STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Gdańsk oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Data publikacji: 2016-06-14
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne: wykształcenie średnie (ogólne, ekonomiczne, administracyjne)Pożądane: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych, Dodatkowe: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość zasad naliczania kapitału początkowego, znajomość ustawy o emeryturach kapitałowych, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt osobisty: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Wydział Spraw Pracowniczych, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Chmielna
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 14.06.2016
Oferta pracy ważna do: 27.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w systemie równoważnym w godzinach od 07:00 do 19:00 lub od 19:00 do 07:00; przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Dworcowa 20
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-19 - Stargard (zachodniopomorskie)
prracownik gospodarczy w dziale Administracyjno-Gospodarczym, prace porządkowe na terenie szpitala, koszenie trawy, odśnieżanie w sezonie zimowym, inne prace fizyczne
Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera - 2017-03-14 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa obrabiarek (elektrodrążarki drutowe, elektrodrążarki wgłębne, szlifierki do płaszczyzn) wypełnianie dokumentacji produkcyjnej
AGENCJA ZATRUDNIENIA KS SERVICE SP. Z O.O. - 2017-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
-
KASZUBY Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Kościerzyna (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na stanowisku ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska odpowiedzialna będzie za tworzenie i realizację projektów unijnych, w szczególności projektów partnerskich w związku z rozpoczęciem nowej perspektywy finansowej 2014 2020.Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-06-08 - Słupsk (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,- aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym,- bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.Umowa o pracę na okres próbny lub na zastępstwo. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Sielska, ul. Mińska, ul. Horbaczewskiego. Oferta dostepna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 31-08-2018 r.
Poczta Polska S.A. - 2018-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Pielęgnacja terenów zieleni na dużej powierzchni, praca z wykorzystaniem traktora, kosiarki, wyka szarki, drobne prace konserwacyjne sprzętu, prace porządkowe na placu, praca na zewnątrz niezależnie od warunków atmosferycznych. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Przedsiębiorstwo Rolno-Handlowe "ZAJĄCZKOWO" Sp.z o.o. - 2017-02-21 - Zajączkowo (pomorskie)
obsługa klienta,sprawdzanie stanów magazynowych, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Rawicz (wielkopolskie)
strzyżenie damsko - męskie
Salon Fryzjerski Holi Sylwia Sacewicz - 2016-02-12 - Suwałki (podlaskie)
1) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,2) wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,3) wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,4) prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,5) zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu,6) rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,7) wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sądowego,8) współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,9) dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,10) współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych
Urząd Miasta Chełm - 2017-10-13 - Chełm (lubelskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych
IMPERIAL MARINE SERVICE SP. Z O.O. - 2016-07-13 - Gdańsk (pomorskie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:http://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/399615/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_zwiazWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko związane z zadaniami dotyczącymi procesów rewitalizacji w Wydziale Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 01 grudnia 2017 roku. Aplikacje, które wpłynądo Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2017-11-27 - Tczew (pomorskie)
1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji,3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi,7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych,8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-29 - Chełm (lubelskie)
Zapewnia wsparcie w zakresie obsługi spraw emerytalno-rentowych, pozarentowych i korespondencji oraz właściwy obieg dokumentacji emerytalno-rentowej.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-09-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Grabienie liści, odśnieżanie, prace porządkowe
FILTER SERVICE sp. zoo - 2017-11-21 - Zgierz (łódzkie)
Zastępowanie kierownika pod jego nieobecność, delegowanie pracy podległemu personelowi, aktywna praca na sali sprzedaży, prawidłowa obsługa klientów zgodnie z zasadami firmy.e-mail: praca (at) marketdino.pl
"DINO POLSKA" Spółka Akcyjna - 2015-12-10 - Pacanów (świętokrzyskie)
Obsługa dokumentów finansowo-księgowych, prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, obsługa kasy jednostki, w tym obsługa depozytów kasowych na zasadach określonych w instrukcji kasowej, sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, obsługa systemu elektronicznej komunikacji z bankiem, obsługa działalności Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, wystawianie faktur sprzedaży oraz wezwań do zapłaty, tworzenie wniosków na zapotrzebowanie w środki na wydatki finansowe jednostki, wykonywanie innych obowiązków z zakresu księgowości, zastępstwo osób zatrudnionych w recepcjach obiektów wystawienniczych
