STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI Grudziądz oferta pracy ZUS Oddział w Toruniu


Największy wybór odzieży

fundacji dr clown

Stanowisko: STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: 2 500 - 2 800 PLN

Zakres obowiązków: opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia

Data publikacji: 2019-09-10

Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZUS Oddział w Toruniu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wybickiego 39, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw socjalnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe (nauki społeczne, gospodarka, ekonomia, administracja, prawo), umiejętność obsługi pakietu MS Office, mile widziana znajomość j. angielskiego, j. duńskiego lub j. szwedzkiego, mile widziana znajomość ustawy o emeryturach i rentach Z FUS, opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, umowa o pracę, praca na I zmianę w Grudziądzu, wynagrodzenie brutto od 2500-2800 zł/m-c.

Nazwa pracodawcy: ZUS Oddział w Toruniu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Adres pracodawcy:
Wybickiego 39, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+skierowanie, kontakt osobisty u pracodawcy w godz. 7-15, pok. 302, III p.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : osobiście u pracodawcy w godz.7-15,pok.302,IIIp

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Grudziądz

Gmina pracodawcy: Grudziądz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Grudziądz

Ulica pracodawcy: Wybickiego

Numer budynku pracodawcy: 39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw socjalnych

Data dodania oferty pracy: 10.09.2019

Oferta pracy ważna do: 18.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3c58befb9a5e0e0645f13c0c46de11e6

Podobne oferty pracy

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

pomoc w przygotowywaniu posiłków, wstępna obróbka warzyw, obsługa zmywaka; praca w godz. 10-18; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 12-15
Firma Gastronomiczna MAJA S. C. Ewa Szadzik, Janusz Sienkiewicz - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

segregacja odpadów,obsługa kruszarki,belownicy, młyna do tworzyw sztucznych, prace załadunkowo-rozładunkowe
NICROMETAL S.A. - 2017-09-04 - Bytom (śląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 017,4 PLN

wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Ostrołęka (mazowieckie)

STOLARZ - od 2 000 PLN

Wg stanowiska. Więcej informacji pod numerem telefonu 71 389 71 13 wew. 309.
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Lubiążu - 2017-09-06 - Lubiąż (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - 2 000 - 3 000 PLN

Przygotowanie towarów do wysyłki. Przyjęcie towaru do magazynu.
INVENA S.A. - 2017-10-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)

MONTER ELEKTRONIKI W KOTŁWCH C.O. (DO PRZYUCZENIA) - od 2 100 PLN

Montaż elektroniki w kotłach c.o.
PPHU KOTŁOSPAW s.c. - 2018-05-17 - Pleszew (wielkopolskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Kasjer-Sprzedawca
"MARKAM" PPHU Andrzej Skolarus - 2017-04-04 - Maków Podhalański (małopolskie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA DROGAMI I TRANSPORTEM - od 4 000 PLN

szczegółowy zakres obowiązków na stronie internetowej www.ug.debnicakaszubska.ibip.pl w zakładce oferty pracy, umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
URZĄD GMINY DĘBNICA KASZUBSKA - 2018-12-24 - Dębnica Kaszubska (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące spraw organizacyjno-administracyjnych Wydziału.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: prowadzenie sekretariatu Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska; wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną instrukcją kancelaryjną; przygotowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i innych materiałów zbiorowych dot. zadań realizowanych przez Wydział; zaopatrywanie Wydziału w materiały biurowe; prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników; prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji; przygotowywanie w porozumieniu z pracownikami odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz wnioski Komisji Rady Miejskiej; prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz realizacją skarg i wniosków związanych z pracą Wydziału; obsługa systemu korespondencji komputerowej; edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej; współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie realizacji zadań administracji geologicznej powierzonych w drodze porozumienia; prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-25 - Słupsk (pomorskie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH, GRZEWCZYCH I WENTYLACYJNYCH. - 3 000 - 3 500 PLN

prace instalacyjno - montażowe, instalacje sanitarne, grzewcze, wentylacyjne, spawalnicze
IZO-EKO CENTRUM SP.ZO.O. - 2017-11-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY Z ORZECZENIEM - od 1 850 PLN

Ochrona obiektów ,dozór całodobowy, zabezpieczenie obiektu i terenu przed ingerencją osób postronnych, posterunki jedno osobowe
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Chorzów (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY-UMPI/18/0091/W121 /RPO/ - od 2 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Nowiny Wielkie (lubuskie)

