STANOWISKO DS. EGZEKUCJI W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 4166) Inowrocław oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 4166)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy- Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- złożonych dokumentów nie zwracamy,- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzęMiejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15, 88-100 InowrocławWarunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.

Data publikacji: 2019-07-24

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Solankowa 15, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy- Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- złożonych dokumentów nie zwracamy,- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzęMiejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15, 88-100 InowrocławWarunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. EGZEKUCJI W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 4166)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnie Pożądane:- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość zasad postępowania egzekucyjnego w administracji- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- komunikatywność

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Termin, do którego należy składać dokumenty 7 sierpnia 2019 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie oferta pracyOsobiście:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczSala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracyWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data dodania oferty pracy: 24.07.2019

Oferta pracy ważna do: 07.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9ad6f6f50d5a789f7e009b17b136a5b7

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. O9BSŁUGI BEZROBOTNYCH ST FP (M) - 997,4 PLN

- tworzenie projektów pism,- obsł. urządzeń biurowych,- przygotowywanie korespondencji do wysłania,- przygotowywanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji,- sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,- czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysłaniu deklaracji PIT,- wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy,- współpraca z innymi wydziałami,- udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym,- zapoznanie sie z przepisami prawa,- sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku,- sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń,- sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO - OPIEKUNKA DOMOWA. - od 1 850 PLN

teren miasta Lipiany, usługi opiekuńcze, doświadczenie w pracy z osobami starszymi i schorowanymi,
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Lipiany (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-10-05 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI W REFERACIE FINANSOWYM W URZĘDZIE GMINY HAŻLACH - OFERTA KONKURSOWA - od 2 250 PLN

realizacja zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko do spraw księgowości w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnym na stronie internetowej urzędu: hazlach.samorzady.pl
Urząd Gminy Hażlach - 2019-01-08 - Hażlach (śląskie)

STANOWISKA DS. TECHNICZNYCH - 2 800 - 3 500 PLN

nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, a w szczególności instalacji wewnętrznych c.o. i wod.-kan., udział w komisjach odbioru robót remontowych, sporządzanie dokumentacji technicznej, weryfikacjakosztorysów robót budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, zlecanie napraw i konserwacji. Praca w godzinach od 8-16
INTEGER.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-27 - Opole (opolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA PRZESYŁEK - od 2 300 PLN

przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienei bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenei dokumentacji eksploatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-09-27 - Komorniki (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - 2 100 - 2 500 PLN

pomoc w przygotowywaniu posiłków, inne prace kuchenne, praca w ruchu ciągłym
Elektro-Dor Turystyka SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-26 - Opole (opolskie)

POKOJOWA - od 1 850 PLN

Praca w zawodzie, sprzątanie, mycie okien, itp.Umowa o pracę lub inna do wyboru.
Jacek Legendziewicz Jordan Group - 2016-08-16 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

Prowadzenie rozmów z klientami, obsługia biura, utrzymywanie kontaktu z instytucjami w Niemczech i Austrii.
"KANCELARIA K & W" SP. Z O. O. - 2018-03-14 - Olesno (opolskie)

STANOWISKO W CHARAKTERZE RATOWNIKA WODNEGO - do 15 PLN

- nadzór nad bezpieczeństwem klientów korzystających z basenu- obserwowanie niecki basenowej- dbanie o powierzony sprzęt ratowniczy oraz łączności- wykonywanie czynności porządkowych. Miejsce pracy: ul. Borowska 99, 50-558 WrocławDyspozycyjnosć w godzinach od 6-23, ok 168 godzin miesiecznie, termin wykonania umowy 3 lata.Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. GOSPODARKI LOKALAMI MIESZKALNYMI W WYDZIALE SPRAW SPOŁECZNYCH - od 2 250 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/460674/files/ogloszenie.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki lokalami mieszkalnymi w Wydziale Spraw Społecznych w terminie do dnia 18 marca 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-03-12 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Poznań (wielkopolskie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

Nauka przygotowywania i sporządzanie potrwa z różnego rodzaju surówców. Nauka fachowej obsługi sprzętu używanego w gastronomii. Dekorowanie potraw oraz porcjowanie.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Płock (mazowieckie)

PIZZERMAN OFPR/19/1504 - od 2 250 PLN

Przygotowanie pizzy zgodnie z zamówieniem
Usługi Gastronomiczne Radosław Gajewski - 2019-07-22 - Tymbark (małopolskie)

STOLARZ - od 1 850 PLN

wykonywanie prac stolarskich
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Nowa Sławogóra (mazowieckie)

