STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Gdańsk oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Data publikacji: 2016-06-14

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.06.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne: wykształcenie średnie (ogólne, ekonomiczne, administracyjne)Pożądane: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych, Dodatkowe: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość zasad naliczania kapitału początkowego, znajomość ustawy o emeryturach kapitałowych, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt osobisty: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Wydział Spraw Pracowniczych, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku

Adres pracodawcy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Chmielna

Numer budynku pracodawcy: 27

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 14.06.2016

Oferta pracy ważna do: 27.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA PRZESYŁEK - do 2 300 PLN

praca w systemie równoważnym w godzinach od 07:00 do 19:00 lub od 19:00 do 07:00; przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Dworcowa 20
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-19 - Stargard (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

prracownik gospodarczy w dziale Administracyjno-Gospodarczym, prace porządkowe na terenie szpitala, koszenie trawy, odśnieżanie w sezonie zimowym, inne prace fizyczne
Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera - 2017-03-14 - Poznań (wielkopolskie)

ŚLUSARZ - od 2 775 PLN

obsługa obrabiarek (elektrodrążarki drutowe, elektrodrążarki wgłębne, szlifierki do płaszczyzn) wypełnianie dokumentacji produkcyjnej
AGENCJA ZATRUDNIENIA KS SERVICE SP. Z O.O. - 2017-11-17 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW NA RZECZ ROZWOJUMIEJSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO SŁUPSKAW WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI - od 2 900 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na stanowisku ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska odpowiedzialna będzie za tworzenie i realizację projektów unijnych, w szczególności projektów partnerskich w związku z rozpoczęciem nowej perspektywy finansowej 2014 2020.Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-06-08 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (NR 2713) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 300 PLN

- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,- aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym,- bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.Umowa o pracę na okres próbny lub na zastępstwo. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Sielska, ul. Mińska, ul. Horbaczewskiego. Oferta dostepna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 31-08-2018 r.
Poczta Polska S.A. - 2018-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK DO UTRZYMANIA TERENÓW ZIELENI - od 2 200 PLN

Pielęgnacja terenów zieleni na dużej powierzchni, praca z wykorzystaniem traktora, kosiarki, wyka szarki, drobne prace konserwacyjne sprzętu, prace porządkowe na placu, praca na zewnątrz niezależnie od warunków atmosferycznych. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Przedsiębiorstwo Rolno-Handlowe "ZAJĄCZKOWO" Sp.z o.o. - 2017-02-21 - Zajączkowo (pomorskie)

SPRZEDAWCA-STAŻ - 997,4 PLN

obsługa klienta,sprawdzanie stanów magazynowych, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Rawicz (wielkopolskie)

FRYZJER - od 925 PLN

strzyżenie damsko - męskie
Salon Fryzjerski Holi Sylwia Sacewicz - 2016-02-12 - Suwałki (podlaskie)

STANOWISKO DS. WYWŁASZCZEŃ I ZWROTÓW NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGOW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - od 2 000 PLN

1) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,2) wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,3) wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,4) prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,5) zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu,6) rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,7) wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sądowego,8) współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,9) dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,10) współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych
Urząd Miasta Chełm - 2017-10-13 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - do 950 PLN

Wykonywanie prac ogólnobudowlanych
IMPERIAL MARINE SERVICE SP. Z O.O. - 2016-07-13 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE ZWIĄZANE Z ZADANIAMI DOTYCZĄCYMI PROCESÓW REWITALIZACJI - od 2 000 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:http://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/399615/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_zwiazWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko związane z zadaniami dotyczącymi procesów rewitalizacji w Wydziale Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 01 grudnia 2017 roku. Aplikacje, które wpłynądo Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2017-11-27 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI W BIURZE INWESTYCJI MIEJSKICH - od 2 100 PLN

1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji,3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi,7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych,8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-29 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. WSPARCIA OBSŁUGI SPRAW EMERYTALNO-RENTOWYCH R6/3650-1327/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia wsparcie w zakresie obsługi spraw emerytalno-rentowych, pozarentowych i korespondencji oraz właściwy obieg dokumentacji emerytalno-rentowej.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-09-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 000 PLN

Grabienie liści, odśnieżanie, prace porządkowe
FILTER SERVICE sp. zoo - 2017-11-21 - Zgierz (łódzkie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA MARKETU - od 2 500 PLN

Zastępowanie kierownika pod jego nieobecność, delegowanie pracy podległemu personelowi, aktywna praca na sali sprzedaży, prawidłowa obsługa klientów zgodnie z zasadami firmy.e-mail: praca (at) marketdino.pl
"DINO POLSKA" Spółka Akcyjna - 2015-12-10 - Pacanów (świętokrzyskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWO-KASOWYCH - 1 850 - 3 300 PLN

Obsługa dokumentów finansowo-księgowych, prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, obsługa kasy jednostki, w tym obsługa depozytów kasowych na zasadach określonych w instrukcji kasowej, sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, obsługa systemu elektronicznej komunikacji z bankiem, obsługa działalności Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, wystawianie faktur sprzedaży oraz wezwań do zapłaty, tworzenie wniosków na zapotrzebowanie w środki na wydatki finansowe jednostki, wykonywanie innych obowiązków z zakresu księgowości, zastępstwo osób zatrudnionych w recepcjach obiektów wystawienniczych
Centrum Hewelianum - 2016-10-27 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

ZGODNIE Z ZAKRESEM CZYNNOŚCI
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Broniszew (mazowieckie)

STANOWISKO PRZYGOTOWANIA ELEMENTÓW MEBLOWYCH DO MONTOWANIA - od 2 000 PLN

obsługa oklejarki, wiertarki wielowrzecionowej i frezarki
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)

TECHNIK FARMACEUTYCZNY - od 1 850 PLN

Przyjmowanie recept i dokumentów zaopatrzenia na produkty lecznicze i wyroby medyczne. Kontrola i wycena recept pod względem prawidłowości nazw i dawek. Wprowadzanie faktur i korekt do programu komputerowego. Rozliczanie elektroniczne recept i zapotrzebowań na oddz. szpitala. Przestrzeganie stanów magazynowych, współpraca z oddz. szpitala w zakresie kontroli jakościi tożsamości produktów leczniczych i wyrobów medycznych. Sprawdzanie dat ważności , przechowywanie produktów leczniczych i wyrobów medycznych zgodnie z wymogami. Wydawanie zamówionych produktów. Prawidłowa gospodarka jednorazowym sprzętem medycznym.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W GŁUBCZYCACH - 2016-07-20 - Głubczyce (opolskie)

STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2018-07-17 - Chełm (lubelskie)

POMOC BIUROWA - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Sławno (zachodniopomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA / POMOC NAUCZYCIELA - 2 250 - 2 900 PLN

Znajomości aktualnych przepisów prawa oświatowego, tworzenia warunków do optymalnego rozwoju każdego dziecka we wszystkich sferach, dokonywania ewaluacji osiągnięć rozwojowych dziecka pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, dbania o bezpieczeństwo i dobre samopoczucie dzieci, rozpoznawania potrzeb, możliwości, zdolności i zainteresowań wychowanków, czuwania nad wypoczynkiem dzieci, przygotowywania do posiłków, pomagania w czynnościach samoobsługowych dzieci, w szczególności: pomocy w ubieraniu i rozbieraniu dzieci w klasie i w szatni, pomocy w toalecie, pomocy podczas spacerów i wycieczek (np. korzystanie z chusteczki,nakładanie czapki), pomocy podczas spożywania posiłkówprzez dzieci, dokumentowania wyników obserwacji pedagogicznych (monitoring rozwoju dziecka), prowadzenia dokumentacji pedagogicznej określonej odrębnymi przepisami, współdziałania ze specjalistami w celu udzielania fachowej pomocy psychologiczno- -pedagogicznej i zdrowotnej, informowania rodziców o postępach dzieci, uaktualniania informacji na tablicy ogłoszeń, odbierania telefonu służbowego, podejmowania działań w zakresie integracji środowiska rodzinnego dziecka, systematycznego planowania i realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczych bezpośrednio z dziećmi, sporządzania rocznego planu pracy, udziału w zebraniach kadry pedagogicznej, systematycznego pogłębiania wiedzy pedagogicznej, współdziałania z nauczycielami prowadzącymi inne grupy, inicjowania, współorganizowania i prowadzenia imprez o charakterze dydaktycznym, wychowawczym, kulturalnym lub rekreacyjno sportowym, sprawowania opieki nad całością gospodarki materiałowej, urządzeniami, sprzętem i mieniem znajdującym się w placówce, w szczególności: wygaszenia świateł w pomieszczeniach przedszkola, włączenia/wyłączenia świateł zewnętrznych, zamknięciadrzwi i okien w pomieszczeniach placówki po zakończonejpracy, dbania o zabezpieczenie placówki po zakończeniupracy, uczestniczenia co najmniej dwa razy w roku wzabawach organizowanych przez placówkę dla dzieci i ichrodziców, np. pikniki, występy itp., (także po standardowych godzinach pracy), dbania o utrzymanie ładu , porządku i estetyki w powierzonej sali zajęć i innych pomieszczeniach placówki, dekorowania sali, zgodnie z rocznym planem pracy, zgłaszania wszelkich zagrożeń dla dzieci oraz zniszczeń sprzętu wykonywania prac zastępczych w przypadku nieobecności któregokolwiek z nauczycieli, dbania o dobrą atmosferę pracy punktualnego rozpoczynania pracy, przestrzegania tajemnicy służbowej (m.in. przestrzegania Ustawy o ochronie danych osobowych), utrzymania swojego miejsca pracy w czystości, poszanowania przełożonych, klientów i współpracowników, wykonywania poleceń przełożonych związanych z organizacją pracy w placówce, przestrzegania przepisów bhp i ppoż.
TWOJA NIANIA KAMILA CHABOWSKA - 2017-05-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)

OPERATOR/-KA MASZYN (O) - od 2 000 PLN

Operator maszyn
VILLA VERDE Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Żabno (małopolskie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI (NR 8074) - od 2 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-11-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 1 850 - 2 000 PLN

Budowanie rynku i organizowanie sprzedaży chemii gospodarczej i motoryzacyjnej,utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami i pozyskiwanie nowych. Praca na terenie Olsztyna i okolic
Creo Jan Dobosz - 2016-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. KANCELARYJNYCH + ST FP (M) - 997,4 PLN

- udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych,- pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych,- wsparcie Zespołu w zakresie prowadz. działalności marketingu i promocji poprzez wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzieć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałówdo druku,- pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością,- prowadzenie materiałów archiwalnych,- prowadzenie bieżącej korespondnecji,- zadania pomocnicze na st. ds. kancelaryjnych,- przygotowywanie projektów pism,- prowadzenie dokumentacji zdawczo-zbiorczej,- rejestracja pism przychodzących i wychodzących,- archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Łódź (łódzkie)

OPERATOR LINII PRODUKCYJNEJ - od 16 PLN

Operacje na linii produkcyjnej, kontrola taśmy produkcyjnej, dbanie o porządek i czystość w miejscu pracy.
LIBET SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-15 - Kalisz (wielkopolskie)

TŁUMACZ PRZEZ TELEFON - od 25 PLN

Tłumaczenie rozmów z klientami z Indii, obsługa poczty w języku hindi i angielskim, dbanie o relacje z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)