-MAX" - 2018-09-14 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
j.w.
BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie do systemu dokumentacji (faktury, stany magazynowe, itp.)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "CZA-TA" Niciak Spółka Jawna - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
Dostarczanie towaru zgodnie ze zleceniami, jazda zgodnie z obowiązującymi przepisami i czasem pracy kierowcy, inne prace zlecone przez pracodawcę.
MIX ANTOINE - Małgorzata Cierplikowska - 2016-06-28 - Kalisz (wielkopolskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce Nabór
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2016-04-26 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Zbrojenia, pomoc murarza oraz pomoc przy pracach budowlanych.
2M MALINOWSKI Sp. j. - 2016-02-25 - Czosnów (mazowieckie)
wg programu stażugodziny stażu: 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Pilica (śląskie)
zgodny
"DINO POLSKA" S.A. - 2018-06-21 - Gruta (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienei bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenei dokumentacji eksploatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-09-27 - Komorniki (wielkopolskie)
układanie kostki brukowej
MONEXBAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Wieruszów (łódzkie)
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowańi kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwai administrację rządową;ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennegooraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzenmnego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Wynagrodzenie "od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i komeptencji" Informacje na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Słupsku
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-23 - Słupsk (pomorskie)
praca w gastronomii otwartej
JACEK RUTKOWSKI - 2016-01-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Aktywna obsługa połączeń tel, wysyłanie ofert, przeprowadzanie ankiet, tel sprzedaż usług i umawianie spotkań.
EVRES CLEANING SP. Z O.O. - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)