SERWISANT K/M - od 1 850 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ANALIZ ZARZĄDCZYCH - od 3 100 PLN

Wspomaga zarządzanie oddziałem poprzez prowadzenie analiz służących ocenie działalności terenowych jednostek organizacyjnych. Godz. pracy 7-15.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W SŁUPSKU - 2019-05-08 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - do 1 850 PLN

projektowanie budynków
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Będzin (śląskie)

STANOWISKO DO WYKONYWANIA LAMINATÓW ZBROJONYCH WŁÓKNEM SZKLANYM Z WYKORZYSTANIEM METODY PRÓŻNIOWEJ-REF - od 2 000 PLN

wykonywanie elementów z laminatów wzmacnianych włóknem szklanym metodą ręczną jak i próżniową, prowadzenie prac wykończeniowych wykonywanych elementów tj. obcinanie nadmiaru laminatu; szlifowanie; polerowanie
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA(NR 2901) - od 2 360 PLN

sporządzanie planów finansowych, prowadzenie gospodarki finansowej, sporządzanie druków orzeczeń WKL, ścisła współpraca z instytucjami nadrzędnymi, znajomość zagadnień RODO, pomoc w obsłudze kancelariiWymiar etatu: 4/5Godziny pracy: 7:30 -14:00
Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska w Bydgoszczy - 2018-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

Zapoznanie się z ustawą dot. świadczen wychowawczych. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków wraz z dokumentacją o przyznanie świadczenia wychowawczego 500+. Prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji osób korzystajacych ze świadczeń wychowawczych-kompletowanie niezbędnych dokumentów. Prowadzenie korespondencji miedzy instytucjami, czuwanie nad jej bieżącym i terminowym przepływem. Zakładanie teczek, wpinanie zwrotnych potwierdzeń. Pomoc w sporządzaniu list wypłat swiadczen wychowawczych, w sporządzaniu sprawozdań i zapotrzebowań finansowych.Staż EFS POWER dla osób do 30 r. ż. lub EFS RPOWD dla osób od 30 r. ż.Wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze lub ekonomiczne, os. zdrowa
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Strzelin (dolnośląskie)

POSADZKARZ - POMOCNIK - od 3 500 PLN

Pomoc przy układaniu warstw betonowych.
DAP-BET POSADZKI PRZEMYSŁOWE DANIEL PIĘCZYKOWSKI - 2018-07-31 - Suwałki (podlaskie)

STANOWISKO DS. GOSPODAROWANIA ODPADAMI - od 2 800 PLN

prowadzenie spraw związanych z systemem gospodarowania odpadami (prowadzenie postepowań administracyjnych, ustalanie wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami, kontakt z klientem, obsługa programu dot. gospodarki odpadami)
Związek Celowy Gmin MG-6 - 2019-05-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ELEKTRYK - 3 000 - 3 800 PLN

Obsługa i nadzór nad urządzeniami i instalacjami elektrycznymi. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Uprawnienia SEP do min. 1 KV, praktyczna wiedza i doświadczenie z zakresu instalacji elektrycznych i układów sterowania.
Zakład Artykułów Ściernych ARMES Sławomir Zadrużniak - 2018-04-27 - Nisko (podkarpackie)

STANOWISKO DS. WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM INSTYTUCJONALNYM WYDZ. MONIT. ST(FP) M - 997,4 PLN

porządkowanie dokumentów przed przekazaniem ich do archiwum;archiwizowanie spraw;sporządzanie i prowadzenie korespondencji;obsługa podstawowych urządzeń biurowych;wpinanie dokumentów do akt sprawy;przygotowywanie projektów pism i dokumentów;podstawowa obsługa klientów Urzędu.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. DOFINANSOWAŃ - od 2 300 PLN

Niezbędne:- wykształcenie wyższePożądane: - wykształcenie wyższe (BHP)- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego- studia podyplomowe (BHP, zarządzanie projektami)- umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych - nastawienie na wyniki / konsekwencja w działaniu - terminowość - rzetelność - samodzielność - odpowiedzialność - umiejętność poprawnego przekazywania informacji ustnych i pisemnych- umiejętność poprawnego wnioskowania- umiejętność podejmowania decyzji- umiejętność rozwiązywania problemów - umiejętność stosowania przepisów - umiejętność obsługi klienta - działanie procesowe / nastawienie na proces - przekonywanie - stanowczość/pewność siebie - opanowanie
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2018-11-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KASJER HANDLOWY - od 12,2 PLN

Obsługa kasy fiskalnej w markecie.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat