STANOWISKO DS. ANALIZ ZARZĄDCZYCH Słupsk oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W SŁUPSKU
Stanowisko: STANOWISKO DS. ANALIZ ZARZĄDCZYCH
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: Wspomaga zarządzanie oddziałem poprzez prowadzenie analiz służących ocenie działalności terenowych jednostek organizacyjnych. Godz. pracy 7-15.
Data publikacji: 2019-05-08
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W SŁUPSKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wspomaga zarządzanie oddziałem poprzez prowadzenie analiz służących ocenie działalności terenowych jednostek organizacyjnych. Godz. pracy 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ANALIZ ZARZĄDCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: arkusz kalkulacyjny Excel dla zaawansowanych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie. Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe. Wymagania dodatkowe (patrz www.zus.pl).
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W SŁUPSKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegóły oferty na stronie internetowej www.zus.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 08.05.2019
Oferta pracy ważna do: 21.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6c40cebfdc63c9c9cfdbe346473e06b7
Podobne oferty pracy
z
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów spółki, dekretowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu księgowego, analiza ustalanie wyniku finansowego i podatkowego, sporządzanie deklaracji VAT, PIT, CIT, sporządzanie sprawozdań finansowych w początkowym okresie praca pod nadzorem.
Spółka doradców podatkowych HAGAW Gawrychowska i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór nad pracownikami na budowach, przyuczenie do zawodu kosztorysanta
Zakład Usług Remontowo-Budowlanych "BAS-BUD" Stefan Basak - 2018-03-06 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru, dbanie o ekspozycję towaru, praca w godz. 6-22
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Zawada (opolskie)
-obsługa korespondencji (prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej ośrodka, prowadzenie książki nadawczej, kopertowanie pism urzędowych)- obsługa urządzeń biurowych- gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych świadczeniobiorców w programie komputerowym
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Świebodzin (lubuskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych. Współpraca z pozostałym personelem. Prowadzenie dokumentacji przebiegu nauczania.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Głogów (dolnośląskie)
Rozładunki i załadunki towaru, mielenie surowców, pomoc przy produkcji, praca fizyczna
Zakład Produkcji Zanęt Wędkarskich "STIL" Michał Leśniowolski - 2019-02-05 - Międzyrzecz (lubuskie)
I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)
Wykonywanie zleconych prac ślusarskich i tokarskich. Praca dwuzmianowa od godz. 6.00.
Szymon Kardaś KS - 2017-03-24 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
porządkowanie akt płatników składek,rozliczanie kont płatników składek,potwierdzanie okresów ubezpieczenia,wystawianie tytułów wykonawczych,
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Leszno (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie całokształtu postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym: a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym, b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę, c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji, d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania, e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6) wyposażania gruntów w urządzenia komunalne,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym: 1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych, 2)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,e) prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,8) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,10) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,11) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych tj,, świetlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzyszącymi, budynek Urzędu Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-03-27 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Wykonywanie obowiązków nauczyciela, prowadzenie lekcji.Istnieje możliwość pracy w roku szkonym 2018/2019
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza - 2017-12-27 - Racibórz (śląskie)
praca biurowa
Spółka Wodna "ŁEBA" - 2018-06-08 - Łeba (pomorskie)
zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych, nadzór nad bieżącymi przeglądami i remontami maszyn, udział w uruchamianiu nowych linii produkcyjnych, maszyn, urządzeń, nadzór nad magazynem części zamiennych, nadzór nad pracą podległego zespołu, kontrolowanie stanu technicznego maszyn, urządzeń i pomieszczeń, eliminowanie nieprawidłowości
