STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Iława oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: szczczegóły dotyczące oferty pod adresem strony: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/hrlink-job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji/62440
Data publikacji: 2020-07-20
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 1, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szczczegóły dotyczące oferty pod adresem strony: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/hrlink-job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji/62440
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegóły dotyczące oferty pod adresem: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/hrlink-job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji/62440 Termin, do którego należy składać dokumenty : 31.07.20r.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu
danePracodawcy_nip: 5782868607
danePracodawcy_regon: 00001775600585
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Teatralna 4, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz wymaganych dokumentów pod adresem strony: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/hrlink-job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji/62440
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
danePracodawcy_kodPowiatu: 2861
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932703
Ulica pracodawcy: Teatralna
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.07.2020
Data dodania oferty pracy: 20.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5971d3c52522905401ba79d2923830cf
Podobne oferty pracy
Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-10-28 - Żary (lubuskie)
1.Organizacja i realizacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Urzędzie Gminy.2. Nadzorowanie i koordynacja prawidłowości przebiegu procedur zamówień publicznych w Urzędzie Gminy.3. Uczestniczenie w pracach komisji przetargowej w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w Urzędzie Gminy.4. Pomoc pracownikom Urzędu Gminy w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzania w biuletynie zamówień publicznych ogłoszeń, obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych.5.Weryfikacja SIWZ pod względem prawidłowości stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych, warunków udziału wykonawców w postępowaniu, niezbędnych dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu.6. Nadzorowanie prowadzenia dokumentacji postępowania i przestrzegania terminów podania do publicznej wiadomości ogłoszeń w sprawach dotyczących zamówień publicznych.7.Prowadzenie statystyki udzielonych zamówień publicznych w celu przygotowania stosownych sprawozdań, harmonogramów, planów.8.Pomoc w planowaniu i przygotowaniu do realizacji wybranych zadań inwestycyjnych i remontowych.9. Pomoc w realizacji i rozliczeniu wybranych zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych w przez Urząd Gminy.10.Sporządzanie dokumentów oraz projektów uchwał i zarządzeń związanych ze stanowiskiem pracy.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-09-17 - Malanów (wielkopolskie)
Opieka i pomoc domowa
kontakt przez OHP - 2017-05-19 - Augustów (podlaskie)
Roboty budowlane typu wykończeniowego.
Zakład Remontowo-Budowlany Remiszewski Stanisław - 2020-02-25 - Siedlce (mazowieckie)
Kasjer handlowy
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
Ślusarz
Zakład Budowy Urządzeń Dźwignicowych "ZBUD" Sp z o.o. - 2016-05-24 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy- Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- złożonych dokumentów nie zwracamy,- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzęMiejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15, 88-100 InowrocławWarunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-07-24 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac pomocniczych przy rozbiorze, pakowaniu kurczaka oraz przetwórstwo
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MAGNUS PIOTR SZYMKIEWICZ - 2018-12-21 - Gowidlino (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację przydzielonych zadań.Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących pozwoleń na budowę lub rozbiórkę obiektów budowlanych; 2. prowadzenie postępowań w sprawach zgłoszeń robót budowlanych/rozbiórkowych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części; 3. rozpatrywanie wniosków w sprawie wydawania zaświadczeń z zakresu przepisów Prawa budowlanego oraz zaświadczeń o samodzielności lokalu; 4. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach odstępstwa od przepisów techniczno budowlanych; 5. przekazywanie do organu odwoławczego odwołań od decyzji i zażaleń na postanowienia, wydawanych w toku prowadzonego postępowania; 6. uczestniczenie na wezwanie organu nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych; 7. prowadzenie bieżącej obsługi elektronicznego obiegu dokumentów oraz elektronicznego rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę i rejestru zgłoszeń (system RWDZ). Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz na terenie budów, w obiektach nieprzystosowanych do osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2800 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-10-01 - Słupsk (pomorskie)
Sprzątanie biur, mycie okien. Praca w Bielsku-Białej w godz. 12.00-20.00 od poniedziałku do piątku. Umowa o pracę na okres próbny 1 miesiąca, następnie na czas określony.
