STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ Pabianice oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Przygotowanie poświadczeń danych zaewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych. Praca w ZUS w Pabianicach, ul. Zamkowa 31wymagane dokumenty:CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. (druk oświadczenia znajduje sie na stronie internetowej ZUS) Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne lub bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy. Oferty należy przesyłać drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "OFERTA PRACY".

Data publikacji: 2019-07-01

Lokalizacja: Pabianice (łódzkie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kościuszki 31, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przygotowanie poświadczeń danych zaewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych. Praca w ZUS w Pabianicach, ul. Zamkowa 31wymagane dokumenty:CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. (druk oświadczenia znajduje sie na stronie internetowej ZUS) Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne lub bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy. Oferty należy przesyłać drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "OFERTA PRACY".

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pabianice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pabianice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: obsługa programów MS Word, MS Exel, Ms Outlook

Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach

Adres pracodawcy:
Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne lub bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy. Oferty należy przesyłać drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "OFERTA PRACY".

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: zduńskowolski

Gmina pracodawcy: Zduńska Wola

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zduńska Wola

Ulica pracodawcy: Kilińskiego

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.07.2019

Data dodania oferty pracy: 01.07.2019

Oferta pracy ważna do: 08.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a852717896c6a565720eee27e74acc63

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 900 - 3 700 PLN

obsługa maszyn produkcyjnych, przenoszenie paczek z towarem (przyprawy), przesypywanie paczek
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Oleśnica (dolnośląskie)

ANIMATOR KULTURY - 997,4 PLN

Animator kultury
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Częstochowa (śląskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Samodzielne przygotowywanie dwóch posiłków dziennie (kuchnia tradycyjna).
Agroturystyka U Grzegorza Grzegorz Królikowski - 2015-09-30 - Tylicz (małopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-04-18 - Biłgoraj (lubelskie)

STANOWISKO ADMINISTRACYJNO-BIUROWE DO ZADAŃ KSIĘGOWYCH W DZIALE DEKLARACJI I WINDYKACJI - od 2 500 PLN

Główne obowiązki:- rozliczanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- weryfikacja danych będących podstawą naliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.Jedna zmiana 7:30-15:30, umowa na zastępstwo.Wymagane dokumenty:- podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem;- kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie w pracy;- kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony internetowej www.ekosystem.wroc.pl lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111, 130).4. Dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w terminie do dnia 15.04.2016 r. na adres:Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław z dopiskiem Oferta na stanowisko administracyjno-biurowe do zadań księgowych w Dziale Deklaracji i Windykacji lub e-mailem na adres: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl lub magdalena.bednarek (at) ekosystem.wroc.pl (skany dokumentów). Dodatkowe informacje: 71 75-86-906, 71 75-86-907 lub osobiście w pok. 111, 130.Informacja o ofercie sala E, C
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Mile widziana aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty po umówieniu od godz.12:00.
TARASOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-01 - Rybnik (śląskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Mikołów (śląskie)

MALARZ/PIASKARZ - od 3 000 PLN

Praca na produkcji w firmie zajmującej się konstrukcjami stalowymi. Wykonywanie wszelkich prac związanych z malowaniem i piaskowaniem konstrukcji stalowych. Realizacja poleceń bezpośredniego przełożonego.
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2019-06-05 - Bełchatów (łódzkie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 5866) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na IV piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-09-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PALACZ-SPAWACZ - od 15 PLN

palenie złomu
"GLOBAL" Krzysztof Sikorski - 2017-07-06 - Sosnowiec (śląskie)

FRYZJER/KA - od 925 PLN

Świadczenie usług fryzjerskich, czesanie upięć koków, koloryzacja włosów. Wykształcenie min. zawodowe, lub ukończony kurs, mile widziane doświadczenie doświadczenie.
Studio Fryzur ORYGINAŁ - 2016-12-02 - Mysłowice (śląskie)

HANDLOWIEC - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, miejsce pracy: praca w terenie - teren województwa warmińsko-mazurskiego, godz. pracy 6.00-14.00
Cukiernia MARYSIEŃKA s.c. Henryk Irena Małgorzata Majkowscy - 2016-11-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ K/M - od 2 800 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2019-06-03 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK WULKANIZACJI - od 2 000 PLN

wymiana i naprawa opon
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Sławoborze (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R56/2487-846/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-06-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

OPIEKUN W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ - od 2 800 PLN

-praca z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie,umiejętność pielęgnacji i wspomaganie osób niepełnosprawnych,umiejętność pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie.
Dom Pomocy Społecznej "JUNIOR " - 2019-04-04 - Miłków (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA / KASJER - od 2 000 PLN

Praca na podstawie umowy o pracę (w pełnym wymiarze) lub możliwość podjęcia pracy na sezon. Praca w sklepie spożywczym. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagania: chęci do pracy, miłe usposobienie, obowiązkowość, sumienność, pracowitość, książeczka zdrowia - badanie na nosicielstwo, (istnieje możliwość wykonania badań u lekarza zakładowego). Wynagrodzenie zależne od umiejętności i kwalifikacji kandydatów. Praca na pełen etat. Miejsce pracy: Wejherowo. Preferowana forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 882-962-236, 882-962-241.
SMAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-06-26 - Wejherowo (pomorskie)

