STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK Koszalin oferta pracy Poczta Polska Spółka Akcyjna

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK

Wynagrodzenie: od 2 025 PLN

Zakres obowiązków: Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek. Przestrzeganie wewnętrznych terminów kontrolnych. Zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego. Sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.

Data publikacji: 2018-04-27

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Poczta Polska Spółka Akcyjna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 1A, 75-900 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek. Przestrzeganie wewnętrznych terminów kontrolnych. Zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego. Sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 0.9

Zmianowość pracy: trzy zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 36

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 025 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia czasowo-zadaniowa

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: ekspedient pocztowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 025 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.04.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. podstawowe ( mile widziane zasadnicze zawodowe), dobra organizacja pracy, skuteczność w dążeniu do rezultatów

Nazwa pracodawcy: Poczta Polska Spółka Akcyjna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Al. Niepodległości 41/42, 70-940 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: telefonicznie ( 91 4401461, 502017294), e-mailowo ( krzysztof.kierek (at) poczta-polska.pl tytułem: Stanowisko ds. opracowywania przesyłek - DER Koszalin), pocztą ( przesłać CV) Dodatkowe informacje: wynagrodzenie: 2025 zł brutto + premia czasowo-zadaniowa

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Szczecin

Gmina pracodawcy: Szczecin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szczecin

Ulica pracodawcy: Al. Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 41

Profil działalności pracodawcy: poczta

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: ekspedient pocztowy

Data dodania oferty pracy: 27.04.2018

Oferta pracy ważna do: 28.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KSIĘGOWY - od 4 200 PLN

- Prowadzenie pełnej księgowości sp. z o.o.,- Przygotowywanie deklaracji - kontakty z Urzędem Skarbowym,- Odpowiadanie na zapytania merytoryczne,- Przygotowywanie list płac oraz deklaracji ZUS,- Sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych (VAT, CIT, IFT) pod nadzorem kierownika,- Archiwizacja dokumentów,- Pomoc w bieżących pracach zespołu księgowości,- Samodzielność w obsłudze podmiotów,
EURO CONSULT Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Leżajsk (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedaż towaru, obsługa kilenta
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

TECHNIK ELEKTRYK - od 2 000 PLN

zgodny z wykonywanym zawodem
Zięba Wojciech Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe " EL-NET" - 2016-11-15 - Będzin (śląskie)

GOSPODARZ OBIEKTU - od 2 250 PLN

- usuwanie (przez zamiatanie, zbieranie, zmywanie) odpadków i innych zanieczyszczeń wokół budynków stanowiących kompleks nieruchomości Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej, z przejść, chodników i jezdni będących częścią składową tego kompleksu.Proponowane wynagrodzenie: 1850,00zł (brutto) oraz 10% premii i dodatek za wysługę lat (nie mniej niż 2 250,00zł).- czyszczenie ze śniegu, lodu i błota ciągów pieszych, terenu Komendy Oddziału, w tym także wpustów deszczowych.- pielęgnowanie krzewów, drzew i trawników na terenie Komendy Oddziału poprzez grabienie, koszenie trawy, podlewanie, pielenie, wycinanie krzewów i przycinanie żywopłotów, a także dosiewanie trawy oraz nasadzanie roślin.- wykonywanie zabiegów agrotechnicznych polegających na nawożeniu i stosowaniu preparatów do ochrony roślin zgodnie z instrukcją ich stosowania, kartą charakterystyki środka chemicznego i warunkami BHP, rekultywacji i wymianie gruntu przy nasadzeniach.- utrzymywanie czystości bezpośredniego otoczenia kontenerów do gromadzenia nieczystości. Doraźne kierowanie pojazdami w transporcie wewnętrznym (zgodnie z posiadanymi uprawnieniami) oraz wykonywanie prac załadunkowych i rozładunkowych.
PODLASKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM. GEN. DYW. HENRYKA MINKIEWICZA W BIAŁYMSTOKU - 2019-01-08 - Białystok (podlaskie)

CIEŚLA (NR 0317) - od 4 100 PLN

cieśla , praca na terenie Inowrocławia i Janikowa
CHMIELEWSKI-BUDOWNICTWO Zygmunt Chmielewski - 2019-01-30 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-03-29 - Żary (lubuskie)

KELNER - 997,4 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - do 1 000 PLN

obsługa klienta, sprzedaż towaru w sklepie odzieżowym; godziny pracy 10.00-14.00, 14.00-18.00
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Zgorzelec (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI R52/4221-1895/18 - od 2 220 PLN

Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-12-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA-MAGAZYNIER - do 2 100 PLN

wywóz towaru, prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Głogów (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI I PIECZY ZASTĘPCZEJ (OFERTA KONKURSOWA) - od 2 100 PLN

- Naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę, umów zlecenia i o dzieło zawartych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu z zachowaniem zasad określonych przepisami prawa oraz regulaminem wynagrodzeń.- Dekretacja dowodów księgowych.- Księgowanie dochodów i wydatków wynikających z bieżącej pracy Ośrodka.- Sporządzanie przelewów bankowych.- Rozliczanie przyznanych zaliczek, delegacji oraz ryczałtów pracownikom Ośrodka.- Prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu.- Prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu wspierania rodziny oraz wydawania w tych sprawach decyzji, a w szczególności: opracowanie i realizacja 3-letnich gminnych programów wspierania rodziny, tworzenie i rozwój systemu opieki nad dzieckiem, w tym placówek wsparcia dziennego, oraz praca z rodziną przeżywająca trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych przez zapewnienie rodzinie przeżywającej trudności wsparcia i pomocy asystenta rodziny oraz dostępu do specjalistycznego poradnictwa, nadzór nad współfinansowaniem pobytu dziecka w rodzinie zastępczej, rodzinnym domu dziecka, placówce opiekuńczo-wychowawczej, regionalnej placówce opiekuńczo-terapeutycznej lub interwencyjnym ośrodku preadopcyjnym, sprawowanie nadzoru nad pracą asystenta rodziny (a w szczególności: weryfikacja kart czasu pracy asystenta rodziny z rodziną, weryfikacja kart opisu czynności z daną rodziną, weryfikacja składanych przez asystenta sprawozdań), prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej i instytucjonalnej pieczy zastępczej, sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z zakresu wspierania rodziny oraz przekazywanie ich właściwemu wojewodzie w wersji elektronicznej, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego, składanie Radzie Gminy Hażlach sprawozdań z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz potrzeb związanych z realizacją zadań.- Zastępowanie głównego księgowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hażlachu w razie jego nieobecności.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu - 2018-10-01 - Hażlach (śląskie)

OSOBA DO KOMPLETOWANIA ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE INTERNETOWYM - od 2 300 PLN