SPAWACZ - od 4 000 PLN

SPAWANIE INSTALACJI GAZOWYCH, GAZOCIĄGÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UPRAWNIENIA- SPAWACZ TIG, MAG, ELEKTRODA KLASYCZNA, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA
SEGUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INŻYNIER TESTÓW OPROGRAMOWANIA - od 7 000 PLN

- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; testowanie produktów tworzonych dla Klientów niezależnie oraz w ramach zakresu programu testowego; utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; identyfikuje potencjalne problemy, z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania; wykorzystuje różne metody testowe w zależności od typu produktu; przeprowadzanie testów zgodnie z dokumentacją dostarczoną przez Klienta; efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe; wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników; - Wynagrodzenie: nie mniej niż 7000 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 25.05.2017 do 24.05.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe - dowolne. Wymagane co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku testera oprogramowania; doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; doświadczenie pracy przy wykorzystaniu technologii takich jak HP QC, Jira (GreenHopper) lub technologii równoważnych jest koniecznością; doświadczenie w pracy w środowisku Scrum/Kaban. Wymagane umiejętności: znajomość technologii QA. Umiejętność tworzenia i utrzymywania struktury testowej w technologii C# - poparte adekwatnym doświadczeniem; techniczne zrozumienie systemów IT; doskonała zdolność do rozwiązywania problemów oraz umiejętności analityczne; Znajomość technologii takich jak QTP, Load Runner poparta adekwatnym doświadczeniem; znajomość systemów testowania manualnego i automatycznego; doskonała znajomość cyklu testowania oprogramowania; znajomość rynków finansowych oraz różnych typów instrumentów finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO DS. ZABEZPIECZEŃ I SANKCJI R101/4533-1738/17 - od 2 000 PLN

Zapewnienie zabezpieczenia należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowania sankcji i środków dyscyplinujących.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-11-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. PROMOCJI W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY - od 2 400 PLN

1) prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie współpracy z miastami partnerskimi oraz inicjowanie nowych kontaktów zagranicznych,2) opracowanie koncepcji turystycznego, rekreacyjnego zagospodarowania miasta oraz kreowanie produktu turystycznego,3) prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem na przedmiotach przeznaczonych do obrotu handlowego i w celach reklamowych symboli miasta, tj. herbu, logo i nazwy miasta,4) promocja Miasta, udział w imprezach targowych krajowych i zagranicznych,5) podejmowanie działań mających na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku miasta,6) udział w organizowaniu wydarzeń promocyjnych miasta,7) prowadzenie "fanpageów" miasta,8) planowanie i koordynowanie działań marketingowych Miasta Chełm,9) przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych,10) współpraca z grafikami oraz drukarniami w zakresie działań promocyjnych i reklamowych,11) współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć, mających na celu prowadzenie działań marketingowych,12) współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami,13) opracowanie koncepcji materiałów marketingowych, promocyjnych i informacyjnych Miasta Chełm,14) przeprowadzanie akcji promocyjnych, marketingowych, edukacyjnych,charytatywnych,15) opracowanie koncepcji oraz realizacja akcji marketingowych oraz eventów w przestrzeni miasta,16) dbanie o pozytywny wizerunek miasta,17) opracowywanie informacji promocyjnych przeznaczonych do publikacji w środkach masowego przekazu oraz współpraca z Biurem Informatyki i Gabinetem Prezydenta w zakresie promocji Miasta Chełm w Internecie,18) publikowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, dotyczących działań Departamentu,19) organizacja obchodów rocznic i świąt państwowych, imprez okolicznościowych na terenie Miasta Chełm i ich obsługa,20) opracowywanie materiałów i udział w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych w zakresie realizacji zadań Departamentu,21) sporządzanie wniosków i informacji na posiedzenia Komisji Oświaty i Kultury i Sportu oraz Sesje Rady Miasta Chełm,22) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków,23) wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych oraz Prezydenta Miasta Chełm,24) samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-16 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ R90/1753-697/19 - od 2 500 PLN

Zapewnia udzielanie ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytoryczne właściwe do rozpatrzenia spraw.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-05-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY - do 2 000 PLN

1)Ocena zgodności zamierzenia inwestycyjnego z ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.2)Przygotowywanie decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i o pozwoleniu na budowę.3)Opracowania merytoryczne związane z posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami.4)Nakładanie obowiązku ustanowienia inspektora nadzoru inwestorskiego oraz autorskiego.5)Stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę.6)Przenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę na inne osoby.7)Wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiednich nieruchomości do budynku lub lokalu w celu wykonania robót budowlanych.8)Przygotowanie decyzji o zmianie sposobu użytkowania obiektów oraz w sprawie rozbudowy, nadbudowy i przebudowy obiektów.9)Przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze budowy lub wykonania robót budowlanych, nie wymagających pozwolenia na budowę.10)Przyjmowanie zgłoszeń robót rozbiórkowych i przygotowanie pozwoleń na rozbiórkę.11)Udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.12)Wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokali.13)Współdziałanie z organami administracji rządowej, samorządowej oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta przy realizacji przydzielonych zadań.14)Współdziałanie z organami inspekcji budowlanej, w tym z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego Miasta Chełm oraz jednostkami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo sanitarno-higieniczne i pożarowe, higienę pracy oraz ochronę środowiska.15)Załatwianie spraw związanych z umieszczaniem reklam, plansz i innych ogłoszeń o charakterze reklamowym.16)Przygotowywanie uwarunkowań urbanistyczno-architektonicznych dla nieruchomości komunalnych przeznaczonych do sprzedaży.
Urząd Miasta Chełm - 2017-02-09 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. RACHUNKOWOŚCI - od 2 000 PLN

Prowadzenie ksiąg rachunkowych dotyczących działalności statutowej zakładu, a także sporządzanie sprawozdawczości finansowej w tym zakresie. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W PILE - 2016-06-24 - Piła (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ROLNICTWA I GOSPODARKI ZIEMIĄ - od 2 250 PLN

nadzór nad prowadzeniem spraw produkcji roślinnej, hodowli zwierząt oraz nadzór nad opieką weterynaryjną. Współpraca z kołami łowieckimi, wydawanie poświadczeń i zaświadczeń w sprawach własności i zatrudnienia w gospodarstwie rolnym. Prowadzenie teczek osobowych gospodarstw. prowadzenie postępowań zwrotu producentom rolnym podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego; realizacja zadań eksploatacji i konserwacji gminnych urządzeń melioracyjnych; współpraca z Wodami Polskimi; Ogłoszenie dostępne jest na stronie bip.ustka.ug.gov.pl; termin składania ofert do 26.02.2019 r. Okres próbny 6 miesięcy; Godziny pracy: 7.30- 15.30
Urząd Gminy Ustka - 2019-02-15 - Ustka (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-zapoznanie z placówką, regulaminami, procedurami, projektem organizacyjnym placówki ( statut), ramowy rozkład dnia, organizacją pracy placówki,-pomoc w przygotowaniu do zajęć dydaktycznych,-pomoc w opiece nad dziećmi,-pomoc w organizacji spacerów i wycieczek,-poznanie zasad i procedur związanych z organizacją spacerów i wycieczek ,-pomoc w przygotowaniu pomocy do zajęć edukacyjnych,-pomoc w organizacji imprez i uroczystości przedszkolnych - poznanie zasad i procedur ich organizacji
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Zgorzelec (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. REJESTRACJI POJAZDÓWW CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW - 2 400 - 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za rejestrację pojazdów w systemie POJAZD.Ważniejsze zadania: rejestracja pojazdów; wydawanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, nalepki kontrolnej, nowych znaków legalizacyjnych; przyjmowanie od właściciela zawiadomienia o zbyciu pojazdu; wyrejestrowanie pojazdu na wniosek właściciela; wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym lub karcie pojazdu; zwrot dowodu rejestracyjnego właścicielowi pojazdu po ustaleniu przyczyny zatrzymania.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Średnie wynagrodzenie 2400-2500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-13 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 14,7 PLN

Pracownik kontroli towaru przed wyjściem z magazynu do sklepów. Premia uznaniowa. Transport ze stacji PKP Pruszków. Praca na cały etat, 2-zmianowa w godzinach 6-14, 14-22. Praca najpierw na umowę zlecenie, a po dwóch miesiącach umowa o pracę.
Konsalnet Ochrona Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Pruszków (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA - od 2 050 PLN

przyjmowanie, opracowywanie przesyłek, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, obsługa klienta w zakresie usług pocztowychi finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-06-13 - Głogów Małopolski (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - 2 700 - 2 800 PLN

obsługa klientów w sklepie mięsnym, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie ze sprzedaży
ZAKŁAD MIĘSNY KAWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

wg programu stażu, fundusze unijne PO WER
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Łask (łódzkie)


Wybierz powiat