Centrum Hewelianum - 2016-10-27 - Gdańsk (pomorskie)
ZGODNIE Z ZAKRESEM CZYNNOŚCI
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Broniszew (mazowieckie)
obsługa oklejarki, wiertarki wielowrzecionowej i frezarki
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
Przyjmowanie recept i dokumentów zaopatrzenia na produkty lecznicze i wyroby medyczne. Kontrola i wycena recept pod względem prawidłowości nazw i dawek. Wprowadzanie faktur i korekt do programu komputerowego. Rozliczanie elektroniczne recept i zapotrzebowań na oddz. szpitala. Przestrzeganie stanów magazynowych, współpraca z oddz. szpitala w zakresie kontroli jakościi tożsamości produktów leczniczych i wyrobów medycznych. Sprawdzanie dat ważności , przechowywanie produktów leczniczych i wyrobów medycznych zgodnie z wymogami. Wydawanie zamówionych produktów. Prawidłowa gospodarka jednorazowym sprzętem medycznym.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W GŁUBCZYCACH - 2016-07-20 - Głubczyce (opolskie)
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2018-07-17 - Chełm (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Sławno (zachodniopomorskie)
Znajomości aktualnych przepisów prawa oświatowego, tworzenia warunków do optymalnego rozwoju każdego dziecka we wszystkich sferach, dokonywania ewaluacji osiągnięć rozwojowych dziecka pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, dbania o bezpieczeństwo i dobre samopoczucie dzieci, rozpoznawania potrzeb, możliwości, zdolności i zainteresowań wychowanków, czuwania nad wypoczynkiem dzieci, przygotowywania do posiłków, pomagania w czynnościach samoobsługowych dzieci, w szczególności: pomocy w ubieraniu i rozbieraniu dzieci w klasie i w szatni, pomocy w toalecie, pomocy podczas spacerów i wycieczek (np. korzystanie z chusteczki,nakładanie czapki), pomocy podczas spożywania posiłkówprzez dzieci, dokumentowania wyników obserwacji pedagogicznych (monitoring rozwoju dziecka), prowadzenia dokumentacji pedagogicznej określonej odrębnymi przepisami, współdziałania ze specjalistami w celu udzielania fachowej pomocy psychologiczno- -pedagogicznej i zdrowotnej, informowania rodziców o postępach dzieci, uaktualniania informacji na tablicy ogłoszeń, odbierania telefonu służbowego, podejmowania działań w zakresie integracji środowiska rodzinnego dziecka, systematycznego planowania i realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczych bezpośrednio z dziećmi, sporządzania rocznego planu pracy, udziału w zebraniach kadry pedagogicznej, systematycznego pogłębiania wiedzy pedagogicznej, współdziałania z nauczycielami prowadzącymi inne grupy, inicjowania, współorganizowania i prowadzenia imprez o charakterze dydaktycznym, wychowawczym, kulturalnym lub rekreacyjno sportowym, sprawowania opieki nad całością gospodarki materiałowej, urządzeniami, sprzętem i mieniem znajdującym się w placówce, w szczególności: wygaszenia świateł w pomieszczeniach przedszkola, włączenia/wyłączenia świateł zewnętrznych, zamknięciadrzwi i okien w pomieszczeniach placówki po zakończonejpracy, dbania o zabezpieczenie placówki po zakończeniupracy, uczestniczenia co najmniej dwa razy w roku wzabawach organizowanych przez placówkę dla dzieci i ichrodziców, np. pikniki, występy itp., (także po standardowych godzinach pracy), dbania o utrzymanie ładu , porządku i estetyki w powierzonej sali zajęć i innych pomieszczeniach placówki, dekorowania sali, zgodnie z rocznym planem pracy, zgłaszania wszelkich zagrożeń dla dzieci oraz zniszczeń sprzętu wykonywania prac zastępczych w przypadku nieobecności któregokolwiek z nauczycieli, dbania o dobrą atmosferę pracy punktualnego rozpoczynania pracy, przestrzegania tajemnicy służbowej (m.in. przestrzegania Ustawy o ochronie danych osobowych), utrzymania swojego miejsca pracy w czystości, poszanowania przełożonych, klientów i współpracowników, wykonywania poleceń przełożonych związanych z organizacją pracy w placówce, przestrzegania przepisów bhp i ppoż.
TWOJA NIANIA KAMILA CHABOWSKA - 2017-05-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Operator maszyn
VILLA VERDE Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Żabno (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-11-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Budowanie rynku i organizowanie sprzedaży chemii gospodarczej i motoryzacyjnej,utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami i pozyskiwanie nowych. Praca na terenie Olsztyna i okolic
Creo Jan Dobosz - 2016-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych,- pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych,- wsparcie Zespołu w zakresie prowadz. działalności marketingu i promocji poprzez wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzieć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałówdo druku,- pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością,- prowadzenie materiałów archiwalnych,- prowadzenie bieżącej korespondnecji,- zadania pomocnicze na st. ds. kancelaryjnych,- przygotowywanie projektów pism,- prowadzenie dokumentacji zdawczo-zbiorczej,- rejestracja pism przychodzących i wychodzących,- archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Łódź (łódzkie)
Operacje na linii produkcyjnej, kontrola taśmy produkcyjnej, dbanie o porządek i czystość w miejscu pracy.
LIBET SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-15 - Kalisz (wielkopolskie)
Tłumaczenie rozmów z klientami z Indii, obsługa poczty w języku hindi i angielskim, dbanie o relacje z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)