STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 0143) Inowrocław oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 0143)

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.

Data publikacji: 2020-01-13

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Solankowa 15, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 0143)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: obsługa pakietu MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnieMile widziane:- minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów oraz doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościamiWymagania dodatkowe- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej Ustawy - umiejętność obsługi MS Office- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych- umiejętność współpracy z innymi, komunikatywność- rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty27 stycznia 2020 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie oferta pracyOsobiście:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczSala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracyDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- złożonych dokumentów nie zwracamy,- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15, 88-100 Inowrocław

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data dodania oferty pracy: 13.01.2020

Oferta pracy ważna do: 27.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?22306c618f8315c693e0ee527015c9a8

Podobne oferty pracy

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - 5 000 - 7 500 PLN

Transport towarów do krajów Unii Europejskiej
TRANSPEC S.C. KRZYSZTOF GOC, MARCIN GOC - 2018-01-11 - Sarzyna (podkarpackie)

OPERATOR KOPARKI JEDNONACZYNIOWEJ - od 12 PLN

Uprawnienia minimum III klasy, umiejętność pracy na koparkach linowych mile widziana.
Przedsiębiorstwo Produkcji Kruszyw Mineralnych i Lekkich Sp.z.o.o - 2016-11-07 - Racibórz (śląskie)

KOSMETYCZKA - STYLISTKA PAZNOKCI - od 2 250 PLN

Stylizacja paznokci, zabiegi kosmetyczne
Studio Urody OLA-LA ALEKSANDRA CZERSKA-CHĘĆ - 2019-05-22 - Racibórz (śląskie)

STANOWISKO DO SPRAW ROZLICZEŃ - od 2 400 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-04-01 - Żary (lubuskie)

KELNER - od 13 PLN

zgodnie ze stanowiskiem.Kontakt telofoniczny 695465566
ZAJAZD NA WIDOKU Artur Stępnik - 2017-07-19 - Krajno Pierwsze (świętokrzyskie)

PAKOWACZ - od 2 500 PLN

montaż i pakowanie elementów metalowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "LAKMET" MARIUSZ KASICKI - 2017-01-04 - Starogard Gdański (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI INFORMATYCZNEJ W URZĘDZIE GMINY LICHNOWY - od 2 250 PLN

Informacje o stanowisku, wymaganiach oraz sposobie rekrutacji znajdują sie na stronie:https://lichnowy.pl/44-aktualnosci/2093-ogloszenia-o-naborze-na-wolne-stanowiska-urzednicze-z%20dnia-16-04-2019rWymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Lichnowy do dnia 30 kwietnia 2019 r. do godz. 11:00.
URZĄD GMINY LICHNOWY - 2019-04-17 - Lichnowy (pomorskie)

STANOWISKO DS. RACHUNKOWOŚCI ZAKŁADU W WYDZIALE RACHUNKOWOŚCI - od 2 300 PLN

Wymagania:niezbędne: wykształcenie średnie, min.1 rok pracy w obszarze rachunkowościpożądane: wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, finanse), minimum 3 lata pracy związanej z prowadzeniem ksiąg rachunkowychWymagania dodatkowe:umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o rachunkowości, znajomość zasad rachunkowości budżetowej oraz sporządzania sprawozdań finansowych, znajomość Ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisów wykonawczych do Ustawy, znajomość zasad sporządzania sprawozdań finansowych, znajomość obsługi programu SAP, rzetelność, sumienność, fachowość, komunikatywność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2017-12-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

STOLARZ - od 14 PLN

Produkcja elementów izolacyjnych do transformatorów. Obróbka elementów drewnianych. Praca według rysunków/ schematów. Obsługa narzędzi pomiarowych.
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

prace porządkowe na posesji, odśnieżanie, koszenie, obsługa ciągnika
ROKA PLUS Sp. z o.o. Piotrków Trybunalski - 2019-10-04 - Hajnówka (podlaskie)

STANOWISKO DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I ARCHITEKTURY - od 2 500 PLN

