STANOWISKO DS. PROMOCJI W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. PROMOCJI W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie współpracy z miastami partnerskimi oraz inicjowanie nowych kontaktów zagranicznych,2) opracowanie koncepcji turystycznego, rekreacyjnego zagospodarowania miasta oraz kreowanie produktu turystycznego,3) prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem na przedmiotach przeznaczonych do obrotu handlowego i w celach reklamowych symboli miasta, tj. herbu, logo i nazwy miasta,4) promocja Miasta, udział w imprezach targowych krajowych i zagranicznych,5) podejmowanie działań mających na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku miasta,6) udział w organizowaniu wydarzeń promocyjnych miasta,7) prowadzenie "fanpageów" miasta,8) planowanie i koordynowanie działań marketingowych Miasta Chełm,9) przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych,10) współpraca z grafikami oraz drukarniami w zakresie działań promocyjnych i reklamowych,11) współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć, mających na celu prowadzenie działań marketingowych,12) współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami,13) opracowanie koncepcji materiałów marketingowych, promocyjnych i informacyjnych Miasta Chełm,14) przeprowadzanie akcji promocyjnych, marketingowych, edukacyjnych,charytatywnych,15) opracowanie koncepcji oraz realizacja akcji marketingowych oraz eventów w przestrzeni miasta,16) dbanie o pozytywny wizerunek miasta,17) opracowywanie informacji promocyjnych przeznaczonych do publikacji w środkach masowego przekazu oraz współpraca z Biurem Informatyki i Gabinetem Prezydenta w zakresie promocji Miasta Chełm w Internecie,18) publikowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, dotyczących działań Departamentu,19) organizacja obchodów rocznic i świąt państwowych, imprez okolicznościowych na terenie Miasta Chełm i ich obsługa,20) opracowywanie materiałów i udział w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych w zakresie realizacji zadań Departamentu,21) sporządzanie wniosków i informacji na posiedzenia Komisji Oświaty i Kultury i Sportu oraz Sesje Rady Miasta Chełm,22) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków,23) wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych oraz Prezydenta Miasta Chełm,24) samokontrola na stanowisku pracy.
Data publikacji: 2019-07-16
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie współpracy z miastami partnerskimi oraz inicjowanie nowych kontaktów zagranicznych,2) opracowanie koncepcji turystycznego, rekreacyjnego zagospodarowania miasta oraz kreowanie produktu turystycznego,3) prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem na przedmiotach przeznaczonych do obrotu handlowego i w celach reklamowych symboli miasta, tj. herbu, logo i nazwy miasta,4) promocja Miasta, udział w imprezach targowych krajowych i zagranicznych,5) podejmowanie działań mających na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku miasta,6) udział w organizowaniu wydarzeń promocyjnych miasta,7) prowadzenie "fanpageów" miasta,8) planowanie i koordynowanie działań marketingowych Miasta Chełm,9) przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych,10) współpraca z grafikami oraz drukarniami w zakresie działań promocyjnych i reklamowych,11) współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć, mających na celu prowadzenie działań marketingowych,12) współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami,13) opracowanie koncepcji materiałów marketingowych, promocyjnych i informacyjnych Miasta Chełm,14) przeprowadzanie akcji promocyjnych, marketingowych, edukacyjnych,charytatywnych,15) opracowanie koncepcji oraz realizacja akcji marketingowych oraz eventów w przestrzeni miasta,16) dbanie o pozytywny wizerunek miasta,17) opracowywanie informacji promocyjnych przeznaczonych do publikacji w środkach masowego przekazu oraz współpraca z Biurem Informatyki i Gabinetem Prezydenta w zakresie promocji Miasta Chełm w Internecie,18) publikowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, dotyczących działań Departamentu,19) organizacja obchodów rocznic i świąt państwowych, imprez okolicznościowych na terenie Miasta Chełm i ich obsługa,20) opracowywanie materiałów i udział w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych w zakresie realizacji zadań Departamentu,21) sporządzanie wniosków i informacji na posiedzenia Komisji Oświaty i Kultury i Sportu oraz Sesje Rady Miasta Chełm,22) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków,23) wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych oraz Prezydenta Miasta Chełm,24) samokontrola na stanowisku pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
(brutto) do uzgodnienia. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PROMOCJI W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub marketing
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
obsługa programów komputerowych, w szczególności do tworzenia i edycji tekstów
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość przepisów prawa w zakresie działania Departamentu Promocji i Kultury