obsługa komputera, rozładunek dostaw, dokładność i skrupulatność w kompletowaniu zamówień, orientacja w ogólnych zasadach funkcjonowania magazynu, inne prace magazynowe zlecone przez przełożonego, szybkiego przyswajania wiedzy - w naszej ofercie posiadamy setki artykułów i codziennie wprowadzamy coś nowego do oferty.
Fhu Herkules - 2018-04-16 - Dębica (podkarpackie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH I OBIEKTOWYCH W REFERACIE INWESTYCJI I FUNDUSZY EUROPEJSKICH URZĘDU GMINY KOBYLNICA - od 2 300 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Przygotowywanie i nadzór nad prawidłową realizacją budowy, przebudowy gminnych budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz obiektów komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; przygotowywanie i nadzór budów urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przyłączeniowymi), w tym:1) nadzór nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych;2) realizacja zobowiązań wynikająca z zawartych umów;3) nadzór budowy urządzeń i właściwego rozliczanie zadania; współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo - kanalizacyjnym (Spółką Wodociągi Słupsk) w zakresie:1) przygotowywania i nadzoru budowy i przebudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej;2) przekazywania wybudowanych i przejętych sieci oraz urządzeń wodno-kanalizacyjnych (po odbiorze), na majątek Spółki w zamian za udziały, w tym przygotowanie właściwej dokumentacji powykonawczej; przygotowywanie i nadzór budowy mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii, na potrzeby budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz w przypadku programów realizowanych przez Gminę na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:1) przygotowywanie projektów porozumień (umów) i uchwał dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych;2) nadzór nad właściwym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem zadań, zgodną z podpisanymi porozumieniami (umowami); współpraca ze stanowiskiem ds. opracowywania wniosków i koordynacji projektów o dotacje unijne oraz z innych źródeł i stanowiskiem ds. analizy i monitoringu planów rozwoju Gminy, w zakresie właściwego przygotowania wniosków i realizacji (zgodnego z podpisanymi umowami) zadań oraz rozliczeń otrzymanych dofinansowań; współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących wykonywanych zadań, w tym:1) podania wartości szacunkowej zamówienia określonej zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych,2) przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem postanowień dot.: wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia i jego realizacji, opisu warunków udziału w postępowaniu, pożądanego lub wymaganego terminu wykonania zamówienia, kryteriów oceny ofert, postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) przekazania w formie elektronicznej kompletnej dokumentacji zgodnej z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiącej załącznik do SIWZ);4) przygotowywania projektów wyjaśnień i zmian SIWZ; współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań, w tym:1) niezwłocznego (przed przekazaniem placu budowy) przekazania dokumentacji projektowo kosztorysowej (wraz z zezwoleniem właściwego organu na prowadzenie robót) stanowiącej załącznik do zawartej umowy o wykonanie robót budowlanych,2) nadzoru nad właściwym (zgodnym z podpisanymi umowami) świadczeniem usług;3) przygotowywania dokumentacji odbiorowej umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub postanowienia o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych;10. współpraca z innymi referatami Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie właściwego zakończenia realizowanych zadań inwestycyjnych, w tym z:1) Referatem Finansowym w zakresie rozliczania i przekazywania inwestycji na środek trwały;2) Referatem Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska w zakresie przekazywania niezbędnej dokumentacji powykonawczej celem naliczenia opłat adiacenckich;3) Referatem Gospodarki Komunalnej i Jednostkami Gminy w zakresie przekazywania dokumentacji powykonawczej dotyczącej wytworzonego majątku oraz sporządzania sprawozdań;współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy i z podmiotami zewnętrznymi w zakresiedotyczącym wspólnie realizowanych zadań;przygotowywanie w uzgodnieniu z Kierownikiem Referatu zleceń naaktualizację dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie wykonywanych zadań;weryfikowanie na bieżąco potrzeb inwestycyjnych w zakresie prowadzonych zadań oraz przygotowywanie propozycji do projektu budżetu gminy;przygotowywanie projektów umów, uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego.4. Informacja o warunkach pracy:1) Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu urządzeń informatycznych,2) Praca jednozmianowa na drugim piętrze budynku Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych.3) Praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 8.30-16.30, wtorek-piątek 7.30-15.30. 5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej: Urząd zatrudnia osoby niepełnosprawne, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
GMINA KOBYLNICA - 2017-10-31 - Kobylnica (pomorskie)

STANOWISKO PRACYDS. KOORDYNACJI USYTUOWANIA PROJEKTOWANYCH SIECI UZBROJENIA TERENUW WYDZIALE GEODEZJI I KATASTRU - od 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Podstawowym zadaniem realizowanym na stanowisku objętym naborem jest uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, poprzedzających proces zgłoszenia lub pozwolenia na budowę tych obiektów. Dodatkowym zadaniem jest aktualizacja oddanych ewidencji gruntów i budynków na podstawie pozwoleń i zgłoszeń budynków i innych obiektów na podstawie dokumentacji wydawanej przez Wydział Budownictwa w/m.Ważniejsze zadania: prowadzenie w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego rejestru spraw z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu; analiza złożonej dokumentacji pod względem kompletności i zgodności z przepisami prawa złożonych dokumentów w celu kwalifikacji wniosków na naradę koordynacyjną; przygotowywanie pism dotyczących uzupełnienia braków formalnych wniosków; naliczanie opłat za uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu w formie Dokumentu Obliczenia Opłaty oraz sprawdzanie jej uiszczenia przed terminem narady koordynacyjnej (wymóg formalny, potwierdzenie płatności w aktach); przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia narady koordynacyjnej oraz dokumentacji będącej przedmiotem narady; udział w naradach koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z uwzględnieniem ochrony prawem znaków osnowy geodezyjnej, znaków granicznych działek oraz zieleni; przygotowywanie protokołów z narady koordynacyjnej z uwzględnieniem stanowisk otrzymanych na piśmie i w formie elektronicznej przed terminem narady koordynacyjnej; wydawanie odpisów protokołów z narad koordynacyjnych; aktualizacja tworzonej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu o dane dotyczące projektów sieci uzbrojenia terenu, uzgodnionych jednomyślnie i pozytywnie na naradach koordynacyjnych; przygotowywanie zakończonych spraw koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu celem przekazania do archiwum zakładowego, zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej; przygotowywanie danych oraz współpraca z podmiotami władającymi sieciami uzbrojenia terenu na potrzeby założenia i prowadzenia bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu; prowadzenie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji i obiektów do ujawnienie, wynikających z dokumentów przekazywanych przez Wydział Budownictwa w/m; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału lub Kierownika Referatu.Wynagrodzenie od 2700 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)

INŻYNIER ENERGETYKI - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Gdańsk (pomorskie)

KELNER(OFERTA POSTAŻOWA) - od 2 000 PLN

obsługa klientów w restauracji
NICOLE Firma Handlowo-Usługowa Danuta Stachera - 2017-12-04 - Kuczów (świętokrzyskie)

POMOC KUCHARZA - 997,4 PLN

Pomoc kucharzowi
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)

DIAGNOSTA LABORATORYJNY - 2 000 - 2 500 PLN

Przyjmowanie i pobór materiału biologicznego do badań oraz autoryzacja badań.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie - 2017-09-06 - Lubaczów (podkarpackie)

PRZEPALACZ METALI - 997,4 PLN

Przepalanie blach, przygotowanie materiału do dalszej obróbki.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK NALEŚNIKARNI - od 1 750 PLN

Obsługa klientów, prace przy naleśnikarkach, uzupełnianie zapasów magazynowych, przygotowanie ciasta, farszy, przygotowanie koktajli mlecznych, przygotowanie kebaba, utrzymanie czystości pomieszczeń i urządzeń. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Zmiany w zakresie 09.45 - 21.15.
CREPERIA S.C. EWA DZIENNIK, SEBASTIAN DZIAMSKI - 2015-11-25 - Piła (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA INTERNETOWY - od 2 000 PLN

przyjmowanie i rozkładanie towaru, sprawdzanie zgodności towaru z dokumentami magazynowymi, zakładanie kartotek, generowanie kodów kreskowych, drukowanie kodów kreskowych, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - 4 000 - 5 000 PLN

kierowanie samochodem ciężarowym
Justika Justyna Kosmala - 2017-09-14 - Przedmoście (dolnośląskie)

REFERENT - do 2 600 PLN

1.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z pielęgnacją drzew i krzewów.2.Zlecanie prac pielęgnacyjnych i utrzymaniowych związanych z zadrzewieniem oraz ich nadzorowanie, rozliczanie i odbiory.3.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z odszkodowaniami z tytułu szkód odpowiedzialności cywilnej ZDP.4.Przygotowanie i przeprowadzenie procedury zamówień publicznych związanej z zajmowanym stanowiskiem o wartości do 30.000 euro .5.Przygotowywanie i sporządzanie sprawozdań w ramach zajmowanego stanowiska.6.Obsługa petentów, redagowanie pism i udzielanie informacji w ramach zajmowanego stanowiska.7.Przygotowanie informacji o działkach drogowych dla zapytań z Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, do gmin odnośnie MPZP8.Pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg.
Zarząd Dróg Powiatowych - 2018-07-12 - Trzebnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS.TECHNICZNYCH - od 1 200 PLN

kontrola stanu sanitarnego i technicznego nieruchomości oraz terenówprzynależnych, współpraca z firmami sprzątającym. godziny pracy: 09:00-13:00
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-04-21 - Opole (opolskie)

POZOSTAŁE KOSMETYCZKI I POKREWNI - od 2 100 PLN

obsługa klienta zakładu kosmetycznego w zakresiezabiegów odchudzającychzabiegów dotleniających
Monika Labuda-Dymek - 2018-12-17 - Starogard Gdański (pomorskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Praca na kuchni, przygotowanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)