STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Dąbie oferta pracy URZĄD GMINY DĄBIE
Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Wynagrodzenie: 2 600 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- Prowadzenie księgowości budżetowej zgodnie z wymogami zakładowego planu kont w zakresie dochodów i wydatków jednostki. - Dekretowanie dowodów księgowych. - Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów, kontrola realizacji i prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie. - Uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach. - Sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu. - Przygotowywanie przelewów i ich realizacja. - Bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty.- Dekretowanie wyciągów bankowych z rachunku jednostki w zakresie dochodów i wydatków. - Sporządzanie zestawień obrotów i sald, analiza i kontrola kont analitycznych. -Bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków. - Prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie umorzeń oraz sporządzanie inwentaryzacji środków trwałych i sprawozdań z nimi związanych. -Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych. - Współpraca przy opracowywaniu projektu budżetu. - Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami -Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta i Skarbnika.
Data publikacji: 2018-09-12
Lokalizacja: Dąbie (lubuskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY DĄBIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SZEROKA 4, 66-600 Dąbie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- Prowadzenie księgowości budżetowej zgodnie z wymogami zakładowego planu kont w zakresie dochodów i wydatków jednostki. - Dekretowanie dowodów księgowych. - Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów, kontrola realizacji i prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie. - Uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach. - Sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu. - Przygotowywanie przelewów i ich realizacja. - Bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty.- Dekretowanie wyciągów bankowych z rachunku jednostki w zakresie dochodów i wydatków. - Sporządzanie zestawień obrotów i sald, analiza i kontrola kont analitycznych. -Bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków. - Prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie umorzeń oraz sporządzanie inwentaryzacji środków trwałych i sprawozdań z nimi związanych. -Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych. - Współpraca przy opracowywaniu projektu budżetu. - Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami -Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta i Skarbnika.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
1 umowa zawarta na okres 6 miesięcy2600zł - 2800 zł + wysługa latpraca od 07.30 do 15.30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: programy księgowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera (pakiet MS Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, wykształcenie średnie, co najmniej roczne doświadczenie w księgowości. Wymagania dodatkowe: Znajomość przepisów prawa z materii objętej zakresem merytorycznym stanowiska pracy, w szczególności znajomość przepisów prawa związanych z sektorem finansów publicznych: ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o finansach publicznych (oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy, ze szczególnym uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planu kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych oraz rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej), ustawa o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości budżetowej i sprawozdawczości budżetowej i finansowej, znajomość zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej w zakresie księgowości budżetowej. Znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, w szczególności: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o dostępie do informacji publicznej; Dobra umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office. Dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych. Cechy osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne. Wiedza z zakresu kontroli zarządczej i egzekucji należności.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY DĄBIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
SZEROKA 4, 66-600 Dąbie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
więcej informacji na stronie http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugdabie/wakaty/2/28/stanowisko_ds__ksiegowosci_budzetowej/Wymagane dokumenty: CV; list motywacyjny kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; kopie dyplomów potwierdzające uzyskane wykształcenie; kopie świadectw pracy potwierdzające staż pracy; oświadczenie o treści: Oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; oświadczenie o treści: Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych; klauzulę informacyjną oraz oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszonym naborem; kserokopia pierwszej strony dowodu osobistego potwierdzająca obywatelstwo polskie; Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:2018-09-18 15:30:00 Miejsce:Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem KONKURS- FK w Sekretariacie Urzędu Gminy Dąbie, ul. Szeroka 4 w godzinach: 730 1530 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 września 2018r. (liczy się data wpływu do urzędu).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Dąbie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbie
Ulica pracodawcy: SZEROKA
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 12.09.2018
Oferta pracy ważna do: 18.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca związana z organizacją pogrzebów i pochówkiem, praca w godz. 8-16
Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Józef Lelek - 2017-10-25 - Niemodlin (opolskie)
Układanie i klejenie płytek. Montaż i klejenie glazury/ płytek. Przygotowanie powierzchni pod glazurę i płytki, przycinanie płytek.
kontakt przez OHP - 2018-06-12 - Niemcy (Niemcy)
Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;-analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności;-analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;-koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji;-definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych;-przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania;-ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta;-praca metodologią agile oraz scrum.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Kraków (małopolskie)
Zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz zleconych Zakładowi do wypłaty oraz kapitału początkowego.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-04-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
SPRZEDAWCA KASJER
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Ząbki (mazowieckie)
- kontrola spawanych elementów- wykonywanie poprawek spawalniczychUprawnienia spawacza, potwierdzone certyfikatami ZK 135 1.1., lub ZK 141 1.1.8
Ascari s.r.o. - 2015-12-11 - Czechy (Czechy)
kompletowanie towaru, przeładunek towaru oraz obsługa skanera magazynowego oraz wózka jezdniowego
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Niepruszewo (wielkopolskie)
transport krajowy
Mariusz Maszota P.U.H. EL PROFESSIONAL MARIUSZ MASZOTA - 2018-01-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
diagnosta pojazdów, nadzór nad flotą firmy itp.
KALCARGO Wojciech Kaliszewski - 2016-03-31 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prowadzenie księgowości Internatu - -rozliczanie odpłatności za pobyt w Internacie-rozliczanie dochodu Jednostki-prowadzenie majątku Internatu i prowadzenie magazynu-rozliczanie podatku Vat-prowadzenie księgowości projektów realizowanych w ramach środków z UE-prowadzenie nalezności i zobowiązań Jednostki
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykonywanie wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych układanie sieci wodno - knalizacyjnych. Praca na terenie Polski - delegacje. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH C.O. I GAZU MARIAN MADEJ - 2017-07-25 - Piła (wielkopolskie)
jw.
