STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETU GMINY, INWENTARYZACJI I PODATKU VAT Krynica Morska oferta pracy Urząd Miasta Krynica Morska
Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETU GMINY, INWENTARYZACJI I PODATKU VAT
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Prowadzenie ewidencji księgowej organu budżetu.Prowadzenie księgi budżetu budżet gminy i plan finansowy zadań zleconych.Prowadzenie całości spraw związanych z ewidencją majątku Urzędu Miasta, a w szczególności:a. prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z ich podziałem rodzajowym i zasadami klasyfikacji,b. naliczanie umorzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,c. nadzór nad zgodnością ewidencji ze stanem faktycznym.Rozliczanie inwentaryzacji.Prowadzenie całości spraw dotyczących podatku od towarów i usług VAT,a w szczególności:a. wystawianie faktur VAT i not korygujących na podstawie dokumentów przedkładanych przez pracowników merytorycznych,b. prowadzenie ewidencji podatkowej,c. rozliczanie podatku i sporządzanie deklaracji podatkowych,d. prowadzenie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu oraz sporządzenie zbiorczej deklaracji podatkowej dla gminy,e. nadzór nad prawidłowym stosowaniem podatku w jednostce,f. prowadzenie spraw związanych z odzyskiwaniem podatku VAT.Prowadzenie obsługi kasowej Urzędu Miasta podczas nieobecności pracownika na stanowisku do spraw obsługi kasy.Prowadzenie spraw związanych z zawarciem umów na ubezpieczenia majątkowe.Sporządzanie sprawozdań ze spraw objętych zakresem czynności.Zastępstwo pracownika do spraw księgowości podatkowej podczas jego nieobecności. Przygotowywanie materiałów na sesje Rady Miejskiej w sprawach objętych zakresem czynności.Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku oraz ich bieżąca znajomość.Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem zgodności z planem finansowym jednostki oraz dokonywanie kontroli dokumentów pod względem możliwości zapłaty.Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza Skarbnika lub Sekretarza.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.krynicamorska.tv/strony/3665.dhtml
Data publikacji: 2019-08-28
Lokalizacja: Krynica Morska (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Krynica Morska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Górników 15, 82-120 Krynica Morska, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Prowadzenie ewidencji księgowej organu budżetu.Prowadzenie księgi budżetu budżet gminy i plan finansowy zadań zleconych.Prowadzenie całości spraw związanych z ewidencją majątku Urzędu Miasta, a w szczególności:a. prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z ich podziałem rodzajowym i zasadami klasyfikacji,b. naliczanie umorzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,c. nadzór nad zgodnością ewidencji ze stanem faktycznym.Rozliczanie inwentaryzacji.Prowadzenie całości spraw dotyczących podatku od towarów i usług VAT,a w szczególności:a. wystawianie faktur VAT i not korygujących na podstawie dokumentów przedkładanych przez pracowników merytorycznych,b. prowadzenie ewidencji podatkowej,c. rozliczanie podatku i sporządzanie deklaracji podatkowych,d. prowadzenie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu oraz sporządzenie zbiorczej deklaracji podatkowej dla gminy,e. nadzór nad prawidłowym stosowaniem podatku w jednostce,f. prowadzenie spraw związanych z odzyskiwaniem podatku VAT.Prowadzenie obsługi kasowej Urzędu Miasta podczas nieobecności pracownika na stanowisku do spraw obsługi kasy.Prowadzenie spraw związanych z zawarciem umów na ubezpieczenia majątkowe.Sporządzanie sprawozdań ze spraw objętych zakresem czynności.Zastępstwo pracownika do spraw księgowości podatkowej podczas jego nieobecności. Przygotowywanie materiałów na sesje Rady Miejskiej w sprawach objętych zakresem czynności.Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku oraz ich bieżąca znajomość.Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem zgodności z planem finansowym jednostki oraz dokonywanie kontroli dokumentów pod względem możliwości zapłaty.Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza Skarbnika lub Sekretarza.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.krynicamorska.tv/strony/3665.dhtml
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto+ dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETU GMINY, INWENTARYZACJI I PODATKU VAT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krynica Morska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krynica Morska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem pracy:Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, wykształcenie średnie lub wyższe preferowane ekonomiczne lub administracyjne, znajomość przepisów prawa z zakresu:- ustawy o podatku od towarów i usług (VAT),- ustawy o samorządzie gminnym,- ustawy o pracownikach samorządowych, dobra znajomość obsługi komputera, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, zdolność do interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa, preferowane doświadczenie, praca w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność sporządzania pism urzędowych.INNE: Umowa terminowa - na czas określony z możliwością uzyskania umowy na czas nieokreślony.Przewidywany termin zatrudnienia: październik 2019 r.Dodatkowe informacje: Niniejsze ogłoszenie opublikowano w BIP Urzędu Gminy Miasta Krynica Morska oraz umieszczono na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Krynica Morska. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, na które został przeprowadzony nabór (skierowanie wystawia pracodawca). Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Miasta Krynica Morska oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Krynica Morska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Adres pracodawcy:
Górników 15, 82-120 Krynica Morska, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:List motywacyjny.Życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej.Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, udział w kursach i szkoleniach.Kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia.Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.* List motywacyjny oraz życiorys (CV) należy opatrzyć klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetu gminy, inwentaryzacji i podatku VATAdministratorem danych osobowych przetwarzanych ww. celach jest Gmina Miasta Krynica Morska.Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:- żądania dostępu do danych osobowych;- sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;- wniesienia sprzeciwu;- cofnięcia zgody w każdym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 193 Warszawa.Zapoznałam/-em się z treścią powyższego.Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282).Termin i miejsce składania dokumentów: do 5 września 2019 r. do godz. 14:00.Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomione telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miasta Krynica Morska ul. Górników 15, w sekretariacie, albo przesłać na adres: Urząd Miasta Krynica Morska ul. Górników 15, 82-120 Krynica Morska z dopiskiem: Nabór - stanowisko ds. księgowości budżetu gminy, inwentaryzacji i podatku VAT. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 05.09.2019r., Godziny : do godz: 14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: nowodworski
Gmina pracodawcy: Krynica Morska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krynica Morska
Ulica pracodawcy: Górników
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 28.08.2019
Oferta pracy ważna do: 05.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1b031e93c3bc3fce915037c1e1d11c84
Podobne oferty pracy
Obsuga systemu informatycznego i kanałów społecznościowych
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Gdynia (pomorskie)
ręczne lub maszynowe dzielenie przesyłek pocztowych i paczek, sporządzanie odsyłek, sorządzanie wiązek listowych, opracowywanie ładunków pocztowych w magazynie, sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej, obsługa komputera i programów ekspedycyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- Prowadzenie księgowości budżetowej zgodnie z wymogami zakładowego planu kont w zakresie dochodów i wydatków jednostki. - Dekretowanie dowodów księgowych. - Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów, kontrola realizacji i prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie. - Uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach. - Sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu. - Przygotowywanie przelewów i ich realizacja. - Bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty.- Dekretowanie wyciągów bankowych z rachunku jednostki w zakresie dochodów i wydatków. - Sporządzanie zestawień obrotów i sald, analiza i kontrola kont analitycznych. -Bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków. - Prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie umorzeń oraz sporządzanie inwentaryzacji środków trwałych i sprawozdań z nimi związanych. -Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych. - Współpraca przy opracowywaniu projektu budżetu. - Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami -Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta i Skarbnika.
URZĄD GMINY DĄBIE - 2018-09-12 - Dąbie (lubuskie)
Edukacja i rewalidacja dzieci z autyzmem.WYMAGANIA:wyższe edukacja przedszkolna/wczesnoszkolna doświadczenie mile widziane.KONTAKT Z PRACODAWCĄ; 783 199 112e-mail: profilowaneprzedszkole (at) wp.pl
NIEPUBLICZNE PROFILOWANE PRZEDSZKOLE DLA DZIECI Z AUTYZMEM DOBRY POCZĄTEK - 2017-12-01 - Jarosław (podkarpackie)
Wykonywanie instalacji eltrycznej
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Toris" Tomasz Tomaszewicz - 2016-09-14 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Wykształcenie doświadczenie, książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Praca w godzinach nocnych w Pstrążnej przy ul. Leśnej 2. Praca na umowę o pracę lub dorywcza.Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracodawcą.