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: komunikatywność, kreatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: umiejętność redagowania tekstów promocyjnych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość lokalnej historii
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: dobre kontakty interpersonalne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku administracja lub marketing.2. Wymagania dodatkowe:1) obsługa programów komputerowych, w szczególności do tworzenia i edycji tekstów,2) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,3) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,4) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,5) znajomość przepisów prawa w zakresie działania Departamentu Promocji i Kultury,6) umiejętność redagowania tekstów promocyjnych,7) doświadczenie z przeprowadzaniem akcji promocyjnych, marketingowych, edukacyjnych, charytatywnych,8) znajomość lokalnej historii,9)doświadczenie w zakresie działań promocyjnych w mediach społecznościowych,10) kreatywność, komunikatywność, dobre kontakty interpersonalne.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie współpracy z miastami partnerskimi oraz inicjowanie nowych kontaktów zagranicznych,2) opracowanie koncepcji turystycznego, rekreacyjnego zagospodarowania miasta oraz kreowanie produktu turystycznego,3) prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem na przedmiotach przeznaczonych do obrotu handlowego i w celach reklamowych symboli miasta, tj. herbu, logo i nazwy miasta,4) promocja Miasta, udział w imprezach targowych krajowych i zagranicznych,5) podejmowanie działań mających na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku miasta,6) udział w organizowaniu wydarzeń promocyjnych miasta,7) prowadzenie "fanpageów" miasta,8) planowanie i koordynowanie działań marketingowych Miasta Chełm,9) przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych,10) współpraca z grafikami oraz drukarniami w zakresie działań promocyjnych i reklamowych,11) współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć, mających na celu prowadzenie działań marketingowych,12) współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami,13) opracowanie koncepcji materiałów marketingowych, promocyjnych i informacyjnych Miasta Chełm,14) przeprowadzanie akcji promocyjnych, marketingowych, edukacyjnych,charytatywnych,15) opracowanie koncepcji oraz realizacja akcji marketingowych oraz eventów w przestrzeni miasta,16) dbanie o pozytywny wizerunek miasta,17) opracowywanie informacji promocyjnych przeznaczonych do publikacji w środkach masowego przekazu oraz współpraca z Biurem Informatyki i Gabinetem Prezydenta w zakresie promocji Miasta Chełm w Internecie,18) publikowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, dotyczących działań Departamentu,19) organizacja obchodów rocznic i świąt państwowych, imprez okolicznościowych na terenie Miasta Chełm i ich obsługa,20) opracowywanie materiałów i udział w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych w zakresie realizacji zadań Departamentu,21) sporządzanie wniosków i informacji na posiedzenia Komisji Oświaty i Kultury i Sportu oraz Sesje Rady Miasta Chełm,22) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków,23) wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych oraz Prezydenta Miasta Chełm,24) samokontrola na stanowisku pracy. 4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,95 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. promocji w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 26 lipca 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. promocji w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 16 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-07-16KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. promocji w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 16 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. promocji w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm , ogłoszonej dnia 16 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Pełna treść ogłoszenia zamieszczona na stronie: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//DPK.pdf
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 16.07.2019
Oferta pracy ważna do: 26.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?315fd7b23290f4bea9a2e8ce604e9e01
Podobne oferty pracy
Ogólna charakterystyka: osoba na wymienionym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę administracyjno biurową Wydziału, pomoc w przygotowaniu projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta, przy tworzeniu analiz i sprawozdań z wykonania budżetu, pomoc przy tworzeniu projektu budżetu Miasta Słupska.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. obsługa sekretariatu Wydziału; 2. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-04-09 - Słupsk (pomorskie)
Staż w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.Rejestracja i zakładanie akt ubezpieczonego. Opracowywanie wniosków o poświadczenie przebiegu ubezpieczenia i podstawy wymiaru składek. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w w/w punktach.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.Dodatkowe informacje:- umowa na czas zastępstwa - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15, 88-100 Inowrocław
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac związanych z wykończeniem wnętrz.
Krzysztof Jóźwik KRIS-BUD - 2019-02-01 - Dębołęka (łódzkie)
rejestracja pacjenta, wywiad, badanie ostrości wzroku, pomiar PD, dobór okularów, wydawanie okularów, prowadzenie dokumentacji, rozliczanie recept;
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Kraków (małopolskie)
aktywna sprzedaż produktów wietnamskich, dostarczanie klientom informacji o produktach firmy, zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw, współpraca z handlowcami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace biurowe, sporządzanie dokumentów administracyjnych, wprowadzanie danych do programów komputerowychprowadzenie spraw kadrowych, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Wykonywanie masaży tajskich,: klasycznego, sportowego, stóp, relaksacyjnego, punktowego według wielopokoleniowej tradycji pochodzącej z Tajlandii. Wykonywanie zadań powierzonych przez pracodawcę, dobra organizacja miejsca pracy, utrzymywanie dobrych relacji z klientem.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Płock (mazowieckie)
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i prowadzenie wniosków dotyczących świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresuświadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,przygotowywanie decyzji przyznających i zmieniających prawo do świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,sporządzanie sprawozdań z realizacji ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawy o świadczeniach rodzinnych,prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,tworzenie bieżącej aktualizacji wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz prowadzenie i uaktualnianie rejestru dłużników alimentacyjnych,prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,współpraca z urzędem wierzyciela i dłużnika, z komornikiem sądowym w przedmiocie skuteczności egzekucji,prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,sporządzanie list wypłat funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,rozpoznawanie potrzeb i przedstawianie Kierownikowi GOPSzapotrzebowania na środki finansowe służące realizacji świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika GOPS.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Komańczy - 2015-12-04 - Komańcza (podkarpackie)
toczenie części, elementów, detali metalowych do siłowników hydraulicznych,
KAMEX Sp. z o.o. - 2017-12-29 - Opole (opolskie)
-kompletowanie zamówień-sortowanie /pracownik odzieży-lżejsze prace porządkowe, magazynowe praca 3-zmianowa
PROGRES Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Gądki (wielkopolskie)
Obsługa klienta w sklepie; obsługa kasy fiskalnej
POL-HAN GROUP Apolonia Piwek - 2017-09-26 - Leszno (wielkopolskie)
obieranie warzyw, sprzatanie kuchni, zaplecza, pomoc kucharzowi w przygotowywaniu potraw, zmywanie naczyń, polerowanie, dbanie o właściwe wykorzystanie składników, dbanie o czystość na stanowisku pracy;
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Karbowo (kujawsko-pomorskie)
j.w.
FUNDACJA MIGRANT ENTREPRENEUR - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wymagane wykształcenie wyższe techniczne (specjalność: inżynier elektrotechnik) wymaganie niezbędne, min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Szczegółowe informacje dotyczące naboru (m.in. wymagania niezbędne i dodatkowe, wymagane dokumenty i sposób składania dokumentów) umieszczone są na stronie www.znw.bip.lubelskie.pl symbol oferty KO.111.3.2016.JS Ogólny zakres obowiązków:nadzór w branży elektrycznej nad eksploatacją, remontami i konserwacją urządzeń oraz sieci, uczestniczenie w okresowych przeglądach zasobów będących w zarządzie ZNW w Lublinie, wynikających z zapisów Ustawy Prawo Budowlane, składanie wniosków, planów i harmonogramów prac remontowych zabezpieczających stan majątkowy zarządzanych obiektów w zakresie danej branży, przygotowywanie dokumentacji do remontów w branży instalacji elektrycznych i automatyki urządzeń, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji prac danej branży dla tematów wdrożonych do realizacji oraz współuczestnictwo w postępowaniach przetargowych wyłaniających wykonawcę robót, sporządzanie kalkulacji oraz rozliczenie odbiorców i dostawców w branży elektrycznej, nadzór branżowy zarówno w zakresie realizowanych inwestycji, jak i w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi, prowadzenie książek obiektów budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, reprezentowanie inwestora na realizowanych inwestycjach przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, uzgodnionym zakresem, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz umową wykonania prac i pozwoleniem na budowę, sprawdzanie jakości wykonanych robót, planowanie, nadzorowanie, kontrolowanie robót remontowych urządzeń elektrycznych, uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń elektrycznych, przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru realizowanych robót z zakresu infrastruktury technicznej, przygotowywanie