STANOWISKO PRACY DS. WYMIARU I KONTROLI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, PODATKU ROLNEGO I LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCHW REFERACIE PODATKÓW LOKALNYCHWYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. WYMIARU I KONTROLI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, PODATKU ROLNEGO I LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCHW REFERACIE PODATKÓW LOKALNYCHWYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI

Wynagrodzenie: 2 300 - 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych. Ważniejsze zadania: przeprowadzanie kontroli podatkowych; rozpatrywaniem odwołań i skarg w sprawach wymiaru ww. podatków; przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego; podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania; prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowaniem decyzji; prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych; przechowywanie i archiwizowanie dokumentów; prawidłowa obsługa podatników; wystawianie zaświadczeń o pomocy publicznej.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie zasadnicze brutto 2300-2500 zł. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Data publikacji: 2017-02-01

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych. Ważniejsze zadania: przeprowadzanie kontroli podatkowych; rozpatrywaniem odwołań i skarg w sprawach wymiaru ww. podatków; przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego; podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania; prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowaniem decyzji; prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych; przechowywanie i archiwizowanie dokumentów; prawidłowa obsługa podatników; wystawianie zaświadczeń o pomocy publicznej.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie zasadnicze brutto 2300-2500 zł. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. WYMIARU I KONTROLI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, PODATKU ROLNEGO I LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCHW REFERACIE PODATKÓW LOKALNYCHWYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie: wyższe, preferowane: ekonomia, finanse, administracja publiczna z wymaganym 3-letnim stażem pracy; znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej; znajomość ustaw: a) ordynacja podatkowa z dnia 29 sierpnia 1997 r.; b)o podatkach i opłatach lokalnych z dnia 12 stycznia 1991 r.; c) o podatku rolnym z dnia 15 listopada 1984 r.; d) o podatku leśnym z dnia 30 października 2002 r.; e) kodeks postępowania administracyjnego. mile widziana znajomość języka obcego; komunikatywność, kreatywność; odporność na stres; umiejętność argumentowania; dobra organizacja pracy własnej; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; wysoka kultura osobista. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); dokument potwierdzający znajomość języka obcego; kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość; w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. wymiaru i kontroli podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego osób fizycznych w Referacie Podatków Lokalnych Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami w terminie do 6 lutego 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 01.02.2017

Oferta pracy ważna do: 06.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

CZYNNOŚCI POMOCNICZE PRZY KOMISJONOWANIU - od 14 PLN

-wykonywanie czynności kompletacji zamówień,-pakowanie i przepakowywanie odzieży,-przygotowywanie towrów do wysyłki ze specyfikacją
kontakt przez OHP - 2018-01-02 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)

POKOJOWA - od 2 300 PLN

Sprzątanie pokoi i części wspólnych. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu, również w weekendy.
Andrzejczuk Sp. z o.o. - Apartamenty "Nad Parsętą" - 2017-12-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC - 2 500 - 3 000 PLN

wyksz. średnie, 1 rok doświadczenia w rozliczaniu płac, ZUS i podatku pracowników, znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność pracy w zespole;obowiązki: zakładanie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowników i zwolnień lekarskich, przygotowywanie danych do listy płac i sporządzanie listy płac, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy, wystawianie stosownych zaświadczeń dla pracowników i odbiorców firmy, weryfikowanie i aktualizowanie danych dotyczących badań lekarskich i szkoleń BHP, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS oraz deklaracji PIT do US
WYTWÓRNIA PASZ I KONCENTRATÓW "FARMER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-02 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)

OPERATOR MASZYN STOLARSKICH/ OPERATOR MASZYN TARTACZNYCH - 3 500 - 4 000 PLN

- obsługa piły, traka, strugarki
PPD POLTAREX Sp.z o.o. TARTAK GODĘTOWO - 2018-08-01 - Łęczyce (pomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH MECHANICZNYCH - od 975 PLN

nauczanie przedmiotów zawodowych mechanicznych
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH - 2016-11-25 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

USTAWIACZ - OBRÓBKA MECHANICZNA - od 3 000 PLN

Ustawiacz - obróbka mechaniczna
Uniwheels Production (Poland) Sp.z.o.o - 2015-12-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 850 PLN

Obsługa klienta, dostawa towaru, pozyskiwanie nowych punktów, raportowanie pracy.
PPHU Stonel Karol Listowski - 2016-05-10 - Łomża (podlaskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - od 2 200 PLN

rozdział przesyłek, wprowadzanie przesyłek do systemu, opracowanie przesyłek, przygotowywanie ładunku, rozliczanie listonoszy
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-04 - Chojna (zachodniopomorskie)

KIEROWCA /MAGAZYNIER - 3 000 - 3 500 PLN

Transport materiałów na terenie województwa pomorskiego. Rozładunek, załadunek, transport wewnątrz magazynu.
Gdańskie Zakłady Remontowo-Montażowe "GZRM"Sp. z o.o - 2016-12-05 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. DORADZTWA EDUKACYJNO- ZAWODOWEGO - od 3 690 PLN

Stworzenie oraz koordynacja sieci doradztwa edukacyjno zawodowego dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Dobry zawód - lepsza przyszłość: współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata 2014-2020
Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej w Bytowie - 2016-12-27 - Bytów (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 1 850 PLN

Ochrona sklepu
ENVISTAR Sp. zo.o. - 2016-01-08 - Belsk Duży (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wydmusy (mazowieckie)

KIEROWCA C+E - od 4 000 PLN

Kierowca C+ E, transport krajowy.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ,,Trans-Bet" - 2018-08-30 - Dobrzechów (podkarpackie)

KIEROWNIK ZESPOŁU DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 8 208 PLN

- współpraca w nadzorowaniu i zarządzaniu pracą zespołu Doradców ds. Obsługi Klienta;- monitorowanie przychodzących zapytań (mail, chat, telefon) i zadań, oraz ich dystrybucję do Doradców / Starszych Doradców;- prowadzenie spotkań z pracownikami;- rozwiązywanie sytuacji konfliktowych, - monitorowanie nieobecności zespołu. Proponowany okres zatrudnienia: 02.07.2018 - 30.06.20121.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)

ROBOTNIK FIZYCZNY - od 13 PLN

praca przy robotach drogowych
GAL-BRUK Maciej Galicki - 2017-06-06 - Białystok (podlaskie)

LOGISTYK DZIAŁU WYNAJMU - 2 000 - 4 000 PLN

Przyjęcia i wydanie wózków widłowych do wynajmu i sprzedaży, rozliczanie po wynajmie, końcowe przygotowanie optyczne wózków widłowych.
Bkm Seriws Sp z o o - 2017-06-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)

WOŹNA K/M - od 1 251 PLN

jw.
Przedszkole Specjalne nr 213 - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA - od 2 100 PLN

Zapewnienie stosowania jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania.Szczegóły dotyczące oferty na stronie www.zus.pl
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-03-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)

KASJER/ KASJERKA/ SPRZEDAWCA - 8,5 - 10,6 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, sporządzanie raportu kasowego, dbanie o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Gdynia (pomorskie)

TOKARZ - 14 - 16 PLN

obsługa tokarek manualnych
"Konstal"Sp z o.o. - 2016-08-11 - Lubań (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACYDS. DRÓG MIEJSKI INŻYNIER RUCHUW WYDZIALE KOMUNIKACJI I TRANSPORTU - od 3 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu jak również na terenie Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: kierowanie, koordynowanie i sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw inżynierii ruchu, badania i pomiary ruchu; planowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; terminowe przygotowywanie dokumentacji technicznej w zakresie prowadzonych zagadnień; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; przygotowywanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, przygotowywanie zezwoleń na przejazdy po drogach publicznych pojazdów z ładunkiem lub bez ładunku o masie, naciskach na osie lub wymiarach przekraczających wielkości określone w odrębnych przepisach; bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-09 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)

ŚLUSARZ-MECHANIK/MECHANIK SERWISOWY - 15 - 17 PLN

Montaż ładowaczy czołowych, osprzetu oraz innych maszyn rolniczych, serwis maszyn.
Zakład Metalowy AGROMASZ Gruszczewski Janusz Mrągowo - 2017-09-28 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Dylewo (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

Profesjonalna obsługa klientów, sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pocztę, udzielanie informacji o świadczonych usługach. Praca na umowę o pracę (możliwość pracy na umowę zlecenie 15 zł brutto/godz.) w godz. 8-16, 12-20 w Dźwirzynie. Praca sezonowa. Możliwość bezpłatnego zakwaterowania.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-06-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

MURARZ - od 3 000 PLN

-Wykonywanie prac murarskich-Kontakt tel. 609-888-310, -Kontakt e-mail: biuro (at) lech-bud.com.pl-Pracodawca zapewnia dojazd do pracy na terenie woj.pomorskiego.
LESZEK GANDERA LECH-BUD - 2017-05-17 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACYDS. INFORMATYZACJI ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGOORAZ AKTUALIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓWW REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko dotyczy ewidencjonowania w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego bieżącej dokumentacji papierowej przetworzonej na postać elektroniczną oraz prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków.Ważniejsze zadania: informatyzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym: wprowadzanie do systemu informatycznego państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) spisu materiałów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do zasobu, nadawanie materiałom zasobu identyfikatorów ewidencyjnych, kategorii archiwalnej oraz innych danych opisowych materiału zasobu w systemie informatycznym PZGiK, nadawanie klauzuli przyjęcia i zewidencjonowania materiałów zasobu, przetwarzanie do postaci elektronicznej (skanowanie) dokumentacji zasobu, w szczególności operatów technicznych; Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków wynikającej z dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, gdy brak jest wniosku właściciela nieruchomości; prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków prowadzonych na wniosek w zakresie zmiany danych ewidencyjnych lokali stanowiących odrębne nieruchomości oraz ujawniania nowych lokali samodzielnych; prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, wszczynanych z urzędu na skutek przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej; badanie stanu prawnego nieruchomości i udzielanie informacji wojewodom, sądom i innym podmiotom, w sprawach dotyczących realizacji uprawnień osób, które w związku z wojną rozpoczętą 1 września 1939 r. pozostawiły nieruchomości poza obecnymi granicami państwa polskiego; udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 2700 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA BIURA TŁUMACZEŃ - od 2 000 PLN

kierowanie projektami translatorskimi, zarządzanie zespołemtłumaczy, kontakty z klientami i dostawcami, kontrolowanie jakościprojektów, prace edycyjne (weryfikacja kompletności dokumentów,tworzenie tabel, skład dokumentów, kompozycja graficzna) itp., wykorzystanie narzędzi CAT, pozyskiwanie nowych klientów, pracezwiązane z codzienną działalnością biura tłumaczeń. Praca w godzinach 8-16
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Opole (opolskie)