STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Iława oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: szczczegóły dotyczące oferty pod adresem strony: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/hrlink-job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji/62440

Data publikacji: 2020-07-20

Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wiejska 1, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
szczczegóły dotyczące oferty pod adresem strony: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/hrlink-job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji/62440

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegóły dotyczące oferty pod adresem: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/hrlink-job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji/62440 Termin, do którego należy składać dokumenty : 31.07.20r.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu

danePracodawcy_nip: 5782868607

danePracodawcy_regon: 00001775600585

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Adres pracodawcy:
Teatralna 4, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz wymaganych dokumentów pod adresem strony: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/hrlink-job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji/62440

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28

Powiat pracodawcy: m. Elbląg

danePracodawcy_kodPowiatu: 2861

Gmina pracodawcy: Elbląg

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Elbląg

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932703

Ulica pracodawcy: Teatralna

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.07.2020

Data dodania oferty pracy: 20.07.2020

Oferta pracy ważna do: 31.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5971d3c52522905401ba79d2923830cf

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DO SPRAW KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 800 PLN

Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-10-28 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 100 PLN

1.Organizacja i realizacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Urzędzie Gminy.2. Nadzorowanie i koordynacja prawidłowości przebiegu procedur zamówień publicznych w Urzędzie Gminy.3. Uczestniczenie w pracach komisji przetargowej w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w Urzędzie Gminy.4. Pomoc pracownikom Urzędu Gminy w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzania w biuletynie zamówień publicznych ogłoszeń, obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych.5.Weryfikacja SIWZ pod względem prawidłowości stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych, warunków udziału wykonawców w postępowaniu, niezbędnych dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu.6. Nadzorowanie prowadzenia dokumentacji postępowania i przestrzegania terminów podania do publicznej wiadomości ogłoszeń w sprawach dotyczących zamówień publicznych.7.Prowadzenie statystyki udzielonych zamówień publicznych w celu przygotowania stosownych sprawozdań, harmonogramów, planów.8.Pomoc w planowaniu i przygotowaniu do realizacji wybranych zadań inwestycyjnych i remontowych.9. Pomoc w realizacji i rozliczeniu wybranych zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych w przez Urząd Gminy.10.Sporządzanie dokumentów oraz projektów uchwał i zarządzeń związanych ze stanowiskiem pracy.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-09-17 - Malanów (wielkopolskie)

OPIEKUN SENIORA - od 3 000 PLN

Opieka i pomoc domowa
kontakt przez OHP - 2017-05-19 - Augustów (podlaskie)

MALARZ BUDOWLANY - od 4 000 PLN

Roboty budowlane typu wykończeniowego.
Zakład Remontowo-Budowlany Remiszewski Stanisław - 2020-02-25 - Siedlce (mazowieckie)

KASJER HANDLOWY - od 2 100 PLN

Kasjer handlowy
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Kikół (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 4166) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy- Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- złożonych dokumentów nie zwracamy,- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzęMiejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15, 88-100 InowrocławWarunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-07-24 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W PRZEMYŚLE PRZETWÓRCZYM - od 14,7 PLN

wykonywanie prac pomocniczych przy rozbiorze, pakowaniu kurczaka oraz przetwórstwo
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MAGNUS PIOTR SZYMKIEWICZ - 2018-12-21 - Gowidlino (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. POZWOLEŃ NA BUDOWĘ W WYDZIALE BUDOWNICTWA - od 2 800 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację przydzielonych zadań.Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących pozwoleń na budowę lub rozbiórkę obiektów budowlanych; 2. prowadzenie postępowań w sprawach zgłoszeń robót budowlanych/rozbiórkowych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części; 3. rozpatrywanie wniosków w sprawie wydawania zaświadczeń z zakresu przepisów Prawa budowlanego oraz zaświadczeń o samodzielności lokalu; 4. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach odstępstwa od przepisów techniczno budowlanych; 5. przekazywanie do organu odwoławczego odwołań od decyzji i zażaleń na postanowienia, wydawanych w toku prowadzonego postępowania; 6. uczestniczenie na wezwanie organu nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych; 7. prowadzenie bieżącej obsługi elektronicznego obiegu dokumentów oraz elektronicznego rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę i rejestru zgłoszeń (system RWDZ). Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz na terenie budów, w obiektach nieprzystosowanych do osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2800 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-10-01 - Słupsk (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 250 PLN

Sprzątanie biur, mycie okien. Praca w Bielsku-Białej w godz. 12.00-20.00 od poniedziałku do piątku. Umowa o pracę na okres próbny 1 miesiąca, następnie na czas określony.
VENDI CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-27 - Bielsko-Biała (śląskie)

KIEROWCA KAT. B - od 1 850 PLN

rozwożenie pizzy i kebaba
Pizzeria Gringos - 2016-05-04 - Ustka (pomorskie)

STANOWISKO DS OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 2 300 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, ROZDZAIŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWYWANIAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE : WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, SPRAWNOŚC FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, MIEJCE PRACY SZCZECIN UL. DWORCOWA 20 i WELECKA 2 A (MIERZYN), PRACODAWCA ZAPEWNIA BEZPŁATNY TRANSPORT Z ULICY DWORCOWEJ 20 NA MIERZYNUMOWA NA OKRES PRÓBNYW PRZYPADKU APLIKACJI DROGĄ MAILOWĄ LUB POCZTĄ PROSZĘ O DOPISEK "STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW"
POCZTA POLSKA SA - 2018-09-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCHW BIURZE WINDYKACJI PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W DEPARTAMENCIE FINANSÓW - od 2 600 PLN

1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie liter K, S, Ś, U, V,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)przygotowywanie i wydawanie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)przygotowywanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,15)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi,16)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,17)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,18)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,19)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,20)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,21)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,22)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,23)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,24)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy25)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b/ instrukcji obiegu dowodów księgowych,c/ instrukcji kancelaryjnej,26)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy Ordynacja podatkowa ,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,27)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,28)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,29)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,30)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Urząd Miasta Chełm - 2020-08-10 - Chełm (lubelskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY- OGRODNIK - od 2 000 PLN

obsługa narzędzi ogrodniczych (np. traktorka), prace zwiazane z utrzymaniem terenów zielonych, doraźne odśnieżanie terenów zewnętrznych, inne prace porządkowe
Addit Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Węgrów (mazowieckie)

PRACOWNIK FIZYCZNY (250 OP) - od 2 000 PLN

obsługa montażownicy Fasep do demontażu opon oraz naprawa opon
Firma Usługowo - Handlowa HOLDMAR Szymański Sławomir - 2017-06-02 - Wiązowna (mazowieckie)

ELEKTROMONTER - od 18 PLN

PRACA W TERENIE PRZY BUDOWIE LINII KABLOWYCH, INSTALACJI OŚWIETLENIA ULICZNEGO
SPIE ELBUD GDAŃSK SA - 2019-10-31 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 13 PLN

praca przy konfekcjonowaniu preparatów myjących
KUCHNIE ŚWIATA S.A. - 2017-09-14 - Dęblin (lubelskie)

STANOWISKO DS.PROMOCJI GMINY (18 DOF DO 30) - od 2 450 PLN

Oferta pracy dla osób do 30rż, Inicjowanie działań związanych z kształtowaniem wizerunku Gminy Karczew, opracowywanie koncepcji materiałów promocyjnych i ich zakup, zakup kalendarzy oraz pucharów i medali, prowadzenie spraw związanych z dystrybucją i upowszechnianiem materiałów promocyjnych i informacjach o gminie.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Karczew (mazowieckie)

MAGAZYNIER - 1 033,7 PLN

Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Żywiec (śląskie)

SOFTWERE TESTER / TESTER OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO - od 3 494 PLN

Weryfikacja poprawności działania oprogramowania, raportowanie błędów i niezgodności ze specyfikacją.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DO SPRAW SAMORZĄDU, ORGANIZACJI I GOSPODARKI WŁASNEJ - 3 000 - 3 500 PLN

Analityk rejestru; prowadzenie spraw kadrowych (personalnych); obsługa biura Rady i Zarządu (sporządzanie protokołów).
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Głogówek (opolskie)

STANOWISKO DS. KADR - od 2 250 PLN

Cała treść ogłoszenia dostępna jest na stronie: https://bip-v1-files.idcom-web.pl/sites/47169/wiadomosci/477058/files/ogloszenie_o_naborze_na_stanowisko_ds_kadr.pdfOsoby zainteresowane prosimy o dostarczenie dokumentów do sekretariatu siedziby Centrum Usług Wspólnych w Tczewie lub za pośrednictwem poczty w terminie do 06.12.2019 r. na adres; Centrum Usług Wspólnych w Tczewie, ul. Kołłątaja 9, 83-110 Tczew z dopiskiem na kopercie nabór na stanowisko ds. kadr
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY MIEJSKIEJ TCZEW - 2019-11-18 - Tczew (pomorskie)

PRACA ZWIĄZANA Z SORTOWANIEM MATERIAŁÓW DRZEWNYCH - od 17 PLN

Przeprowadzanie sortowania pod względem przydatności do produkcji i klas jakości półfabrykantów oraz materiałów drzewnych. Markowanie części meblowych oraz drewna. Prace przy przenoszeniu mebli. Praca przy pakowaniu mebli oraz części meblowych. Pilnowanie porządku. Inne prace zlecone przez kierownika.
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Wyszków (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 3 200 PLN

Obsługa wózków widlowych oraz wykonywanie prac związanych z transportem, załadunkiem i wyładunkiem towarów, przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu, praca ze skanerem, weryfikacja dokumantacji magazynowej i jej kontrola w zakresie zgodności ze stanem faktycznym, rozlokowanie przyjętych towarów w przestrzeni magazynowej, zabezpieczenie towaru.
SEIFERT AUTOMOTIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-04 - Jawor (dolnośląskie)


Wybierz powiat