KIEROWCA KAT. C - od 2 300 PLN

Rozwożenie towaru na terenie województwa zachodniopmorskiego. Wynagrodzenie 2300 zł na okresie próbnym.
Hurtownia Piwa i Wina H.Z.Leszczak Spółka Jawna Świdwin - 2017-05-18 - Świdwin (zachodniopomorskie)

KSIĘGOWA/ KSIĘGOWY - od 2 100 PLN

1.Ksiegowanie:- księgi handlowe- książka przychodów i rozchodów- ewidencja VAT2.Sporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Szamotuły (wielkopolskie)

MURARZ - od 2 300 PLN

Stawianie budynków, zbrojenie
Usługi Ogólno-Budowlane Fras Dariusz - 2016-05-25 - Wygoda Plugawska (wielkopolskie)

INŻYNIER ROBÓT ELEKTRYCZNYCH - od 3 500 PLN

Analiza dokumentacji technicznych, Specyfikowanie materiałów dozamówień, Nadzorowanie i koordynowanie robót elektrycznychZatwierdzanie przerobów, Nadzór nad usuwaniem wad i usterek,Prowadzenie rozliczeń finansowych robót elektrycznych
"ELMAX" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ANDRZEJ HOŁUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-17 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA NIDERLANDZKOJĘZYCZNEGO - od 5 000 PLN

Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT, praca w godz 7-15 lub 8-16. (serwis 12h/5 dni w tygodniu (każdy pracuje 40h w tygodniu)- sa 2 zmiany ośmiogodzinne: ranna (6:00) i południowa (11:00)- pracownicy pracują na kalendarzach naszych klientów, czyli jeśli święto u nas w Polsce wypada w dzień, który u klienta nie jest świętem to pracownicy przychodzą normalnie do pracy, a dzień wolny mają do wybrania w innym terminie (nie przepada im)
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Opole (opolskie)

STANOWISKO DS. ORGANIZACJI PRACY PREZYDENTA MIASTA I JEGO ZASTĘPCÓWW GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PREZYDENTA - od 3 200 PLN

1)prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta,3)przygotowywanie wystąpień i listów okolicznościowych Prezydenta,4)koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,5)organizowanie spotkań, wizyt i posiedzeń z udziałem Prezydenta,6)podejmowanie współpracy z organizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,7)aktualizacja i monitorowanie realizacji strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego,8)organizacja, wspieranie i określanie zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,9)prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarządzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,10)współdziałanie z rzecznikiem prasowym,11)współdziałanie z Departamentami/Wydziałami/Biurami Urzędu Miasta Chełm,12)współdziałanie z miejskimi jednostami oganizacyjnymi.
Urząd Miasta Chełm - 2019-02-27 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO PRACY DS. GOSPODAROWANIA MIENIEMW WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - 2 400 - 2 600 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prace związane głównie z nabywaniem i regulacją stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi oraz za zadania merytoryczne.Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw związanych z nabyciem nieruchomości na rzecz Miasta Słupska oraz Skarbu Państwa (w tym zamiany nieruchomości); realizacja spraw związanych z art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami; regulacja stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogami; prowadzenie spraw związanych ze zwrotem nieruchomości; obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi (służebność); rozpatrywanie wniosków o ustanowienie prawa trwałego zarządu; regulowanie stanów prawnych nieruchomości przeznaczonych pod inwestycje publiczne realizowane przez Miasto Słupsk (w tym ustalenie wysokości odszkodowań i sposobu jego wypłaty); ujawnianie w księgach wieczystych prawa i innych ograniczeń, badanie zgodności treści ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym; przygotowanie projektów decyzji i zarządzeń Prezydenta Miasta oraz projektów uchwał Rady Miejskiej w części dotyczącej realizowanych obowiązków.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2400-2600 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-15 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO KIEROWNIKA WYDZIAŁU ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNEGO - od 3 200 PLN

1)sprawne kierowanie pracą Wydziału,2)nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania Wydziału określonych w: Regulaminie organizacyjnym Urzędu i szczegółowym zakresie działania Wydziału,3)zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Wydziale,5)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu,6)opracowywanie kart opisu stanowiska dla pracowników Wydziału,7)nadzór nad tworzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie zadań przydzielonych podległym pracownikom,8)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Wydział,9)wyznaczanie pracownika zastępującego dyrektora w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny,10)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej Wydziału,11)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,12)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,13)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności: Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu miasta, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy Urzędu,14)przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez Wydział,15)przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia,19)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,20)samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2019-05-22 - Chełm (lubelskie)

REFERENT DS. ZAOPATRZENIA - 1 017,4 PLN

Pomoc w monitorowaniu realizacji zleceń zakupowych i koordynowaniu dostaw.Pomoc w prowadzeniu ewidencji magazynowej.
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Stalowa Wola (podkarpackie)