STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI INFORMATYCZNEJ W URZĘDZIE GMINY LICHNOWY Lichnowy oferta pracy URZĄD GMINY LICHNOWY

Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI INFORMATYCZNEJ W URZĘDZIE GMINY LICHNOWY

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Informacje o stanowisku, wymaganiach oraz sposobie rekrutacji znajdują sie na stronie:https://lichnowy.pl/44-aktualnosci/2093-ogloszenia-o-naborze-na-wolne-stanowiska-urzednicze-z%20dnia-16-04-2019rWymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Lichnowy do dnia 30 kwietnia 2019 r. do godz. 11:00.

Data publikacji: 2019-04-17

Lokalizacja: Lichnowy (pomorskie)

Pracodawca: URZĄD GMINY LICHNOWY

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Tczewska 6, 82-224 Lichnowy, powiat: malborski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Informacje o stanowisku, wymaganiach oraz sposobie rekrutacji znajdują sie na stronie:https://lichnowy.pl/44-aktualnosci/2093-ogloszenia-o-naborze-na-wolne-stanowiska-urzednicze-z%20dnia-16-04-2019rWymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Lichnowy do dnia 30 kwietnia 2019 r. do godz. 11:00.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI INFORMATYCZNEJ W URZĘDZIE GMINY LICHNOWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lichnowy

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: malborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lichnowy

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: technik informatyk*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
https://lichnowy.pl/44-aktualnosci/2093-ogloszenia-o-naborze-na-wolne-stanowiska-urzednicze-z%20dnia-16-04-2019r

Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY LICHNOWY

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

Adres pracodawcy:
Tczewska 6, 82-224 Lichnowy, powiat: malborski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
https://lichnowy.pl/44-aktualnosci/2093-ogloszenia-o-naborze-na-wolne-stanowiska-urzednicze-z%20dnia-16-04-2019r

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: malborski

Gmina pracodawcy: Lichnowy

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lichnowy

Ulica pracodawcy: Tczewska

Numer budynku pracodawcy: 6

Profil działalności pracodawcy: http://www.lichnowy.bip.net.pl/

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*

Data dodania oferty pracy: 17.04.2019

Oferta pracy ważna do: 30.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?894633729d24a1d85e3b9a8431a430b2

Podobne oferty pracy

OPERATOR PODNOŚNIKA KOSZOWEGO - od 2 500 PLN

Praca podnośnikiem koszowym, konserwacja podnośnika
Usługi Podnośnikowe" Lift Service" Wojciech Włodyka - 2016-11-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 200 PLN

-
POLRYZA Sp. z o.o. - 2018-02-02 - Września (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 000 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2017-02-03 - Kalisz (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 520 PLN

praca fizyczna
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-11-07 - Poznań (wielkopolskie)

POMOCNIK DEKARZA - od 2 500 PLN

Pomoc dekarzowi. Praca na terenie Piotrkowa Tryb. i powiatu
KOALA MARIUSZ PASTERNAK - 2019-01-21 - Podkałek (łódzkie)

STARSZY REFERENT - od 2 200 PLN

przygotowywanie dokumentacji płacowej
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2018-09-13 - Rząska (małopolskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 100 PLN

magazynowanie oraz wydawanie towaruOferta pracy subsydiowana, przeznaczona dla osób zarejestrowanych w tut. Urzędzie
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Starzyński Dwór (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - do 13,7 PLN

pomoc w przygotowywaniu potraw, utrzymanie porządku na stanowiskuGodziny pracy wedlug grafiku miedzy 7.30 a 19.00
Aspen-Res sp. z o.o. - 2018-07-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

GARMAŻER - od 2 000 PLN

produkcja wyrobów garmazyjnych, organizacja stanowiska, dbanie o czystośc i porządek.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Łukowo (mazowieckie)

PROJEKTANT WZORNICTWA PRZEMYSŁOWEGO - 2 500 - 3 000 PLN

Okreslanie zewnetrznych cech przedmiotów wytwarzanych przemysłowo-projektowanie odzieży
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Bańska Niżna (małopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 2 370 PLN

przyjmowanie, opracowywanie przesyłek i ładunków., rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowywania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunku pocztowego, sporządzanie dokumentacji eksploatacyjne
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-12-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY "C" - od 2 000 PLN

prace wykończeniowe, ogólnobudowlane
Krzysztof Radomski As. Auto-moto - 2017-06-22 - Wołomin (mazowieckie)

STANOWISKO KONSERWATORA - od 2 100 PLN

- naprawa usterek,- reagowanie na uwagi gości,- monitorowanie stacji techniocznego elementów budynku,instalacji wewnętrznej, iinfrastruktury zewnętrznej,- bieżąca konserwacja,- utrzymywanie porządku,- współpraca z innymi działaniami hotelowymi,- sporządzanie raportów z bieżących prac konserwacyjnych.
LOGO-LIFT STANISŁAW GOŚ - 2018-01-29 - Karpacz (dolnośląskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 100 PLN

Pomoc przy produkcji mebli.. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
DREW-MARK Łukasz Ochocki - 2018-08-22 - Hanulin (wielkopolskie)

ELEKTRYK MASZYN I URZĄDZEŃ - 2 500 - 4 200 PLN

Praca w branży przemysłu opakowaniowego, obsługa, przeglądy, naprawa, regulacja maszyn i urządzeń produkcyjnych.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2018-11-05 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI MONITORINGU - 997,4 PLN

