STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R129/4126-1838/18 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R129/4126-1838/18
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Data publikacji: 2018-11-29
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 18/19, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R129/4126-1838/18
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2018
Data zakończenia pracy: 16.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, terminowość, rzetelność, nastawienie na wyniki, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych oraz informacji pisemnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości. Dokumenty należy złożyć do 12.12.2018 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 225, 203. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 29.11.2018
Oferta pracy ważna do: 12.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zakładanie i prowadzenie spraw wraz z dokumentacją, przyjmowanie interesantów
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Leśna (dolnośląskie)
Przygotowywanie potraw, ich dystrybucja dla dwóch lokali.Dowóz do klienta, catering.Planowanie i realizacja oferty gastronomicznej.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Łódź (łódzkie)
przyjmowanie próbek badań bakteriologicznych, wirusologicznych i parazytologicznych na kazdym etapie postepowania diagnostycznego, opisywanie w procedurach badawczych,przygotowanie dokumentacji technicznej i systemowej
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Słupsk (pomorskie)
Prace pomocnicze administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Stare Babice (mazowieckie)
Obsługiwanie maszyn i urządzeń do produkcji,sortu i pakowania warzyw i owoców; dbanie o jakość produktów; realizacja planów produkcji na stanowisku; język w celu dobrego kontaktu z dużym gronem współpracowników z ukrainy lub białorusi.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Zielonki-Parcela (mazowieckie)
sklejanie kartonów
kontakt przez OHP - 2017-01-19 - Lniano (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie stali do cięcia, trasowanie i punktowanie stali, cięcie i wiercenie stali
Zakład Robót Montażowych SŁAWMONT - 2016-11-21 - Lublin (lubelskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Witryłów (podkarpackie)
pozytywnych relacji z klientami, realizacja planów sprzedażowych dot.wybranych usług i towarów, rzetelne prowadzenie ewidencjikorespondencji, wsparcie placówki pocztowej w innych pracachzwiązanych z obsługą przesyłek
Poczta Polska - Rejonowy Urząd Poczty - 2017-11-22 - Żory (śląskie)
pfronprzewóz pensjonariuszy domu spokojnej starosci oraz przewóz osób niepełnosprawnych
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Głogowo (kujawsko-pomorskie)
Spawanie ręcznym łukiem elektrycznym elektrodą otuloną. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 1 m-c, kolejna na czas nieokreślony. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "INTERLOK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2018-01-10 - Piła (wielkopolskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Kraków (małopolskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania: 1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-12 - Słupsk (pomorskie)
transport towarów
Firma "Wnętrza " Alicja Galewska - 2017-01-26 - Bełchatów (łódzkie)
Sterylizacja narzędzi, asysta lekarza.
MEDICODENT Katarzyna Pietrzkiewicz - 2016-09-02 - Kielce (świętokrzyskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; prawo jazdy kat. B.; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2017-02-21 - Gliwice (śląskie)
Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. obsługi poczty zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z dzieleniem korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obowiązującymi zarządzeniami i procedurami.Ważniejsze zadania: 1.odbieranie korespondencji i przesyłek kierowanych do Urzędu;2.dzielenie korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obowiązującymi zarządzeniami i procedurami;3.prowadzenie ewidencji wszystkich przesyłek przychodzących, w tym specjalnych i wartościowych;4.wysyłanie otrzymanej z wydziałów korespondencji;5.obsługa sekretariatu Wydziału Organizacji Urzędu, odbiór całości korespondencji z kancelarii, wprowadzanie do systemu MDOK i jej rozdział na stanowiska pracy w Wydziale;6.prowadzenie całokształtu spraw związanych ze zgłaszaniem pracowników Wydziału Organizacji Urzędu na szkolenia;7.prowadzenie spraw związanych z kartami ewidencji czasu pracy i nadgodzin pracowników Wydziału;8.prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników. Warunki pracy na stanowisku: 1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-01 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż towarów, obsługa klienta, wykładanie towarów.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Łódź (łódzkie)
stanowisko ds. ekspedycyjno-rozdzielczych
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w szczególności instalacjiwewnętrznych c.o. i wod.-kan.; udział w komisjach odbioru robótremontowych; sporządzanie dokumentacji technicznej oraz prowadzenieksiążek obiektów budowlanych; zlecanie napraw i konserwacji. Praca w godzinach 7-15. Adres miejsca pracy w Opolu będzie ustalony po zatrudnieniu
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-05-26 - Opole (opolskie)
PRACE ŚLUSARSKIE NA TERENIE ZAKŁADU, praca w godz.6-14/14-22
BA GLASS POLAND SP. Z O.O. HUTA JEDLICE - 2017-07-26 - Jedlice (opolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, komputera, programów komputerowych, programów do fakturowania i sprzedaży.
EUROTHERM SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
sprzedaż, wycena, fakturowanie, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Mława (mazowieckie)
Obsługa klienta. Obsługa kasy fiskalnej. Układanie, metkowanie towaru.
"Roguś" Sklep Spożywczy Aleksandra Rogińska - 2017-10-20 - Gdańsk (pomorskie)
PRACE POMOCNICZE W KUCHNI, PRACE KELNERSKIE
kontakt przez OHP - 2017-09-08 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
- Praca w magazynie, przyjmowanie i wydawanie towaru,- Obsługa wózka widłowego,Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-01-17 - Tczew (pomorskie)
praca w Centrum Handlowym Alfa,
KONSALNET Ochrona Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Białystok (podlaskie)
zapewnienie bieżącej, sprawnej, prawidłowej obsługi klientów Banku Spółdzielczego
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
montaz instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnych, wentylacji, klimatyzacji. Praca n aterenie powiatu olesnickiego, w miejscu prowadzenia inwestycji przes spółkę Dimen na terenie woj. dolnoślaskiego.Dojazd z Olesnicy o godz. 6.30 zapewnia pracodawca)
DiMEN S.C. - 2016-11-29 - Oleśnica (dolnośląskie)
Obsługa kelnerska gości. Praca na umowę o pracę w godz. 7-19 w równoważnym systemie czasu pracy w Kołobrzegu.
Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "NIWA" w Kołobrzegu - 2016-09-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)