STANOWISKO DS. EGZEKUCJI (NR 8074) Inowrocław oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI (NR 8074)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
Data publikacji: 2017-11-09
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Solankowa 15, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI (NR 8074)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo, Administracja, Ekonomia, Finanse, Bankowość, Polityka społeczna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnie Pożądane:- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość zasad postępowania egzekucyjnego w administracji- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny ze wskazaniem komórki i stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji ( wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)Termin, do którego należy składać dokumenty 21 listopada 2017 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy.Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Spraw Pracowniczychul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczDodatkowe informacje- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15, 88-100 Inowrocław
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 09.11.2017
Oferta pracy ważna do: 21.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
*
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
szczegółowe informacje pod adresem: http://bip.zoon.slupsk.pl/140.html; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 19.00
Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności - 2018-08-16 - Słupsk (pomorskie)
obróbka elementów mechanicznych:-wiercenie, szlifowanie, cięcie
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Dziadowa Kłoda (dolnośląskie)
obsługa samochodu ciężarowego, nadzór nad prawidłowym załadunkiem i rozładunkiem, dbałość o stan techniczny pojazdu, transport materiałów i towarów;praca na terenie zakładu pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Maciej Prałat - 2016-09-16 - Leszno (wielkopolskie)
zabezpieczanie towaru na okres transportu
DREWMAR-2 w Piskrzynie - 2017-05-16 - Piskrzyn (świętokrzyskie)
Szlifowanie i wstępna obróbka metali.
WOLFSTAL Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Nadzorowanie pracy przedstawicieli, prowadzenie biura, budowanie portfela klientów, podpisywanie umów z klientami, rozliczanie doradców, windykacja terenowa.
iCredit Sp. z o .o. - 2018-03-05 - Nysa (opolskie)
Segregowanie dokumentów, segregowanie korespondencji przychodzącej, przygotowywanie projektów pism, scanowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Czeladź (śląskie)
Rozwóz towaru do klientów, pomoc przy załadunku towaru, pomoc przy rozładunku towaru na półkach. Oferta pracy przeznaczona dla osób niepełnosprawnych.
NENUFAR sp.j. Krześniak, Wichary - 2016-08-17 - Zabrze (śląskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Prace ogólnobudowlane, obsługa agregatu tynkarskiego.
Karol Roszkowski ALFATYNK.PL - 2016-07-01 - Miechucino (pomorskie)
Prace szalunkowe, cieślarskie, betoniarskie
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Chruślanki Józefowskie (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Sztum (pomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; umiejętność lepienia pierogów; 1/2 etatu; miejsce pracy: Gliwice
"HALLAND " HALINA MAZUR - 2017-11-14 - Gliwice (śląskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
Oberża ZŁOTA GĘŚ Kubik Bożena - 2017-06-22 - Siewierz (śląskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony: 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-02 - Słupsk (pomorskie)
-
"BYDGOSTA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie zawodowe chęci do pracy; dwie zmiany; utrzymanie czystości w biurach i na hali; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-07 - Gliwice (śląskie)
zapoznanie się z programem księgowym, pomoc przy księgowaniu dokumentów, sporządzanie sprawozdań i dokumentacji rozliczeniowej ZUS, sporządzanie list płac, obsługa programu płatnik
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
- kucharz
GEMINI Grzegorz Krupa - 2017-08-10 - Rymanów-Zdrój (podkarpackie)
Roboty drogowe, brukowanie, praca na jedną zmianę od poniedziałku do soboty w godzinach 7 - 15, wynagrodzenie podstawowe + premie.
REZBUD A. REZIK, J. REZIK SPÓŁKA CYWILNA - 2016-04-26 - Bestwina (śląskie)
przyjmowanie płatności, dokonywanie wypłat;praca w Pabianicach;
Monetia sp.z.o.o. - 2017-01-20 - Pabianice (łódzkie)
-przyjmowanie, opracowywaniei ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej-ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych- rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek- rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek- sporzadzanie dokumentacjio w zakresie realizowanych usług
Poczta Polska S.A Ośrodek PKL w Szczecinie Dział Rekrutacji, Ocen i Rozwoju - 2017-08-25 - Dębno (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, kasy i bufetu
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Bolków (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie ogólnokształcące lub techniczne lub zasadnicze zawodowe; mile widziane doświadczenie w kontroli jakości lub w pracy przy linii produkcyjnej; podstawowa znajomość jęz. rosyjskiego lub ukraińskiego umożliwiająca prostą komunikację z pracownikami pochodzącymi z Ukrainy; obsługa narzędzi pomiarowych; zakres obowiązków: świadczenie usług interwencyjnych w zakresie kontroli jakości i selekcji komponentów w zakładach produkcyjnych na zlecenie klienta; dyspozycyjność 24h, 7 dni w tygodniu; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Gliwice (śląskie)
Doręczanie przesyłek kurierskich, rozliczanie dokumentów przewozowych, dbanie o powierzone samochód służbowy, telefon służbowy.
BARTOSZ CHRZEŚCIAŃSKI - 2016-08-30 - Pruszków (mazowieckie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie sprawności urządzeń przeładunkowych i transportowych terminala DCT
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Gdańsk (pomorskie)