Montaż instalacji monitoringowych i alarmowych. Udział przy projektowaniu instalacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

OPERATOR LASERA - od 1 900 PLN

obsługa lasera
BLASTRAC POLAND SP Z O.O. - 2016-01-22 - Golina (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 2 400 PLN

do uzgodnienia
SOWRAD - 2017-07-27 - Zaczernie (podkarpackie)

STANOWISKO DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I ARCHITEKTURY - od 2 500 PLN

1)współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej oraz komórkami Urzędu Miasta Chełm, przy realizacji powierzonych zadań,2)wykonywanie zadań wynikających z aktów prawnych i uchwał Rady Miasta,3)przestrzeganie regulamin pracy, ustalonego porządku i czasu pracy,4)rzetelne, efektywne i terminowe wykonywanie zadań i poleceń,5)dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych,6)rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji wg. Właściwości,7)przyjmowanie interesantów, udzielanie im informacji o prowadzonym postępowaniu oraz innych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami, a także rozstrzyganie w ich indywidualnych sprawach,8)określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta, w tym lokalnych zasad zagospodarowania przestrzennego, z uwzględnieniem zasad określonych w koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju, ustaleń strategii rozwoju i zagospodarowania przestrzennego województwa oraz strategii rozwoju gminy, w tym nadzoru w zakresie zachowania walorów estetycznych i użytkowych miasta,9)dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych,10)opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu,11)dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów w opracowywaniu planów,12)wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium,13)sporządzanie projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz projektu zmiany Studium,14)prowadzenie spraw związanych ze uchwaleniem zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta,15)analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta i występowanie ze stosownymi wnioskami do Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków do Rady,16)sporządzanie projektów planów miejscowych i ich zmian, w tym specjalistycznych opracowań branżowych w szczególności:a) przygotowywanie opracowań ekofizjograficznych i prognoz oddziaływania na środowisko,b) przygotowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego,17) prowadzenie spraw związanych ze uchwaleniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmianami, 18) prowadzenie aktualizowanego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, gromadzenie i przechowywanie materiałów z nimi związanych, w tym również uchylonych i nieobowiązujących,19) prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzenia bądź zmiany planu,20) udostępnianie zainteresowanym stronom i udzielanie niezbędnych informacji wynikających z ustaleń obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta oraz studium,21) przygotowywanie uzgodnień i opinii związanych z zagospodarowaniem przestrzennym oraz polityką przestrzenną gminy,22) Powoływanie i prowadzenie obsługi administracyjnej Miejskiej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej,23) współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym: a) opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiego, b) uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu,24) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych uzgadniania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,25) współpraca ze stowarzyszeniami i izbami zawodowymi architektów i urbanistów w celu podnoszenia poziomu opracowań planistycznych, architektonicznych i nowych rozwiązań w budownictwie,26) przygotowywanie na sesję Rady informacji o zgłoszonych żądaniach i wydanych decyzjach wynikających z art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Urząd Miasta Chełm - 2019-04-08 - Chełm (lubelskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - od 2 000 PLN

Opiekunka dziecięca
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Brzeg (opolskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY - od 2 000 PLN

Kompletacja zamówień, układanie towaru na paletach, foliowanie palet, skanowanie kodów;
POL-AGRO S.A. - 2016-04-05 - Grójec (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

Prowadzenie pojazdów, załadunek i rozładunek towarów, przestrzeganie czasu pracy kierowcy, przeglądy techniczne, naprawa usterek, dbanie o czystość w pojeździe, przestrzeganie zasad BHP. Proponowane wynagrodzenie brutto: 2000 zł + delegacje.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Bielsko-Biała (śląskie)

PRACOWNIK HALI - 10 - 13 PLN

wykładanie towaru, praca na kasie, przemeblowywanie stoisk w markecie
kontakt przez OHP - 2017-10-02 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W WYDZIALE INWESTYCJI, REMONTÓW I EKSPLOATACJI - od 3 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania:1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umowami na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 2) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych branży sanitarnej; 3) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia; 4) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 5) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno- prawnym; 6) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 7) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji; 8) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 9) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 10) zawiadamianie organu nadzoru urbanistyczno- budowlanego, lub nadzoru technicznobudowlanego o przypadkach naruszeń ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących robót budowlanych i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach technicznych; 11) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawców dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia technicznego odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych; 12) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 13) dokonywanie bieżącej i okresowej analizy kosztów inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z obowiązującymi przepisami; 14) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 15) sprawdzanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej, wydawanie opinii, sugestii projektantom w toku procesu projektowego, aktualizowanie wycen na realizowanych zadaniach inwestycyjnych; 16) wykonywanie czynności i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących inspektora nadzoru inwestorskiego; 17) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 18) współdziałania w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych; 19) współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych; 20) przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi; 21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 22) rozpatrywanie skarg; 23) rozpatrywanie wniosków; 24) sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych akt do archiwum; 25) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane; 26) kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach; 27) inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego urzędu.
Urząd Miasta - 2019-02-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 000 PLN

Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-10-27 - Żary (lubuskie)