VENDI CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
rozwożenie pizzy i kebaba
Pizzeria Gringos - 2016-05-04 - Ustka (pomorskie)
PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, ROZDZAIŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWYWANIAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE : WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, SPRAWNOŚC FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, MIEJCE PRACY SZCZECIN UL. DWORCOWA 20 i WELECKA 2 A (MIERZYN), PRACODAWCA ZAPEWNIA BEZPŁATNY TRANSPORT Z ULICY DWORCOWEJ 20 NA MIERZYNUMOWA NA OKRES PRÓBNYW PRZYPADKU APLIKACJI DROGĄ MAILOWĄ LUB POCZTĄ PROSZĘ O DOPISEK "STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW"
POCZTA POLSKA SA - 2018-09-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
operator wózka widłowego
Cegielnia "Przecław" Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy mgr Beata Wójcik - 2018-09-11 - Tuszyma (podkarpackie)
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie liter K, S, Ś, U, V,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)przygotowywanie i wydawanie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)przygotowywanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,15)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi,16)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,17)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,18)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,19)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,20)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,21)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,22)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,23)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,24)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy25)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b/ instrukcji obiegu dowodów księgowych,c/ instrukcji kancelaryjnej,26)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy Ordynacja podatkowa ,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,27)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,28)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,29)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,30)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Urząd Miasta Chełm - 2020-08-10 - Chełm (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
obsługa narzędzi ogrodniczych (np. traktorka), prace zwiazane z utrzymaniem terenów zielonych, doraźne odśnieżanie terenów zewnętrznych, inne prace porządkowe
Addit Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Węgrów (mazowieckie)
obsługa montażownicy Fasep do demontażu opon oraz naprawa opon
Firma Usługowo - Handlowa HOLDMAR Szymański Sławomir - 2017-06-02 - Wiązowna (mazowieckie)
PRACA W TERENIE PRZY BUDOWIE LINII KABLOWYCH, INSTALACJI OŚWIETLENIA ULICZNEGO
SPIE ELBUD GDAŃSK SA - 2019-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
praca przy konfekcjonowaniu preparatów myjących
KUCHNIE ŚWIATA S.A. - 2017-09-14 - Dęblin (lubelskie)
do uzgodnienia
BAZYLIA II Elżbieta Kruszyńska - 2019-04-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Oferta pracy dla osób do 30rż, Inicjowanie działań związanych z kształtowaniem wizerunku Gminy Karczew, opracowywanie koncepcji materiałów promocyjnych i ich zakup, zakup kalendarzy oraz pucharów i medali, prowadzenie spraw związanych z dystrybucją i upowszechnianiem materiałów promocyjnych i informacjach o gminie.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Karczew (mazowieckie)
wg stanowiska
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Ciemne (mazowieckie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Żywiec (śląskie)
Weryfikacja poprawności działania oprogramowania, raportowanie błędów i niezgodności ze specyfikacją.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Kraków (małopolskie)
Analityk rejestru; prowadzenie spraw kadrowych (personalnych); obsługa biura Rady i Zarządu (sporządzanie protokołów).
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Głogówek (opolskie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
Cała treść ogłoszenia dostępna jest na stronie: https://bip-v1-files.idcom-web.pl/sites/47169/wiadomosci/477058/files/ogloszenie_o_naborze_na_stanowisko_ds_kadr.pdfOsoby zainteresowane prosimy o dostarczenie dokumentów do sekretariatu siedziby Centrum Usług Wspólnych w Tczewie lub za pośrednictwem poczty w terminie do 06.12.2019 r. na adres; Centrum Usług Wspólnych w Tczewie, ul. Kołłątaja 9, 83-110 Tczew z dopiskiem na kopercie nabór na stanowisko ds. kadr
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY MIEJSKIEJ TCZEW - 2019-11-18 - Tczew (pomorskie)
Przeprowadzanie sortowania pod względem przydatności do produkcji i klas jakości półfabrykantów oraz materiałów drzewnych. Markowanie części meblowych oraz drewna. Prace przy przenoszeniu mebli. Praca przy pakowaniu mebli oraz części meblowych. Pilnowanie porządku. Inne prace zlecone przez kierownika.
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Wyszków (mazowieckie)
.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2019-10-22 - Legionowo (mazowieckie)
Obsługa wózków widlowych oraz wykonywanie prac związanych z transportem, załadunkiem i wyładunkiem towarów, przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu, praca ze skanerem, weryfikacja dokumantacji magazynowej i jej kontrola w zakresie zgodności ze stanem faktycznym, rozlokowanie przyjętych towarów w przestrzeni magazynowej, zabezpieczenie towaru.
SEIFERT AUTOMOTIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-04 - Jawor (dolnośląskie)