STANOWISKO DS.TECHNICZNYCH Opole oferta pracy Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Stanowisko: STANOWISKO DS.TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: kontrola stanu sanitarnego i technicznego nieruchomości oraz terenówprzynależnych, współpraca z firmami sprzątającym. godziny pracy: 09:00-13:00
Data publikacji: 2017-04-21
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Katowicka 23, 45-061 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola stanu sanitarnego i technicznego nieruchomości oraz terenówprzynależnych, współpraca z firmami sprzątającym. godziny pracy: 09:00-13:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS.TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie w pracy na podobnym stanopwisku
Nazwa pracodawcy:
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Katowicka 23, 45-061 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kserokopie dokumentówpotwierdzających posiadane kwalifikacje np. uprawnienia budowlane, kursy techniczne, szkolenia branżowe (nieświadectwa pracy)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: osobiście w godzinach: 08:00-15:00, telefonicznie, Godziny : 08:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Katowicka 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 21.04.2017
Oferta pracy ważna do: 25.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Do obowiązków agenta celnego należy, między innymi: przygotowywanie dokumentów niezbędnych do odprawy celnej, dokonywanie zgłoszenia celnego, uiszczanie należności celnych. Praca na dwie zmiany w godz. 8-16 i 14-22
A.T.Trading Sp. z o.o. - 2018-07-25 - Zbuczyn (mazowieckie)
obsługa korespondencji, zakładanie teczek aktowych, pomoc przy archiwizacji
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Sulęcin (lubuskie)
sprzedaż zdrowej żywnośći na wyspie w galerii handlowej
AGNEX Krzysztof Wierzbicki - 2016-05-17 - Białystok (podlaskie)
Prace bieżące na warsztacie, pomoc przy obsłudze ciągników rolniczych, przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami bhp, pomoc przy przegladach i naprawch , mycie czyszczenie części i zespołów
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Gołaszyn (lubelskie)
porządkowanie akt płatników składek,rozliczanie kont płatników składek,potwierdzanie okresów ubezpieczenia,wystawianie tytułów wykonawczych,
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa maszyn stolarskich.Znajomość branży.
P.U.H."LUX" Janina i Bogusław Lejman, Spółka Jawna - 2016-06-17 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- Załadunek i rozładunek towarów;- dowóz mateiałów na stanowisko pracy;- utrzymanie porządku na ternie zakładu.
MARGOSTAL - REWOLIŃSCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOW - 2016-03-31 - Margonin (wielkopolskie)
Nadzór nad pracownikami , praca w komorze śrutowniczej
Krop Expert Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Płock (mazowieckie)
Szczegóły oferty:http://www.bip.tczew.pl/files/sites/3051/wiadomosci/307392/files/ogloszenie_o_naborze__2_.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-02-18 - Tczew (pomorskie)
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2016-06-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
montaż instalacji sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Piekary Śląskie (śląskie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja działań dotyczących spraw polityki parkingowej Wydziału Polityki Transportowej.Ważniejsze zadania:1.budowanie bazy wiedzy zawierającej informacje o: ilości miejsc parkingowych (samochodowych), rowerowych, stopniu ich wykorzystania, rotacji pojazdów oraz rozlokowaniu parkingów TIR, BUS, postojów taxi i stopniu ich wykorzystania;2.opracowywanie założeń optymalizacji ilości miejsc parkingowych na terenie miasta (nie tylko w pasach drogowych) w odniesieniu do polityki zrównoważonego rozwoju transportu;3.prowadzenie akcji informacyjnych określających zasady kształtowania polityki parkingowej na terenie miasta;4.rozbudowa parkingów rowerowych na terenie miasta;5.kształtowanie polityki parkingowej w zakresie MPZP określanie współczynników miejsc parkingowych, analiza zagrożenia wzrostu współczynnika, itp.;6.strefa płatnego parkowania monitorowanie efektywności, rozwój, (zarządzanie);7.likwidacja dzikich parkingów na terenie miasta.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-04 - Słupsk (pomorskie)
Wg. stanowiska. Więcej informacji pod numerem 510115948.
USŁUGI TRANSPORTOWE ADAM OLEŚKÓW - 2017-10-23 - Wołów (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące spraw organizacyjno-administracyjnych Wydziału.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: prowadzenie sekretariatu Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska; wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną instrukcją kancelaryjną; przygotowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i innych materiałów zbiorowych dot. zadań realizowanych przez Wydział; zaopatrywanie Wydziału w materiały biurowe; prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników; prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji; przygotowywanie w porozumieniu z pracownikami odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz wnioski Komisji Rady Miejskiej; prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz realizacją skarg i wniosków związanych z pracą Wydziału; obsługa systemu korespondencji komputerowej; edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej; współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie realizacji zadań administracji geologicznej powierzonych w drodze porozumienia; prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-25 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, umiejętności: zdolności manualne, umiejętność czytania rysunków technicznych oraz sporządzania odręcznych szkiców, umiejętność obsługi maszyn tapicerskich: rozkręcarki, szarparki, napycharki, strugarki, wielopiła, piła panelowa, centrum obróbcze, czopiarka, mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata. Ogólny zakres obowiązków: tapicerowanie mebli, obsługa maszyn i urządzeń stosowanych w tapicerniach, ustalanie konstrukcji różnych podłoży i warstw tapicerskich w wykonywanych metodami rzemieślniczymi i przemysłowymi, wykonywanie podłoża oraz warstwy tapicerskiej z układem tapicerskim bezspreżynowym i sprężynowym, montaż elementów tapicerskich. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż art. spożywczych i innych, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Koło (wielkopolskie)
Zgodny z umową
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
sprzedaż towarów, obsługa klienta
FULTOM SP. Z O.O. OBORNIKI - 2016-06-20 - Oborniki (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów na terenie woj. opolskiego
Zakład Przetwórstwa Mięsnego MRÓZ Sp. z o.o. - 2016-04-27 - Opole (opolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
Podgórska Spółdzielnia Ochrona Mienia - 2018-02-15 - Kraków (małopolskie)
zszywanie całych sztuk odzieży na maszynach przemysłowych - cały asortymentUmowa zlecenie, okło 168 h w m-cu
Texmar Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Naprawa pojazdów osobowych i dostawczych.
AUTO-MAR Mechanika i Elektromechanika Samoch.-Marcin Janur - 2017-06-20 - Góra (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej. Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-03 - Słupsk (pomorskie)
Pozyskiwanie kontraktów i prowadzenie rozmów hadlowych, przygotowywanie ofert handlowych i tłumaczeń, Negocjacje i sparządzanie umów, Udział w targach, konferencjach, seminariach.
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2016-09-29 - Dęblin (lubelskie)
Składanie elementów elektrycznych z kloszami lamp, pakowanie w kartony. Jedna zmiana 7:00-15:00Kontakt z pracodawcą: 513 177 270
BOTTONOVA Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie sekretariatu, przyjmowanie zamówień na pasze, udzielanie informacji klientom dotyczącej sprzedaży pasz
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
Zespół Szkół Agrotechnicznych w Mińsku Mazowieckim - 2016-08-05 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Utrzymywanie czystości w obiekcie, mycie podłóg, odkurzanie, czyszczenie toalet.Mile widziane osoby niepełnosprawne.Godz. pracy: 6-14, 14-22. Miejsce pracy: Łódź-Bałuty.
CLEANER sp. z o.o. - 2017-12-13 - Łódź (łódzkie)
ZG
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Łysomice (kujawsko-pomorskie)