1)współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej oraz komórkami Urzędu Miasta Chełm, przy realizacji powierzonych zadań,2)wykonywanie zadań wynikających z aktów prawnych i uchwał Rady Miasta,3)przestrzeganie regulamin pracy, ustalonego porządku i czasu pracy,4)rzetelne, efektywne i terminowe wykonywanie zadań i poleceń,5)dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych,6)rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji wg. Właściwości,7)przyjmowanie interesantów, udzielanie im informacji o prowadzonym postępowaniu oraz innych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami, a także rozstrzyganie w ich indywidualnych sprawach,8)określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta, w tym lokalnych zasad zagospodarowania przestrzennego, z uwzględnieniem zasad określonych w koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju, ustaleń strategii rozwoju i zagospodarowania przestrzennego województwa oraz strategii rozwoju gminy, w tym nadzoru w zakresie zachowania walorów estetycznych i użytkowych miasta,9)dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych,10)opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu,11)dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów w opracowywaniu planów,12)wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium,13)sporządzanie projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz projektu zmiany Studium,14)prowadzenie spraw związanych ze uchwaleniem zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta,15)analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta i występowanie ze stosownymi wnioskami do Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków do Rady,16)sporządzanie projektów planów miejscowych i ich zmian, w tym specjalistycznych opracowań branżowych w szczególności:a) przygotowywanie opracowań ekofizjograficznych i prognoz oddziaływania na środowisko,b) przygotowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego,17) prowadzenie spraw związanych ze uchwaleniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmianami, 18) prowadzenie aktualizowanego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, gromadzenie i przechowywanie materiałów z nimi związanych, w tym również uchylonych i nieobowiązujących,19) prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzenia bądź zmiany planu,20) udostępnianie zainteresowanym stronom i udzielanie niezbędnych informacji wynikających z ustaleń obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta oraz studium,21) przygotowywanie uzgodnień i opinii związanych z zagospodarowaniem przestrzennym oraz polityką przestrzenną gminy,22) Powoływanie i prowadzenie obsługi administracyjnej Miejskiej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej,23) współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym: a) opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiego, b) uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu,24) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych uzgadniania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,25) współpraca ze stowarzyszeniami i izbami zawodowymi architektów i urbanistów w celu podnoszenia poziomu opracowań planistycznych, architektonicznych i nowych rozwiązań w budownictwie,26) przygotowywanie na sesję Rady informacji o zgłoszonych żądaniach i wydanych decyzjach wynikających z art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Urząd Miasta Chełm - 2019-04-08 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R11/2564-370/19 - od 2 500 PLN

Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-08-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

MALARZ/ SZPACHLARZ - 2 500 - 3 000 PLN

Praca na budowach, głównie prace wykończeniowe: malowanie, szpachlowanie i stawianie płyt kartonowo gipsowych, elewacje. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Praca w terenie w/g zleceń. Koniecznie doświadczenie w w/w pracach. Wymagane chęci do pracy. Pracodawca na początek proponuje umowę zlecenie w dalszej kolejności umowę o pracę na okres próbny.
PHU EKO-SYSTEM Andrzej Bork - 2017-06-30 - Wejherowo (pomorskie)

KONSERWATOR BUDYNKÓW I STANU TECHNICZNEGO POMIESZCZEŃ - 1 017,4 PLN

pomoc konerwatpra obiektu kompleksowo- sportowego
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Kłódno (łódzkie)

STANOWISKO DS. REJESTRACJI POJAZDÓWW WYDZIALE KOMUNIKACJI - od 2 000 PLN

1)prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych oraz zamawianie spersonalizowanych druków dowodów rejestracyjnych i kart pojazdu w PWPW S.A.,2)zakładanie akt pojazdu i prowadzenie rejestru pojazdów,3)prowadzenie spraw związanych z czasową rejestracją pojazdów wydawanie pozwoleń czasowych oraz tymczasowych tablic rejestracyjnych,4)wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdów,5)dokonywanie wpisów na wniosek właściciela pojazdu w karcie pojazdu oraz w dowodzie rejestracyjnym zmian danych wynikających:- ze zmiany miejsca zamieszkania właściciela lub współwłaściciela pojazdu nie powodującej zmiany właściwości miejscowej organu rejestrującego,- ze zmiany rodzaju pojazdu,- ze zmiany danych technicznych pojazdu,6)wydawanie na wniosek właściciela pojazdu, zamiast tablic zwyczajnych, zalegalizowanych tablic indywidualnych, zabytkowych,7)wydawanie dowodów rejestracyjnych ze względu na brak miejsca na wpis aktualnego badania technicznego pojazdu,8)wykreślenia z ewidencji pojazdów, które ubyły na teren działania innych wydziałów komunikacji,9)wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, tablic rejestracyjnych, nalepek kontrolnych,10)wydawanie decyzji administracyjnych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami,11)wpisywanie do dowodów rejestracyjnych adnotacji o:- przystosowaniu pojazdu do zasilania gazem,- przystosowaniu pojazdu do ciągnięcia przyczepy,- przystosowaniu pojazdu do nauki jazdy,- przystosowaniu pojazdu do zarobkowego przewozu osób,12)ewidencjonowanie i zamawianie druków dokumentów komunikacyjnych,13)przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych,14)sporządzanie i ewidencjonowanie zamówień na tablice rejestracyjne,15)przygotowywanie wyprodukowanych i przesłanych przez PWPW S.A. dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów do odbioru przez właściciela,16)dokonywanie legalizacji tablic rejestracyjnych,17)udzielanie informacji z zakresu rejestracji pojazdów.
Urząd Miasta Chełm - 2017-02-17 - Chełm (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 488,42 PLN