SAMOPOMOC CHŁOPSKA GMINNA SPÓŁDZIELNIA GASZOWICE - 2018-09-06 - Pstrążna (śląskie)
Prace na produkcji, składanie materiałów, prace związane z przygotowaniem stanowiska pracy.
RILETA SP. Z O.O. - 2017-05-17 - Złotoryja (dolnośląskie)
sprzątanie obiektu wewnątrz
CENTRUM TMT AUTO SPÓŁKA Z O.O. - 2016-04-15 - Świdnica (dolnośląskie)
przewóz towarów różnych
Zakład Produkcji Odzieży "EXELLENT" Kowalski Jan - 2016-08-02 - Szałkowo (warmińsko-mazurskie)
udzielanie zamówień publicznych w trybie ustawy o zamówieniach publicznych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wydawanie materiałówszczegóły składania oferty zamieszczono na stronie www.zyrardow.sr.gov.pl - dotyczy konkursu na staż OA-111/7/2017
Sąd Rejonowy w Żyrardowie - 2017-07-13 - Żyrardów (mazowieckie)
Porządkowanie i archiwizacja dokumentów, obsługa telefoniczna biura. Współpraca ze wszystkimi działami firmy. Obsługa gości i spotkań odbywających się w firmie.
SABA Sp. z o.o. - 2019-01-24 - Płock (mazowieckie)
Pracownik biurowo-polowy
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Ciosaniec (lubuskie)
Kierowca operator wózków jezdniowych (widłowych)
Agro Grupa Bonako sp. z o.o. - 2018-11-20 - Posądza (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków 1/2 etatu w Dziale Administracyjno-Gospodarczym na stanowisku Inspektor ds. Administracyjnych: - prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-gospodarczej komórek organizacyjnych Spółki, - zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów z uwzględnieniem przestrzegania w szczególności przyjętej w Spółce instrukcji obejmującej obieg korespondencji oraz innych instrukcji, procedur i zasad w tym zakresie, - kompleksowe administrowanie zasobami materiałowymi sprzętowymi Spółki, - kompleksowe prowadzenie spraw z zakresu obsługi kancelaryjnej Spółki, w szczególności rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przyporządkowanie korespondencji do odpowiedniej merytorycznie komórki organizacyjnej lub komórek organizacyjnych, - obsługa kancelaryjna Zarządu Budynków Komunalnych w Płocku, w szczególności rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej i przekazywanie jej do ZBK celem rozdysponowania i nadania dekretacji, - kompleksowa obsługa wszystkich komórek organizacyjnych, jednostek zewnętrznych, urzędów współpracujących ze Spółką w zakresie dystrybucji korespondencji przychodzącej i wychodzącej pomiędzy Spółką i podmiotami zewnętrznymi oraz w relacjach wewnętrznych pomiędzy komórkami organizacyjnymi Spółki zarówno zlokalizowanymi w siedzibie Spółki, jak i poza Siedzibą, Ogólny zakres obowiązków 1/2 etatu na stanowisku Inspektora Danych Osobowych: - zapewnianie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez: 1) sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych; 2) nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpieczenie danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem (polityki bezpieczeństwa i instrukcja zarządzania systemem informatycznym); 3) przestrzeganie zasad określonych w dokumentacji, o której mowa w ppkt. 2 4) zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych; - prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych, zawierającego nazwę zbioru oraz inne informacje wymagane ustawą o ochronie danych osobowych do zawarcia w rejestrze zbioru danych osobowych; - kontrola stanu wydanych upoważnień oraz prowadzenie ewidencji osób upoważnionych; - udzielanie odpowiedzi związanych z kontrolami GIODO i innych organów; - prowadzenie wewnętrznych szkoleń wstępnych oraz okresowych dla poszczególnych komórek organizacyjnych; - nadzorowanie udostępniania danych osobowych odbiorcom danych i innym podmiotom; - sprawowanie nadzoru nad wdrożeniem stosownych środków w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych; - sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu zabezpieczeń wdrożonym w celu ochrony danych osobowych; - kontrola dostępu osób niepowołanych do systemu, w którym przetwarzane są dane osobowe; - nadzorowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku wykrycia naruszeń w systemie zabezpieczeń lub podejrzenia naruszenia; - monitorowanie dostępu użytkowników do systemów przetwarzających dane osobowe;