dokumentów i materiałów niezbędnych do przeprowadzania postępowania o zamówienie publiczne w zakresie określonym ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem, w szczególności: ustalanie wartości zamówienia publicznego, ustalenie trybu zamówienia, opracowanie szczegółowego opisu przedmiaru zamówienia, proponowanie kryterium oceny ofert adekwatnego dla danego przedmiaru zamówienia; planowanie oraz rozliczanie kosztów eksploatacji nieruchomości w zakresie branżowym, w ramach sprawowanej funkcji na stanowisku ds. eksploatacji nieruchomości w zakresie instalacji elektrycznych, pracownik zobowiązany jest do: reprezentowania ZNW w Lublinie jako Inwestora, poprzez sprawowanie na budowie podczas kontroli realizacji inwestycji czy remontów, ich zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, sprawdzania wykonanych robót budowlanych danej branży, wbudowanych wyrobów i eliminowanie wyrobów niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, uczestnictwa w odbiorach robót budowlanych, branży elektrotechnicznej i automatyki, uczestnictwa w odbiorach technicznych elementów budowlanych związanych z daną branżą, czy instalacji urządzeń oraz uczestnictwa w czynnościach odbiorowych robót obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania, prowadzenia książek obmiarów oraz kontrolowanie rozliczenia budowy i remontów, oraz wykonywania zadań; realizowanie obowiązków z zakresu ochrony p.poż., kontrola dokumentów finansowych (faktur) w zakresie odpowiedzialności, zgodności z zawartymi umowami i obciążeniami odbiorców wraz z potwierdzeniem merytorycznym przed zapłatą, sprawdzanie faktur pod względem zgodności z zawartymi umowami oraz kontrolowanie wydatków środków finansowych do wysokości limitów zatwierdzonych harmonogramów rzeczowo-finansowych na dany rok, terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykonywanie powierzonych zadań oraz powiadamianie bezpośredniego przełożonego o ewentualnych przeszkodach w ich realizacji, obsługa interesantów, załatwianie skarg i wniosków w zakresie obowiązków, współpraca z Działami: Finansowo - Księgowym, Kadr i Organizacji w prowadzonych sprawach, zastępowanie innych osób w Dziale w czasie ich urlopu lub innej nieobecności w pracy, wykonywanie innych poleceń służbowych wydanych przez przełożonych lub Dyrektora.
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZKICH W LUBLINIE - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
Produkcja palet
PPHU PAREX ANDRZEJ PAROŃ - 2017-01-24 - Michałów (wielkopolskie)
do uzgodnienia
MK&MB KALITA AGATA KALITA - 2018-08-14 - Hermanowa (podkarpackie)
Pracownik odpowiada za kompletowanie i przygotowanie towarów do wysyłki- Zajmuje się zabezpieczeniem towarów przed uszkodzeniem w trakcie transportu do odbiorcy.- Obsługuje skaner, oraz sprzęt do pakowania. - Pracownik wykonuje pracę na zasadzie zlecenia, otrzymuje informację o miejscu i terminie wykonania zlecenia. Czas pracy wynosi 80 godzin w miesiącu.- wymagana jest dyspozycyjność ze względu na to że praca może zakończyć się w późnych godzinach nocnych.
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
przewóz materiałów budowlanych
KLEKS Drewka, Puszkiel - 2017-08-25 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca na produkcji
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2016-07-04 - Łódź (łódzkie)
- prowadzenie i aktualizowanie ewidencji stowarzyszeń.
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Sulęcin (lubuskie)
obsługa maszyn w linii formierskiej
SKB DRIVE TECH S.A. - 2017-05-10 - Radomsko (łódzkie)
Sprzedaż artykułów biurowych oraz dostawa towaru do klienta. Pierwsza umowa na czas określony na okres 1 - 2 miesięcy, następnie umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. - Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista Ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice. - Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płacprzygotowywanie deklaracji podatkowych. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych. Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników. Przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Katowice (śląskie)
Montaż drobnych elementów, kontrola jakości, kompletowanie zamówień, pakowanie i etykietowanie. Bezpłatny transport z Brzezin
JOB IMPULSE POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Smolice (łódzkie)
Monter izolacji przemysłowej - rusztowania
IZOINSTALBUD Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzeniecałości dokumentacji związanej z wymiarem podatku.Likwidacja nadpłat. Wystawianie faktur VAT.
Urząd Gminy Kolno - 2016-03-02 - Kolno (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
ZAKŁAD WIERCEŃ STUDZIENNYCH JERZY WILMAN - 2018-12-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Udzielanie świadczeń fizjoterapeutycznych
"CONCORDIASALUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-15 - Osieczek (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Olecko (warmińsko-mazurskie)