-pomoc w przygotowaniu i rozwożeniu posiłków,-sprzątanie po posiłkach,-praca w kuchni
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Oława (dolnośląskie)

KELNER - od 2 300 PLN

obsługa gości w restauracji
CEZAR Przedsiębiorstwo Produkcyjne Dariusz Bogdan Niewiński - 2017-01-31 - Augustów (podlaskie)

KUCHARZ - do 2 500 PLN

Przygotowanie posiłków, kuchnia tradycyjna
Firma Handlowo - Usługowa "BOŻENA" Chmielewska Bożena - 2019-05-27 - Legnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R139/0861-260/16 - od 1 850 PLN

zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-02-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - od 2 240 PLN

prace produkcyjne/magazynowe
kontakt przez OHP - 2018-04-13 - Gądki (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 250 PLN

Zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa dostaw przychodzących i wychodzących, wydawanie towarów, oraz dbanie o ład i porządek na magazynie.
Merkury Market SP ZOO SPK - 2019-11-21 - Kraków (małopolskie)

KIEROWNIK PROJEKTU - od 2 770 PLN

projektowanie i nadzór nad remontami
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Radom (mazowieckie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 000 PLN

Wykształcenie: zawodowe; doświadczenie: brak wymagań; umiejętność posługiwania się prostymi narzędziami elektrycznymi; zakres obowiązków: prace porządkowo konserwatorskie oraz montażowe w zakresie budowy kontenerów biurowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Chudów
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY DROG-BUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Chudów (śląskie)

FRYZJER - do 1 850 PLN

strzyżenie damsko - męskie,koloryzacja, dekoloryzacja, stylista,czesanie fryzur ślubnych i okolicznościowych, trwała, ombre.
Firma Handlowo - Usługowa Małgorzata Zaprzaluk - 2016-07-11 - Włodawa (lubelskie)

PREZENTER MUZYCZNY (DJ / DIDŻEJ) - do 13 PLN

Puszczanie muzyki w klubie oraz organizowanie imprez.
AMAZONKA - 2017-03-09 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

-sprzedaż na kasie fiskalnej-dbałość o porządek i ład na regałach
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Wilkowo (lubuskie)

KIEROWNIK ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ FILIA W WITOWIE/SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 5 000 PLN

Zarządzanie, organizacja i kontrola pracy zespołu, wdrażanie procedur pracy oraz nadzorowanie ich przestrzegania, dbanie o właściwą gospodarkę materiałową Zakładu, odpowiedzialność za nadzór oraz utrzymanie wysokiej jakości świadczonych usług, współpraca z klientami w zakresie wykonywanych usług, w tym przyjmowanie, nadzorowanie i kontrola potencjalnych uwag i reklamacji zgłoszonych przez klienta, dbanie o wizerunek Zakładu; wystrój i estetykę punktu usługowego, systematyczne prowadzenie badań i analizy rynku, poszukiwanie dla Zakładu nowych propozycji świadczenia usług, uczestniczenie w tworzeniu planów sprzedaży, strategii marketingowej Zakładu, przygotowywanie projektów umów z kontrahentami w zakresie realizowanych zleceń, bezpośredni kontakt z klientem biznesowym.Pełna oferta na stronie internetowej: http://chsd.pl/category/praca
Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne - 2020-01-15 - Witów (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI ZWIERZĘCEJ - od 11,6 PLN

Karmienie zwierząt, opieka nad młodymi norkami. Szczepienie zwierzą i ich selekcja. Ponadto osoba na tym stanowisku będzie pomagać w kontaktach z pracownikami z Ukrainy oraz pomagać w tłumaczeniu rodzaju pracy i sposobie jej wykonania. Pomagałaby również w tłumaczeniu warunków zatrudnienia oraz zasad obowiązujących w budynku zamieszkania zbiorowego.
Farm Equipment International Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Karsko (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat