STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI POCZTY W DZIALE KANCELARIA URZĘDU WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI POCZTY W DZIALE KANCELARIA URZĘDU WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. obsługi poczty zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z dzieleniem korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obowiązującymi zarządzeniami i procedurami.Ważniejsze zadania: 1.odbieranie korespondencji i przesyłek kierowanych do Urzędu;2.dzielenie korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obowiązującymi zarządzeniami i procedurami;3.prowadzenie ewidencji wszystkich przesyłek przychodzących, w tym specjalnych i wartościowych;4.wysyłanie otrzymanej z wydziałów korespondencji;5.obsługa sekretariatu Wydziału Organizacji Urzędu, odbiór całości korespondencji z kancelarii, wprowadzanie do systemu MDOK i jej rozdział na stanowiska pracy w Wydziale;6.prowadzenie całokształtu spraw związanych ze zgłaszaniem pracowników Wydziału Organizacji Urzędu na szkolenia;7.prowadzenie spraw związanych z kartami ewidencji czasu pracy i nadgodzin pracowników Wydziału;8.prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników. Warunki pracy na stanowisku: 1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2017-09-01

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. obsługi poczty zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z dzieleniem korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obowiązującymi zarządzeniami i procedurami.Ważniejsze zadania: 1.odbieranie korespondencji i przesyłek kierowanych do Urzędu;2.dzielenie korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obowiązującymi zarządzeniami i procedurami;3.prowadzenie ewidencji wszystkich przesyłek przychodzących, w tym specjalnych i wartościowych;4.wysyłanie otrzymanej z wydziałów korespondencji;5.obsługa sekretariatu Wydziału Organizacji Urzędu, odbiór całości korespondencji z kancelarii, wprowadzanie do systemu MDOK i jej rozdział na stanowiska pracy w Wydziale;6.prowadzenie całokształtu spraw związanych ze zgłaszaniem pracowników Wydziału Organizacji Urzędu na szkolenia;7.prowadzenie spraw związanych z kartami ewidencji czasu pracy i nadgodzin pracowników Wydziału;8.prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników. Warunki pracy na stanowisku: 1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI POCZTY W DZIALE KANCELARIA URZĘDU WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.09.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe;4.biegła znajomość obsługi komputera w tym: oprogramowania w środowisku WINDOWS, pakiet MS Office;5.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;6.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: 1.znajomość przepisów prawnych z zakresu instrukcji kancelaryjnej, Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie doręczeń, ustawy o samorządzie gminnym;2.uprzejmość i wysoka kultura osobista;3.odpowiedzialność;4.dokładność;5.samodzielność.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.kwestionariusz osobowy;6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);8.kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;9.w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;10.dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. obsługi poczty w Dziale Kancelaria Urzędu Wydziału Organizacji Urzędu w terminie do dnia 11 września 2017 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił powyżej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 04.09.2017

Oferta pracy ważna do: 11.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK DZIAŁU PIELĘGNACJI ZIELENI - od 13,7 PLN

- Przestrzeganie procedur, zasad i obowiązków związanych z utrzymaniem standardów usług. Porządkowanie terenów zielonych zewnętrznych. Utrzymanie zieleni wewnętrznej. Koszenie, nawadnianie, prace fizyczne. Obsługa sprzętu ogrodniczo – rolniczego.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzinę. Praca na umowę zlecenie na czas nieoznaczony.- Zlecenie w godzinach: 6:00-14:00. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe. Prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Dyspozycyjności i zaangażowania w powierzone obowiązki. Własne auto. Kontakt telefoniczny (512-905-327) w godzinach: 8:00-16:00.
DUSSMANN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 750 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; miejsce wykonywania pracy Słupsk; dwie zmiany; kontakt z pracodawca osobisty i telefoniczny w godzinach 7-14.
Przedsiębiorstwo MORZE - 2015-12-03 - Słupsk (pomorskie)

DOZORCA - od 1 850 PLN

dozór mienia
WEKOM II Kopalnia Granitu Kostrza Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Kostrza (dolnośląskie)

ELEKTROMONTER - od 2 300 PLN

jw.
Enco Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. PROJEKTÓW EUROPEJSKICH - 1 850 - 3 000 PLN

a.samodzielne poszukiwanie możliwości finansowania działalności jednostki ze szczególnym uwzględnieniem programów współpracy międzynarodowej,b.opracowanie dokumentów związanych z prowadzeniem projektów,c. nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów dot. prowadzonych projektów, w tym międzynarodowych,d. organizowanie spotkań oraz wyjazdów do instytucji partnerskich w ramach realizowanej współpracy.
Centrum Hewelianum - 2016-07-19 - Gdańsk (pomorskie)

FRYZJER - od 925 PLN

strzyżenie damsko-męskie
Barbara Wolna Firma Handlowo-Gastronomiczna - 2016-07-11 - Kościan (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - do 1 750 PLN

prace produkcyjne związane z produkcją filtrów do systemów powietrza
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS EKSPORTU - od 3 500 PLN

praca przy obsłudze, budowaniu relacji i pozyskiwaniu klientów zagranicznych.Oferujemy:- Praca biurowa w Chełmku ( małopolskie)- Wynagrodzenie podstawowe + prowizja- Umowa o pracęOczekujemy:- biegła znajomość jeżyka angielskiego i niemieckiego- biegła znajomość obsługi komputera- zaangażowanie i umiejętność budowania relacji z klientami- Dyspozycyjność ( firma prezentuje się na targach krajowych i międzynarodowych, obecnie jest to ok 20 dni w roku) Osoby zainteresowane szczegółami proszę o bezpośredni kontakt pod numerem telefonu: 694733472
GARDENPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Chełmek (małopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 050 PLN

- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i fiannasowych- aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych- udzielanie informacji o świadczonych usługach- kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
Poczta Polska S.A Pion Kapitału Ludzkiego Ośrodek Pionu Kapitału Ludzkiego w Białymstoku- Region Sieci w Białymstoku - 2017-01-23 - Łomża (podlaskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 300 PLN

realizacja planów sprzedażowych (kredyty, chwilówki, ubezpieczenia), aktywne pozyskiwanie klientów, obsługa klientów w zakresie depozytowym, kredytowym i ubezpieczeniowym, obsługa operacji gotówkowych i bezgotówkowych, dbałość o najwyższe standardy obsługi
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Zduńska Wola (łódzkie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 000 PLN

obróbka reczna półtusz wieprzowych, ubój trzody
RAFAŁ JABŁOŃSKI UBOJNIA TRZODY - 2017-11-08 - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)

GEODETA-POMIAROWY - od 2 100 PLN

pomiary terenowe
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 100 PLN

produkcja luster
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Puławy (lubelskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

praca przy karmieniu zwierząt ( konie, świnie ),utrzymanie porządku i czystości w obejściu oraz przy zwierzętach oraz wykonywanie innych prac uzgodnionych z pracodawcą .
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-11 - Trzebownisko (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

pomoc w przygotowaniu posiłków, utrzymanie czystości w kuchni, zmywanie naczyń
Marcin Piaścik Przedsiębiorstwo Turystyczne BAŁTYK-KARKONOSZE - 2017-12-21 - Karpacz (dolnośląskie)

OPERATOR WÓZKÓW WIDŁOWYCH / PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 140 PLN

Zakres obowiązków:-Wykonywanie zadań wynikających z procesów danego obszaru/działu na którym pracownik pracuje,-Przyjęcia i kontrola dostaw,-Prawidłowa lokalizacja towarów w magazynie i opisywanie palet,-Prawidłowa weryfikacja towaru oraz dokumentów z nim związanych,-Prawidłowe pobrania towaru z magazynu w oparciu o listę pobrań oraz właściwe ulokowanie towaru,-Dbałość o utrzymanie porządków w sektorze magazynu,-Raportowanie wykonanej pracy przełożonemu,-Dbałość o utrzymywanie porządków,-Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych,-Przestrzeganie przepisów BHP w miejscu pracy, stosowanie się do wytycznych zawartych w instrukcjach BHP, stosowanie właściwych środków ochrony indywidualnej i zbiorowej.Nasz klient oferuje:-Pracę w oparciu o umowę o pracę,-Stabilne zatrudnienie na pełen etat,-Praca 3 zmianowa w trybie tygodniowym od poniedziałku do piątku,-Dodatki za pracę w nadgodzinach oraz godzinach nocnych,-Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie.- CV na adres: biuro.gdansk (at) adecco.com
ADECCO POLAND SP. Z O.O. - 2016-03-18 - Tczew (pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Tyrowo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 770 PLN

stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia, przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, wyszukiwania pracowników dla zleceń klientów, wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów
JBM Barbara Milewska - 2017-12-13 - Piaseczno (mazowieckie)

PRACOWNIK W STACJI PALIW - od 2 100 PLN

sprzedaż paliw; obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Piotr Bełczowski - 2018-07-11 - Zawichost (świętokrzyskie)

STANOWISKO DS. ORGANIZACYJNYCH (POWER) - 1 017,4 PLN

Prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentacji i korespondencji wpływającej do KM PSP Sopot;obsługa petetntów - przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacji; kompletowanie, rozdzielanie i przechowywanie wpływającej dokumentacji; prowadzenie spraw w zakresie biurowości - obsługa urządzeń biurowych; współpraca z poszczególnymi wydziałami i jednostką ratowniczo-gaśniczą; prace w zakresie archiwizacji dokumentacji KM PSP Sopot.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Sopot (pomorskie)

ROBOTNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 000 PLN

proste prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Straduny (warmińsko-mazurskie)

MONTER SAMOCHODOWEJ INSTALACJI GAZOWEJ (LPG) - od 1 850 PLN

Monter samochodowej instalacji gazowej (LPG), oferta pracy dla osób zarejestrowanych z II profilem pomocy posiadających wykształcenie średnie techniczne samochodowe ,doświadczenie zawodowe -montaż lub naprawa instalacji gazowej LPG w samochodach,
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Świerczów (podkarpackie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 13 PLN

Szpachlowanie, malowanie, suche zabudowy, płytki
"KRZYŚ-KAR" KRZYSZTOF KRYSA - 2017-07-04 - Międzyrzecz (lubuskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 3 000 PLN

kierowanie autobusem podczas wykonywania przewozu osób zgodnie z rozkładem jazdy PKS oraz przewozów okazjonalnych, typu wynajem autokaru, przewozy szkolne lub pracownicze, dodatkowo sprzedaż biletów
Przedsiębiorstwo Kominikacji Samochodowej TOUR Sp. z o.o. - 2016-11-21 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

PRACOWNIK TECHNICZNY MYJNI - od 1 900 PLN

obsługa ręcznej myjni samochodowej
FORMID SP. Z O.O. - 2016-06-22 - Lubin (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski - 2018-04-09 - Leszno (wielkopolskie)