JRM TRADE Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
1) udziału w przygotowaniu propozycji inwestycji oraz prowadzenie postępowania i prac przygotowawczych procesów inwestycyjnych gminy,2) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,3) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,4) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,5) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,6) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,7) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,8) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,9) prowadzenie ewidencji dróg gminnych,10) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,11) sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-01-18 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
bieżące utrzymywanie czystości obiektu
PULIRE SP. Z O .O. - 2015-12-09 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prac ślusarskich
Wemeco Poland Spółka z o.o. - 2017-08-23 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
.
MAI-FIL Bartosz Ławniczak - 2017-11-08 - Pogorzela (wielkopolskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych oraz związanych z wykonywaniem i montażem instalacji sanitarnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i C.O.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Wyszków (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pomoc w zapewnieniu higieny, czystości i porządku w pokojach hotelowych oraz w pomieszczeniach ogólnodostępnych zgodnie z wymogami i standardami hotelu.
Usługi Gastronomiczne i Noclegowe Leszek Mroczkowski - 2016-07-25 - Trzebnica (dolnośląskie)
administrowanie systemami, programami, aplikacjami zainstalowanymi na serwerach oraz lokalną siecią komputerową, nadzór nad eksploatacją systemów
Sąd Okręgowy w Ostrołęce - 2016-06-09 - Ostrołęka (mazowieckie)
obsługa maszyny
ZPB Kaczmarek SA - 2017-05-16 - Prusice (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Zduńska Wola (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Krypy (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
zapewnianie ustaleń właściwego ustawodastwa w ramach realizacji umów międzynarodowych, umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość ustaw, umiejętność pracy w zespole
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2018-02-21 - Zielona Góra (lubuskie)
- Zapewnienie ciągłości dostaw. Kontrola zapasów magazynowych. Efektywne zarządzanie taborem samochodowym firmy. Czynny udział w procesie zaopatrzenia w materiały zgodnie z plananami produkcyjnymi. Optymalizacja poziomu zapasów magazynowych. Organizowanie i kontrola dostaw. Rozliczanie się z powierzonych materiałów. Praca na terenie Katowic oraz Sosnowca. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w pracy na takim samym lub pokrewnym stanowisku. Wymagane prawo jazdy kat. "B". Wymagana dobra znajomość zasad i standardów magazynowania towarów oraz obiegu dokumentów magazynowych. Znajomość nowoczesnych technik zarządzania magazynowego oraz systemów informatycznych wspomagających te procesy. Kontakt wyłącznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, poprzedzających proces zgłoszenia lub pozwolenia na budowę tych obiektów. Aktualizacja oddanych ewidencji gruntów i budynków na podstawie pozwoleń i zgłoszeń budynków i innych obiektów na podstawie dokumentacji wydawanej przez Wydział Budownictwa. w/m.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego rejestru spraw z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;2.analiza złożonej dokumentacji pod względem kompletności i zgodności z przepisami prawa złożonych dokumentów w celu kwalifikacji wniosków na naradę koordynacyjną;3.przygotowywanie pism dotyczących uzupełnienia braków formalnych wniosków;4.naliczanie opłat za uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu w formie Dokumentu Obliczenia Opłaty oraz sprawdzanie jej uiszczenia przed terminem narady koordynacyjnej (wymóg formalny, potwierdzenie płatności w aktach);5.przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia narady koordynacyjnej oraz dokumentacji będącej przedmiotem narady;6.udział w naradach koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z uwzględnieniem ochrony prawnej znaków osnowy geodezyjnej, znaków granicznych działek oraz zieleni;7.przygotowywanie protokołów z narady koordynacyjnej z uwzględnieniem stanowisk otrzymanych na piśmie i w formie elektronicznej przed terminem narady koordynacyjnej;8.wydawanie odpisów protokołów z narad koordynacyjnych;9.aktualizacja tworzonej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu o dane dotyczące projektów sieci uzbrojenia terenu, uzgodnionych jednomyślnie i pozytywnie na naradach koordynacyjnych;10.przygotowywanie zakończonych spraw koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu celem przekazania do archiwum zakładowego, zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej;11.przygotowywanie danych oraz współpraca z podmiotami władającymi sieciami uzbrojenia terenu na potrzeby założenia i prowadzenia bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;12.prowadzenie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji i obiektów do ujawnienia, wynikających z dokumentów przekazywanych przez Wydział Budownictwa w/m;13.aktualizacja tworzonej bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu na podstawie przyjmowanych bez sprzeciwu przez Wydział Budownictwa zgłoszeń budowy sieci uzbrojenia terenu nie wymagających uzgodnienia na naradzie koordynacyjnej;14.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału lub Kierownika Referatu. Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-19 - Słupsk (pomorskie)
Znalezienie zleceń lub przetargów. Prowadzenie dokumentacji finansowej i budowlanej, organizacja, prowadzenie, kontrola robót.Informacja o ofercie w sali D.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek. Ewidencjonowanie przesyłek i przekazów pocztowych. Obsługa masowych nadawców.Praca od pon. do pt. w godz. 13:00 do 21:00
POCZTA POLSKA S.A. REGION SIECI W RZESZOWIE - 2017-06-30 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-08-09 - Gliwice (śląskie)