STANOWISKO DS.TECHNICZNYCH Opole oferta pracy Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Stanowisko: STANOWISKO DS.TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w szczególności instalacjiwewnętrznych c.o. i wod.-kan.; udział w komisjach odbioru robótremontowych; sporządzanie dokumentacji technicznej oraz prowadzenieksiążek obiektów budowlanych; zlecanie napraw i konserwacji. Praca w godzinach 7-15. Adres miejsca pracy w Opolu będzie ustalony po zatrudnieniu
Data publikacji: 2017-05-26
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Katowicka 23, 45-061 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w szczególności instalacjiwewnętrznych c.o. i wod.-kan.; udział w komisjach odbioru robótremontowych; sporządzanie dokumentacji technicznej oraz prowadzenieksiążek obiektów budowlanych; zlecanie napraw i konserwacji. Praca w godzinach 7-15. Adres miejsca pracy w Opolu będzie ustalony po zatrudnieniu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS.TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe techniczne: budowlane lub inżynieria środowiska, zpreferencją instalacje sanitarne; znajomość zasad kosztorysowania, dobra znajomość obsługi komputera
Nazwa pracodawcy:
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Katowicka 23, 45-061 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kserokopie dokumentówpotwierdzających posiadane kwalifikacje np.: uprawnienia budowlane, kursy techniczne, szkolenia branżowe (nieświadectwa pracy)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: osobiście w godzinach: 08:00-14:00, telefonicznie, Godziny : 08:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Katowicka 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 26.05.2017
Oferta pracy ważna do: 02.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
umiejętność obsługi maszyny automatu sterowanego elektronicznie UNION SPECJAL - BHB - H1,
PPHU ACHA AGNIESZKA CHLEBOWSKA - 2017-07-05 - Marki (mazowieckie)
kompleksowa obsługa wtryskarki, wstawianie paramertów, przezbrajanie form, usuwanie awarii
FlexHR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia EWA KORECKA - 2015-11-27 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Praca na umowę o pracę na czas zastepstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2015-12-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prace pomocnicze odólnobudowlane; praca w Szwecji; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-18
DOMERA Domaradzki Zbigniew Henryk - 2016-01-12 - Żelkowo (pomorskie)
obsługa gości, przygotowanie terenu do obsługi gościa w centrum konferencyjnym, pielęgnacja terenu zielonego
FOLWARK BADOWO-KŁODY - 2016-04-26 - Badów Górny (mazowieckie)
obsluga stanowiska linii produkcyjnej
Employees Leasing Iwona Okołowicz - 2017-10-05 - Augustów (podlaskie)
sprzedaż kamienia naturalnego, zapoznanie się z asortymentem, nauka obsługi systemów informatycznych obowiązujących w firmie; przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych dla klientów, udzielanie klientom informacji dotyczących oferowanego towaru i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Chrzanów (małopolskie)
Rozładunek i załadunek , sortowanie, wydawanie towaru, obsługa skanera.Miejsce pracy: Wrocław ul. ZakrzowskaOferta zgłoszona przez Agencję Pośrednictwa Pracy, forma zawarcia umowy: zlecenie.Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 783-422-478 lub 32 781-59-48Godziny pracy: 6-10 lub 16-20Oferta pracy znajduje się w sali: D,Bb,Ba,F,Gb,Ga,H
Personnel Solutions Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
kasjer
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Zapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2016-11-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Prace magazynowe, wyjazd w trasę średnio raz na dwa tygodnie, obsługa klienta.
EL-SKŁAD Sp. Jawna W.Pałajski M.Migatulski - 2017-02-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Praca przy utrzymaniu dróg powiatowych pod ruchem, prowadzenie i obsługa samochodu ciężarowego, obsługa pilarek spalinowych
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W GRÓJCU. - 2016-02-24 - Odrzywołek (mazowieckie)
Zapewnia prawidłową obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Miejsce wykonywania pracy Toruń oraz Włocławek.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-09-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie, opracowanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, eweidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-28 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa klienta, zamawianie towaru, wysłka towaru. Prowadzenie dokumentacji firmy. Robienie zestawień sprzedaży.Miele widziana zanjość branży rolniczej
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Dział Ogród i Majsterkowanie oraz Dział Budowlany i Dekoracyjny m.in.:Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, Obsługę kasy fiskalnej, Rozładunek dostaw towarów,
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Piekary Śląskie (śląskie)
1. Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą urzędu. 2. Poznanie zakresu działania Wydziału Prawnego, Nadzoru i Kontroli, Oddziału Zarządzania i Organizacji. 3. Wykonywanie czynności biurowych. 4. Poznanie systemów informatycznych i ich praktyczne wykorzystanie.
ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI W ŁODZI - 2015-12-07 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie zajęć komputerowych lub szkoleń dla osób dorosłych.
BLUE EDUCATION - 2018-04-26 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
- ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- przygotowywanie projektów wewnętrznych aktwó prawnych,- pomoc w prowadzeniu sekretariatu.- ewidencjonowanie środków rzeczowych Izby,- pomoc przy przygotowaniu dokumentacji z przeprowadzonych kontroli,- archiwizowanie dokumentacji izby.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Łódź (łódzkie)
tapetowanie, szpachlowanie, murowanie, tykowanie, ocieplanie budynkow, układanie glazury, prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Białystok (podlaskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie zawodowe lub średnie.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Lyski (śląskie)
Montaż i demontaż opon i naprawa opon do samochodów
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Wyrzysk (wielkopolskie)
-obsługa kasy fisklanej-metkowanie, układanie towaru-sprzątanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Tur (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie i montowanie zbrojenia, czytanie rysunku technicznego.
TOM-BAŁ Sp. z o.o. - 2016-07-21 - Gdańsk (pomorskie)
GOTOWANIE WG. MENU KUCNI HINDUSKIEJ, STOSOWANIE PRZYPRAW I TECHNIK WG. METODY I TRADYCJI STOSOWANEJ W INDIACH, OBSŁUGA PIECÓW, WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, UIEJĘTNOŚĆ GOTOWANIA WG MENU KUCHNI HINDUSKIEJ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 2 LATA, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELKSIEGO, NIEMIECKIEGO W STOPNIU DOBRYM
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac ślusarskich na produkcji przy obróbce metalu. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Rybarzowicach.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "JUKA-MET" EXPORT, IMPORT JERZY I KAZIMIERZ KUBICA SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-02 - Rybarzowice (śląskie)
naprawa i espoloatacja pojazdów samochodowych, prace blacharskie
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-27 - Słupsk (pomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-07-21 - Chełm (lubelskie)