STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI Grudziądz oferta pracy ZUS Oddział w Toruniu
Stanowisko: STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia
Data publikacji: 2019-09-10
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZUS Oddział w Toruniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wybickiego 39, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw socjalnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe (nauki społeczne, gospodarka, ekonomia, administracja, prawo), umiejętność obsługi pakietu MS Office, mile widziana znajomość j. angielskiego, j. duńskiego lub j. szwedzkiego, mile widziana znajomość ustawy o emeryturach i rentach Z FUS, opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, umowa o pracę, praca na I zmianę w Grudziądzu, wynagrodzenie brutto od 2500-2800 zł/m-c.
Nazwa pracodawcy: ZUS Oddział w Toruniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Wybickiego 39, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+skierowanie, kontakt osobisty u pracodawcy w godz. 7-15, pok. 302, III p.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : osobiście u pracodawcy w godz.7-15,pok.302,IIIp
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Wybickiego
Numer budynku pracodawcy: 39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw socjalnych
Data dodania oferty pracy: 10.09.2019
Oferta pracy ważna do: 18.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3c58befb9a5e0e0645f13c0c46de11e6
Podobne oferty pracy
pomoc w przygotowywaniu posiłków, wstępna obróbka warzyw, obsługa zmywaka; praca w godz. 10-18; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 12-15
Firma Gastronomiczna MAJA S. C. Ewa Szadzik, Janusz Sienkiewicz - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
segregacja odpadów,obsługa kruszarki,belownicy, młyna do tworzyw sztucznych, prace załadunkowo-rozładunkowe
NICROMETAL S.A. - 2017-09-04 - Bytom (śląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Ostrołęka (mazowieckie)
Wg stanowiska. Więcej informacji pod numerem telefonu 71 389 71 13 wew. 309.
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Lubiążu - 2017-09-06 - Lubiąż (dolnośląskie)
wspomaganie ucznia z zespołem Aspergera lub z autyzmem
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Łużyckiej Brygady WOP w Gryfowie Śl. - 2016-08-18 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
Przygotowanie towarów do wysyłki. Przyjęcie towaru do magazynu.
INVENA S.A. - 2017-10-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Montaż elektroniki w kotłach c.o.
PPHU KOTŁOSPAW s.c. - 2018-05-17 - Pleszew (wielkopolskie)
Sprzątaczka
Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-20 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Kasjer-Sprzedawca
"MARKAM" PPHU Andrzej Skolarus - 2017-04-04 - Maków Podhalański (małopolskie)
Rejestracja gości
Ośrodek Wczasowo-Kolonijny "REZYDENCJA" - 2016-01-18 - Dziwnówek (zachodniopomorskie)
szczegółowy zakres obowiązków na stronie internetowej www.ug.debnicakaszubska.ibip.pl w zakładce oferty pracy, umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
URZĄD GMINY DĘBNICA KASZUBSKA - 2018-12-24 - Dębnica Kaszubska (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące spraw organizacyjno-administracyjnych Wydziału.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: prowadzenie sekretariatu Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska; wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną instrukcją kancelaryjną; przygotowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i innych materiałów zbiorowych dot. zadań realizowanych przez Wydział; zaopatrywanie Wydziału w materiały biurowe; prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników; prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji; przygotowywanie w porozumieniu z pracownikami odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz wnioski Komisji Rady Miejskiej; prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz realizacją skarg i wniosków związanych z pracą Wydziału; obsługa systemu korespondencji komputerowej; edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej; współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie realizacji zadań administracji geologicznej powierzonych w drodze porozumienia; prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-25 - Słupsk (pomorskie)
prace instalacyjno - montażowe, instalacje sanitarne, grzewcze, wentylacyjne, spawalnicze
IZO-EKO CENTRUM SP.ZO.O. - 2017-11-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Ochrona obiektów ,dozór całodobowy, zabezpieczenie obiektu i terenu przed ingerencją osób postronnych, posterunki jedno osobowe
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Chorzów (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Nowiny Wielkie (lubuskie)
SPAWANIE INSTALACJI GAZOWYCH, GAZOCIĄGÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UPRAWNIENIA- SPAWACZ TIG, MAG, ELEKTRODA KLASYCZNA, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA
SEGUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; testowanie produktów tworzonych dla Klientów niezależnie oraz w ramach zakresu programu testowego; utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; identyfikuje potencjalne problemy, z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania; wykorzystuje różne metody testowe w zależności od typu produktu; przeprowadzanie testów zgodnie z dokumentacją dostarczoną przez Klienta; efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe; wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników; - Wynagrodzenie: nie mniej niż 7000 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 25.05.2017 do 24.05.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe - dowolne. Wymagane co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku testera oprogramowania; doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; doświadczenie pracy przy wykorzystaniu technologii takich jak HP QC, Jira (GreenHopper) lub technologii równoważnych jest koniecznością; doświadczenie w pracy w środowisku Scrum/Kaban. Wymagane umiejętności: znajomość technologii QA. Umiejętność tworzenia i utrzymywania struktury testowej w technologii C# - poparte adekwatnym doświadczeniem; techniczne zrozumienie systemów IT; doskonała zdolność do rozwiązywania problemów oraz umiejętności analityczne; Znajomość technologii takich jak QTP, Load Runner poparta adekwatnym doświadczeniem; znajomość systemów testowania manualnego i automatycznego; doskonała znajomość cyklu testowania oprogramowania; znajomość rynków finansowych oraz różnych typów instrumentów finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
Szkoła Podstawowa nr 2 w Namysłowie - 2019-06-25 - Namysłów (opolskie)
Zapewnienie zabezpieczenia należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowania sankcji i środków dyscyplinujących.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-11-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1) prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie współpracy z miastami partnerskimi oraz inicjowanie nowych kontaktów zagranicznych,2) opracowanie koncepcji turystycznego, rekreacyjnego zagospodarowania miasta oraz kreowanie produktu turystycznego,3) prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem na przedmiotach przeznaczonych do obrotu handlowego i w celach reklamowych symboli miasta, tj. herbu, logo i nazwy miasta,4) promocja Miasta, udział w imprezach targowych krajowych i zagranicznych,5) podejmowanie działań mających na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku miasta,6) udział w organizowaniu wydarzeń promocyjnych miasta,7) prowadzenie "fanpageów" miasta,8) planowanie i koordynowanie działań marketingowych Miasta Chełm,9) przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych,10) współpraca z grafikami oraz drukarniami w zakresie działań promocyjnych i reklamowych,11) współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć, mających na celu prowadzenie działań marketingowych,12) współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami,13) opracowanie koncepcji materiałów marketingowych, promocyjnych i informacyjnych Miasta Chełm,14) przeprowadzanie akcji promocyjnych, marketingowych, edukacyjnych,charytatywnych,15) opracowanie koncepcji oraz realizacja akcji marketingowych oraz eventów w przestrzeni miasta,16) dbanie o pozytywny wizerunek miasta,17) opracowywanie informacji promocyjnych przeznaczonych do publikacji w środkach masowego przekazu oraz współpraca z Biurem Informatyki i Gabinetem Prezydenta w zakresie promocji Miasta Chełm w Internecie,18) publikowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, dotyczących działań Departamentu,19) organizacja obchodów rocznic i świąt państwowych, imprez okolicznościowych na terenie Miasta Chełm i ich obsługa,20) opracowywanie materiałów i udział w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych w zakresie realizacji zadań Departamentu,21) sporządzanie wniosków i informacji na posiedzenia Komisji Oświaty i Kultury i Sportu oraz Sesje Rady Miasta Chełm,22) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków,23) wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych oraz Prezydenta Miasta Chełm,24) samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-16 - Chełm (lubelskie)
Zapewnia udzielanie ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytoryczne właściwe do rozpatrzenia spraw.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-05-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1)Ocena zgodności zamierzenia inwestycyjnego z ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.2)Przygotowywanie decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i o pozwoleniu na budowę.3)Opracowania merytoryczne związane z posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami.4)Nakładanie obowiązku ustanowienia inspektora nadzoru inwestorskiego oraz autorskiego.5)Stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę.6)Przenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę na inne osoby.7)Wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiednich nieruchomości do budynku lub lokalu w celu wykonania robót budowlanych.8)Przygotowanie decyzji o zmianie sposobu użytkowania obiektów oraz w sprawie rozbudowy, nadbudowy i przebudowy obiektów.9)Przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze budowy lub wykonania robót budowlanych, nie wymagających pozwolenia na budowę.10)Przyjmowanie zgłoszeń robót rozbiórkowych i przygotowanie pozwoleń na rozbiórkę.11)Udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.12)Wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokali.13)Współdziałanie z organami administracji rządowej, samorządowej oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta przy realizacji przydzielonych zadań.14)Współdziałanie z organami inspekcji budowlanej, w tym z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego Miasta Chełm oraz jednostkami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo sanitarno-higieniczne i pożarowe, higienę pracy oraz ochronę środowiska.15)Załatwianie spraw związanych z umieszczaniem reklam, plansz i innych ogłoszeń o charakterze reklamowym.16)Przygotowywanie uwarunkowań urbanistyczno-architektonicznych dla nieruchomości komunalnych przeznaczonych do sprzedaży.
