STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Biłgoraj oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Data publikacji: 2020-03-03
Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: dyspozycyjność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: nastawienie na wyniki
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
terminowość, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość ustawy Kodeks postepowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10: umiejętność obsługi pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Termin, do którego należy składać dokumenty: 9 marca 2020 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania O/ZUS Biłgoraj. Miejsce składania dokumentów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Biłgoraj, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, pokój 209a.Warunki pracy:Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze.Wymagana klauzula:Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/754203
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV - list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 103
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 03.03.2020
Oferta pracy ważna do: 09.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a6f7170fa0a92e7ad1edf4af31bb265f
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie posiłków dla mieszkańców placówki zgodnie z jadłospisem.Godziny pracy: 6:00-14:00 i 10:30-18:30
5 DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2019-01-10 - Łódź (łódzkie)
Wsparcie techniczne klientów, instalacja urzadzeń, utrzymywanie i konserwacja maszyn.Osoby zainteresowane i spełniające wymagania zawarte w ofercie pracy proszone są o kontakt z Urzędem Pracy.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Falbogi Wielkie (mazowieckie)
Przyjmowanie do magazynu, zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania i wydawania materiałów, zabezpieczanie ich przed zniszczeniem;40 godzin pracy w tygodniu; praca 6:00-16:00Sala D
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Produkcja i wypiek pieczywa, obsługa pieca ceramicznego opalanego drewnem
PIEKARNIA "FLASZA" S.C. - 2016-05-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wspieranie nauczyciela w trakcie lekcji. Wymagane wykształcenie magisterskie-edukacja wczesnoszkona
Szkoła Podstawowa Nr 120 - 2016-01-28 - Łódź (łódzkie)
opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-09-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Transport krajowy: budowa na terenie Warszawy.
TRANS - MET Z. Chodkiewicz K. Lipiński - 2016-02-16 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
sprzątanie pomnieszczeń biurowych
PUH J&J Jan Torbus - 2017-05-15 - Jaworzno (śląskie)
Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe (kierunek bez znaczenia), doświadczenie mile widzianeZakres obowiązków: Spawanie metodą TIG, MIG.
P.P.U.H. SCORPION - 2018-12-04 - Rozdrażew (wielkopolskie)
Wykonywanie zadań lakiernika samochodowego oraz przygotowywanie samochodów przed malowaniem (tynkowanie, szlifowanie, stosowanie podkładów). Wykonywanie prac przy różnego rodzaju samochodach w tym również przy samochodach luksusowych.Wymagania pracodawcy:- preferowani będą pracownicy odznaczający się dużym doświadczeniem w zawodzie niż formalnym wykształceniem,- co najmniej 1 rok doświadczenia w zawodzie,- wysoki poziom precyzji w wykonywaniu powierzonej pracy,- komunikatywna znajomość jęz. angielskiego,- prawo jazdy kat. B,- doświadczony pracownik z talentem do lakierowania trudnych elementów,- odporność na sytuacje stresowe.
Mose Freyer - 2017-02-10 - Szwecja (Szwecja)
- Pomoc w zabezpieczeniu i oznakowaniu miejsca robót brukarskich,- Pomoc w kontrolowaniu nawierzchni brukowej ,- Przestrzeganie zasad BHP PPOŻ na stanowisku pracy,Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Fordon-2
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania merytoryczne polegające na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. pełnienie obowiązków administratora systemów informatycznych; 2. wsparcie użytkowników i obsługa Help Desk; 3. administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu; 4. zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku; 5. zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku; 6. pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania; 7. analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku; 8. nadzorowanie wykonywania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi; 9. współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; 10. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku; 11. dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne; 12. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; 13. prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji; 14. zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji; 15. nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. 5. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-21 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klientów, strzyżenie damsko-mękie, strzyżenie dzieci, utrzymanie czystości stanowiska pracy jak i zakładu, pełen zakres usług damskich (strzyżenie, modelowanie, farbowanie, trwała, upięcia)
Firma Usługowo Handlowa Sylwia Galińska - 2016-04-19 - Legnica (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Prowadzenie ewidencji księgowej organu budżetu.Prowadzenie księgi budżetu budżet gminy i plan finansowy zadań zleconych.Prowadzenie całości spraw związanych z ewidencją majątku Urzędu Miasta, a w szczególności:a. prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z ich podziałem rodzajowym i zasadami klasyfikacji,b. naliczanie umorzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,c. nadzór nad zgodnością ewidencji ze stanem faktycznym.Rozliczanie inwentaryzacji.Prowadzenie całości spraw dotyczących podatku od towarów i usług VAT,a w szczególności:a. wystawianie faktur VAT i not korygujących na podstawie dokumentów przedkładanych przez pracowników merytorycznych,b. prowadzenie ewidencji podatkowej,c. rozliczanie podatku i sporządzanie deklaracji podatkowych,d. prowadzenie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu oraz sporządzenie zbiorczej deklaracji podatkowej dla gminy,e. nadzór nad prawidłowym stosowaniem podatku w jednostce,f. prowadzenie spraw związanych z odzyskiwaniem podatku VAT.Prowadzenie obsługi kasowej Urzędu Miasta podczas nieobecności pracownika na stanowisku do spraw obsługi kasy.Prowadzenie spraw związanych z zawarciem umów na ubezpieczenia majątkowe.Sporządzanie sprawozdań ze spraw objętych zakresem czynności.Zastępstwo pracownika do spraw księgowości podatkowej podczas jego nieobecności. Przygotowywanie materiałów na sesje Rady Miejskiej w sprawach objętych zakresem czynności.Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku oraz ich bieżąca znajomość.Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem zgodności z planem finansowym jednostki oraz dokonywanie kontroli dokumentów pod względem możliwości zapłaty.Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza Skarbnika lub Sekretarza.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.krynicamorska.tv/strony/3665.dhtml
Urząd Miasta Krynica Morska - 2019-08-28 - Krynica Morska (pomorskie)
praca w hotelu przy obsłudze gości
WIZA-PLUS P.H.U. Zbigniew i Elżbieta Zawada Sp.J. - 2019-08-28 - Swarzędz (wielkopolskie)
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, zgodnie z harmonogramem prac, tj. dbanie o porządek w kuchniach i toaletach (serwis dzienny) oraz sprzątanie pozostałych pomieszczeń biurowych (serwis wieczorny)
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Kraków (małopolskie)
-Załadunek i rozładunek samochodów z przesyłkami, podział przesyłek na rejony, praca ze skanerem,-Czas pracy oraz wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą-Miejsce pracy: Pruszcz Gdański,Kontakt: telefon 58 326-61-24, 58 326-61-81, e-mail: rekrutacje-gdansk (at) gdansk.poczta-polska.pl lub edyta.niedziela (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A. - 2019-12-30 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Praca przy produkcji klamek, wieszaków, okuć meblowych i budowlanych oraz prowadnic.Praca na dwie zmiany 6-14-22Kontakt z pracodawcą: biuro (at) gamet.net.pl
GAMET SP. Z O. O. - 2018-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
szycie lekkiej odzieży
P.U.H RENATA PĘZIOŁ - 2017-12-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2017-01-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Technolog przetwórstwa tworzyw sztucznych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo POL-ELEKTRA Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
PRACE BRUKARSKIE, UKŁADANIE KOSTKI BRUKOWEJ, PRZYGOTOWANIE TERENU POD UŁOŻENIE KOSTKI, ZAGĘSZCZANIE TERENU ITP.
"ARS" KAROL SZYMON SIŁKOWSKI - 2019-12-10 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie posiłków typu fast food, obsługa kasy, przygotowywanie deserów i napojów, prace porządkowe.
Jerzy Miąsko - 2017-04-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie zieleni, obsada rabat kwiatowych
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wisła (śląskie)
Praca przy produkcji elementów do regałów i ekspozytorów reklamowych.
ATS Display Sp. z o. o. - 2018-04-13 - Wiązowna (mazowieckie)
1)przygotowywanie projektów miejskich programów ochrony środowiska uwzględniających politykę ekologiczną państwa, programy wojewódzkie i regionalne,2)okresowe sporządzanie raportów z wykonania programu ochrony środowiska,3)udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Miasta Chełm,4)przygotowywanie decyzji odmawiającej udostępnienia informacji,5)udzielanie pomocy organizacjom ekologicznym w ich działalności w dziedzinie ochrony środowiska,6)sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska,7)występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia przeciw przepisom o ochronie środowiska,8)przygotowywanie wystąpień do inspektora ochrony środowiska o podjęcie działań będących w jego kompetencji w razie naruszenia przepisów o ochronie środowiska,9)współpraca z Wydziałem Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Chełm w zakresie przygotowywania projektów i wniosków dotyczących pozyskiwania środków pomocowych z zakresu ochrony środowiska,10)wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów, które powstają w związku z eksploatacją instalacji, jeżeli powstaje powyżej 1 tony odpadów niebezpiecznych rocznie lub powyżej 5 tysięcy ton rocznie odpadów innych niż niebezpieczne,11)przedkładanie Marszałkowi Województwa okresowych informacji o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowisk,12)wydawanie decyzji nakazujących posiadaczom odpadów usunięcie odpadów z miejsc nie przeznaczonych do ich składowania lub magazynowania,13)przygotowywanie decyzji cofającej zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu punkt zbierania pojazdów w przypadku poświadczenia nieprawdy w zaświadczeniu o przyjęciu niekompletnego pojazdu,14)współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu Miasta Chełm w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,15)obsługa systemu CEIDG w zakresie wydanych decyzji i zezwoleń,16)prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,17)wydawanie zezwoleń w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów,18)wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów,19)wydawanie decyzji cofających zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania, zbierania odpadów gdy posiadacz odpadów narusza przepisy ustawy o odpadach lub działa niezgodnie z wydanym zezwoleniem,20)wydawanie opinii dla organów wydających zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie odpadów, w przypadku, gdy miejsce prowadzenia odzysku, unieszkodliwiania lub zbierania odpadów przez wytwórcę położone jest na terenie miasta,21)przygotowywanie w formie decyzji pozwoleń zintegrowanych,22)dokonywanie okresowej analizy wydanych pozwoleń zintegrowanych,23)zapewnienie udziału społeczeństwa w postępowaniu, którego przedmiotem jest wydanie pozwolenia zintegrowanego lub decyzji o zmianie pozwolenia,24)wydawanie zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie: opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,25)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,26)samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2018-08-08 - Chełm (lubelskie)
praca przy produkcji części samochodowych, Dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Obsługa linii produkcyjnej do wyrobu pieczywa oraz wyrobów piekarniczych.Praca w godzinach 6-14, 10-18
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-12-03 - Ropczyce (podkarpackie)
Obsługa techniczna nieruchomości. Wymagane zdolności manualne do prac naprawczo-konserwacyjnych, wykształcenie średnie/zawodowe techniczne oraz uprawnienie SEP do 1kV. Istnieje możliwość przyuczenia absolwentów szkół zawodowych / średnich do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku. Wstępne zatrudnienie w ramach umowy zlecenia, później umowa o pracę na cały etat z wynagrodzeniem 2000 zł/mc. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
PRZEDSIEBIORSTWO ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)