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2019-02-13 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienia zabezpieczenia należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowania sankcji i środków dyscyplinujących.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek II-piętrowy bez windy,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie (ok 50 m) wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w zawodzie
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Kraków (małopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE AKT OSIEDLEŃCZYCH DO PRZEKAZANIA DO ARCHIWUM PAŃSTWOWEGO , PORZĄDKOWANIE DOKUMENTACJI W SYSTEMIE TRADYCYJNYM W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA SPRAW ZAKOŃCZONYCH DO ODDANIA DO ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO, SPORZĄDZANIE SPISU ZDAWCZO - ODBIORCZEGO
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Sprzedaż towarów (dekodery satelitarne) i usług telewizyjnych (NC+) na miejscu i przez telefon
kontakt przez OHP - 2016-07-18 - Gdynia (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera - pakietu office, znajomość rynku telefonii komórkowej oraz akcesoriów, komunikatywność, chęć autorozwojuZakres obowiązków: obsługa klientów i pozyskiwanie nowych, uczestnictwo w szkoleniach, dbanie o dobry wizerunek firmyMiejsce wykonywania pracy: woj. wielkopolskie i dolnośląskieMożliwa praca w systemie home office
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z nadzorem nad przedszkolami, szkołami podstawowymi i gimnazjami.Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw związanych z organizacją przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów w tym: analiza i opiniowanie projektów organizacyjnych i aneksów organizacji przedszkoli i szkół oraz sporządzanie zbiorczych zestawień, nadzorowanie rekrutacji do przedszkoli, szkół podstawowych, nadzorowanie spraw z zakresu bezpieczeństwa, profilaktyki, pomocy psychologiczno pedagogicznej, konkursów i imprez w szkołach; analiza sieci szkół w zakresie sytuacji demograficznej, potrzeb edukacyjnych oraz przygotowanie projektów zmiany sieci, w tym obwodów szkół podstawowych; prowadzenie spraw związanych z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka, nauczaniem indywidualnym, zajęciami rewalidacyjno-wychowawczymi, zindywidualizowaną ścieżką kształcenia oraz nadzorem nad kształceniem uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych; skierowania nieletnich do Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych współpraca w tym zakresie z Ośrodkiem Rozwoju Edukacji Centralnym Systemem Kierowania Nieletnich w Warszawie (poprzez system elektroniczny), Sądem Rejonowym III Wydziałem Rodzinnym i Nieletnich w Słupsku oraz szkołami; przygotowywanie dokumentacji i skierowań.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU - 2019-01-16 - Słupsk (pomorskie)
Naliczanie płac
Centrum Usług Wspólnych Gminy Jarocin - 2018-02-07 - Jarocin (wielkopolskie)
Naprawa maszyn i urządzeń
ROSA EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-09 - Radomsko (łódzkie)
Zwożenie biomasy, korzeni, drewna na pryzmy.
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH Robert Wypasek - 2017-10-20 - Lipnica Górna (podkarpackie)
1. prowadzenie spraw osobowych pracowników,2. przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem na podstawie umowy o pracę oraz umów cywilnoprawnych,3. wnioskowanie o wypłacanie nagród jubileuszowych,4. kierowanie pracowników na wstępne i okresowe badania lekarskie,5. przyjmowanie i ewidencjonowanie zwolnień lekarskich pracowników PZS Nr 1,6. sporządzanie sprawozdań GUS i innych dotyczących pracowników PZS Nr 1,7. prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych PZS Nr 1,8. wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu np. ZUS Rp- 7 dla byłych i obecnych pracowników PZS Nr 1,9. prowadzenie i archiwizacja dokumentacji kadrowej, w tym akt osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 10. sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, PABS.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 02 luty 2018r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2018-01-22 - Krzyżowice (dolnośląskie)
uczestniczenie w prowadzeniu obsługi kont płatników składek w zakresie kierowania należności do egzekucji,przygotowanie do wysyłki dokumentacji dla płatników oraz organów egzekucyjnych,prowadzenie dokumentów gromadzonych w aktach płatników
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Nowy Sącz (małopolskie)
Pozyskiwanie kontrahentów, utrzymywanie kontaktów z klientami z Ukrainy. Podróże służbowe na Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-02 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie instalacji radiowych, światłowodowych.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Swarzędz (wielkopolskie)
Zabezpieczenie mienia przed kradzieżą z włamaniem na obiekcie handlowym.
kontakt przez OHP - 2017-08-22 - Czeladź (śląskie)