Urząd Miasta Chełm - 2017-02-09 - Chełm (lubelskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych dotyczących działalności statutowej zakładu, a także sporządzanie sprawozdawczości finansowej w tym zakresie. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W PILE - 2016-06-24 - Piła (wielkopolskie)
nadzór nad prowadzeniem spraw produkcji roślinnej, hodowli zwierząt oraz nadzór nad opieką weterynaryjną. Współpraca z kołami łowieckimi, wydawanie poświadczeń i zaświadczeń w sprawach własności i zatrudnienia w gospodarstwie rolnym. Prowadzenie teczek osobowych gospodarstw. prowadzenie postępowań zwrotu producentom rolnym podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego; realizacja zadań eksploatacji i konserwacji gminnych urządzeń melioracyjnych; współpraca z Wodami Polskimi; Ogłoszenie dostępne jest na stronie bip.ustka.ug.gov.pl; termin składania ofert do 26.02.2019 r. Okres próbny 6 miesięcy; Godziny pracy: 7.30- 15.30
Urząd Gminy Ustka - 2019-02-15 - Ustka (pomorskie)
Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-zapoznanie z placówką, regulaminami, procedurami, projektem organizacyjnym placówki ( statut), ramowy rozkład dnia, organizacją pracy placówki,-pomoc w przygotowaniu do zajęć dydaktycznych,-pomoc w opiece nad dziećmi,-pomoc w organizacji spacerów i wycieczek,-poznanie zasad i procedur związanych z organizacją spacerów i wycieczek ,-pomoc w przygotowaniu pomocy do zajęć edukacyjnych,-pomoc w organizacji imprez i uroczystości przedszkolnych - poznanie zasad i procedur ich organizacji
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za rejestrację pojazdów w systemie POJAZD.Ważniejsze zadania: rejestracja pojazdów; wydawanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, nalepki kontrolnej, nowych znaków legalizacyjnych; przyjmowanie od właściciela zawiadomienia o zbyciu pojazdu; wyrejestrowanie pojazdu na wniosek właściciela; wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym lub karcie pojazdu; zwrot dowodu rejestracyjnego właścicielowi pojazdu po ustaleniu przyczyny zatrzymania.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Średnie wynagrodzenie 2400-2500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-13 - Słupsk (pomorskie)
Pracownik kontroli towaru przed wyjściem z magazynu do sklepów. Premia uznaniowa. Transport ze stacji PKP Pruszków. Praca na cały etat, 2-zmianowa w godzinach 6-14, 14-22. Praca najpierw na umowę zlecenie, a po dwóch miesiącach umowa o pracę.
Konsalnet Ochrona Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Pruszków (mazowieckie)
przyjmowanie, opracowywanie przesyłek, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, obsługa klienta w zakresie usług pocztowychi finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-06-13 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
obsługa klientów w sklepie mięsnym, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie ze sprzedaży
ZAKŁAD MIĘSNY KAWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu, fundusze unijne PO WER
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Łask (łódzkie)