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - 2019-06-14 - Płock (mazowieckie)
Sprzątanie części wspólnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
ZAKŁAD USŁUGOWY "EW-PARK" Ewa Małota - 2017-07-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca zapewnia dowóz z Białegostoku do miejsca pracy.praca z osobami starszymi
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "MD Care" Spółka z o.o. - 2019-06-28 - Dworaki-Staśki (podlaskie)
- Obsługa Klienta restauracji,- Praca w godzinach 10-22 (jeden dzień pracy / jeden dzień wolny)- Kontakt osobisty w godzinach otwarcia restauracji lub telefoniczny: 691-889-450.
RESTAURACJA POD ORŁEM S.C. - 2019-09-07 - Tczew (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych. Ważniejsze zadania: przeprowadzanie kontroli podatkowych; rozpatrywaniem odwołań i skarg w sprawach wymiaru ww. podatków; przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego; podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania; prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowaniem decyzji; prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych; przechowywanie i archiwizowanie dokumentów; prawidłowa obsługa podatników; wystawianie zaświadczeń o pomocy publicznej.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie zasadnicze brutto 2300-2500 zł. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-01 - Słupsk (pomorskie)
OBSŁUGA PACJENTÓW,OBSŁUGA RECEPCJI OŚRODKA REHABILITACYJNEGO,PRACE BIUROWE
KLINIKA REHABILITACJI NOWY DWÓR Sp.z o.o. - 2017-03-14 - Nowy Dwór-Parcela (łódzkie)
rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną i procedurami dot. obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Piła (wielkopolskie)
Operator CNC- znajomość obsługi maszyn numerycznych CNC- obsługa i nadzór nad maszyną CNC w trakcie pracy- czytanie rysunku techniczego, rozpoznanie możliwości wystąpienia niezgodności- wypełnienie kart pracy zgodnie z przyjętymi procedurami- samokontrola na stanowisku pracy, czuwanie nad prawidłowym wykonaniem swojej pracy- przestrzeganie zasad BHP i PPoż zgodnie z obowiązującymi instrukcjami
AutoBast Sp. z o.o., spółka komandytowa - 2018-06-07 - Maków Podhalański (małopolskie)
Praca na stanowisku lakiernika
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Czernikowo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie i przygotowanie towarów do sprzedaży,przestrzeganie przepisów BHP.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)
Pomoc przy wykonywaniu zleceń stolarskich
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Doruchów (wielkopolskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 31 sierpnia 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-07-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wsparcie bieżące pracowników firmy w zakresie instalacji elektrycznych, wszelkiego rodzaju prace związane z elektryką i oświetleniem, utrzymaniem ruchu, wykonywaniem remontów i przegladów, usuwanie awarii i usterek urządzeń i sieci elektrycznej, wykonywanie prac montażowych, monitorowanie pracy urządzeń sieci i mediów.
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Nowa Sól (lubuskie)
Wykształcenie podstawowe; doświadczenie w pracy na produkcji; zakres obowiązków: zapewnienie ciągłości produkcji pod względem ilościowym i jakościowym, trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice, ul. Bojkowska
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Gliwice (śląskie)
Przyjęcie towaru do magazynu; pakowanie gotowych wyrobów i przygotowywanie wysyłki.
Przedsiębiorstwo CDG s.c. - 2019-07-22 - Rybno (dolnośląskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Złotoryja (dolnośląskie)